/england/leeds/forum/234.aspx/england/leeds/forum/234.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2018-02-02 16:06
har alltid gillat Cooper men tycker han gjort bort sig lite för mycket, speciellt med utvisningarna och hoppas vi nu spelar in och satsar på Pennington
Leeds United stonefree
2018-02-02 15:14
@sportcarl:

Fick ju Cooper utvisat redan i första halvlek, efter en helt idiotisk tackling. Var på plats, vi hade inte många rätt fram till 3-0, men när vi reducerade till 3-1, var vi nära 3-2 ett par gånger, då var de lite byxis Cardiff, men då det inte blev något av det, rann matchen iväg sista 10-15 utan minsta tillstymmelse till match, vi hade gett upp och Cardiff var nöjda. Lika konstigt som mot Millwall för några veckor sedan, vi spelade bättre med 10 man på plan.
Självklart blev Bamba man off the match
Leeds United stonefree
2018-02-02 15:08
Tror också på att Om Pennington startar att Berardi går ut och spelar höger back. Men jag vill gärna byta ut Roofe mot Dallas.
Leeds United sportcarl
2018-02-02 15:06
var en av våra sämre matcheri höstas och Cardiff vann rättvist, han vann taktiskt och spelade mycket mot våra ytterbackar
Leeds United Kristoffer
2018-02-02 15:00
Since leaving Leeds in April 2013, Neil Warnock has faced his former club four times and won all four matches, two of which have been with Cardiff.

Warnock har precis som Cardiff ganska lätt för oss.
Leeds United sportcarl
2018-02-02 14:51
1-2
Leeds United sportcarl
2018-02-02 14:50
Nu är det reducerat i u23:)
Leeds United sportcarl
2018-02-02 14:41
Jag tror på Kristoffers lag och att Pennington startar och Berardi då tar högerback platsen
Leeds United Kristoffer
2018-02-02 14:33
@¤Thom Mattsson¤:

Jag tror nog att Pennington startar och Berardi blir då högerback.
Leeds United Kristoffer
2018-02-02 14:33
Ja, Saiz saknas verkligen med tanke på att vi inte sköt ett enda skott på mål senast.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-02 14:31
@sportcarl:

Bra gjort ifs med tanke på att du är minst lika aktiv här som mej och jag vågar nog säga Ridsdale och Krasner varit på tapeten ett tiotal gånger i just " Vem har gjort oss mest ont" debatten.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-02 14:31
Så laget imorgon? Kanske; ......................Wiedwald..................... ..Dallas - Jansson - Berardi - De Bock.. ..............Forshaw - Vieira................... ........Alioski - Hernandez - Roofe........ .......................Lasogga......................
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United stonefree
2018-02-02 14:25
Kristoffer Vilka utav dom som saknas, kan man använda som ursäkt för att vi inte vinner just nu? Jag säger: Saknar Saiz, men att vi inte kan vinna utan honom !!!!! Lite långsökt!
Leeds United Kristoffer
2018-02-02 14:21
Så saknas i morgon gör: Shaughnessy, Ayling, Ekuban, Roberts, Saiz, Phillips, O'Kane och Cooper
Leeds United Hartey
2018-02-02 14:20
Here we go again
Leeds United sportcarl
2018-02-02 14:15
0-1 nu efter 10 minuter
Leeds United sportcarl
2018-02-02 14:10
Leeds-Birmingham U23 for free visas nu på LUTV
Leeds United Kristoffer
2018-02-02 14:02
Det roliga är ju att Robets själv säger att han kan spela.
Leeds United sportcarl
2018-02-02 14:00
är typiskt Leeds detta, viktigast dock är att Pennington är tbx, Forshaw skall det bli kul att se igen
Leeds United Kristoffer
2018-02-02 13:56
Christiansen said Roberts came here with a minor knock picked up before he signed. precis som med Forshaw så blir det ingen debut direkt för Roberts...
Leeds United sportcarl
2018-02-02 13:48
WhitesMOT 13:34kan ju vara att vi haft den diskussionen i samma utsträckning men jag missat det:)
Leeds United WhitesMOT
2018-02-02 13:45
@sportcarl:

Nä det har vi ju aldrig haft på tal. Någonsin....
Leeds United WhitesMOT
2018-02-02 13:42
Hartey //

Jag håller med dej om att gå upp ärligt. Samtidigt är det tyvärr bara en sagovärld idag. CS är inte långt ifrån att verkligen bli nån slags PL light. Spelare som köps för för £10-20m kommer nog snart bli "normen" bland de så kallade topplagen i denna ligan. Dels p.g.a att fler får ägare likt Wolves och sen att snart halva engelska ligasystemet har fallskärmar från PL.
Leeds United sportcarl
2018-02-02 13:42
konstigt att aldrig Ridsdale och Krasners del i det hela tas upp som bär huvudansvaret, enligt mig så har det lett till våra 3 hemska ägare som tog över när allt var pantat och sålt
Leeds United Hartey
2018-02-02 12:54
WhiteMOT/ Kan inte hålla med dig mer än att det är dom tre ägarna innan Radrizzani som förstört. Jag skulle vilja hålla Cellino lite högre än GFH och Bates som enbart ville roffa pengar ur. Jag är totalt nöjd med att vi har Radrizzani och jag skulle aldrig byta ut honom typ Wolwes ägare som kan köpa spelare för typ £15-25 miljoner utan tveka. Vi sitter där vi sitter och skall vi gå upp i PL skall vi göra det ärligt. Vill än en gång säga att jag älskar passionerade fans som verkligen luftar sina åsikter även om det slår högt och lågt ibland. Säg precis vad ni känner så länge det inte är personliga påhopp. Glömmer aldrig när vi vände 0-1 till 2-1 mot Wednesday i CCC och vi hade riskerat nedflyttning vid förlust. Det är den bästa stämning på ER jag upplevt tillsammans med Villa 2-1 förra säsongen. Minns hur Leedsfans grät fick vansinnesutbrott på Wembley efter förlusten mot Doncaster. Protesterna mot Bates och splittringen mellan för och emot Bates. Allt detta hör till fotbollen. Banters mellan fans på läktarna är det bästa med engelska fotbollen. Det enda som bekymrar mig är varför inte spelare i Leeds United under press
Leeds United WhitesMOT
2018-02-02 12:45
Men varför tror du folk gnäller då ? Om du inte köper att det grundar sig i det jag påstår, var tror du då det kommer ifrån ? Nån fundering kring det måste du ju ha. Olika personligheter är väldigt vagt som svar.
Leeds United sportcarl
2018-02-02 11:58
Var bara svar på tal om tidigare skriverier att så länge det inte går bra på plan så kommer det gnällas och att det kan skyllas på de 3 tidigare ägarna. När det för Radz och gänget gäller orka igenom gnället. Skriver samma sak igen att jag köper inte det snacket då häpnadsväckande ofta det spills över på spelare och tränare också från samma personer och som oftast beklagar sig vilken uppoffring de fått göra som supportrar under de tuffa åren. Och nej jag sa inte att om vi legat likt Wolves hade det gnällts lika mycket, utan det är ord du lagt till. Gnäll och positivet har inte bara med just leeds united att göra. Man kan se det på jobb eller privat varje dag folk som sprider positiv energi eller är energitjuvar. Ha en bra dag!
Leeds United WhitesMOT
2018-02-02 11:24
SC //

Och det förvånar heller inte ett dugg att du inte köper det argumentet. Att ständigt stoppa huvudet i sanden istället funkar ju för dej.

Tror du på fullaste allvar att alla som gnäller nu hade gnällt lika mycket om vi legat där Wolves ligger exempelvis ? För det är ju det du säger med ditt påstående. Att hur bra det än är så kommer alla gnälliga fortsätta gnälla. Eller ?

Låt mej gissa svaret....

" Ja, för hade vi legat där Wolves ligger så hade folk gnällt på nåt annat. Som att varför leder vi inte ligan med mer poäng !?! Jävla TC !! Förbannade Orta !! Ut med Radz !! "
Leeds United Kristoffer
2018-02-02 10:21
Nytt sammarbete
Leeds United sportcarl
2018-02-02 08:18
tror inte det handlar om tidigare ägare utan mer om personlighet, gnälliga personer kommer alltid vara gnälliga, och positiva kommer alltid vara positiva och stöttande och kommer fortsätta vara det, och de som är där mitt i mellan kommer fortsätta vara det med,ser de som är gnälliga mot ägare oftast är samma personer som är gnälligast mot tränare och vissa spelare. Att skylla på 3 tidigare ägare att man gnäller det köper iaf inte jag
Annons: