/england/leeds/forum/208.aspx/england/leeds/forum/208.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rodell
2018-07-23 10:12
Stonefree //

Där håller jag med dig, tycker vi möter alldeles för dåligt motstånd sätt till vart vi vill vara och kommer nog få en närmre chock när vi möter Stoke. Dok så vet ju många i laget hur det är i Championship då i dagsläget är det ju ingen som är ny för ligan förutom Bielsa och hans stab.

Tycker vi har lite få matcher med och bara under 2v, t.ex forest green hade väl haft 3 matcher innan oss. hade ju varit bra med 2 motstånd som skulle vara mycket bättre än oss för att dels se vart vi står och för att se en annan matchbild. Dagen schema så borde vi vinna alla matcher lätt och även vinna över las palmas.
Leeds United stonefree
2018-07-23 10:04
Jag vet att jag även för detta kommer att på nöten på ett eller sätt.

Vad vinner Leeds på att spela träningsmatcher mot 2 div 3 lag. 2 div. 6 lag. 1 div 4 lag och ett Spanskt lag som redan hade åkt ur ligan runt jul?
För mig känns det helt verkligs framände. Vist, man börjar med att möta något sämre lag, inget att säga om. Men inte ett enda kvalificerat fotbollslag ibland våra motståndare. Hur ska man veta vart man står om 14 dagar om man inte får motstånd, där det är vi som kanske får agera det försvarande laget, lite mer i matcherna. Har det även blivit så svårt för Leeds att hitta bra motstånd i sina träningsmatcher? Trots att vi äger 70-75% boll i alla våra matcher har vi ändå släppt in mål i varje match. Det känns inte helt 100.
Leeds United Rodell
2018-07-23 09:41
Thom //

Grejen är maddisson är att han kostar 2.5m pund plus nån sälja vidare klausul. Det är rätt billigt och är också bekräftat att han kostar så av deras ägare pga att dom inte gick upp. Så jävla svårt kan det inte va att gå in och köpa honom bara för att få några av oss att hålla lite käften och va lite lugna... :P
Leeds United Rodell
2018-07-23 09:40
Vi ska ju iaf få se nya matchstället denna vecka.. det kan ju bli lite intressant... Finns ju fan inget som tyder på att vi har pengar (även om jag tror vi har) så är säkert samma som förra eller året innan...
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-07-23 09:37
Rodell// Sjukt överskattad är Saiz. Maddison känns betydligt mer intressant måste jag säga. Visserligen i en divison lägre men han har väl inte direkt spelat i ett super topplag hellre.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Rodell
2018-07-23 09:34
Thom //

5 mål 8 assist på 34 matcher, kan nästan lova att Maddisson för 2.5m pund kan göra samma för oss.. Speciellt om vi nu fortsätter ha en oengagerad Saiz i laget som inte gör jobbet..
2018-07-23 09:26
Rodell// Ja, bara att sälja. Hans karaktär är för jävla kass alltså och jag tror han gör mer negativ inverkan än positiv för laget.
Leeds United Rodell
2018-07-23 09:02
Sägs vara 2bud ett på 7m sen ett på 10m... svårt att tro det tycker 10m så borde man sälja direkt.. kan vi ta in M&M istället eller Vydra.. Saiz ser både lat och oengagerad ut.. inte vart bra sen november..
2018-07-23 08:47
För övrigt är både Roofe, Cooper, Alioski och Saiz en total waste of space. Hade jag varit Radz hade jag accepterat £8-10m för Saiz, gett Vydra och Hernandez ett blankt papper att fylla i vad fan de vill och få in båda två. Alioski kommer vara nästa O’Kane. En spelare vi värvade för X antal pund och som vi får skeppa iväg gratis när han visat sig vara totalt oduglig. Han jobbar hårt men det står tydligt klart att han är riktigt riktigt dålig tyvärr.
2018-07-23 08:13
Tydligen har vi tackat nej till ett bud på Saiz. Blir ju lite som ett nyförvärv... härliga tider!
Leeds United Danne K
2018-07-22 23:35
Måste erkänna att jag börjar tappa hoppet om denna säsong. Vi är hästlängder ifrån andra lag som legat i championship ett tag tex derby, Nottingham m fl sätt till vad de värvat inför denna säsong. Tråkigt att satsningen med Bielsa uteblivit och just nu även om jag försöker vara optimist känns det tyngt.
Leeds United Rodell
2018-07-22 18:30
Kent rangers och Wilson derby
Leeds United stonefree
2018-07-22 18:25
Vart gick dom?
Leeds United sportcarl
2018-07-22 17:31
Wilson och Kent är 2 bra yttrar som Liverpool släppt på säsongs lån. Där borde vi huggt lite
Leeds United Duke
2018-07-22 17:31
Ser hellre Phillips som mittback än Berardi som är en katastrof. Viera borde då kunna ta Phillips plats på mittfältet. Ayling gör det bra på kanten så dumt flytta in honom.
Leeds United Duke
2018-07-22 17:25
Snart kommer Pontus tillbaka från sin industrisemester men Berardi är fortfarande första reserv.
Leeds United sportcarl
2018-07-22 17:24
Kanske läge för pontus att avbryta sin semester:)
Leeds United sportcarl
2018-07-22 16:53
Innerback behövs fortfarande oavsett om vi kör med 3 eller 4 backlinje. Phillips överraskade positivt och har ett bra samarbete med Forshaw.
Leeds United Rodell
2018-07-22 16:51
Kunde se större delar av andra, berardi försöker men är ingen mittback.. Dallas är okej varken mer eller mindre en trupp spelare. Alioski och Saiz bidrar inte med något.. Roofe försöker och Roberts va pigg när han kom in ser att han har teknik och glimrar till lite.. Ayling och Forshaw bäst på plan
Leeds United WhitesMOT
2018-07-22 16:50
Obesegrade !
Leeds United Duke
2018-07-22 16:49
Berardi lite kort i rocken. Mittback behövs sannerligen. Roofe bra och Roberts verkar ok. Alioski och Saiz måste bli effektivare.
Leeds United sportcarl
2018-07-22 16:34
Berardi har iaf passion
Leeds United sportcarl
2018-07-22 16:29
Dallas nerflyttad och betydligt bättre vänsterback än De Bock han är betydligt mer delaktig offensivt. Roberts ok hitills verkar ha tagit Dallas högerytterplats
Leeds United sportcarl
2018-07-22 16:19
Tyler Roberts in De Bock ut
Leeds United sportcarl
2018-07-22 15:48
Nu är ljudet bara 30 sekunder före bilden, Ayling grym idag
Leeds United Kristoffer
2018-07-22 15:42
Forshaw är riktigt bra idag igen.
Leeds United Kristoffer
2018-07-22 15:35
1-1 Ayling
Leeds United sportcarl
2018-07-22 15:29
Herregud ljud och bild stämmer inte alls. Ljudet är typ 5 minuter före
Leeds United Rodell
2018-07-22 15:12
Hr iaf lyckats se berardi förlora 2 av 2 nickdueller.. bra mittback..
Leeds United Rodell
2018-07-22 15:10
där rök mitt tålamod.. betalt för pre season paketet, funkar inte ett skit.. fick till svar att dom inte gör återbetalning när jag kontakta dom efter york.. Denna sommar varit totalt katastrof och inte gjort ett skit för att förbättra laget.. jävla tur att jag inte lägger mer pengar på leeds för dom totalt skiter på supportrar!
Annons: