/england/leeds/forum/204.aspx/england/leeds/forum/204.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-11-29 20:37
sportcarl// Tycker alltid det är lite komiskt att du försvarar spelare från ”påhopp” som du ibland beskriver det här inne. Välbetalda fotbollsproffs med kass attityd förtjänar inget annat än kritik enligt mig. Och att på ett forum i Sverige, kritisera spelare som man anser inte göra skäl för sin lön är så vanligt att det knappt är sant. Har du varit på en fotbollsmatch någon gång? I så fall tror jag att du förstår att det som skrivs här inne är ungefär 0,05 % av vad som skriks på läktarna. Acceptera det eller kanske det kan vara på sin plats att börja följa hästhoppning. Lasogga verkar ha dålig attityd, vilket ryktena om att han inte ens ville komma till oss från första början beskrevs redan för flera månader sedan. Han ser dessutom otroligt osmidig ut, verkar ha dålig bollkontroll och teknik. Han har visserligen gjort 5 mål men enligt mig och de matcher jag sett i år (runt 85-90 % av matcherna) så kan han knappt träffa en ladugårdsvägg om han stod en meter framför. Han är totalt fel för Leeds United i år. En flopp, felvärvning och oduglig. Om han känner för att bevisa mig fel så kan han försöka men jag anser att det bara är EN match han varit okey i och det är mot Burton där han lyckades träffa rätt två gånger.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2017-11-29 19:16
Nu tänkte jag skriva att det är väl bra att förminska honom om han nu är tjock men jag skiter i det....
Leeds United sportcarl
2017-11-29 17:10
finns väl ingen anledning att klaga på Lasogga hela tiden och förminska honom med att han är tjock, är ingen dyr deal, och vi har haft dussintals anfallare tidigare som har levererat mindre låt säga deras 10 första matcher, 5 mål och 2 ass på 10 matcher är ok, alltså ingen supersucce men definitivt ingen flopp
2017-11-29 17:04
Duke// Ekuban har ju dock inre haft några matcher knappt att göra mål i och Roofe har inte spelat många matcher på topp pågrund av tjockisen Lasogga. Grot har väl knappt fått en match sammanlagt i ligan med alla sina inhopp.
Leeds United Duke
2017-11-29 16:44
Tunt framåt nu när Lasogga verkar vara borta. Roofe, Ekuban och Grot har tillsammans gjort fyra mål om jag minns rätt. Det offensiva mittfältet har levererat sagolikt bra dock.
2017-11-29 14:51
stonefree// Vi spelar inte imorgon väl? Matchen är på fredag.
Leeds United Kristoffer
2017-11-29 10:07
Verkar som att Antonsson spelar på vänsterkanten i Blackburns 4-2-3-1-uppställning,
Leeds United stonefree
2017-11-29 08:41
Okej angående hans lånekontrakt, jag trodde det var i januari. Jag vet inte om det är sant, det som sägs, men det luktar nått skumt, isär om han inte är kvar i England. Rehab vill ju klubbarna alltid var inblandat i. Det gäller samtidigt att den trupp vi har utvecklas åt rätt håll och håller måttet för en topplacering i CS. Alioski och Saiz blir ju bättre och bättre, snart kommer de underfund med att det hjälper inte att klaga på Engelska domare. Ska vi vinna över AV i morgon måste vi upp i Middlesbrough klass. Vi vann över Barnsley, det var jävligt viktigt. Men det var riktigt dåligt lag vi möte, sämsta ihop med Burton. Vi skulle ha vunnit med 3-4 -0 och stängt matchen mycket tidigare, nu blev det som vanligt jävligt rörigt på slutet.Av de 7 lag som ligger förre oss har vi mött 6, med 2 vinster och 4 förluster, en förlust i morgon och vi är uppe i 5 förluster mot toppkonkurrenterna, vilket inte är bra och ännu ett bevis för att det är årets viktigaste match, ska vi hänga på eller kommer första riktiga glappet till topp 6, det är snart halvtid i serien, många matcher kvar, men det gäller att hänga kvar där uppe. Ekuban var väl inte helt 100 i lördags, men det kändes som han växte in i matchen. Han kommer definitivt att starta på topp i morgon! Det kommer att bli Tysken, Ayling, Cooper, Pontus, Berardi, Philips, Veiara, Alioski, Saiz, Hernandez, Ekuban.
2017-11-29 00:30
Garanterat är han i Tyskland. Inte för att det är olagligt att vara där men om han nu skulle vada skadad så kan det ju kanske vara på sin plats att rehabträna eller i alla fall kan väl klubben gå ut med att han är just skadad? Verkar konstigt alltihopa. Oavsett vad så är han oduglig och verkar ha kass karaktär på det.
2017-11-29 00:26
stonefree// Jag har sett bilder på instagram där han är på konsert med vänner. Verkar vara familjemedlemmar och det verkar vara i Tyskland.
Leeds United Linus.M
2017-11-29 00:18
Stone//

Lånekontraktet går ut nästa sommar....
Leeds United stonefree
2017-11-29 00:11
Angående Lassoga, sa alla som var med på bussresan till Barnsley i helgen att han vägrar spela för Leeds. Han Kommer att påstå att han är skadat tills lånekontraktet går ut till nyår. Det sägs att han inte ens är kvar i Leeds utan har åkt hem! Vill han inte spela, so fine för mig, då kan han dra åt h......
2017-11-28 23:52
Linus//

Jag håller med dig i att hans position som ensam striker i Leeds förra året inte var rätt. Däremot tror jag på honom i ett mer rörligt Leeds som vi har i år med mittfältare som Alioski, Saiz och Hernandez. Med deras fart så kan en stillastående anfallare (likt Lasogga) göra mer skada än nytta i laget. Därför tror jag i år betydligt mer på spelare som Ekuban och Roofe på topp. Även Antonsson tror jag hade kunnat göra bra ifrån sig, men det är möjligt att han inte helt besitter egenskaperna för att lyckas högre än League One.

Kanske får framtiden utvisa det.
Leeds United Kristoffer
2017-11-28 23:49
Det ryktas att Klich vill bli utlånad i januari.
Leeds United Linus.M
2017-11-28 23:02
Jag tror Antonsson hittat sin nivå. Tycker han visade när han väl fick spela att det inte höll som en ensam striker.

Men det är min åsikt.
2017-11-28 22:58
7 mål redan för Antonsson i Blackburn. Tror fortfarande han kan ha en framtid i Leeds och tycker fortfarande att han kunde fått lite fler och längre chanser förra året. Dock ska det väl sägas att det måste varit väldigt svårt att konkurrera ut Chris Wood förra säsongen.
WLD WLD
2017-11-28 22:17
Efter kvällens matcher så har alla lag spelat 19 matcher var! Endast Derby och Ipswich som är av betydelse för övre halvans resultat..... Vi klarade vår 8,ondeplats tack vare målskillnaden, vinner vi mot Villa tar vi nåt steg upp, annars blir det Villa ......som steppar upp ....
Leeds United sportcarl
2017-11-28 21:20
skoj för Marcus han har verkligen jobbat hårt från dag1, i övrigt så leder Ipwich borta mot Derby efter 35 minuter
Leeds United Kristoffer
2017-11-28 21:11
Antonsson har gjort mål igen för Blackburn.
2017-11-28 19:10
Hoppas på Ipswich idag. Då kan vi komma upp på play-off om vi vinner på fredag.
WLD WLD
2017-11-27 22:35
Brentford tar visst QPR ikväll, 2-0 Lagom vända ryggen till, qpr kvittera 2-2
Leeds United WhitesMOT
2017-11-27 22:28
Vi behöver en vänsterback. Köp Yoann Barbet i Brentford. Underbar vänsterfot. Saiz gillar väl inte honom iofs men... :)
Leeds United sportcarl
2017-11-27 21:55
Är väl schools academy och u18 man kan hoppas på. Finns några riktigt intressanta spelare
Leeds United Linus.M
2017-11-27 21:36
Tittar på Leeds U-18 lag. Ser riktigt bra ut faktiskt, kul att se. Är värda en ledning.
WLD WLD
2017-11-27 16:25
QPR och Brentford spelar ikväll. kanske nåt att se på......
Leeds United krelleg
2017-11-27 14:29
@¤Thom Mattsson¤:

Haha, ok! :)
2017-11-27 13:27
krelleg// För att han är oduglig.
Leeds United Norman Hunter
2017-11-27 11:36
[QUOTE=Hartey]Läste någonstans att tyska fans skrev ” Inte nu igen” efter att Lasogga plötsligt mystiskt inte kunde spela. Finns det mer info vad som hände kring Lasogga i Hamburg eller är det jag läste en massa crap av folk som inte gillar Lasogga [/QUOTE] ryktas om en vadskada, phil hay tror jag att det var som skrev det...
Leeds United Hartey
2017-11-27 07:48
Om fyra dagar är man på North Stand på ER och ser Leeds mot Villa. Kan bli en avgörande match hur säsongen skall bli.
Leeds United Hartey
2017-11-27 07:45
Läste någonstans att tyska fans skrev ” Inte nu igen” efter att Lasogga plötsligt mystiskt inte kunde spela. Finns det mer info vad som hände kring Lasogga i Hamburg eller är det jag läste en massa crap av folk som inte gillar Lasogga
Annons: