/england/leeds/forum/320.aspx/england/leeds/forum/320.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United terry cooper
2018-02-14 23:25
Bridcutt har vi väl ersatt.
Många gånger.
Så många sopor som vi tagit in.
Svensson,s
2018-02-14 21:39
fint med 3 tv matcher i rad ,visas på tv 3 sport och Viasat sport.
Enligt Luss uppdateringar
Leeds United sportcarl
2018-02-14 21:18
Alioski behöver vilas och även Pablo som fått dra för tungt lass med Saiz dumma avstängning plus andra avstängningar och skador och spelare som fått chansen men inte tagit den, så har det blivit som det blivit. Hoppas på en vändning gärna mot Bristol och annars när Saiz kommer tbx
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-02-14 21:05
Matchen mot Bristol C visas på Viaplay på Söndag.
Alioski var bra i början av serien precis som hela laget men vi blev avslöjade av Millwall tyvärr med stenhårda spelare av brittisk kaliber o är det då en domare som inte blåser i första taget o själv har spelat lite lägre divisioner med mycket kamp.Då är våran Alioski den som har det svårast med sina filmningar osv. (Sönderscoutad).Kan vi ta en trepoängare mot Bristol C då är vi med igen o får tillbaka en del spelare efter avstängningar o kanske någon ifrån skada.
Marching On Together Boys and Girls
Leeds United Linus.M
2018-02-14 20:22
Mina tankar om Radrizzani som jag skrev ihop igår. Kunde tagit upp mycket mer men fick räcka så, någonting är ju bättre än ingenting...

eller nått :)
Leeds United sportcarl
2018-02-14 20:14
Att Bridcutt och O Kane har PL matcher i bältet har de inte som helhet visat i Leeds, med facit i hand är de mediokra champonshipspelare, hoppas verkligen Forshaw inte går i deras spår utan kan dominera i Leeds match efter match och visa riktiga ledaregenskaper
Leeds United Rodell
2018-02-14 20:07
Linus.M // Ja, absolut har vi det en halv säsong försent bara :)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2018-02-14 20:05
@Rodell:

Ha! Det hade jag missat, hur f-n då? ;) Faktum kvarstår dock, vi har ersatt Bridcutt.
Leeds United Rodell
2018-02-14 19:53
Linus.M //

Inte för att vara jävlig med Bridcutt har också 30 matcher i PL på sitt CV :)
Sen börja Orta hos Middlesbrough december 2015 så han va med dom en halv säsong i championship och hans värvningar under året i PL va under all kritik tyvärr.
Leeds United Linus.M
2018-02-14 19:08
Thom// Ok, tack! Då förstår jag bättre. Sen håller jag inte med dig i allt, t.ex. när det gäller Wiedwald/Alioski osv men det hade ju varit konstigt om man var överen som allt :) Sen ljög han inte om hur de fick fram emblemet, de tillfrågade fansen via en survey. Dock nämnde de inget om någon nytt emblem, skulle dock inte kalla det att ljuga. Sen har ju han ändrat sig och bett fansen skicka in förslag, tror du det hade hänt med tidigare ägare? Massakerade Middlesbrough? Om inte jag har helt fel här (vilket jag kan ha?), så tog ju Orta upp Boro i PL. Och snälla, inte bara mot dig Thom, men misslyckats med att ersätta Bridcutt? Bridcutt har ju medelmåtta tatuerat i pannan. Forshaw verkar ju vara tusen gånger bättre t.ex, och han har ju PL erfarenhet. Så att vi inte har "ersatt" Bridcutt tycker jag blir löjligt.
Leeds United Duke
2018-02-14 18:28
Väldigt mkt gnäll på spelare men samma spelare ledde ligan efter sju omgångar. Alioski var suverän i början på säsongen men har varit dålig senaste månaderna men det finns potential klart han ska spela. Dallas som ytterback har jag varit tveksam till hela tiden fungerar inte. Laget på söndag: Felix Anita Pj Penny Bock Viera Forshaw Phillips Alioski Lasogga Pablo
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-14 17:57
Linus// Nej, och jag tror du vet vad jag tycker om Radz vid detta laget. Trots flertalet misstag så anser jag fortfarande att han är bra för oss. Jag tror på riktigt att han vill det bästa för Leeds United och han har också gjort många bra saker för klubben. Saker som han inte gjort bra är att exempelvis anställa en alldeles för orutinerad tränare i TC. Detta såg jag och många andra för flera månader sedan. Ett annat misstag är att ha tagit in Orta som mer eller mindre massakrerade Middlesborough och nu är påväg att göra detsamma med Leeds. Andra misstag är att vara delaktig i att ha värvat in Cibicki, Sacko, Klich, Alioski, Anita, Wiedwald, CBJ för att nämna några. Misslyckats med att ersätta Green, Taylor, Bartley, Wood och i viss mån även Bridcutt. Totalt missförstått grejen med Leeds United genom att ta fram ett av världens fulaste emblem och sedan ljuga om hur man fått fram det. Misslyckats med att få ihop ett slagkraftigt lag och vi går emot en mittenplacering. Men till hans fördel finns ju Elland Road, Forshaw, Roberts (när han väl kan spela), U23 som verkar kommit igång, organisationen, ja allt runt omkring känns mer proffsigt.
2018-02-14 17:12
krelleg// Nja, men han är på god väg ;)
Leeds United krelleg
2018-02-14 16:05
@¤Thom Mattsson¤:

Jämfört med våra tidigare ägare? :)
Leeds United Linus.M
2018-02-14 16:04
@¤Thom Mattsson¤:
Huh? Så du menar att han skulle förstått att Roberts skulle skada sig på träning?
2018-02-14 16:01
Mycket ”otur” och misstag under Radz första säsong som ägare.
Leeds United Linus.M
2018-02-14 15:25
Roberts värvades ju småskadad som Kristoffer skriver, att han sedan får en "setback" är ju bara ren otur...
Leeds United Kristoffer
2018-02-14 14:00
@stonefree:

Nej, Berardi, Saiz och Cooper är tillbaka på onsdag.
Leeds United Kristoffer
2018-02-14 14:00
Så han värvades småskadad och nu har han åkt på en liten fraktur på skenbenet. Undra om Roberts ens är tillbaka innan säsongen är över.
Leeds United stonefree
2018-02-14 13:59
Är det någon som kommer tillbaks från avstängning till Bristol matchen?
2018-02-14 13:32
Sätt Sacko att sköta ölen i pausen. Han är ju snabb tydligen.
Leeds United Rodell
2018-02-14 13:22
Tyler Roberts fortsättningsvis borta..
Leeds United WhitesMOT
2018-02-14 12:43
4-3-3

Flax
Anita Penny PJ Bocken
Vieira Forshaw Pablo
Sacko Lasogga Ekuban

Pablo har fri roll. Sacko och Ekuban tar första pressen. Fattar inte Sacko och strular för mycket så in med Dallas.

2018-02-14 11:04
Kristoffer// Och sportcarl!
Leeds United Kristoffer
2018-02-14 10:27
Ja, på kanterna har vi inte speciellt bra kvalite: Alioski, Roofe, Dallas, Sacko...
2018-02-14 10:23
sportcarl// Bättre att vi slänger in dig istället.
Leeds United sportcarl
2018-02-14 09:30
Och vad har vi att slänga in i stället? Sacko och ev Dallas såvida han inte spelar ytter back.
2018-02-14 07:55
Jag hoppas och ber att Alioski och Roofe är utanför truppen till nästa match. Framförallt Alioski som är sämre än en påse lösgodis. Spelar han från start i nästa match kommer jag redan nu skrika efter PH’s avsked.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-13 15:21
Thom //

Så är det ju. Problemet med Sacko är att han inte verkar vet vad som är hans bästa sida. Man måste nog börja där med honom.

Sen till hans "försvar" så blir han som oftast inslängd när vi ligger under (vilket vi gör mest hela tiden numera.....). Iaf i år känns det så. Och då möter han ett lågt försvar där hans teknik kontra speed inte funkar eftersom han inte är i synk med nåt.

Han skulle ha kommit in på topp mot Millwall t.ex. Där hade hans speed kunnat komma till nytta när dom låg på mot slutet. Men TC ville annat. Så allt är inte bara Sackos fel i mitt tycke. Man nyttjar inte honom rätt.

Men på det hela taget är jag med. Han är en sopa :)
2018-02-13 13:46
Rodell// Jag fick lära mig under mina många år i de ganska höga divisionerna i Sverige att om man satt på bänken och fick allt från 5 minuter till 25 minuter så skulle man visa vad man kunde. Vad är det som är så konstigt med det? Hoppa in och visa att du vill vara med från start! Motståndarna är trötta, gör en gubbe! Spela fram ett mål! Gör mål! Kämpa, vinn tillbaka bollen, dribbla, skjut, attackera! Det är vad man vill ha från en inhoppare. Vissa här verkar tycka att om man hoppar in så räknas det inte. Tvärtemot vad jag fick lära mig i alla fall. Petas, va förbannad, men hoppa in och visa dig från din bästa sida. Något Sacko misslyckats med varenda gång.
Annons: