/england/leeds/forum/264.aspx/england/leeds/forum/264.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2018-02-21 19:47
Nja inte min elva. Men Skoj Viera startar
Leeds United Rodell
2018-02-21 19:45
Det va rätt elva :)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Rodell
2018-02-21 19:45
Kan mycket väl va fel elva om en minut vet vi :)
Leeds United sportcarl
2018-02-21 19:23
Att inte starta Saiz vore tjänstefel. Har ju hackat å de grövsta de 6 matcher han inte spelat.
Leeds United sportcarl
2018-02-21 19:18
Dallas kan väl omöjligen starta. Gjorde ju inte ett rätt i förra matchen.
Leeds United Linus.M
2018-02-21 19:17
@WhitesMOT:

Världens största suck isåfall.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-21 19:10
Linus //

Kan inte Q&A ha varit de 4 intervjuerna efter TC fick lämna ?
Leeds United Linus.M
2018-02-21 19:01
Nu är inte dagen eller månaden slut men...

Förslagen på nytt emblem skulle komma idag. Vad händer?
Q&A skrev Radrizzani i januari att det skulle ske denna månad, vad händer med det?

Gillar inte tendenserna.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-21 18:54
Tror nog det kan ligga nåt i att Saiz inte startar faktiskt. Ska Hecky stå vid sina ord att alla spelar för sin plats så kan inte en del ha förtur. Inte ens Saiz.
Leeds United stonefree
2018-02-21 18:25
Inte omöjligt det är den 11 som startar. Tycker att det vore bättre Saiz startar och går ut när han inte orkar längre, än att ge honom 15-20 på slutet och sen att han har massor kvar att ge, när matchen blåsas av! Som jag skrev förut, står Felix, måste han göra en felfri match. Publiken häcklade honom rejält förra matchen, inte roligt för någon spelare att bli utsatt för sånt från de egna fansen
Leeds United Rodell
2018-02-21 18:14
Elvan är ifrån någon som säger sig ha fotat den i ett mötesrum så behöver inte betyda mycket Jag tycker dok att Anita borde spela efter senaste matchen och att saiz borde kastas in direkt istället för roofe ifall vi lirar 442
Leeds United Rodell
2018-02-21 18:10
Elvan som ryktas: Felix Berardi jansson cooper de bock Dallas forshaw Ronaldo hernandez Roofe lasogga
Leeds United WhitesMOT
2018-02-21 17:36
Sten //

Allt jag vet är att det är det han sa när han blev intervjuad som dåvarande Barnsley manager.

Och du om nån som varit över så pass mycket borde väl ha snappat upp, att det är rätt mycket myt att bara för att du är från en stad, så är det den stadens lag som gäller annars är det stening på torget som gäller. En del område och pubar kanske. Men inte hela städer.

Det är väldigt många fotbollsfamiljer i England där supporten inte går i arv. Att vi har mycket support från Barnsley,Bradford och Huddersfield bl.a är vida känt. Herregud det är inte helt ovanligt att se en 10 åring med en scum eller shittytröja i Leeds centrum,tyvärr.
Leeds United stonefree
2018-02-21 16:40
WhitesMOT Är inte det där en efter konstruktion för att få det att lugna ner sig. Nog fasingen tyckte jag han sa något annat först. Dessutom har jag varit i Barnsley och sett Leeds, vi är inte speciellt populärare där. Jag kan inte se småpojkarna springa omkring och vara Leeds spelare i en stad där allt är så deprimerande, det som håller självmorden från dörren är hatet till Leeds både som fotbolls lag och stad
Leeds United Ballsmash
2018-02-21 16:36
@WhitesMOT:

Tony Capaldi var väl vänsterback med? Föredrar nog både Bessone och CBJ framför honom. Vilket är säger en del.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-21 16:25
Stenis //

Lugn och fin.

Hans så kallade hat är duktigt uppförstorat och vridet av media.

Så här har han sagt :

“It (Leeds) was always my favourite one. When I was growing up, where I was from, you were a Barnsley fan or a Leeds fan when you played in the field behind my house.”

“It was Leeds against Barnsley and the Leeds lads were always older than us always used to kick smoke out of us. We hated Leeds and they hated us and that is how it was. You understand the support they have got and the size of the club and the tradition as it was always rammed down your throat with them bragging about it.”

“It is a team everyone loves to hate, but a big club with a big tradition. It is a big derby for us.”

Inte riktigt hat hat eller hur ?
Leeds United WhitesMOT
2018-02-21 16:16
@¤Thom Mattsson¤:

Kpmmer du inte ihåg Bessone ?
Leeds United stonefree
2018-02-21 16:06
Glömde Roofe bland dom som får slås
Leeds United stonefree
2018-02-21 16:04
Pontus, Cooper, DeBock, Forshaw, Hernandez, Saiz, Lassoga, är 100% klara. Sen får Berardi, Anita, Dallas, Alioski, Ekuban,Sacko slås om de återstående 3 platser ute. Vem som står ? Hoppas på Lonegan, för att han nog känner sig motiverat. Står Wiedwald och han gör bort sig, då blir det nog ett jävla liv. Jag kommer aldrig att förstå hur man kan ta in en tränare som öppet säger att han har hatat Leeds hela sitt liv!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-21 15:55
WhitesMOT// När det gäller CBJ så tror jag inte jag sett en sämre vänsterback i Leeds.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-21 13:32
@krelleg:

Fan också !! Vi skulle aldrig gjort av med CBJ. Listan här bevisar ju att han varit en av de bästa..... ;))
Leeds United sportcarl
2018-02-21 12:08
Krellig 10:31 intressant med spelarbetyg över tid. Överraskande dock att CBJ dock har 7 i snitt. Kan nog dock förklaras med väldigt få spelade matcher där laget gick bra. Berardi lägst med 4,2 och är nog rättvist med några röda kort och betydligt sämre säsong än förra. Saiz 8 och högst. Klich har också lägst av våra 4 defensiva vilket visar att Hay delar TC syn. Lasogga högst betyg av våra anfallare och Jansson högst betyg i försvarslinjen om jag läste rät
Leeds United BullenKarlsson
2018-02-21 10:53
Härligt med ny TV-match och speciellt: Kul med Saiz tillbaka! En helt ny dimension med honom på banan.

Dock får han imponera marginellt så att inte PL-klubbarna öppnar plånboken.
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-02-21 10:49
Fredag 2/3, kl 20:45 – Middlesbrough vs Leeds sänds oxå på viaplay o tv3sport
MOT
Leeds United krelleg
2018-02-21 10:31
Lite betyg för spelarna so far.
Leeds United Norman Hunter
2018-02-21 10:19
Kommer ni ihåg Rob Hulse?
Leeds United Rodell
2018-02-21 08:04
Hoppet är det sista som lämnar en :P...
Ser onekligen jobbigt ut nu när vi ramlat ner på en 12e plats och utan vinst ikväll blir det nog en tung fortsättning av säsongen.
Leeds United Hagby-Mickels
2018-02-21 06:46
Personligen tycker jag att vi skaffat för många spelare som aldrig givits någon chans. Det handlar ju om självförtroende och inte att de är dåliga fotbollsspelare. Då måste man vara beredd att låta dem spela. Jag tror både Antonsson och Cibicki har kvaliteter vi skulle ha nytta av, men inte under 20 minuter i bästa fall här och där. Sacko har ju spelat en del och jag tycker inte att han gjort det bra. Samma med Grot. Just nu är det väl bara Barnsley och Sunderland som är sämre än vad vi är och då borde verkligen några kunna få chansen, CIbicki till exempel. Det är ju ganska dyrt att köpa och avlöna spelare som man inte har någon plan för.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-20 22:50
Och nu är även ärkesvinen före oss.

Oh happy days...
Leeds United WhitesMOT
2018-02-20 21:37
Alla som inte bör vinna idag leder i halvtid.

Party !
Annons: