/england/leeds/forum/290.aspx/england/leeds/forum/290.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United stonefree
2018-02-05 17:16
Hittade den här
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2018-02-05 17:14
Enligt YEP sitter heckingbottom i förarsätet.
Leeds United stonefree
2018-02-05 17:11
Det står på Danske fans att det blev Poul Heckingbottom
Leeds United Norman Hunter
2018-02-05 16:28
Thom//
Nu känner jag mig tjatig :( men svarar på din fråga iaf :) denna gång i listform
1. Den ständigt återkommande formsvackan under våren
2. Dålig matchcoach
3. Även om man inte kan lägga till epitetet "Brittisk stofil" så står han fortfarande inte för en modern syn på fotboll. Det kommer inte komma nåt nytänkande om han skulle komma.

Däremot så kommer han accepteras med utsträckta armar, även av mig, med tanke på hans association med Leeds. Av samma anledning skulle många ha långt mycket mer tålamod med Grayson än med någon annan manager. Det kan ju även vara av godo då han skulle få mer tid på sig än nån annan innan pressen ökar på klubbledning men samtidigt kan det oxå vara en acceptans av nåt medelmåttigt som inte är det vi behöver just nu.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-05 15:50
@krelleg:

Jooo...men så är också världen full av idioter ;)
Leeds United krelleg
2018-02-05 15:37
Vill inte förstöra stämningen här, men skulle säga att vi, av väldigt många i fotbollsvärlden, ses just som en medioker championshipklubb redan. :)
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-05 15:32
Norman// Så vad är det som säger att vi kommer vara en ”medioker Championship klubb” under Grayson? Mig veterligen skapade han ett slagkraftigt lag som spelade en väldigt underhållande fotboll, som pågrund av en idiot till ägare blev fullständigt sönder köpt på sina byggstenar. Vissa tränare lyckas endast i en klubb och misslyckas i alla andra. Finns många sådana exempel. Grayson har lyckats i många klubbar men hör enligt mig hemma i Leeds. Jag tror inte det blir honom så inga direkta anledningar att diskutera honom men jag hade som sagt inte haft några problem alls att associera mig själv till honom och hans tankar. Finns typ noll anledningar att tro att vi med Grayson skulle bli ett mediokert Championship lag. Troligtvis kommer vi bli ett underhållande lag som spelar offensiv fotboll men som förmodligen släpper till lite för mycket hemåt ibland. Förra gången gick det bra och finns ingenting som säger att det inte kommer gå bättre denna gången.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-05 15:32
@Norman Hunter:

Hmmm

You got me ! :))
2018-02-05 15:24
[QUOTE=WhitesMOT]Norman // Sunderland är ett vrak och inte ens Labero skulle kunna trolla dem ur sitt hål. Hos Dog botherers gick han inför att misslyckas eftersom han är LEEDS !!! ;)) [/QUOTE] och om han inte klarar av att fixa vrak då är han inget för oss :(
Leeds United WhitesMOT
2018-02-05 15:12
Norman // Sunderland är ett vrak och inte ens Labero skulle kunna trolla dem ur sitt hål. Hos Dog botherers gick han inför att misslyckas eftersom han är LEEDS !!! ;))
Leeds United WhitesMOT
2018-02-05 15:09
Ingen från spanska ligorna i korgen så jag slänger in honom....
2018-02-05 15:09
Thom//

Om vi satsar på att vara en medioker CS-klubb så tror jag Grayson är ett bra val. Med honom vid rodret kommer vi som följer klubben ha en högre acceptans av saknade framgångar. Detta tack vare hans kopplingar till klubben. Alla hans lag har inte heller lyckats, i.e. Hudds och Sunderland. Han gjorde ett bra jobb hos oss senast men jag tror oxå att det finns en anledning till att inga av hans lag har nått högre framgång en att vara mittenlag i CS. Hade han varit bättre än så hade han coachat ett lag högre upp idag.

Jag gillade honom när han var hos oss och tyckte det var tråkigt när han fick lämna. Men, under honom hade vi återkommande formsvackor varje vårsäsong och som jag skrev tidigare så är han han usel matchcoach. Räkna med ett byte av en yttermittfältare i 75e, byte av forward i 80e och sen tar han ett random byte i 91a.
Leeds United Rodell
2018-02-05 15:05
Linus.M //

Hannes Wolfe känns ung och bara haft hand om ett alag 1år. Dok så finns det inte direkt många att välja o vraka bland så känner mig rätt tom på vem jag skulle vilja ha som realistiskt är tillgänglig mer än Grayson men det är mycket för vad han gjort tidigare.
Leeds United Linus.M
2018-02-05 14:56
Marco Silva eller Hannes Wolf och jag är supernöjd på förhand.
Leeds United Rodell
2018-02-05 14:23
Hannes Wolf är bara 36 år dok, men har tränat Dortmund ungdomslag och tagit upp Stuttgart från bundesliga 2. Lite klopp och tuchel vibbar från honom då han jobbat med båda.
Leeds United Duke
2018-02-05 14:20
Wolf ligger nog bra till.
Leeds United Rodell
2018-02-05 14:19
Hannes Wolf verkar vara en kandidat
Leeds United Rodell
2018-02-05 14:14
Linus.M //

Driver ju bara lite :) varför tjuter han ut på bår om han inte har några problem :)
Leeds United Linus.M
2018-02-05 14:03
@Rodell:

De är bara lediga idag ju. Träning imorgon.
Leeds United Rodell
2018-02-05 14:01
Linus //
Dom tränar ju inte så inget borde hända, om han inte bryter foten när han spelar CS...
Leeds United Linus.M
2018-02-05 13:53
Rodell//

Pontus ska vara redo, om det inte händer något oväntat i veckan.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-05 13:53
Norman// Grayson har visat att han med små medel kan nå framgångar. Blackpool, Preston och Leeds har alla tagit stora kliv under hans ledning. Jag anser att en sådan manager, dessutom Leeds supporter, går till spillo om han inte utnyttjas där han hör hemma. Inte direkt pågrund av hans kärlek för Leeds utan mer för de kunskaper han besitter från dessa ligor, att han kan bygga lag med små resurser men självklart också att han vet vad som krävs att spela för Leeds United. Många spelare i dagens Leeds skulle nog höja sig något snäpp med honom vid rodret. Grayson skulle inte acceptera något annat än 100 % commitment för vår tröja. Någon som inte är beredd att läggs ner den tiden och kraften in förmodligen också sina väskor och dra. Grayson var väl den som på riktigt fick igång Gradel, som byggde sitt lag på fart på kanterna med Snodgrass och Gradel, som gav stora ytor till Howson att briljera, som fick ut max av Beckford med mera med mera. Han fick under sina år i klubben se flera av sina mest tongivande spelare mer eller mindre skänkas bort för noll och ingenting och det skulle förmodligen inte hända längre med mer tryggare ekonomi och en inte helt IQ befriad ledning. Simon Grayson skulle vara helt rätt, men skulle även gilla Silva.
Leeds United Duke
2018-02-05 13:41
Barnsleys Paul Heckingbottom nu favorit att ta över enligt bolag.
Leeds United Rodell
2018-02-05 12:41
Kommer bli spännande detta, tänk er som ny tränare att ha Pennington, Anita och De bock som enda försvarspelare i en a-lagstrupp att tillgå mot en potentiell playoff konkurrent :) Om nu inte Jansson kan spela på lördag men enligt TC skulle han ju missa den matchen(men han har ju mörkat förr).
2018-02-05 12:35
Har lite svårt att förstå varför så många vill se Grayson tillbaka. Visst, jag erkänner att jag oxå gillade honom och att visst är det positivt med nån som brinner för klubben. Men, och det är et stort MEN, han var nog en av våra sämsta matchcoacher vi haft. Är man besviken på TC:s coachning av laget kan man omöjligtvis vara nöjd md Grayson tillbaka.

För övrigt vill jag absolut inte ha nån gammal brittisk stofil med bäst-före-datum på 80-talet. Tyckte TC var ett intressant val i somras och i början visade han ju bra glöd och nytänkande, tyvärr svalnade glöden med lite motgångar och det blev till slut ohållbart med honom kvar. En bra ledare ska bedömas i hur man hanterar motgångar. Det är lätt att vara en bra ledare när allt går ens väg men riktigt bra ledare visar sin kapacitet i motgång. Där brast det för TC...
Leeds United Gary Kelly
2018-02-05 12:25
1. Simon Grayson
2. Nigel Pearson
3. Gordon Strachan
4. Jaap Stam

Leeds United Linus.M
2018-02-05 12:23
@Lindholm:

Han ska vara klar för spel.
Leeds United Lindholm
2018-02-05 12:13
Någon som vet hur läget ser ut för Pontus? Vilka är borta mot Sheffield?
Leeds United sportcarl
2018-02-05 12:05
Och statementet kommer vara: denna manager var den vi verkligen ville ha, vårt förstaaltetnativ och uppfyller våra kriterier och vi är överväldigande att lyckas ro hem honom. I hård konkurans
Leeds United sportcarl
2018-02-05 12:01
Whites MOT 11:59. Det instämmer jag till fullo i.
Annons: