/england/leeds/forum/316.aspx/england/leeds/forum/316.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-23 06:27
Onödigt att använda sådana ord men jag tror inte sportcarl menar något illa med det. Dock kanske man ska tänka sig för en gång extra innan man skriver saker.. jag har själv fått be om ursäkt ett par gånger här inne så jag är ingen ängel på något sätt.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2018-01-22 22:24
@sportcarl:

Prova och skriv till Roofe eller Vieira och fråga om dom tycker det är ok att ordet används i en diskussion på ett fotbollsforum för att försöka måla en bild av hur situationen är i truppen med alla avstängningar.

Eller fundera så här : Det kanske sitter nån här som faktiskt är svart eller har nån nära som är det. Kanske inte är så himla najs för dom att behöva läsa såna ord här. Ditt egna förslag om "10 små ******** " hade funkat utmärkt i ditt inlägg. Folk hade absolut förstått vad du menade bara på det.
Leeds United Linus.M
2018-01-22 22:08
@sportcarl:

Oh herregud.
Leeds United sportcarl
2018-01-22 22:07
Linus M 22:00, googlade ochdet gick att köpa boken om man vill under det namnet , men ointressant diskutera detta då det nu har noll att handla om Leeds United nu
Leeds United Linus.M
2018-01-22 22:00
Sportcarl//

Den bytade namn för elva år sedan. Ganska passande om du frågar mig, men du får gärna tycka olika.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-22 21:59
@sportcarl:

Det är 10 år sedan den döptes om i detta landet.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-22 21:57
@Rodell:

Fanns under match centre på LUTV. UK stream.

Trösta dej med Grots stänkare som gav seger :)
Leeds United sportcarl
2018-01-22 21:56
21:52, alltså det har noll med rasism att göra, utan handlar om vad filmen handlar om, och boken finns att köpa och filmen finns att se(rekommenderas) och mig veterligen heter den så fortfarande,skall man i ditt tycke skriva det här påminner om filmen 10 små *************? med alla våra avstängningar? nog om detta nu för min del
Leeds United Linus.M
2018-01-22 21:52
@sportcarl:

Tycker inte det passar in här, men tycker du det så får du väl fortsätta då!
Leeds United sportcarl
2018-01-22 21:41
Linus M 20:29 , nu får du ta och ge dig, har du sett filmen 10 små negerpojkar(agatha christie) så hade du fattat vad jag menar, när jag skrev att det börjar se ut som tio små negerpojkar efter alla avstängningar,
Leeds United Rodell
2018-01-22 21:36
Whitesmot // Fungerar det för dig? Jag får inte igång matchen i appen
Leeds United WhitesMOT
2018-01-22 21:35
Kollar lite u23 och intressant att man spelar Grot ute till höger som är mer hans naturliga position medans TC envisats med att sätta in honom mestadels på topp.

Ännu ett tecken på TC´s öga för spelare.....
Leeds United WhitesMOT
2018-01-22 21:30
Rodell //

Är helt med dej. Det är länken mellan dom 6 där bak och dom 4 där framme som saknas allra mest. Uppspelen som inte går till motståndare är i regel för slarviga eller kräver magi för att ta hand om. Även om Saiz och Pablo är en nivå högre rent tekniskt så är dom inga magiker. Det är sällan dom får en enkel boll att ta hand om vilket gör att anfallen blir korta eller stannar av.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-22 21:23
GROOOOT !!! :)))
Leeds United Rodell
2018-01-22 21:10
Whitesmot // Förstår precis vad du menar med klich. Saken är att vi behöver mittfältare som sätter minst 8/10 bollar till rätt spelare inte 6/10 det är nästan varannan pass helt odugligt. Något jag märkt på cooper och okane/Phillips samt mycket berardi är att dom slår bra bollen rakt upp dom rensar jäkligt ofta om man så vill kalla det vilket gör att den hamnar hos motståndarna och dom får tillbaka bollen. Jag hoppas verkligen Forshaw är den spelaren som kan lugna ner vårat spel och låta oss ha bollen i laget sen får vieria/Phillips spela bäst dom vill bredvid men också göra det dom är bra på t.ex vinna boll sen ge den till någon bättre medspelare och inte förlora den direkt. För vad fan gör det om Phillips vinner tillbaka 7 bollar när han slår bort sen 8ggr. Jag tror forshaw är bättre än klich men tråkigt att man aldrig fick se klich 3-4 raka matcher för att verkligen kunna bedöma honom.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-22 20:52
Rodell //

HEHE

Hade varit kul och jämföra med O´Kane exempelvis Sen är det bara siffror i slutändan men visst, säsongen 16/17 krossar ;) Klich Messi med 82% mot 80% i passningsprecison. Sopan O´Kane har bara 78% i år medans alibl Phillips impar med 69%.

För mej handlar det mest om vad jag kan se. Kroppsspråk med boll kan man väl säga. Klich är en helt annan kvalité med bollen än nån annan vi har. Forshaw har nåt liknande. Ibland behöver man bara 5 minuter för att se. en del kan ha likvärdiga siffror men DET finns liksom inte ändå. O´Kane och Phillips är definitvt i den kategorin. Hederliga spelare utan nåt speciellt. Bara meh...

Svårt att beskriva i ord vad jag menar. Det är mer än känsla.Ett intryck.
Leeds United Linus.M
2018-01-22 20:27
Sportcarl// Om du undrar vart ditt inlägg tog vägen om avstängda spelare så tog jag bort det. Skickat PM om varför. "På Revie Stand vårdar vi vårt språk och håller en god ton. Personliga påhopp, reklam för produkter och tjänster samt annat osmakligt innehåll kommer att tas bort omgående. Här diskuterar vi Leeds United och fotboll i synnerhet, men det är också tillåtet att diskutera sådant som är off-topic i begränsad omfattning."
Leeds United Rodell
2018-01-22 19:55
Whitesmot// Här har du lite stats 691 - New @fcutrecht loan signing Mateusz Klich (@Cli5hy) had 691 passes ending in the final third in 2016/17, only two Eredivisie players had more. Addition.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-22 19:48
Jag gillar planen med akademin. Det är ett långsiktigt tänk som vi inte haft sedan Redders. Får du igenom 1-2 gubbar varje år så är kostnaden för alla andra väldigt liten.

Men det hjälper inte A-truppen just nu. Slutar säsongen som det nu ser ut i mitten av skiten så är väldigt mycket momentum förlorat. Ska inte säga att det kommer krävas ett mirakel att ta sig till P.O från här men det blir väldigt väldigt svårt. 3 pinnar efter eller inte så ljuger tabellen om vår sits.
Leeds United sportcarl
2018-01-22 19:40
Tveksamt om någon från u23 kommer slå igenom. Och bli en storspelare. Den jag har och haft ett gott öga för är inte nämnd här och är 17 år Samuel Amissah
Leeds United Rodell
2018-01-22 19:33
Alla som nämns är ju inte för u23 utan u19 med
Leeds United Kristoffer
2018-01-22 19:28
Jag glömde anfallaren som vi tog in från York, Edmondson.
Leeds United sportcarl
2018-01-22 19:22
Kristoffer 18:56 sedan kan man ju undra vad vi skall med så många anfallare till. Grot är inte inräknad i den skaran heller och startar idag.
Leeds United Linus.M
2018-01-22 19:15
Grot startar i U23 matchen! Bra.
Leeds United Kristoffer
2018-01-22 18:56
Med Dalby så har vi ju massor av anfallare i U23-laget: Stokes, Wilks, Kun, Darby, Sarkic, Clarke, Balboa, Siddiki etc
Leeds United sportcarl
2018-01-22 18:40
RIP Jimmy Armfield. Manager i LU några år i mitten och slutet på 70talet. Förde oss bl a till Europacup final
Leeds United sportcarl
2018-01-22 18:29
En bra anfallare har vi väl inte fått igenom academy sedan Alan Smith. Och han var ändå ingen goalgetter direkt.
Leeds United golden lion
2018-01-22 17:48
Respekt till er ALLA som orkar åka över och heja på LEEDS,trots att vi e på Dekis...
själv har jag gett upp för många år se...lite förbannad kan jag bli men inte mer...
Pallar inte....Ha de BÄST alla sega Leedsfans....kör hårt!!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-22 17:28
Skål från Maldiverna!
Leeds United sportcarl
2018-01-22 16:36
stonefree 15:25, bra reseskildringar.
Annons: