/england/leeds/forum/198.aspx/england/leeds/forum/198.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Kristoffer
2018-03-29 22:50
@sportcarl:

Spelar inte Warnock i Burton?
Leeds United sportcarl
2018-03-29 20:28
Kan rekommendera Blackburn- Bradford 20:45(viaplay) med från start antonsson. Bradford med bl a poleon,Warnock,kilgallon och Grayson
Leeds United Rikard
2018-03-29 19:07
asta en flik från Chrome
Öppna Chrome på datorn.
Klicka på Mer Mer uppe till höger och sedan Casta.
Välj Chromecast-enheten som du vill casta till.
Om Chromecast-enheten redan används kommer det du castar att ersätta det som visas på tv:n.
Klicka på Casta Casta till höger om adressfältet och sedan Sluta när du är klar.
Leeds United Rikard
2018-03-29 19:04
Bullenkarlsson//

Om man använder google chrome som webläsare så ska man kunna casta eller spegla hela webläsarens sida till chromecast
Leeds United BullenKarlsson
2018-03-29 15:07
Ja Viaplay vet jag, men osäker på om jag har sett den ikonen för chromecast på plattan?

WhitesMOT // För en som inte förstår. Hur castar man från plattan om symbolen inte finns?

Sportcarl // Dator med sladd får bli nödlösning. Tackar.
Leeds United WhitesMOT
2018-03-29 14:01
Bullen//

Casta plattan till Tv:n bara om nu inte LUTV har symbolen.
Leeds United sportcarl
2018-03-29 11:48
Bullen Karlsson 11:29. Funkar iaf med sladd från datorn till tv;n. Det är så jag kör på match dagarna. Osäker om det funkar med Chrome cast på LUTV dock tror jag det funkar om matchen sänds på tex viaplay.
2018-03-29 11:29
Glad påsk på er alla för övrigt!
2018-03-29 11:29
Hej kamrater! Har en fråga. Hoppas någon kunnig kan svara.

Jag brukar köpa matcherna och titta via min platta. Brukar fungera relativt felfritt.
Då min far är en stor Bolton-supporter (Ja, vi gillar att plågas i familjen) så skulle jag gärna vilja slänga upp matchen på TV:n. Går det att köra appen via en Smart-TV eller Chromecast. Jag har själv chromecast, men om det inte fungerar så har grannen en Smart-TV.

All hjälp uppskattas.
Leeds United Hartey
2018-03-28 21:30
Matchen mot Bolton kommer bli utsåld på Leedsfans läktarna. Succe’ för Leeds erbjudande till Season Ticket Holders att ta med en vän gratis
Postat via SvenskaFans-appen
Robert.T.
2018-03-28 15:23
Leeds United Kristoffer
2018-03-28 15:14
PH on prospect of Jack Clarke being involved for first team: “Possibly. He’s been doing well for a long time”. But does say there’s a lot of competition in front of him. #LUFC

Hmm... Håller inte riktigt med
Leeds United Kristoffer
2018-03-28 15:10
TEAM NEWS: Saiz trained today, PH hoping they can manage him through the upcoming games, inc. Friday. Dallas “should be fine”, Lonergan and Cooper both back and have trained this week. Hoping Roofe will be back training next week. #LUFC
Robert.T.
2018-03-28 11:04
Leeds United krelleg
2018-03-28 06:57
Fan bedrövligt att vi inte hade klausul på Cooks första landskamp.
Leeds United WhitesMOT
2018-03-27 21:17
Väldigt tung och knepig plan verkar det vara i Rumänien men dessa 45 min med Helander får inte mej att skrika signa honom. Ser mest ut som en klassiskt klumpig allsvensk mittback.
Robert.T.
2018-03-27 18:15
.
Leeds United Rodell
2018-03-27 09:49
Ge Pontus eller Forshaw bindeln resten av säsongen. Lova att det kommer in bra spelare i sommar visa det genom att ta hem Milner (önsketänkande) ta in 4 dominerande spelare sen fyll ut med 3-4 andra bra på och sparka en jävla massa
Robert.T.
2018-03-26 19:02
Leeds United Kristoffer
2018-03-26 18:21
Pontus är lagkapten i morgon mot Rumänien.
Leeds United WhitesMOT
2018-03-26 17:47
@sportcarl:

Du menar det skitlaget som är regerande U20 mästare ?
Leeds United sportcarl
2018-03-26 16:39
1-2 bra matcher under hösten. Säger väl lite om England U20.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-03-26 13:03
Undrar vad han gjort för att förtjäna det...
Leeds United Kristoffer
2018-03-26 11:45
Ronaldo Vieira har blivit uppkallad till det engelska U20-laget igen. De ska möta Portugal i morgon.
Robert.T.
2018-03-26 10:11
Hemmamatch, Långfredag,mot Bolton.
Verkar dystert enn sån dag,men det kanske inte betyder nåt !
Leeds United golden lion
2018-03-24 16:53
Bill Shankly/
vissa tycker att fotboll är på liv&död...
detta gör mig förvånad..det är mycket viktigare än så..?
visst sa snubben nåt liknande för hundra år sen......
då ställer jag mig frågan/
skulle jag offra min ena tumme för att Leeds skulle vinna champ-leg?
mitt svar är...NEJ...!!
jag ÄLSKAR min tumme för mycket......liten tanke ang att va plast-supporter....som jag....:-))).

Leeds United sportcarl
2018-03-24 14:22
Nej 3 från Barnsley hoppas jag är en tidningsanka. Kan bli som när vi värvade 3 från portsmouth för typ 10 år sedan. Sedan är det så går det dåligt så blir det någon som får ta den otacksamma rollen som syndabock och det är ju tvivelsutan Orta. Sedan tränare spelare och ägare. Hade det gått bra och vi gått till play off hade det varit helt andra tongångar om alla delaktiga i klubben. Är en del av spelet som en gammal leeds spelare skrev idag. Sedan borde det kanske vara samma spelide fotbollstänk igenom hela klubben. Alla lovande unga utländska spelare och spanska tränarstaben känns ju mer passa in under TCs tid. PH känns ju mer iaf för mig som traditionell brittisk fotbollstänk
Leeds United Hartey
2018-03-24 14:13
WhitesMOT// Tyckte att Radrizzanis satsningen redanfrån början var spännande.Sedan blir man ju lite påverkad av drevet mot Orta att vi ändå bara värvade skitspelare trots vi värvade från Barca, Benfica, Juve och Ajax. Verkar som om Corberan redan från början ville att vi skulle ha ett vinnarlag som vinner dom flesta matcher då han pratade på samma sätt i september då vi var skit som nu då vi bara vinner. Ian Harte reagerade på att det pratades spanska från bänken på U-23 matcherna och det gjorde även jag. Nu pluggas det ju engelska från Corberan och ledarstaben och jag tror att han pratar bättre och bättre engelska. I och med allt dubbas i Spanien på Tv pratar inte spanjorerna engelska. Saiz kunde knappt ett ord engelska då han kom. U-23 kommer att vara superviktigt för Leeds Uniteds framgång framöver och det pratas om att det bara skall in 4-5 kvalitetsspelare i sommar och jag är tveksam om 3 av dom skall komma från Barnsley.
Leeds United terry cooper
2018-03-24 13:00
@sportcarl:

De måste väl lämna in en lista på vilka mediciner varje spelare tar o varför han tar dem. Det var väl där de hade gjort en miss o glömt ta med en medicin för Bäckström. Han hade fått den godkänd tidigare turneringar.
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-03-24 11:14
Det stämmer Sportcarl.
Annons: