/england/leeds/forum/195.aspx/england/leeds/forum/195.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2018-02-24 08:03
gäller att ta minst 8 poäng på de 13 återstående matcherna mot BristolC, och minst 5-6 poäng mot Middlesbrough och SheffieldU, chansen är väl mindre än 5 procent, 1 gång på 100 kan det nog gå, vi har det definitivt inte i egna händer
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-24 07:44
Lyckas vi med bedriften att vinna idag efter 10 matcher så finns fortfarande chansen för play-off.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Rodell
2018-02-24 07:02
Hull vann över Sheffield igår det är ett bra resultat för oss om man fortfarande ska hoppas på playoff men då krävs det nog att vi själva vinner idag och visar upp ett bra spel
Leeds United WhitesMOT
2018-02-24 05:48
Duke //

HEHE

Vi har varit så förbannat dåliga de senaste månaderna så min så kallade hjärna går nu och tror att allt är förluster.
Leeds United Duke
2018-02-23 23:08
Whitesmot// Har vi?
Leeds United sportcarl
2018-02-23 23:03
Känns som både Heckingbottom och Radz gjort uttalanden som tyder på att en hel del spelare spelar för sin eventuella framtid iklubben. Känns väl som endast kanske 7-8 spelare kan känna sig säkra. I övrigt missar morgondagens match men skall nog gå bra ändå:)
Leeds United WhitesMOT
2018-02-23 22:59
Precis sett Hull-Blunts och jag överdriver inte om jag säger att det var nåt av det sämsta jag någonsin sett. Och båda dessa har vi alltså förlorat emot nyligen.

Alltså det är nog bara i fotboll du kan gå till jobbet och vara fullständigt usel och ändå få komma in nästa vecka. Satan vilken bluff denna sport kan vara ibland.
Leeds United Duke
2018-02-23 20:19
Whitesmot// Förstår vad du menar. Tror mer att laget/taktiken fallerade än att det var avsaknaden av Klich som fick oss i svacka. Säkerligen är han bättre än O’Kane. Phillips har jag inte gett upp på ännu tror han kommer blir en bra spelare i denna liga.
Leeds United sportcarl
2018-02-23 16:36
Får vi in 1 från u23 skall vi vara glada. Är nog att hoppas på u18 istället.
Leeds United LeedsKojs
2018-02-23 16:04
Okey, bra att han får minuter, det lilla jag sett och hört om honom är att han är extremt talangfull och vore tråkigt om vi slarvade bort honom om det stämmer.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-23 16:03
Upp till 6:e plats nu för u23 med sniff på andraplatsen snart. Det tar sig sa pyromanen.
Leeds United Rodell
2018-02-23 16:01
LeedsKojs //

Han var iaf med u18 i Qatar
Leeds United WhitesMOT
2018-02-23 16:00
Kojs //

Yepp, bulgaren ska hålla till i u18.
Leeds United LeedsKojs
2018-02-23 15:56
Kollade sista 30, då var vi redan ganska matta men skön seger med sent mål från Balboa. Någon som har koll på var vår bulgariske talang är, Temenuzhkov, är han mer i u-18?
Leeds United Rodell
2018-02-23 14:57
Norman //

Sitter också och tittar på u23, tycker Cibicki dominerar, dirigerar spelare kommer ner hämtar boll sätter fart på anfall, löper mycket ser ut som han vill mycket annars tycker jag Pearce ser bra ut och Rey
Leeds United Norman Hunter
2018-02-23 14:52
Thom//

Sitter med ett halvt öga på u-23-matchen (via LUTV).
De spelar riktigt trevlig fotboll och det finns fler spelare i det laget som törs hålla i bollen än i a-laget. Cibicki sticker ut med sina två mål men dominerar inte på nåt sätt i övriga spelet. Grot är en i mängden så visst borde nån kunna slå igenom...
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-23 14:31
Funderar på varför ingen yngre talang tagit klivet i år. Brukar ju alltid vara någon som slår igenom. Snarare har väl Phillips och Vieira gått bakåt i år. Tycker det är intressant att vi letar talanger runt omkring i Europa främst men samtidigt är vår akademi en ren guldgruva där många talanger tagit klivet upp i a-laget genom åren. En del har stagnerat (Mowatt), vissa har sålts för noll och ingenting (Howson), vissa har gått vidare för en okey slant (Delph, Taylor, Cook, Smith, Byram). Men det har alltid varit extra roligt att se unga lovande talanger ta klivet upp. Undrar vilka som är närmast just nu. Coyle, Denton, Pearce möjligen? Kanske Clarke som precis skrev på nytt kontrakt?
Leeds United Kristoffer
2018-02-23 14:16
U18-laget vann turneringen nere i Qatar.
Leeds United Kristoffer
2018-02-23 14:12
Ser ut som att det är Cibicki och Balboa på topp. Grot spelar på högerkanten. Typ: BPF O'Connor, Diaz, Struijk, Pearce Grot, Buoy, Rey, Nicell Balboa, Cibicki
Leeds United Kristoffer
2018-02-23 14:09
2-1 stod det efter fem minuter
Leeds United Rodell
2018-02-23 14:03
Cibicki mål min 1 :P oj redigerar mål nr 2 i minut 2
Leeds United Kristoffer
2018-02-23 13:45
Startelvan mot Onsdag (är inte säker på formationen):

BPF
O'Connor, Diaz, Struiijk, Pearce
Buoy, Nicell
Balboa, Rey, Cibicki
Grot
Leeds United Kristoffer
2018-02-23 13:42
Grot och Cibicki spelar med U23-laget
Leeds United WhitesMOT
2018-02-23 13:30
Egentligen är det för tidigt även med Forshaw. Jag gillar det jag sett men han är inte på imponerande nivå än. Kunnandet har ännu inte klickat med viljan tycker jag. Han har också haft lyckan att komma in i helt rätt tid. Konkurrensen är långt ifrån mördande.
Leeds United sportcarl
2018-02-23 11:59
WhitesMOT 00:06 du vet nog mycket mycket väl att jag mer än en gång skrivit att Klich har fått för lite chanser. Att man har olika åsikter är ju givet. Du har aldrig trott på Antonsson som en frälsare, likt jag inte tror efter vad jag sett av Klich honom som en frälsare heller utan är i paritet med våra övriga defensiva mittfältare, den som jag har honom närmast i spelstil av de vi haft är väl Murphy som har bra bollsinne och passningsfot men ändå inte fick till det. Men men Coyle Antonsson och Klich kanhända får nya chanser i sommar. Vet iaf att Forshaw tog chansen direkt och nu känns som no1
Leeds United Rodell
2018-02-23 11:06
Laurens De Bock läsning om hans insatser för oss.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-23 00:06
Duke // Inte helt riktat till dej men orkar inte skriva flera.... Vågat att lova nåt vi aldrig får veta men jag är med det. Chansen att just han skulle vara skillnaden känns liten. Vi har för många lösa muttrar ändå. Mitt argument med honom handlar inte heller om honom som nån slags Messiahs utan enbart som ett hopp om att ta ännu ett steg i rätt riktning. Jag baserar min kärlek till Klich på min egna övertygelse om vad jag tycker är rätt kvalité på spelare och till lag. I de flesta fall anser jag att det behövs inte många minuter för att se om en spelare har mer eller mindre kvalitéer än vad man redan besitter. När det kommer till Klich så tar det 3 sekunder att se att han har en blick för spelet som vi inte är (innan Forshaw) i närheten av hos nån av hans konkurrenter där han var tänkt att spela. Vi har i åratal skrikit efter en playmaker central. Vi hade honom men han gavs inte chansen. Hade han dålig attityd ? Var han en joggare ? Är ligan för svårt för honom ? Ja vem fasen vet ? Han fick ju aldrig en ärlig chans enligt mej iaf. Inte på fråga 2 och 3 iaf. Jag hävdar att han var nästan bäst på plan mot Burnley. Tillsammans med Vieira tog han och halva vårt B-lag hand om ett starkt Burnley. Jag såg ingen joggare i den matchen. Jag såg något vi kunde bygga vidare på. Något vi som sagt inte haft på många år. En taktpinne. Är ligan fel för honom har man hörts ställas som fråga länge nu. Ja det vet vi bara om han får chansen. Ordentligt. Jag har ju rätt svårt att se att inte en 10 faldig polsk landslagsspelare skulle kunna anpassa sig iaf. Intressant att samma fråga inte gäller som mall utan selektivt. När Lasogga (som exempel) blir ifrågasatt efter betydligt fler chanser än Klich fått så ställs inte samma fråga från samma håll utan då manas det snarare till lugn och förståelse för att han är ju ny till denna liga. Att han liknar minsann Wood och hans första säsong så ta det piano. Men men, det kommer en sommar och då får vi se. Är Klich inte här i Augusti så är det väl bara så att även Hecky är blind ;) Och där imellan, som jag skrev för nån dag sedan så kommer jag fortsätta älta Klich och bara en moderator kan stoppa mej. Vi har hans kopia i Forshaw vilket gör mej glad. Jag vill bara ha originalet också så vi kan röra oss uppåt nån gång.
Leeds United Duke
2018-02-22 22:18
Vi kan diskutera Klich hela säsongen men han hade inte tagit oss till PL det kan jag lova. Problemet är målvakt och just nu passivt spel i början på matcherna. Heckingbottoms tre matcher har vi varit bättre/ lika bra som motståndarna i andra halvlekarna trots att vi mött topplag. Bra klubben lägger ner logobytet finns viktigare saker att lägga energi på.
Leeds United sportcarl
2018-02-22 21:57
MR Clarke Nr 8 21:15, är väl den bilden jag fått av Klich med, tycker han har speluppfattningen och när han kom hit så trodde jag stenhårt på honom, men i de matcher jag sett med honom saknar jag tuffheten svetten och tempot, hoppades på typ öppnande geniala passningar men mest safe spel i sidled, , jämfört med våra övriga defensiva mittfältare i matcherna jag sett kan jag inte på rak arm säga en match han var klassen bättre, kanske med mer matcher han kunde blivit mer varm i kläderna, känns som en bra spelare men kanske championship inte är hans liga, Forshaw känns ju mer i mitt sätt att se det som han har tagit chansen och har väl varit i de 3-4 matcher han sett varit bättre än sin medkompanjon, kommer dock en ny säsong och är då verkligen upp till bevis för Klich
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-02-22 21:15
Jag menar Cardiff borta.Jag kan inte bedöma på något annat än det jag har sett.När du till slut får chansen som han fick så kan du inte jogga dig till en startplats o det måste TC oxå har tyckt.
Annons: