/england/leeds/forum/279.aspx/england/leeds/forum/279.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Duke
2018-02-10 17:15
Detta var inte speciellt bra även om en poäng inte hade varit orättvist. Tanken med tre centrala mittfältare var bra men O’Kane var en katastrof och Phillips bara aningen bättre. Hade hoppats på en bättre insats. Sheffield Utd tror jag inte kommer topp 6. Väck med Dallas från backlinjen bättre han är på bänken och kan hoppa in istället för Sacko.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2018-02-10 17:05
@Rodell:

Klich med Pablo och Forshaw på mitten så hade vi fått kontroll på det som felar oss mest. Många menar man skulle sakna muskler då. Med 3 spelare där som har blick för spelet så behövs inga muskler. Bollen kommer göra jobbet.
Leeds United sportcarl
2018-02-10 16:59
Hoppas verkligen gamla storspelare som Gray,Lorimer, Clarke,Reaney får uppleva sitt Leeds i P en vacker dag känns verkligen avlägset. Tänk vad de fått uthärda och kanhända ändå de som skäller minst
Leeds United Rodell
2018-02-10 16:42
Whitesmot// Och Dallas hjälper till en helvete massa mer i hemjobbet också. Nu när vi spelar tre på mitten kanske klich är lite saknad :P
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-10 16:41
Spelare vi kan bygga vidare på är endast De Bock, Jansson, Forshaw, Saiz och Vieira i dagens Leeds. Spelare som kan vara trupp spelare är Dallas, Hernandez, Roberts, Phillips, Pearce, Berardi, Ayling Skänk bort / sälj / släpp; Cooper, Alioski, Roofe, O’Kane, Anita, Felix, Lonergan, Sacko, Cibicki, Antonsson, Lasogga.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-10 16:37
Sen var livet mycket bättre när man inte kunde se skiten på TV heller. Fuck off utveckling !
Leeds United WhitesMOT
2018-02-10 16:35
@Rodell:

Tar gärna den för det borde betyda att Roofe eller Alioski åker ut.
Leeds United Tålamod forever
2018-02-10 16:35
Same same but different. Suck!
Leeds United Rodell
2018-02-10 16:21
Jag tycker Anita ska in på högerbacken nästa match tills berardi är tillbaka för att sen sätta upp Dallas högre i plan
Leeds United WhitesMOT
2018-02-10 16:17
Mycket kan sägas om Sacko men hans första tanke när han får bollen är INTE att slänga sig. Bara på det hade jag gett honom chansen före Alioski. Jag mår fysiskt illa av att se Alioski nu.

Och än mer illa mår jag när jag ser Phillips och O´Kane tillbaka på mitten. Humle och Dumle. Kling och Klang, Piff och Puff. Dum och Dummare. Att sätta armbandet på O´Kane är ett hån mot hela fotbollsvärlden.

Så fort Saiz är tillbaka så hoppas jag till gudarna att Hecky inser att det är Pablo,Forshaw, Vieira på mitten som gäller. Eller ja....hoppas han inser det redan nästa match.Vieira må inte ha nån direkt fotbollshjärna men med 2st runt om sig så ska hans muskler iaf komma till nytta. Är hans knä dåliga så spela med Lonergan på mitten. Han är bättre än Ding och Dong.

Sen aldrig mer Roofe. Aldrig ! Sätt vem som helst där utom honom. Skänk bort.

Bort med dessa 4 ovan och jag är övertygad om att övriga kommer spela bättre. Övriga får hela tiden trolla för att städa upp efter dessa. Dom gör övriga dåliga.

Leeds United golden lion
2018-02-10 16:10
att hålla på dagens Leeds är ungefär lika givande som att drömma om en fining,som man jagar me ballen i handen men aldrig kommer åt....
me då/finns ju/EDDIE MEDUZA/med låten/jag bara sitter och Run.ar...
skål..trevlig kväll.....
Leeds United sportcarl
2018-02-10 16:01
Pennington,Jansson,Forshaw,Lasogga fick bäst betyg i YEP, var väl de jag tyckte med gjorde det godkännt
Leeds United Rodell
2018-02-10 15:58
Har inte gillar lasogga men idag tycker jag han kämpar på och sliter va den som hota mest.. Riktigt besviken på Okane och kan nästan tycka forshaw kan ta den rollen sen kan hernandez starta med forshaw och Phillips på mitten Phillips va osynlig men inte lika dålig som okane men heck gör säkert något åt det
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-02-10 15:54
När det gäller Alioski så står en 1åring stabilare på jorden.
Robert.T.Niro
2018-02-10 15:51
@Kristoffer:

EXAKT,gillar ingen av dem !
Leeds United sportcarl
2018-02-10 15:50
Leedskojs 15:44 Forshw/Viera kan kanske bli något, Phillips/OKane definitivt inte
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-02-10 15:50
Alioski o O Kane skulle ALDRIG mer få sätta på sig matchtröjan för Leeds A-lag om jag fick bestämma.Bägge nyfärven ifrån Januarifönstret ser bra ut,hoppas att det tredje oxå blir lyckat.Vi har bara en mittback av högsta klass kan man oxå konstatera.Vi har inte tillräckligt bra förste målvakt heller.

Leeds United Kristoffer
2018-02-10 15:45
Bort med Alioski, Roofe, O'Kane och Phillips till nästa match.
Leeds United LeedsKojs
2018-02-10 15:44
@sportcarl:

De Bock är bättre än man trodde och Forshaw har imponerat, ska erkänna att jag rullade med ögonen över summan och namnet, men har mycket fotboll i sig.
Leeds United sportcarl
2018-02-10 15:44
Wiedwald,Berardi, Cooper, Phillips, OKane, Sacko,Grot,Cibicki, Roofe är väl nägra spelare jag tröttnat på och aldrig tror kommer göra något stort avtryck.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-10 15:43
@sportcarl:

Du förstår varför han inte "dominerar" va ?
Leeds United WhitesMOT
2018-02-10 15:41
6 poäng till behövs. Vet inte var dom ska komma ifrån dock.
Leeds United Rikard
2018-02-10 15:41
kan inte vara kul för Forshaw att spela med okane bredvid sig. Kan hända vad som helst eller inget alls.
Leeds United LeedsKojs
2018-02-10 15:40
@Norman Hunter:

Lite så. Vieira från start nästa match bör ju vara uppenbart. Roberts fortfarande skadad? Annars borde han ju ta Sackos plats på bänken enkelt.

Gillar dock bytet till 4-3-3 om vi ska leta något positivt med nya tränaren.
Leeds United sportcarl
2018-02-10 15:40
Positivt idag, tycker Pennington/Jansson gör det bra och går att bygga på, Forshaw hoppas jag blir den länk vi saknar dock tycker jag inte han dominerade idag som jag hoppades, Alioski och Ekuban är jag intresserad av inför nästa säsong vad det kan bli av dom, Saiz är dock den vi skall bygga laget kring, iaf jag har saknat honom enormnt på slutet, Bock är ingen Taylor direkt är väl sisådär, blir att bygga mycket nytt inför nästa säsong, finns nog minst 10 som jag ser inte har någon framtid i klubben
Leeds United WhitesMOT
2018-02-10 15:38
Mes straff men straff är det. Vår eminente lagkapten bjuder in till det. Idiot.Sen är det lika mycket straff på Pennington men där tar domaren ett klassiskt "jag skiter i det" beslut.

Hecky har att gör. Det är bara förnamnet. Fy fan vad många usla spelare vi har. Spelar ingen roll om vi får nån utvisad eller inte.Känns ändå som vi spelar med en man mindre hela tiden. Phillips är ett spöke. Roofe en slapptask och Alioski bara rent värdelös. För att nämna några då.....
Leeds United sportcarl
2018-02-10 15:35
intressant med Sheffield , lagkaptenen(Sharp), ägaren plus tränaren Sheffieldsupportrar sedan barnsben
Leeds United Norman Hunter
2018-02-10 15:35
[QUOTE=LeedsKojs]Inga röda kort i alla fall, men den sedvanliga skadan och torsken [/QUOTE] Satt faktiskt och önskade ett rött på O'Kane så man slapp se honom i nästa. Phillips och Roofe hoppas jag att Heck petar ändå... Måste vara otroligt tungt för Pablo att vara petad när man ser såna fantastiska fotbollsspelare som de tre nämnda plus alioski och Lasogga
Leeds United sportcarl
2018-02-10 15:34
samma spel, samma inledning, samma "otur", dock ingen utvisning:),
Leeds United Simo LUFC
2018-02-10 15:33
Thom// Håller med. Några bra spelare att bygga vidare på. Hoppas också Roberts tillhör den skaran.
Annons: