/england/leeds/forum/213.aspx/england/leeds/forum/213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-06-08 14:44
WhitesMOT// Steve Bruce??
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2018-06-08 14:41
Steve Bruce......

Hjälp !
Leeds United sportcarl
2018-06-08 14:35
idag släpps säsongsbiljetterna för ej tidigare innehavare, som jag ser det som vuxen är det från 562 pund och uppåt,
Leeds United WhitesMOT
2018-06-08 13:51
@Kristoffer:

Och det är här skon klämmer. Kan se när han satt där med sina videoband och skålen med popcorn....

Wiedwald " SÄÄÄÄÄÄLJ !! "
Cooper " Sälj för he....."
Berardi " Jävla galning.....hmmmm"
Anita " Är det samma som spelade i Newcastle ?!?! "
O´Kane " HAHAHAHAHA "
Phillips " Snälla hjälp mej...."
Sacko " Aaaaaaaaaaaaaaah mina ögon !!! "
Cibicki " Okay ?? "
Grot " Snälla nån, vad är detta ?! "
Ekuban " Han kan springa......"
Lasogga " NÄÄÄ, NU FÅR NI FAN SLUTA !!!.........Jaså han är inte kvar ? PUH !! "

Leeds United BullenKarlsson
2018-06-08 12:55
Måste säga att det är jäkligt roligt med silly season dock. Skulle väl vara optimalt att för en gångs skulle redan ha en tränare med ett bra år bakom sig och en spelartrupp som bara behöver putsas. Som efter Monk's första år.

Men det är ändå jäkligt roligt att vi faktiskt förhandlar med Bielsa och ryktas med spelare som Abel Hernandez, samtidigt som vi lika gärna kan hamna med Darren Ferguson och Jerry Mbogku... The Leeds World.
Leeds United Rodell
2018-06-08 12:47
Kristoffer //

Då förstår jag vart skon klämmer :) tittat på spelatruppen och insett vad som behövs göras och hur mycket som behövs spenderas :P
Leeds United Kristoffer
2018-06-08 12:37
Vi har även tittat på två andra tränare enligt Phil Hay: I know that they've been looking at two others - one British, one foreign. Need to have alternatives. Han nämner dock också det här om Bielsa: of course not. What I’m saying is there’s going to have to be compromise from each side. But he is serious and he has done squad analysis already Så det verkar som att Bielsea har gått igenom spelartruppen.
Leeds United Rodell
2018-06-08 11:36
Går jäkligt trögt att få in Bielsa så det kommer bita oss rejält i arslet ifall han inte funkar eller det brister sig i förhandlingarna... Jag tycker man ska gå vidare med andra.. Väldigt dålig information också gällande detta samma uppdateringar varje dag.
Leeds United Kristoffer
2018-06-08 11:19

Phil Hay
? @PhilHayYEP
16 minför 16 minuter sedan

Same message coming from both sides re: Marcelo Bielsa - talks continuing and progressing but no deal yet. Was always going to be a complicated process of negotiations.
2018-06-08 09:35
Oavsett vem som blir manager hoppas jag att det blir ett välkänt namn. Vi har provat okända nu.

Blir det Darren Ferguson börjar jag nog gråta lite.
Leeds United sportcarl
2018-06-08 08:09
Första stämman sjöng Delph i sången : I'd like to play at Elland Road every week:)
Leeds United Bobby Eagle
2018-06-08 07:34
"Football is coming Home.. " sjöngs det på ER igår ..!! Kan inte låta bli att dras med i en positiv känsla trots allt!! Kan vi inte skippa slutet på juni och hela jävla juli, och hoppa direkt till början på augusti... Och då med ett gäng bra saker som hänt däremellan!
Leeds United sportcarl
2018-06-08 07:13
Hoppas verkligen det löser sig med tränare denna vecka. Ju mer och mer man läser ju mer tveksam blir jag till Bielsa. Gå för Moyes herr Radz. Han kan engelska fotbollen och språket och lyfte West Ham när han tog över i svårt läge denna säsongen. Viktigt med kontinuitet och att det blir rätt denna gång. Kontinuitet och långsiktighet var något Radz lovade när han tog över. Nästa tränare blir den 3e på ett år.
Leeds United sportcarl
2018-06-08 00:21
verkligen glädjande med Pearce och ett 4års kontrakt
2018-06-07 18:49
Kul att Pearce skriver nytt kontrakt.

Hoppas verkligen Vieira fortsätter i startelvan nästa säsong. Många klagade på honom förra säsongen men jag tycker han är en av de största talangerna jag sett.

Läser spelet otroligt bra. Enda problemet är slarvigt passningsspel men beslutstagandet blir bättre för varje match. Kommer garanterat bli en stor spelare i framtiden. Påminner om Kanté.
Leeds United Paris75
2018-06-07 18:26
Vad tycker ni om en LUSS-liga med 40kr insats i VM-elvan?? Mot
Leeds United Duke
2018-06-07 17:00
Bielsas årslön i Lille 8 miljoner pund om året. 150 000 pund i veckan.
Leeds United Kristoffer
2018-06-07 14:15
Det tog lång tid för klubben att meddela att Pearce har skrivit på ett kontrakt då han tycks ha gjort det innan han åkte i väg med U21-landslaget.
Leeds United Rodell
2018-06-07 13:57
Whitesmot //

Förhoppningvis klickar det mellan honom och Leeds dok tycker jag det börjar bli för långdraget och att vi borde få höra något snart eller gå vidare med nån annan :P för jag vill se progress!
Leeds United WhitesMOT
2018-06-07 13:45
Rodell //

Jag kommer inte säga emot att han verkar minst sagt....speciell.... :)

Leeds United Rodell
2018-06-07 13:04
Whites // Lazio va som du säger enligt iaf Bielsa att han tycker sig blivit lovad en hel del och inte fått något därav stack han, dok har han i Marsielle där han fick som han ville bara vände o gick efter en förlust samt i Lille där han fick precis allt han bad om och ändå stack iväg för att sen bli avstängd av lille sen blev tvungen att lämna, han har blivit stämd av Lazio och han har själv stämt Lille så jag tycker inte riktigt han verkar rätt i skallen :P
Leeds United Rodell
2018-06-07 13:02
Tom Pearce har kritat på 4 år :)
Leeds United WhitesMOT
2018-06-07 12:59
Mina egna fundering grundat på absolut ingenting egentligen....

Anledningen till att det tar tid med Bielsa är för att dels vill ha betydligt mer betalt än vad vi vant oss vid, men framförallt så vill ha känna sig försäkrad om att hans krav på värvningar och personal blir som han önskar. Helt enkelt att hans filosofi verkligen har en chans.

Att han lämnade Lazio sägs var för att han blev lovad en hög spelare men när det sen kom till kritan så hade klubben inte ens lyft på luren till en enda av Bielsas önskemål. Och om han blivit bränd på det viset så kan jag förstå att han så att säga förhalar.

Sen tror jag också han vill kunna känna att han får tid att sätta sin prägel. Även om det kommer gå knackigt i början. Och med tanke på vår historik och vårt tålamod så kan jag också förstå om han verkligen känner efter.
Leeds United Rodell
2018-06-07 12:56
Vi kommer sluta upp med Jerry från Carpi och Darren Ferguson.. som ökat en del på bettingsidorna :P
Leeds United WhitesMOT
2018-06-07 12:46
Duke //

Dom har varit med i bilden ett tag. Men såg också nåt om att Abel ville nog helst stanna i England eftersom hans far som också bor där, tydligen är rätt så sjuk. Tror det var demens.

Men vi vet väl rätt snart helt enkelt.
Leeds United Duke
2018-06-07 11:52
Abel ryktas till Galatasaray.
Leeds United sportcarl
2018-06-07 10:00
det blir nog bra vilken tränare det än blir med alla vi länkats med, swansea hade några innan Monk som kunde leverera bra resultat, föra upp Swansea till högst divisionen plus spela attraktv fotboll tänker då speciellt på Martinez och Rodgers, varit väldigt lugnt om Grayson denna sommaren från fansen annars är väl han likt Alan Smith som skall frälsa oss,
Leeds United Rodell
2018-06-07 09:51
Quique Sanchez Flores, ta in honom.. istället för att vänta på Bielsa, skulle va ett längra tänk en 1-2 säsonger också.. Alltid gillat honom även om hans "statistik" inte är super bra dok är inte Bielsas det heller om man kollar PPG..
Leeds United sportcarl
2018-06-06 22:54
vi får väl ta in Svennis då, tänk vad han vunnit och levererat:), sedan finns det väl inte en enda tränare som har lyckats i varenda klubb, viktigt att vi denna sommaren satsar på spelarfronten,tar in en tränare som kan få handplocka sina nyförvärv
Leeds United WhitesMOT
2018-06-06 22:37
MELTDOWN !! :))

Såså sitt i båten. Det är drygt att vänta men när vi pratar shoppa på det övre hyllorna så får det ta sin tid. Och Bielsa ÄR övre hyllorna. Sen om han är lösningen och han får verktygen är samma sak som med vem som helst egentligen. Tiden får utvisa. Men bara det faktum att vi är seriösa med detta är ett väldigt stort kliv.

Pardew.....

Absolut befogat att tycka han är bättre än allt vi haft de senaste 7-8 åren. Men det är som att säga att en Volvo 164 är bättre än en Fiat 126. Så länge målet inte är att vinna Le Mans så kan Volvon säkert vara trevlig.
Annons: