/england/leeds/forum/301.aspx/england/leeds/forum/301.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2017-08-14 20:50
Såja
Leeds United Linus.M
2017-08-14 20:50
@stonefree:

Daily Mirror som säger att vi kanske vill ha honom på lån...

Bullshit.
Leeds United stonefree
2017-08-14 20:38
Nu sägs det att McCormack kanske kommer tillbaks, gör han det, tror jag det ligger ett bud på Wood, som inte Leeds vill/ kan tacka nej till
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2017-08-14 18:33
Fint av Radrizzani.
Leeds United Kristoffer
2017-08-14 17:40
@WhitesMOT:
Jag har inte sett någon reklam för matchen så det var därför jag undrade.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-14 17:04
@Kristoffer:

Den är uppsatt här iaf och jag har betalat så fan ta dem :)
Leeds United Kristoffer
2017-08-14 16:54
Matchen mot Fulham borde väl tv-sändas på LUTV den med eller?
Leeds United WhitesMOT
2017-08-14 12:28
Duke//

HEHE..jo så får det väl bli. Frågan är bara om han har det i sig att leverera. Jag är tveksam. Han känns för tam.
Leeds United Duke
2017-08-14 11:40
Whitesmot// Roofe får anpassa sig. Någon annan position kommer han inte kunna ta. Dallas borde hålla som backup kanske.
Leeds United Simo LUFC
2017-08-14 10:40
Är det någon som har koll på om det blir en LUSS resa till hösten?
Leeds United WhitesMOT
2017-08-14 10:32
Duke //

Tänker väl att :

Dallas duger men inte mer.
Roofe är ingen ytter hur mycket dom än envisas.
Alioski ska spela höger.
Sacko är......................
Gomez oprövad.

Så ja vi har namn men ingen som känns gjuten där. CBJ kanske kan ta platsen ? Känns inte naturlig han heller iofs även om han är riktig vänsterdoja.

Nä, att jag började svamla kring anfallare är väl mer att jag tänker att den som kommer in och OM Wood är kvar ska då ställa in sig i ledet. Och då undrar jag om det är lönt,för det blir svårt att hitta kvalité som är villig att göra det tänker jag.

En annan tanke är att kanske pröva 4-1-3-2. Men då får vi verkligen överskott på defensiva fältare. Så länge vi spelar 2 defensiva så är de 5 vi har ett ok antal över en säsong.

Jaja....detta är TC´s problems :) Det ger väl sig hur man tänker helt enkelt.
Leeds United Duke
2017-08-14 10:05
Whitesmot// Vänsterytter? Vi har Dallas, Roofe, Alioski, Sacko och Gomez.
Leeds United Kristoffer
2017-08-14 09:27
Tanken är nog att Doukara ska lämna och Roofe ses mer som ytter eller nr 10, då återstår Wood och Ekuban.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-14 09:15
OM vi nu inte tänker sälja Wood så förstår jag inte riktigt varför vi tittar på en anfallare till ? Inte om vi ska fortsätta köra 1 på topp. Visst, Ekuban är oprövad och Roofe är kanske inte nåt man kör ensam på topp men jag förstår ändå inte prion riktigt. En mittback till känns mycket mer logiskt. Eller t.o.m en vänsterytter.
Leeds United Kristoffer
2017-08-14 09:15
Matchen på lördag mot Sunderland visas även på vanliga Tv3.
Leeds United sportcarl
2017-08-13 22:27
4 poäng efter 2 matcher är ok, minst tre poäng i de två närmsta mot betydligt tuffare motstånd i Fulham och Sunderland om vi skall gå för PO
Leeds United Duke
2017-08-13 22:14
Nej Bridcutt är nog i frysboxen. Klich ska in i matchtruppen också när han är 100% redo. Vieira borde nog startat i lördags istället för Phillips. På tisdag måste samtliga spelare höja sig annars blir det inga poäng mot Fulham. Blir första riktiga testet hittills. Fulham klarade 1-1 borta mot Reading trots en man mindre i 89 minuter.
Leeds United sportcarl
2017-08-13 21:49
sedan skall det bli intressant om TC tar med Bridcutt i truppen/startelvan mot Fulham, iaf jag köper inte det än gång till att det är taktiska dispositioner om han ställs utanför truppen,
Leeds United sportcarl
2017-08-13 21:11
jo det var hyfsat höga priser(tror jag läste 43 pund någonstans) så några förlorade vi nog där,vet inte hur många de hade med sig förra säsongen, skulle vara intressant veta hur många abonnenter LU har på ppw
Leeds United Hartey
2017-08-13 21:03
@sportcarl:

Preston hade bojkott för dom höga biljettpriserna och kom bara med 671, hade dom sålt ut sina platser så hade det varit 34800
Leeds United Hartey
2017-08-13 20:57
Loan watch:

Lewie Coyle - Fleetwood Town (Season-long loan)
Appearances 3 (0) Goals 0

Coyle played 76 minutes for Fleetwood in midweek as they were knocked out of the Carabao Cup by lower league opposition. Carlisle won 2-1 at Fleetwood after the game had gone into extra-time. Coyle claimed an assist for the Carlisle equaliser in the second half as he crossed for Jordy Hiwula to score.

The full-back played the 90 minutes on Saturday as Fleetwood made it two wins out of two in the League. Fleetwood owed a lot to former Leeds United goalkeeper Alex Cairns who produced a man of the match display that included an amazing triple save.

Luke Murphy - Burton Albion (Season-long loan)
Appearances 2 (0) Goals 0

Murphy was an unused substitute for Burton in midweek as they booked their place in the second round of the Carabao Cup with a 3-2 win at Oldham Athletic.

The midfielder was back in the side for the Championship clash at Hull City on Saturday. Murphy played the 90 minutes as Burton were beaten 4-1 in a game that saw Leeds linked Burton midfielder Jackson Irvine score and then be sent off in an eventful first half.

Tyler Denton - Port Vale (Season-long loan)
Appearances 1 (0) Goals

Young full-back Tyler Denton joined Leeds League Cup opponents Port Vale on a season-long loan on Monday but he was not eligible for the clash against Leeds on Wednesday evening.

Denton made his debut for Port Vale on Saturday against Wycombe Wanderers. The full-back played the 90 minutes as they went down to a 3-2 home defeat.

Marcus Antonsson - Blackburn Rovers (Season-long loan)
Appearances 0 (0) Goals 0
Antonsson joined Blackburn for the season on Friday but he was not involved in their weekend defeat at home to Doncaster Rovers.

Leeds United sportcarl
2017-08-13 20:57
jo det är ju ett alternativ men låt säga Pontus går sönder och Ayling flyttas in så blir det ju försämringar på 2 poster, viktigt att Pontus och Cooper inte råkar ut för några skador
Leeds United Rikard
2017-08-13 20:43
sportcarl

Ett alternativ är Ayling
Leeds United sportcarl
2017-08-13 20:33
jag tror Cooper blivit kapten på heltid, enda alternativet känns ju Bridcutt och han känns ju inte ens nära förstalaget tyvärr eller att Cooper helt enkelt inte tar en plats
Leeds United sportcarl
2017-08-13 20:33
Leeds United Linus.M
2017-08-13 20:19
Sportcarl//

Spelar Jansson och Pennington som ordinarie så har vi ju Cooper. Som du själv säger så har Cooper gjort det bra och då funkar det, iallafall när vi har Ayling som nödlösning.

Frågan är om han blivit kapten på heltid dock... Tror inte det.
Leeds United sportcarl
2017-08-13 20:06
vi har ju ingen stand in såvida man inte börjar med rockader som, Ayling, och CBJ,det man läst mellan raderna är att skadorna är ganska allvarliga, sista augusti stängs definitivt fönstret och ingen av dem lär vara med innan dess, Berardi gör inte så mycket i min värld där har vi Anita som jag har förtroende för när det verkligen gäller, sedan måste jag ge ett extra plus till ofta bespottade Cooper som gjort 2 riktigt bra ligamatcher och blivit ett bra val som kapten
Leeds United Linus.M
2017-08-13 19:55
Innerback kan vi nog glömma. Sålänge inte Pennington är borta i två/tre månader så är det ganska lugnt. Undra varför vi inte fått reda på mer om skadorna?
Leeds United sportcarl
2017-08-13 19:24
ryktas om Lasogga in, personligen hade jag föredragit en innerback
Leeds United sportcarl
2017-08-13 16:55
ja Mowatt, alltså man lider med honom, och han spelar ju dessutom i en sämre klubb, ja man undrar ju om han tagit fotbollen på 100% allvar, han ju gått spikrakt utför
Annons: