/england/leeds/forum/244.aspx/england/leeds/forum/244.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2018-01-30 20:19
Pennington är skadad.

Tyler Roberts är enligt Phil Hay påväg nu när Sturridge gått till West Brom. Sägs kosta £2.5m men kan gå upp till £4m.
Leeds United Rodell
2018-01-30 19:58
Sägs att han är skadad, men han va med dit iaf så inte en aning vad som hände där
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United stonefree
2018-01-30 19:56
Shaughnessy som mittback ihop Jansson det blir svettigt varför spelar inte Pennington han gjorde det ju bra när han kom in senast
Leeds United Rodell
2018-01-30 19:50
Stonefree // Den syns i tv-rutan iaf rätt väl :) Shaughnessy in istället för cooper och forshaw in för Phillips annars samma elva som Millwall
Leeds United stonefree
2018-01-30 19:41
Rodell Ja det är jag som står med Finspångs flaggan på matcherna, fansen är så glada i den Svenska flaggan så mesta av tiden är det dom som vevar runt med den på matcherna
Leeds United Rodell
2018-01-30 19:24
Någon som kan förklara för mig varför Orta kommer med laget till Hull.. brukar ”sportchefer” hänga med laget så mycket. Känns som han tar för mycket plats (vilket sades i mboro och va del av att han fick gå)
Leeds United Gary Kelly
2018-01-30 18:25
Wiedewald
Berardi - Jansson - Pennington - DeBock
Viera - Forshaw
Roofe - Hernandez - Alioiski
Lasogga
Leeds United Bo$$e V
2018-01-30 18:06
Tror det blir ägglossning ikväll....varför skall det? Jag drar till med ett 1-5 på bolag;.) MOT
Leeds United Rodell
2018-01-30 17:53
Stonefree //

Måste fan fråga, det klicka lite nu är det du som alltid har sverigeflaggan med Finspång på Leeds hemma matcher ? haha
Leeds United Tobbe O
2018-01-30 17:47
Wiedwalld
Berardi-Jansson-Pennington
Dallas-Viera-Forshaw-De Bock
Pablo
Roofe-Lasogga
Leeds United Rodell
2018-01-30 17:38
Stonefree //

Tror Vieira tar platsen för phillips baserar det på att phillips är avstängd :P
Leeds United stonefree
2018-01-30 17:33
Tysken i mål Berardi Pontus Pennington DeBock Philips Forshaw Roofe. Alioski Hernandez Lassoga Tror jag blir start elvan. Men jag hade gärna sett Dallas från start
Leeds United Rodell
2018-01-30 16:12
Tyst det är idag, det är ju matchdag! kom igen nu var är alla laguppställningar och spekulationer! :)
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-30 16:11
Hoppas vi presterar ikväll. Missar ännu en match då klockan är 01.45 här i Maldiverna när matchen startar. Så önskar god natt och skrik högt på grabbarna från era vardagsrum! MOT
Leeds United krelleg
2018-01-30 15:30
@Tobbe O:

Kan ju vara lönekrav eller andra anledningar med.
Leeds United Tobbe O
2018-01-30 15:16
Peacock Farrell får inget kontrakt med Landskrona, De väljer att gå vidare. Han håller alltså inte ens superettanklass! Jag som tyckte det var dåligt att han inte platsade i conference med York.
Leeds United Rodell
2018-01-30 11:32
Romario Vieira (Ronaldos brorsa) har lagt ut på instagram att han är i Hull är han med i matchtruppen tro? (eller har vi u23 där med)
Leeds United stonefree
2018-01-30 11:13
Jag såg de bock mot Millwall, han var okej, med framme några gånger passade ju till ett av målen. Trött som f.. sista 20. Vi får se efter lite fler matcher vad han presterar. Forshaw var ju bra i PL, han är definitivt en sån vi behöver på mitten som förhoppningsvis kan hålla och fördela bollarna. Så vi kan avlasta våra mittbackar lite. Det värsta är väl att alla räknar med att han ska var en frälsare, den bördan kan bli tung! Det blir ju ett derby i kväll Hull ligger endast 1 1/2 timme från Leeds. Alla lag i och runt Yorkshire har ett mål och det är att slå Leeds, sedan är allt annat skit samma. Hoppas på vinst, mest för att allt annat gör att vi glider ännu längre placerings och poäng mässigt iväg från 6:e platsen! Jag letar fortfarande efter priset som sattes på grabbarna från Peterborough. Men det där klubbmärket och allt Leeds gått igenom i januari så finns det 10000 tals inlägg överallt.
Leeds United Rodell
2018-01-30 10:38
Stonefree //

Håller helt med där, för varje år så blir det mycket tuffare. Priserna kommer också öka för varje år då det ramlar ner mer pengar i Championship. Varför slåss vi inte när vi har chansen varför gör aldrig vi några rejäla satsningar eller chansningar... speciellt när vi varit nära i 2 januari fönster.

Förhoppningsvis ser klubben de bock och forshaw som dessa herrar som ska vända trenden och vi ska avsluta säsongen med en jävla massa vinster.
Leeds United krelleg
2018-01-30 10:12
@Lindholm:

Känns som att vi haft en hel del floppar även från de brittiska öarna.
Leeds United Duke
2018-01-30 10:11
Tippar 2-0 Leeds som varit i Spanien och laddat.
Leeds United stonefree
2018-01-30 09:25
Vinner vi inte ikväll, då blir det en tuff tid i Leeds för visa. Det känns så konstigt med alla dessa framtids värvningar! Lite som vi ger oss i kampen om PL. Förra säsongen gled det oss ur händerna med en formsvacka som hete duga på slutet, vilket var synd. Men nu känns det lite som vi gett upp. Lek med tanken att t.ex Newcastle -Stoke och WBA åker ut och Wolves -Cardiff - Bristol C lämnar. Inte troligt. Men vem räknade med Huddersfield förra säsongen. Då slås vi med vi Newcastle -Stoke-WBA -Aston Villa- Fulham - Middlesbrough- Derby - Sunderland- Hull plus någon/ några överraskningslag om 6 platser. Om man tror det blir lättare med åren. Tror att Championship kommer att tillhöra topp 5 i Europa inom några år!
Leeds United Lindholm
2018-01-30 09:24
Intressant spelare men blir säkert inte av.
Leeds United Lindholm
2018-01-30 09:14
Jag ser hellre att vi värva en spelare helst från de Brittiska öarna men iaf som har spelat här. Det är när vi värvar spelare från andra ligor som de oftast bli floppar. Dessutom känns det som att det för mycket pengar att lägga på en spelare man inte ens vet om han kan leverera i England.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-30 09:07
Jahaja, resultat ikväll? Tippar 2-2.
Leeds United Linus.M
2018-01-29 22:54
Pontus kostade 3.5m.
Leeds United stonefree
2018-01-29 22:07
Tobbe O Jag tror inte på den affären och £3,5 mille, det var ju vad vi gav för Saiz och endast £500k mindre än Pontus. Men med den där Orta, vet man aldrig. Jag tror att han är den som sänker Leeds den här gången. För det finns alltid någon! Först Ridsdale, Sen Bates och efter det Cellino. Så får man en ägare som alla tror stenhårt på, vad händer då? Jo en idiot till sportdirektör i Orta, verkar var den som styr det mesta i fel riktning, tyvärr.
Leeds United Tobbe O
2018-01-29 21:01
3,5 mille sägs priset vara för Mbakogu. På pappret känns det sanslöst mycket för en kille som gjort 18 mål på 103 matcher i Serie B (en säsong serie A tror jag). Luktar ny floppvärvning a la Orta.
Leeds United Rodell
2018-01-29 18:18
Stonefree// Jag lägger hellre 7mille på marriott än på mbakogu men vill bara säga att jag inte säger emot det du säger mer fundersam över hur du fått dom uppgifterna. Vi har haft scouter på pboros 7-8 senaste matcher och deras ägare har värderat marriot till 6m som då enligt Phil hay ändå är nära klubben borde rimligtvis ha någorlunda rätt i det han säger (inte alltid) säger att Leeds tycker det är för högt för honom. Jag personligen tycker priset är rimligt och om Wood går för 15m då borde inte 6-7m för ligan under för en som gör så många mål vara dyrt. Men dom uppgifterna du har så borde roofe ha gått till et jäkla överpris när vi köpte honom
Leeds United WhitesMOT
2018-01-29 17:56
Rodell //

Håller med. En avig jäkel till vänster som verkligen kan göra sin gubbe har vi saknat sedan Gradel.
Annons: