/england/leeds/forum/278.aspx/england/leeds/forum/278.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rodell
2018-02-11 17:35
Duke // Ja värda en poäng är vi tycker ja. Känns som heckingbottom också vågar peta spelare som inte håller måttet och att han kommer ta det med dom. Syns också på när han skriker på spelarna vid sidlinjen när dom inte gör rätt
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United stonefree
2018-02-11 17:23
Är man 4 och tar taxi får man inte ha med sig speciellt mycket bagage!
Leeds United sportcarl
2018-02-11 17:22
förhoppningsvis jämnar otur tur ut sig i sista ändan, sedan är det nog ingen tvekan om domarna har stenkoll på oss.
Leeds United Duke
2018-02-11 17:18
Rodell// Mkt positiv. Har sett matchen nu två gånger och vi är värda en poäng. Fler avslut mer bollinnehav bl a. Problem med deras inläggsspel i första halvlek. O’Kane gör sin sämsta match i Leedströjan. Deras straff tveksam vi borde fått en straff och Sheffield en i slutet när Pennington kommer fel. Kanske rött kort på deras spelare i första halvlek så vi hade otur borde blivit en poäng men så är det i motvind.
Leeds United Simo LUFC
2018-02-11 16:02
sunderlek// Hade nog valt taxi om ni är fyra. Smidigare och billigare.
Leeds United Simo LUFC
2018-02-11 16:02
sunderlek// Hade nog valt taxi om ni är fyra. Smidigare och billigare.
Leeds United Rodell
2018-02-11 15:58
Bara jag som känner någorlunda optimism med nya tränaren, det man får höra av honom och personer runt honom. Lyssnat klart på allt e snack efter matchen igår och trots resultatet så tror jag han kan bli bra för oss nu gäller det bara att orta och radz ger honom vettigt material och kommer ur deras bubbla lite
Svensson,s
2018-02-11 15:14
Ja nu rök Villa upp till plats 2, vann mot Birmingham. Cardiff ligger fyra, men har bara spelat 30 matcher,så sannolikt klättrar Cardiff upp också. Möter Bolton så småningom. Ser att Leeds spelar först på söndag, sen matchtid 17.30, hoppas vi tar Bristol då ser det inte alltför omöjligt!! Kommer inte ihåg hur det gick sist vi mötte dem?? Oj oj kollade sista, vi vann borta mot Bristol med 3-0 Saiz gjorde 2 mål och Lasogga 1 mål
Leeds United stonefree
2018-02-11 15:12
Tåget går från flygplatsen direkt till Leeds tar ungefär 1 Tim 15 min. Går cirka var 30 minut det mesta av dagen. Sista går runt 23:30. Man kan också åka in till Victoria station och byta där. Det är jätte smidigt !
Sunderland sunderlek
2018-02-11 11:45
Hej det vankas stor eller lill främmande hur man vill tolka det den 7 april på eran hemmaplan.såg att ni har resa dit då.Vi är några förtappade safc fans som undrar hur man tar sig från Mancester flygplats till Leeds.71 km enligt tabell .Tar man buss tåg eller taxi 4 personer är vi .Finns det någon bra länk eller resesait.Lycka till framöver .
Leeds United sportcarl
2018-02-11 07:22
nyckel till framgång på slutet är väl att Heck får igång Lasogga, Saiz visar när han kommer tillbaka att han är en klass över våra övriga spelare förutom självklara ting som att hålla sig i skinnet, sedan ha lite tur med domaren och stolpe in i stället för stolpe ut
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-11 02:47
Med TC hade vi legat under med 2-0 i halvlek med antingen Jansson eller O’Kane utvisade i första halvlek. I andra hade Lasogga fortfarande gjort mål och reducerat till 2-1 och vi hade börjat pressa på för kvittering. Dock hade Sheffield U kontrat in 3-1 i 81 minuten och 4-1 hade kommit som ett brev på posten i den 92 minuten.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-10 21:34
@sportcarl:

Potential såg någon i Bojan Djordjic också. På denna nivån har man inte råd att vänta på potential år ut och år in. Inte när dom är 25 år iaf och kostade en skaplig summa för denna nivån.
Leeds United Duke
2018-02-10 21:32
Alioski var briljant i början på säsongen. Nu har han varit dålig i många månader. Avslutar han inte säsongen bra så sälj.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-10 21:28
Simo och Linus //

Så är det. Det är en fin linje mellan geni och galenskap..... ;)))
Leeds United WhitesMOT
2018-02-10 21:25
När vi nån gång får alla tillgängliga Så hade jag spelat 4-3-3.

Felix
Ayling Penny PJ De Bock
Forshaw Pablo Vieira
Lasogga Saiz Ekuban

Egentligen ser jag ett mer 4-2-1-1-2 med spanjorerna härjande fritt mellan lagdelar. Ayling gillar jag egentligen inte men han är dock bättre Berardi att gå framåt och det behöver vi med dessa för annars blir där absolut ingen bredd.

När man går framåt så kan Forshaw,Pablo och Saiz bilda triangel medans Vieira faller och skyddar mittbackarna. Allt blir väldigt centrerat och det är svagheten men samtidigt är tanken att kontrollera mitten vilket för mej alltid varit rätt väg. Håll ut motståndarna mot kanterna tänker jag. Där är mindre plats att spela.
Leeds United Linus.M
2018-02-10 21:16
Whites//

Snyggt :) Håller med
Leeds United sportcarl
2018-02-10 21:14
Jag går väl emot strömmen som vanligt och ser potential och utveckling i Alioski.:)
Leeds United Simo LUFC
2018-02-10 21:13
WhitesMOT// Det tog dig bara ett inlägg att förklara vad jag försökt med flera inlägg. :)) Spot on!
Leeds United Simo LUFC
2018-02-10 21:11
Linus// Övriga mittfältare - bortsett från Saiz, Forshaw och Dallas anser jag att en del har potential att utvecklas (läs Vieira och ev Phillips) och en del är sämre än Hernandez (läs Cibicki, O’kane). MOT
Leeds United WhitesMOT
2018-02-10 21:08
Det är ju det som är del i problemet. Att vi tycker att Pablo är en av få som levererar nåt av värde. Missförstå mej rätt, jag är stor fan av Pablo men han borde bara var lyx för oss nu. Inte nån vi förlitar oss på ska lösa upp det. Det ska vi ha andra till. Problemet är att vi är mil ifrån att ha det.
Leeds United Simo LUFC
2018-02-10 21:04
Linus// Alioski har jag varit kritisk mot från första början. Orkar inte ens gå in på honom...
Leeds United sportcarl
2018-02-10 21:02
Vill nog påstå att Hernandez ligger bakom, gör 10-20 mål per säsong. Men skall inte starta varje match . SAIZ är no1 på den positionen
Leeds United Linus.M
2018-02-10 20:59
Simo// Köper det du säger, men tycker vi har så mycket större problem än så. Hernandez kan man se har talang, resten av mittfältarna? O’Kane - ... Vad har han?! Försökt försvara honom men börjar tröttna på honom. Ger oss ingenting och gjort många dumma saker nu senaste matcherna. Vieira - Talang så in i... Men får alldeles för sällan fram det. Kan PH ändra det? Hoppas. Phillips - Som gjord för Championship men får inte heller ut det tillräckligt ofta. Vart var han idag? Alioski - Seriöst, STÄLL DIG UPP. Hur svårt kan det vara? Besök gymmet, eller vad som helst. Det jag menar är att Hernandez ändå visar ofta vad han kan, som idag. Han är kvalité nog för topp sex.
Leeds United Simo LUFC
2018-02-10 20:53
Linus// Saiz absolut! Men tyvärr tycker jag inte Hernandez håller nivån längre. Visst, ibland lyckas hand med en assist eller en, max två, frisparkar som resulterar i mål under en säsong men han har inte ”tyngden” som får laget att kämpa ner motståndarna under 90 min. Han gör på tok för många enkla misstag och det är ett tecken på att han inte hänger med längre. Jag är en stor supporter av spelare av hans kaliber men det gör ont när jag ser honom spela i slow motion...
Leeds United Linus.M
2018-02-10 20:45
Simo//

Han är inte felfri, det är svårt att hitta någon som är det i Championship ;)

Jag tycker verkligen han är en av de som kan lyfta oss till PL, särskilt tillsammans med Saiz.
Leeds United sportcarl
2018-02-10 20:43
Var lite ojämn idag men när han kom in och Roofe ut så lyfte vi lite och hade vår bästa period. Är väl 1 Av högst 3-4 i laget med bra speluppfattning , förvånansvärt ofta bakom målen . Inlägget till Lasogga kom väl från Pablo?
Leeds United Simo LUFC
2018-02-10 20:42
Linus// Mycket talang men passé. Långsam, felpassningar och på fasta situationer ibland får mig att vilja börja spela igen. Ser du att han kan bidra till att lyfta oss in i PL?
Leeds United Linus.M
2018-02-10 20:39
@Simo LUFC:

Ser du inte hans kvalitéer?
Leeds United Simo LUFC
2018-02-10 20:27
Oj! Han var bra idag! Men då så...
Annons: