/england/leeds/forum/289.aspx/england/leeds/forum/289.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2017-08-21 17:34
Vi får runt £1m för Bridcutt enligt Hay.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-08-21 16:57
Austin, Long och Rhodes vore fina anfallare, men säkert inte billiga, men känns trygg och bra att AR sagt att pengarna vi får in kommer återinvesteras i spelare
Leeds United Linus.M
2017-08-21 16:29
Phil Hay?
@PhilHayYEP
Gestede interest is genuine. Also understand that there is a bid on the table for Jay Roy Grot - 19-year-old Dutch forward at NEC. #lufc

Umm... Jay Roy Who?
Leeds United BullenKarlsson
2017-08-21 16:28
Enda jag kan tänka mig är att han inte vill spela vänsterkant som han gör för tillfället. I Leeds blir han förste striker och kanske vill han därmed lämna om möjligheten finns. Han lär inte få många starter på topp med Assombalonga där.

Leeds United Duke
2017-08-21 16:23
Varför skulle Monk vilja sälja?
Leeds United WhitesMOT
2017-08-21 16:21
Gestede är verkligen target. Frågan är bara om han är mobil nog att leda linjen där framme.

Iofs tror jag vi kommer se mer än 1 striker så om den andre är ett yrväder så kan jag köpa Gestede.
Leeds United sportcarl
2017-08-21 16:18
utan att ha hundra koll på Gestede känns det som en ok värvning om det skulle bli av,
Leeds United Linus.M
2017-08-21 16:16
The Guardian rapporterar om att vi har lagt ett £6m bud på Rudy Gestede.

Hade faktiskt inte tyckt det varit en helt dum signing, särskilt inte i Championship. Det var kanske inte tillräcklig värvning för Premier League när han kom till Boro i januari men att stångas här?

Blir spännande.
Leeds United sportcarl
2017-08-21 16:11
tycker Bridcutt gör rätt i som lämnar, sedan må TC säga vad han vill att det är synd han inte stannar osv, probleme är ju att han inte får chansen att visa vad han går för då han oftast inte ens är på bänken, spelade väl 30 minuter typ mot Port Vale och var definitivt inte sämre än någon annan mittfältare
Leeds United WhitesMOT
2017-08-21 16:10
@Linus.M:

Precis på gränsen till " Han kan fara åt helvete ! " statement.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-21 16:00
@Kristoffer:

Brukar väl ha som krav att sånt inte kan ske.

Iofs kanske det bara brukar vara när man lånar...
Leeds United sportcarl
2017-08-21 15:59
känns ju som vi inte kommer lägga några jättesummor på anfallare, huvudsaken är dock att de är bra:)
Leeds United Linus.M
2017-08-21 15:29
Wilks, O'Connor och Stokes tränar med laget idag förresten. Förmodligen lär väl Wilks starta imorgon då, kul!

Annat från dagens presskonferens:

From Christiansen - no full diagnosis on Ekuban injury but said it's an issue with a bone in his foot. #lufc

Hernandez will be left out tomorrow after his injury. Doukara is in contention for Newport game, despite rumours of interest elsewhere

Christiansen said Leeds are on with transfer to replace Wood. Said Victor Orta and Andrea Radrizzani are in Italy working on it. #lufc

TC hinted that Leeds will look abroad as well as domestically for strikers. Said club are aware of how expensive British-based players are

Christiansen now happy with his choice of centre-backs and says he doesn't feel another is "a priority". V impressed with Cooper so far.

U23s Wilks, Stokes and O'Connor are all in contention for tomorrow'a game. Been training with first team today.

On Bridcutt, Christiansen said he would have liked to see him stay and wait for a chance but Bridcutt wanted regular football. #lufc
Leeds United Linus.M
2017-08-21 14:37
Wood nu bekräftat klar för Burnley. Statement från Radrizzani i länken.

Klubben har även sagt att de som köpt en tröja med "Wood 9" på kan byta ut den mot en vanlig.
2017-08-21 14:29
Duke//

Han tar ett rött på lördag.
Leeds United Duke
2017-08-21 14:06
Kunde ju väntat en vecka med att sälja Bridcutt kan man tycka.
2017-08-21 13:58
Sitter och kollar odds på transfers. En som har åkt ner rejält är Ulloa till Leeds.

Vore en riktigt bra värvning. Men inte riktigt enligt nya filosofin. Men vi kanske måste vara lite kortsiktiga i detta läget med.
Leeds United Kristoffer
2017-08-21 13:50
Bridcutt snart klar för Forest och han kan komma att göra debut mot oss på lördag.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-21 12:14
Adios Bridcutt
2017-08-21 11:38
Kommer Alioski få varenda vänsterback i ligan avstängd är frågan?
Zilvestri...Wiedwald
2017-08-20 22:40
Denna sena kväll, måste jag säga, att Leeds spelare verkligen visade var skåpet står. Matchen mot Sunderland var en fröjd för ögat !!
En fröjd för ögat, även för mig som inte följt Leeds från barnsben, dock har jag själv spelat fotboll i unga år. Mycket unga år. Fotbollen var det stora nöjet då !!
Damfotbollen började så smått med matcher mot andra idrottsföreningars flicklag. Sedan blev det mot killar i sextio + åldern, vänskapliga såna.......
Så inte var jag främmande för sporten när jag hittade till Leeds!!
Nu är Leeds på uppgång, det vore fint att få se fina matcher framöver, det är det enda jag kan önska mig, men det är gott nog.........ja nu blev det lite
of off gamla minnen i

Zilvestri...Wiedwald
2017-08-20 19:39
Tisdag leeds 2-newport 1........
Leeds United sportcarl
2017-08-20 19:38
hela mittfältet var bra igår, men mina 3 i topp var Alioskit, Saiz oc Pontus
Leeds United Duke
2017-08-20 19:32
Phillips är bra som sagt. Hans fysik är guld värd. O'Kane är väldigt klen i kroppen men har andra kvaliteer. Monk hade ett år på sig men fick aldrig ordning på mittfältet och nu har han inlett tveksamt i ett Boro som ska springa hem ligan.
2017-08-20 19:25
Vill be om ursäkt till Kalvin Phillips (Han läser väl här)

Jag har klagat på dig mycket och aldrig trott att du skulle bli bättre än en bänkspelare.

Men fyfan, vad den killen har utvecklats. Vinner så otroligt mycket närkamper och tar oftast rätt beslut när han får bollen. Jag ber om ursäkt Kalvin.

Den som gav honom en 6:a i betyg. Fel. Han var värd minst en 8:a igår.

Skönt med 3 poäng, men det var väl den årliga presenten av Larry, så det räknade jag med.
Leeds United sportcarl
2017-08-20 18:58
jag med, tror ingen av dem är slut, mindre än ett år sedan som Snodgrass själv bar Hull i PL som Bojan sa i studion, bli linkad till Sunderland gillar jag inte
Leeds United Duke
2017-08-20 18:46
Jag hade nog börjat buda på Rhodes och försökt få hem Snodgrass nu när pengar finns.
Leeds United sportcarl
2017-08-20 18:44
både Rhodes och McCormack ligger på sjukt höga löner, men vill de spela så vet de nog förutsättningarna, att Rhodes har sådan lön kan ju hänga med Mborotiden och Pl men det är ju någon säsong sedan och han vet nog förutsättningarna för Championship, vi har ju värvat anfallare tidigare från PL som fick gå ner i lön Wood borde varit den sista som gjorde det. är bara att börja buda på på 6-7 milj pund för Rhodes, SW sitter ju inte direkt på trumf, finns 25 mål potential här utan tvekan.
Leeds United Duke
2017-08-20 18:38
Whitesmot// Låna ut honom till en konkurrent kommer de inte göra. Ett köp är mer aktuellt men lär kosta minst 10 miljoner och jag är osäker på hans form. Är han i samma form som i Blackburn är det nog det bästa vi kan hitta inom denna summa pengar.
Leeds United WhitesMOT
2017-08-20 18:32
@Duke:

40k i veckan är Rhodes säkert på. Bara det borde vara nog för att börja tvivla. Och ovan på det ska du övertyga Wendies om att inte krydda priset. Dom har precis hostat upp strax över £10m för honom.

Visst hans stats talar för sig själv och om det stämmer att Wendies är dåligt åkande med FFP så kanske där finns en öppning men jag kan inte se oss gå för honom. Det är inte så vi har värvat innan.

Ett lån om nu Wendies vill bli av med lönekostnaden. Det hade möjligen varit en lösning som inte är helt avsides. För han är en chansning.
Annons: