/england/leeds/forum/270.aspx/england/leeds/forum/270.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2018-02-04 16:00
Stonefree15:51. Har inte sett situationen i repris men däremot läst i någon tabloid idag om något med hälen och där stod det också att det var oavsiktligt från Bamba. Om han bara skavt lite på hälen borde det finnas chans att han är med mot SU.
Leeds United sportcarl
2018-02-04 15:56
Säger väl som Duke att det är ingen idé att överklaga. Nu för tiden ger våldsamma satsningar ofta gult kort även om man träffar bollen först. Att medine förstärker situationen är det inget snack om. Bamba kunde fått rött med och kanske ytterligare en i Cardiff men så är det att hålla på Leeds. Domaren var inte konsekvent igår. Var väl likadant om man skall hårdra Kane utvisning med när han markerade med skallen och motståndaren agerade döende svanen.filmningar och förstärkningar borde ge betydligt oftare gult kort. Är väl egentligen bara Saiz röda kort som är solklart och inte går diskutera bort. Övriga situationer har iaf jag sett liknande där motståndare kl arat sig från både från gult och rött. Tydligaste var väl det Viera råkade ut för
Leeds United stonefree
2018-02-04 15:51
Det verkar som det är en vad skada Pontus har åkt på. Har kollat om och om igen situationen med Bamba. Det ser inte ut att vara något som görs avsiktligt och det ser mer och mer ut som har trampar på foten samtidigt med att Pontus vrider hela benet, men det går så jävla fort att det är svårt att se 100
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2018-02-04 15:44
Whitesmot// Den är inte helt given men onödig precis som Coopers senaste så är det inte lönt att överklaga besluten. Ett par Cardiffspelare hade tur som inte fick rött dock hade dom vunnit även utan röda kort hit eller dit.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-04 15:38
@Duke:

Som jag sa igår. Då är 90% av samma typ av brytningar gult kort. Och då har fotbollen blivit extremt fjollig.
Leeds United Rodell
2018-02-04 15:29
Ser gärna Grayson ta över igen förstod aldrig varför han vart sparkad och jag är inte emot att ta tillbaka någon han gjorde också hos oss och Preston väldigt mycket med små medel (sunderland räknas inte skitklubb)
Leeds United Duke
2018-02-04 15:27
Whitesmot// Är väl inget att gnälla om han missar bollen och ganska vårdslös satsning även om han nog inte träffar spelaren.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-04 15:02
@sportcarl:

Halleluja..

Hade du nån åsikt om Berardis andra kort efter att ha fått se reprisen ?
Leeds United sportcarl
2018-02-04 14:00
WhitesMot13:12. tänka sig det hade jag aldrig trott att du skulle tycka heller, och nej nu menar jag inte bara för att jag tycker man sluter leden så är allt bra eller att ingenting behöver göras.dock kanske jag inte 10 dagar i rad måste skriva att den och den spelaren, tränaren eller Orta är kass,
Leeds United Rodell
2018-02-04 13:35
Thom // Tror vid omgång 37 det ändrats till 15 gula så det är inte säkert
Leeds United WhitesMOT
2018-02-04 13:12
@sportcarl:

Nä det är inte ett dugg nödvändigt. +30k hemma och maxade borta sektioner varje match visar på det.

Det som behövs är handlingskraft av dom som fått äran att vårda klubben. Just nu går inte motorn rent och då ser man till att serva skiten. Misstänker starkt att ett av tändstiften är kass så då får man byta. Det bästa är att byta samtliga på en gång men det kan vara en kostnadsfråga så då får man väl ta det som är trasigt först. Bilen behöver rulla nämligen annars blir vi frånåkta.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-04 13:02
Rodell// Hade varit bättre om han fått sitt gula så kanske vi hade kunnat slå två flugor i en smäll genom skada + avstängning. Nu missar han säkert någon match eller två, kommer tillbaka, får gult kort och blir borta ytterligare matcher.
Leeds United Rodell
2018-02-04 12:55
Pontus fick iaf inte sitt 10e gula och blev avstängd :P
Leeds United Duke
2018-02-04 12:50
Kinnear och Radrizzani har väl fullt upp med att byta klubbmärke.
Leeds United Duke
2018-02-04 12:46
Ägaren måste visa handlingskraft nu, finns det en chans att rädda säsongen så måste man ta den. Det sämsta är att laget kommer ut pch är passiva från första minuten spelar ingen roll om man möter Cardiff, Birmingham eller Burton det ser likadant ut match efter match. När vi kommer i underläge börjar spelarna visa glöd som igår med Alioski och Roofe som största exempel.
Leeds United golden lion
2018-02-04 12:30
en fundering/
jag har=
jobb,bil,vänner,tak över huvudet,några intressen,kvinna,gitarr,husbil.
och så har jag Leeds?
har jag stora problem då?
FAAN...mår redan bättre/ha en BRA dag.
Leeds United Danne K
2018-02-04 12:28
Vad vet vi om Pontus skada
2018-02-04 12:17
sportcarl// Leeds fans har slutit upp kring klubben i en jävla massa år. Vi har blivit hånade, bespottade, rånade, misshandlade, utstötta och utskrattade. Att fansen skriker på spelare som inte visar någonting anser jag vara helt i sin ordning. Alldeles för många av våra spelare har inte hjärtat på rätt ställe. De bryr sig inte, eller har de redan gett upp. Hatar meningar om att ”sluta upp kring klubben”. Vad har fansen gjort i år och dagar utan att få ett skit tillbaka? Radz må vara den lugnaste av de många idioter till ägare vi haft men frågan är om han inte är den med minst erfarenhet. Därför tar han in folk som ska hjälpa honom ta beslut. Människor som Orta borde inte ens få gå på fotboll som supporter, så långt bort från allmänna fotbollsplaner bör han förflyttas. Fullständigt oduglig. Att inga huvuden fått rulla än för detta haveri vi nu kan beskåda är obegripligt. Leeds United ska ALDRIG acceptera 1-4 förluster på hemmaplan, uttåg ur FA cupen mot League Two motstånd, röda kort i match efter match, spelare som inte visar hjärta och intetsägande mittenplaceringar! Vi ser varje år mindre klubbar gå upp i PL medans vi ska sitta snälla och se på och acceptera 5 års planer. Jävla idioti är vad det är och vi är återigen ett stort fett förbannat skämt.
Leeds United Tobbe O
2018-02-04 11:36
27 poäng på de senaste 23 ligamatcherna och pinsamt uttåg ur FA-cupen. Dessutom usel matchcoaching, i en match under hela säsongen har vi tagit poäng när vi hamnat i underläge. Vi satsar på långsiktighet men precis som Thom skrev har varenda spelare blivit sämre i år än förra året så bygget går ju inte direkt framåt. Moralen är helt under isen, spelare blir utvisade match efter match, man gnäller på domarna och man ser på lång väg att det är ett lag helt ur balans. Cardiff ägde oss från minut 1 igår så det hade blivit stortorsk även med elva man på plan. TC måste bort direkt om vi ska ha ens en mikroskopisk chans att greppa det sista lilla halmstrå som finns att haka på playoff-tåget.
Leeds United sportcarl
2018-02-04 11:14
Iofs sig har vi tagit in tidigare managers med liknande meriter som har misslyckats i denna klubb. Allt från landslagstränare till managers med Pl erfarenhet
Leeds United Rodell
2018-02-04 11:10
Slaven Bilic eller Jaap Stam skulle jag kunna tänka mig men har svårt att tro att vi får in någon tränare som har några meriter så länge Orta bestämmer över värvningarna
Leeds United Duke
2018-02-04 10:50
Jaap Stam snart tillgänglig? Han och Wagner var förstaval i somras.
Leeds United sportcarl
2018-02-04 10:49
Tom Petty skön lirare. Må han vila i frid
Leeds United Gary Kelly
2018-02-04 10:44
...free fallin', now Leeds free fallin', now Leeds..free fallin'...falling..
Slaven Bilic eller Marco Silva ? - rätt gubbar att vända skutan uppåt!!??..
Leeds United sportcarl
2018-02-04 10:33
Idag känns som en perfekt dag att sluta upp leden ,och stå upp och bakom klubben.
Leeds United sportcarl
2018-02-04 10:31
stonefree 10:10. Viera kan möjligtvis inte kunnat visa sin rätta potential pga återkommande problem med skador och problem med sina knän . Och tror han hastats fram för fort på slutet av alla skador avstängningar vi har på defensiva mittfältar efter den stentuffa kapningen kring nyår, . Tyckte dock igår att Forshaw/Viera visade bra stabilitet och det var inte på den positionen vi förlorade matchen. Och är nog de 2 jag skulle satsa på långsiktigt.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-04 10:31
Caulker har sprit och spelproblem så att ta in honom i denna röran nu vore nog bara till att addera på problemet för båda parter.

Nä fota TC och det nu. Ta in Pearson och säg till Orta att om han ska vara kvar som sportchef så lyssnar han på Pearson och inte tvärtom.
2018-02-04 10:25
Duke// Tycker du har fel angående Phillips. Tycker inte alls han har tagit kliv denna säsongen, framförallt inte senaste månaderna då han snarare tagit kliv bakåt. Tycker heller inte att han var svag förra säsongen under Monk.
Leeds United stonefree
2018-02-04 10:10
Största besvikelsen bland våra defensiva mittfältare är definitivt Vieiri, han har bara blivit sämre och sämre den här säsongen tyvärr. Philips var bra precis i början av säsongen sedan har varit som för, lite bra inland och dålig inland och urusel ibland. Han kommer inte att bli bättre än så här! O’Kane är lite som Philips. Det är väl därför att Forshaw har kommit, för att vi behöver förstärka där. Mycket tror att just inte Vieiri har klivit fram mer än han har som är den stora orsaken till köpet av Forshaw. Jag trodde han skulle gjuta sin plats i laget denna säsong!
Leeds United Duke
2018-02-04 09:59
Thom// Tagit kliv framåt främst för att han var svag förra säsong. En hel del bra matcher denna säsong och har fått större förtroende än Viera och O’Kane.
Annons: