/england/leeds/forum/241.aspx/england/leeds/forum/241.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2018-01-31 18:25
Mår hellre illa av att riskera trilla ur PL än att må illa i februari och känna att säsongen blåst förbi i CS. Igen.
Leeds United Simo LUFC
2018-01-31 16:54
Hörde idag att på senaste 16 omgångar har Brighton, Newcastle och Huddersfield skrapat ihop tillsammans en seger! Dom börjar dala... Detta är, om något, ett tecken på att vi definitivt inte är redo för PL näsa säsong. Låt laget, klubben, ledarna, ägarna skapa en långsikig plan (ex som att fylla U23 med massvis med talanger) och stabilitet så vi inte åker ner igen efter en eller två säsonger. Jag vet, vi har väntat länge nog men våra nya ägare har inte det. Det jag vill se nu är kontinuitet, långsiktighet men framför allt att vi supportrar tror på dagens Leeds United och siktar mot PL 2019 alt 2020 istället. Stressa lugnt. Ärligt talat så är det mycket roligare att varje år kämpa och tro på en uppflyttning än att spela i PL och kämpa och tro på att man ska stanna kvar. Eller...? Hmmm... Oavsett... Marching-On-Together!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-31 16:25
Kyle Bartley då Leeds, kom igen!
Postat via SvenskaFans-appen
2018-01-31 16:24
Rodell// ”Yes!”
Leeds United Rodell
2018-01-31 16:03
Lonergan stannar i Leeds han kom inte överens med Sunderland gällande sitt kontrakt.
2018-01-31 14:29
Nye Jermaine Beckford.
Leeds United Tobbe O
2018-01-31 14:19
Härligt med Roberts! En riktigt bra värvning för kommande säsonger men kan förhoppningsvis göra lite nytta redan i vår.
Leeds United Danne K
2018-01-31 14:04
Roberts klar
Leeds United Kristoffer
2018-01-31 12:45
Just det Phillips är tillbaka mot Sheffield U. Svårt att hålla reda på längden på alla avstängningar.
Leeds United Duke
2018-01-31 12:43
Phillips och Eunan har bara en match kvar.
Leeds United sportcarl
2018-01-31 12:39
Phillips borde väl vara tbx men han vill jag inte ha som innerback. Hoppas det kommer in en innerback idag och att Pennington är tbx kanske redan till lördag eller till SU.
Leeds United Kristoffer
2018-01-31 12:28
Hoppas återigen att inte Pontus får ett gult mot Cardiff för då kan vi få vara utan Shaughnessy, Pennington, Jansson, Cooper, Ayling, Phillips, Saiz, Ekuban och O'Kane mot Sheffield U på bortaplan. Alla mittbackar otillgängliga bland annat.
Leeds United sportcarl
2018-01-31 12:26
Får hoppas polacken är bättre. Tycker Wiedwald sakta men säkert börjar visa målvaktsklass. Kommer dock aldrig bli någon stormålvakt.
Leeds United Kristoffer
2018-01-31 12:22
Känns inte bra att vi snart har BPF som inte var tillräckligt bra för varken York eller Landskrona som andremålvakt.
Leeds United sportcarl
2018-01-31 12:08
Jag har för mig att han sa att jaså han vill inte följa med till Leeds (som de har i nästa match) . Men blir osäker nu
Leeds United stonefree
2018-01-31 11:41
Mycket kan man säga om Neil Warnock. Men karln har ju humor och gömmer sig inte på presskonferenser och rosar grabbarna när de har spelat skit. Som i söndags när de frågade om Bennrts kappning av Sane. Han kanske vill till Leeds sa Warnock och reporten garvade som fan, själv log han lite.Han sa här om dagen att när jag dör vill jag inte ha en tyst minut, då vill jag hela stadion ska vråla Neil Warnock is a wanker i en minut. Saknar faktiskt den sortens humor som finns hos många gamla engelska coacher, alla nya i dag är stylade, Fanny kläder färgat hår mm och totalt humor befriade. Som våra 2 senaste Monk och TC. Lite annat med Evans????????
Leeds United Rodell
2018-01-31 10:57
Kristoffer //

Stämmer bra :)
Leeds United Kristoffer
2018-01-31 10:47
Miazek är den unge polske målvakten som togs in för ett par veckor sedan. Var det inte han som blev utvisad i sin första U23-match?
Leeds United Danne K
2018-01-31 10:26
Kolla Snoddgrass mål igår. Vill se liknande från Alioski. Ja han kämpade på igår men tycker han har tappat lite i att våga utmana och inläggen igår från alla spelare var under all kritik. Konstigt hur en match kan bli så från båda lagen och panikrensa vid varje bollkontakt. Räckte jag kollade fem minuter på Sheffield U mot villa igår så hade de rullat boll mer än 90 min i vår match
Leeds United sportcarl
2018-01-31 10:10
Rhodes är min favoritanfallare. Han var grym i Huddersfield och Blackburn Och han kan kan få en ny vår i Leeds. Men lär inte hända. Blir nogben billighetslösning . om det blir något överhuvudtaget så lutar det väl åt Roberts
Leeds United Rodell
2018-01-31 08:21
Lonergan drar till Sunderland idag och BPF eller Miaze(stavning?) kommer ta platsen på bänken. Tyler Roberts va omtyckt i Walsall samt WBA vill ha kvar honom samt andra klubbar jagar honom med så det är en bra värvning.
Han kanske inte hinner göra ett så stort avtryck den här säsongen men nästa (då vi troligen är kvar i CH) lär han sätta många baljor :)
Leeds United Rodell
2018-01-31 07:53
Nu tycker jag inte green är så mycket bättre än wiedwald och med tankenpå hållna nollor är wiedwald nästan bättre och på fötterna dok så lär laget sakna greens röst i omklädningsrummet och hans rutin
Leeds United stonefree
2018-01-31 07:43
Hugill går till Crystal Palace tror jag att jag såg någonstans Vi lär ha köpt Tyler Roberts från WBA, men han har endast spelat 1 match i PL, har de 2 senaste säsonger varit utlånat till Oxford Shrewsbury och Walsall i Leauge 1. Lonegan verkar vara klar för Sunderland, då kan man ännu en gång fråga sig varför vi inte behöll Green
Leeds United sportcarl
2018-01-31 07:37
Hugill har jag önskat länge och har championskostymen. Hellre honom än Peterbourugh anfallaren.
Leeds United Paris75
2018-01-31 06:51
Prestons Hugill, reste inte med laget till Nottingham igårkväll... för bra för att vara sant kanske:)
Leeds United WhitesMOT
2018-01-30 23:28
Vi behöver låna in en mittback. Nåt rutinerat som vet med sig att det blir bänk när alla andra är tillbaka eller hela. Pontus har satt sig i samma skit igen. Nöt.
Leeds United Kristoffer
2018-01-30 23:22
Lonergan lämnar klubben i morgon. Peacock-Farrell eller Miazek från U23-laget ersätter som andremålvakt.
Leeds United Duke
2018-01-30 22:57
Är nog bättre att hålla i slantarna vi är mer än en spelare ifrån uppflyttning. Helt ok idag med tanke på laget men besviken på de offensiva spelarna, Alioski möjligtvis godkänd. Pontus stabil men ger bort tre onödiga hörnor och onödigt gult kort så Felix bäst i Leeds idag.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-30 22:53
Med en sån plan på denna nivån borde man få -15. Har man nån gång spelat fotboll själv på sånt underlag så förstår man att det går inte att få till nåt spel.

Därför är det sjukt dåligt att ge Sacko så lite tid. Han må vara en åsna till spelare men det hade varit perfekt att ha honom att dra alla rensningar på. Hade däremot tagit ut Roofe istället för Alioski.

De Bock gillar jag. Helt klart nåt att bygga på. Felix gjorde nog sin bästa match idag. Foreskin är en kopia på Klich så han är alltså världsklass. I övrigt kommer jag inte racka ner på nån egentligen för just planen gör det som sagt hopplöst.
Leeds United Rodell
2018-01-30 22:52
Förutom Tyler Roberts in som satte fart ikväll tror vi orta jobbar in nån mer imorgon efter att ha sett detta? Återkallar coyle kanske?
Annons: