/england/leeds/forum/230.aspx/england/leeds/forum/230.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2017-10-30 19:54
Skulle också vilja se 2manna anfall iaf på hemmaplan i någon match.
Leeds United Kristoffer
2017-10-30 19:49
Jag hade också gärna velat testa en trebackslinje.

Lonergan
Shaughnessy Jansson Pennington
Ayling O'Kane Saiz Vieira Dallas
Lasogga Roofe
Leeds United Linus.M
2017-10-30 19:33
Lonergran Pennington, Shaughnessy, Pontus Ayling, O'Kane, Vieira, Dallas Hernandez, Saiz Lasogga Kommer ju inte hända men hade velat se hur det hade fungerat...
Leeds United sportcarl
2017-10-30 19:06
Skulle nog ta ut samma elva, synd vi inte har bättre vänsterback nu när Berardi är avstängd, CBJ har ju inte imponerat, Klich och Roofe är väl de som står närmast en startplats annars, tyvärr har vi inte så mycket mer att spela med, är möjligtvis Dallas
Leeds United Duke
2017-10-30 18:59
Finns bara en elva imorgon då. Lonergan Ayling Pennington Jansson Anita O'Kane Viera Alioski Saiz Hernandez Lasogga
Postat via SvenskaFans-appen
WLD WLD
2017-10-30 18:55
Yorkshire nästa,.....always...
Leeds United Kristoffer
2017-10-30 17:53
Cooper och CBJ är skadade, Phillips och Berardi är avstängda och matchen kommer lite för tidigt för Ekuban.
Leeds United WhitesMOT
2017-10-30 14:14
Det är när vi räknar med det som minst som vi brukar vinna. Därför jinxar jag allt nu och säger att imorgon vinner vi komfortabelt.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-10-30 10:27
Vi kan mycket väl vinna mot Derby. Hade inte alls förvånat mig.
Leeds United sportcarl
2017-10-30 07:29
Då känns det som perfekt läge att ge dom på pumpen. Besegra Norwich borta i sista omgången var starkt.
Leeds United Duke
2017-10-30 07:25
Räknar man bara förstahalvlekar i serien så leder vi. Övrig statistik, Derby har tre raka segrar och är obesegrade i sex senaste.
Leeds United WhitesMOT
2017-10-29 22:33
Lonergan
Ayling Shaughnessy Jansson CBJ
O´Kane Klich Vieira
Pablo Roofe Saiz

Dallas om CBJ är skadad och Anita möjligen mot O´Kane.
Ge de 3 där framme fria händer att surra som bålgetingar och upp med pressen så som vi började säsongen. Att anfall är bästa försvar är inte bara en klyscha.

Leeds United WhitesMOT
2017-10-29 22:14
SC //

Du har inte funderat på att denna fredag hänger i hopa med den senaste tidens resultat ? Gnället du mår illa av bottnar ju inte enbart i den förlusten utan i det faktum att vi under en längre tid spelat direkt uselt.

Ska du jämföra antal beröm och kritikinlägg så kanske det är lite smartare att titta på hur det såg ut i början på serien och inte bara ta en match som Bristol som nån slags måttstock.

För min del blir jag "glad" när folk kritiserar när det nu ser ut som det gör. Det visar bara på förståelse för spelet i mina ögon.Och att kraven är rätt. Hade merparten av inläggen den senaste månaden varit " jaha...det var ju synd men heja heja" så hade jag fasen blivit rädd. Sån inställning hör hemma i P9.
Leeds United sportcarl
2017-10-29 21:37
jämför gärna skriverierna på kvällen på svenska fans när vi vunnit som förra lördagen hur få spelare som hyllades jämfört med denna lördagen när vi förlorade och så många som hängdes ut, känns ibland som folk tar för givet att vi bara skall vinna och spelare inte behöver berömmas utan bara påpekas när de förlorat, om man tar det riktigt riktigt långsökt är det som ett barn som ständigt får höra hur dålig han är och sällan får beröm, nog för min del om detta nu sagt allt jag behöver sägas om sista matchen och säsongen som helhet, respekterar dina åsikter även vi tycker olika om vissa delar
2017-10-29 21:10
sportcarl// Jag berömmer spelare om de förtjänar det. Saiz berömmer jag hela tiden. Ayling har jag hyllat när han spelat bra men när han sedan spelar kasst i 3-4 matcher som han nu gjort så kommer jag kritisera honom. Vem här inne hyllar inte spelarna när de gör bra ifrån sig? Jag tror du blundar för det.
Leeds United sportcarl
2017-10-29 21:00
Thom Matsson 20:30, jag gav personligen varje spelare betyg och omdöme efter matchen och om jag minns rätt endast 2 godkännt(Lonergan/Saiz), så beskrivningen att jag ser allt positivt stämmer inte, dock gräver jag inte ner mig hela kvällen och talar om hur dåligt det var om och om igen och den spelare skall ut och den är inte värd spela för klubben osv tycker inte det behövs sägas mer än en gång eller kanske 2 gånger efter en match och behövs det så om igen så tycker jag de spelare man går på kan man i samma mängd berömma när de spelar bra, jag personligen har lättare att berömma och skriva mer om det som när vi vinner, bra att det finns bägge sidor
2017-10-29 20:42
Sedan vi vann matchen mot Bristol City, som skulle vara ”vändningen” på en form som ”aldrig varit dålig” utan hela tiden ”överdriven” - så här vi återigen förlorat två matcher. Leicester är väl egentligen ingenting att säga om även om jag verkligen avskyr att vi inte ger oss en ärlig chans att gå vidare till kvartsfinal. Varför lirar vi och ger allt fram till åttondelsfinal och sedan ställer ut med 10 ”ordinarie” spelare utanför? Saiz var inte ens med i truppen exempelvis. Vår absolut bästa spelare. Jag förstår att vi hade Sheffield Utd på fredagen men fan vet om det inte varit bättre att spela med typ ordinarie lag och sedan gett 3-4 spelare en chans mot Sheffield Utd istället. Jag tror vi hade vunnit mot Leicester med bästa laget och det hade istället kunnat ge oss självförtroende mot SU. Nu byter vi hela elvan mot SU och får stryk även där. Alltså måste man kunna kritisera beslutet som TC tog. Det gick käpprätt åt helvete. Vi har nu smått katastrofala 2 - 0 - 5 i ligan på de senaste 7 matcherna. Något måste göras även om det inte är någon super panik ännu.
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-10-29 20:42
Lonergan Jansson Ayling Pennington O Kane Viera Saiz Lassogga Berardi Roofe Dallas Hernandes vill jag ha kvar i Leeds.
Tveksamma:Anita Grot Phillips.
Resten SÄLJ.
MOT
Vi kansker vinner mot Derby o då känns allt bättre
2017-10-29 20:30
sportcarl// En vinst behöver nödvändigtvis inte betyda att allt ska vara positivt. Likväl som förluster inte alltid behöver vara jordens undergång. Vad som gör att jag är kritisk just nu är att vi förlorar på ett jävligt dåligt sätt i match efter match. Det är oroväckande.
Leeds United sportcarl
2017-10-29 19:38
min målsättning är play off, vad klubben har är kanske en annan likt kanske dig vad vet jag : Tar vi oss till play off har vi gjort det bra då vi inte har de ekonomiska muskler en del andra klubbar har som tex lagen från PL men har för mig att även Wolves lagt in sjukt mycket pengar i spelartruppen, jag bygger väl lite på att vi skall bygga vidare från vår sjundeplats förra säsongen, vi har in facto sålt för mer än vi köpt så för min del är det lite från hjärtat när jag säger play off, självklart är det ok att kritisera, och har väl gång på gång sagt att det är ok att kritisera men också glöm inte att berömma i minst samma mängd när det går bra och vi vinner, är ganska intressant att bara studera vad som skrevs på svenska fans efter vår övertygande seger mot Bristol City förra lördagen mot denna lördagens sämre match mot Sheffield United
2017-10-29 19:29
sportcarl// Vad är målsättningen då? Även om målsättningen är att hamna i mitten på tabellen så har vi just nu nedflyttnings form. Någon play-off form har vi inte i alla fall men berätta gärna för mig när det är okey att vara kritisk mot laget om man inte ska vara det nu.
Leeds United Kristoffer
2017-10-29 19:23
Lonergan
Shaughnessy Jansson Cooper
Ayling O'Kane/Phillips Saiz Vieira Dallas
Lasogga Roofe
Leeds United sportcarl
2017-10-29 18:49
WhitesMOT 18:38 ja det var ju ett plus definitivt
Leeds United Rikard
2017-10-29 18:44
lonnergan, - ayling, jansson, pennington, anita, - alioski, saiz, vieira, dallas, roofe lassogga.. Detta laget vill jag se nästa match. Fungerar inte med en man på topp. Då behövs det en anfallaren av riktig klass för att det ska gå. Det har vi inte och kommer inte ha så länge som vi spelar i championship
Leeds United WhitesMOT
2017-10-29 18:38
Liverpool betalde Shitty noll pund för Milner.
Leeds United sportcarl
2017-10-29 18:20
Jo Cook känns mycket möjligt om vi går upp och Bmouth åker ut och borde vara första köpet. Kan kanske finnas återköpsklaul vet ,att Cook önskade det. Värre med Milner. Liverpool lär aldrig åka ut och vill garanterat ha tbx en del för vad de la ut till MC. Sedan har man ju Delph i MC som inte får mycket speltid och några år yngre dessutom.
Leeds United Duke
2017-10-29 17:17
Sportcarl// Ingen aning vad de har för kontrakt. För att få Cook måste vi gå upp såklart. Milner har nog tjänat sina pengar och kan tänka sig gå ner någon gång. Bra för Leeds om Bournemouth åker ur då kan vi antingen köpa tillbaka honom eller tjäna en peng på försäljning.
Leeds United sportcarl
2017-10-29 17:08
Enda sättet få hit dom är att gå upp i PL, de har väl bägge kontrakt till 2020 om inte längre?
Leeds United Duke
2017-10-29 16:52
På tal om gamla spelare är drömmen att få hem Milner i sommar och kanske även Cook om Bournemouth åker ut.
Leeds United sportcarl
2017-10-29 16:48
Aaron Lennon tbx på plan i Everton efter en lång och jobbig tid privat.
Annons: