/england/leeds/forum/287.aspx/england/leeds/forum/287.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Svensson,s
2018-02-07 11:40
Ser fram mot lördag och nästa problematik på planen.
Ny tränare och samma trupp ändrar nog inget.
Tyvärr har min dator tydligen bestämt att jag tippar förlust för Leeds på lörda,
detta tips har tagit sig dit utan mitt godkännande, vet inte hur!!
Sk-t samma det kanske är ett ,OMEN, !
Leeds United Ballsmash
2018-02-07 11:04
Ett långskott, men någon som vet om det finns en sportbar i Helsingfors som visar Championship, där jag kan plåga mig i helgen och se matchen?
Leeds United Rodell
2018-02-07 08:26
Milner har väl sagt att han vill tillbaka till Leeds och avsluta karriären sen om det sker i sommar har jag svårt att tro han har nog mycket kvar i kroppen än.
Hans kontrakt går ut 2019 så kan ju hoppas han kommer till oss då när vi förhoppningsvis tagit steget upp.
Leeds United Terry Connor
2018-02-07 07:52
Thom Mattsson// Håller med dig om att det inte är troligt att varken Milner är intresserad eller att klubben har råd att köpa loss honom från Liverpool. Jag kan ändå tycka attest är precis en sådan här värvning som vi skulle behöva göra. Jag tänker på när vi vann serien 92 och dessförinnan hade plockat in spelare som t.ex. Gordon Strachan och Mel Sterland. Spelare som hade peakat men fortfarande hade hunger och framförallt väldigt mycket erfarenhet.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-07 02:54
Terry Connor// Verkar hur enkelt som helst när Vinnie Jones säger det. I själva verket så tror jag inte Milner är speciellt sugen på att kasta bort typ 85 % av sin lön samt gå ner en division. Leeds måste väl dessutom betala Liverpool runt £5m för honom och Milner är ju mer eller mindre ordinarie och vise lagkapten där.
Leeds United Terry Connor
2018-02-06 22:45
Vinnie Jones tycker att första värvningen som Heckingbottom borde göra är att plocka hem James Milner.
Leeds United sportcarl
2018-02-06 21:42
Leeds och Barnsley är ju 2 lag i svag form, kollade Barnsley 10 sista matcher och 7 poäng och 3 raka förluster, det intressanta dock är att i de 3 sista matcherna har Heck kört med 3 olika formationer,sista matchen mot QPR var det 5-3-2, matchen innan mot Fulham var det 4-3-3, matchen innan dess mot Aston Villa körde Heck med 4-4-2,
Leeds United WhitesMOT
2018-02-06 21:38
@Rodell:

Såg precis intervjun och även om jag fortfarande är väldigt tveksam och många svar är klassiska på urtvättade frågor så gillar jag när han pratar om den närmsta månaden och spelstil och att det är bara att gå på och ösa, vad har vi att förlora ? Speciellt nu ?

Lätt svar kanske så som det ser ut nu men kan han slå in det i huvudena på spelarna så finns ju den lilla chansen fortfarande. Fördelen med vårt schema den kommande månaden är ju att vi faktiskt själva kan styra vårt eget öde.
Leeds United sportcarl
2018-02-06 20:59
Radz betalar visst för Peter Lorimers behandling, otroligt fint, värmer i hjärtat
Leeds United Rodell
2018-02-06 20:28
Bra intervju med heckingbottom i Leeds appen, får se jansson vara delaktig i ett par övningar iaf. Man får ett bra intryck utav honom och ska verkligen intressant att se laget på lördag tror det kan bli lite förändringar
Leeds United Duke
2018-02-06 20:16
Mest intressant blir hur han gör med de ojämna tyskarna Wiedwald och Lasogga.
Leeds United sportcarl
2018-02-06 19:36
härligt
Leeds United Kristoffer
2018-02-06 19:31
OM Pontus Jansson:

Peter Jansson? @pejansson
Svar till @jamielufc09 @LUFC

Ready for Paul’ Saturday selection!
Leeds United Linus.M
2018-02-06 19:27
@sportcarl:

Det var allt lite mer än "lite skav på hälen"....
Leeds United Rodell
2018-02-06 19:22
Tycker att det borde komma upp lite intervjuer eller tid för pressträff eller något vill höra heckingbottom snacka lite mer!
Leeds United sportcarl
2018-02-06 19:20
lite skav på hälen tycker jag nog personligen han kan spela med en veckas vila om han skall upp in under epitetet viking:), kan man nicka bort tegelstenar så är detta ingenting
Leeds United Linus.M
2018-02-06 19:15
@sportcarl:

Det var snålt :)
Leeds United sportcarl
2018-02-06 19:11
käns väl som fifty-fifty om Jansson kan spela
Leeds United Linus.M
2018-02-06 19:05
@Rodell:

No need to worryyyy
Leeds United WhitesMOT
2018-02-06 18:13
@krelleg:

8 dagars öppet köp ? :))

Nä, du har säkert rätt. Mest fjant bara från mej.
Svensson,s
2018-02-06 18:13
Duke//
Bra skrivet.
Inga avrättningar i första skedet !
Vi har svåra omg. framöver mot bättre lag.
Sämre lag har ju haft framgångar mot de bättre på sistone.
Först som sist så ska VÅRA spelare visa ett bättre uppträdande på plan!
Leeds United Duke
2018-02-06 18:11
Sportcarl// Head Coach är han anställd som. Inga konstigheter, Orta är sportchef.
Leeds United sportcarl
2018-02-06 17:50
Har vi fått ny headcoach eller är det som manager han är anställd ?
Leeds United Duke
2018-02-06 17:41
Tror det blir riktigt bra med denna lokala Yorkshireman som tar över. Han tar inga fångar vad det verkar. Han vet vad som krävs för att möta upp Millwall borta m fl. Inledningstalet har nog varit inga gamla meriter gäller längre nu ser vi bara framåt. Hoppas han är mer anpassningsbar i taktik och spelstil än TC som konsekvent använde sig av 4-2-3-1 systemet så länge vi hade elva man på banan. Det blev hans fall han hade ingen plan B. Finns det ett taktiskt kunnande i Heckingbottom och ett bättre driv så blir det bra. Ge honom säsongen ut innan kritiken kommer då vi har alla topplag den närmaste tiden.
Leeds United Rodell
2018-02-06 16:21
Jansson va inte med laget ut på den lilla videosnutt dom la ut iaf, men det behöver inte betyda så mycket.
Leeds United Duke
2018-02-06 15:44
Norman// För långsam för att spela centralt tror jag inte han är bäst centralt tycker jag.
Leeds United Norman Hunter
2018-02-06 15:42
@Duke:

Det tror jag inte, han kommer nog inte ens kommentera mina funderingar :(
Men jag kan iaf lova att om han går ut och säger att Pablo är för långsam för att spela centralt då ska jag inte kolla på en enda match under hans ledning.
Leeds United Duke
2018-02-06 15:31
Norman// Vi får se om Heckingbottom har samma tankar som du har då.
Leeds United Kristoffer
2018-02-06 15:30
Såg nu att twitter-inlägget jag la upp var ett gammalt sådant.
Leeds United Norman Hunter
2018-02-06 15:17
@Duke:

Långsammare? Jag skulle tro att Pablo varken är bland de långsammaste eller snabbaste i truppen. Sen måste man definiera vad som är snabb resp långsam för att ens kunna ta med det i sin bedömning. Jag skulle tro att Pablo är bland de långsammare på 30+ m samtidigt skulle jag tro att han är b land de kvickaste på 2-3m, i synnerhet med bollen vid fötterna. Och vilken egenskap har man mest nytta av på centrala mittfältet? I mitt lag väljer jag en kvick framför en snabb spelare centralt alla dagar i veckan.

Ska man generalisera i dagens fotboll kan man gömma ett par långsamma spelare i varje elva och det är på centrala mittfältet samt som en av två mittbackar.
Annons: