/england/leeds/forum/191.aspx/england/leeds/forum/191.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2018-04-29 11:40
@WhitesMOT:
Det är ju höggafflar som gäller om det här är någon sorts lockbete.....
Leeds United WhitesMOT
2018-04-29 10:19
Kristoffer //

Det perfekta ledarskapet. Hitta någon att skylla på så att dina egna brister hamnar i skugga. Och gör det offentligt.

Nä skicka hem fanskapet till sin bakgård i Barnsley.
Leeds United Kristoffer
2018-04-29 09:56
Phil Hay ? @PhilHayYEP 15 timför 15 timmar sedan Heckingbottom felt the pressure from Norwich was coming down Leeds' left in the second half. Felt it was a lesson for Tom Pearce today. #lufc Heckingbottom verkar lägga skulden på Pearce igen. Alla andra säger att vänsterbacken var Leeds bäste spelare igår.
Leeds United WhitesMOT
2018-04-29 09:21
@Linus.M:

Är helt rätt väg om det nu är sant. Tyvärr är förtroendet i botten just nu så jag tänker bara propaganda för att lugna en upprörd mob.

Sen är det väl vår vanliga tur att det visar sig att han är inte samma spelare efter sin knäskada...
Leeds United sportcarl
2018-04-29 08:26
Spelarbetyg gårdagsmatchen YEP (Hay)
BPF 7
Pennington 5
Jansson 6
Cooper 5
Pearce 6
Viera 4
Phillips 5
Alioski 5
Saiz 5
Hernandez 6
Roofe 5

Grot 3
Forshaw 6
Lasogga 4
Leeds United Duke
2018-04-29 08:07
Lasogga är det minsta problemet nu även om det var ett bortkastat byte. Sättet som de övriga spelarna med långa kontrakt uppträder på är bedrövligt att se. De som sjunkit mest i nivå är Jansson och Saiz.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2018-04-29 08:02
Bartley vore en tydlig och bra markering att vi satsar inför nästa säsong. Borde gå att värva för en billig peng då han inte verkar ha en framtid i Swansea.
Leeds United sportcarl
2018-04-29 07:59
Tycker alla våra anfallare är lika färglösa. Vare sig de heter Lasogga, Roofe, Ekuban eller Grot. Sedan kan man ju alltid diskutera vem som har gjort störst eller minst avtryck. Roofe och Lasogga har väl ändå gjort 10 mål var. . De övriga2 kanske 1-2, mål var. Ingen av de 4 är något att satsa på inför nästa säsong
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-04-29 03:28
Hur färglöst på en skala 1-10 är det att se Lasogga komma in med 15-20 minuter kvar? Jag skulle säga 0,7. Hur många matcher är det nu sedan han gjorde mål? 10? 15? Eller förresten, när det gäller Lasogga så räknas inte inhopp i hans statistik. Endast matcher han startat samt tagit på sig högra skon först och där hans farmor har ringt honom 18 minuter före matchstart. Så hans statistik är faktiskt rätt magisk med 10 mål på endast 6 matcher! Sign him up!!!
Leeds United Linus.M
2018-04-29 00:23
Wow!!! Vi är ute efter Bartley enligt Phil Hay!
Leeds United Hartey
2018-04-28 23:48
Man skulle ju också kunna tänka sig att Andrea tar in en riktigt rik delägare och säljer 50% till hon/ han så vi kan för en gång skull konkurrera om dom bättre spelarna.
Leeds United sportcarl
2018-04-28 22:50
Och vi tog in Roberts som skadade sig direkt.
Leeds United Rodell
2018-04-28 22:34
Dom tog ju in McBurnie i januari som typ ensam skjutit in massa poäng till dom ytterligare ett mål idag... Hecky som tog dit honom också men det är väldigt oroande just nu med hur dåliga vi har varit
Leeds United Kristoffer
2018-04-28 22:03
Det intressanta är att Barnsley har blivit bättre utan PH och vi har blivit sämre med honom.
Leeds United Duke
2018-04-28 20:26
Och Howson gör 2-0 för Boro. Han ville hem till Leeds förra sommaren men Orta hade andra namn på agendan.
Leeds United WhitesMOT
2018-04-28 20:25
Flint och Bryan från Bristol.

Woods och Barbet från Brentford.

Egentligen önskar jag ännu mer men där är 4st ordentliga startspelare till nästa säsong. Vakna Radz !
Leeds United WhitesMOT
2018-04-28 20:21
Crap !

McDonkey gjrde mål idag igen. Då får man höra det namnet hela sommaren...
Leeds United WhitesMOT
2018-04-28 20:17
Gott mos att Millwall är i princip borta från PO. Nu ska bara Pisse Cardiff krascha i sista också samtidigt som Fulham springer om. Och sen får gärna Hudds också trilla igenom i PL.

Kul att vi sen har en liten chans på 13:e......................
Leeds United sportcarl
2018-04-28 19:55
Läste en intervju med Tobias hysen på expressen. Och skillnaden mellan förra och denna säsongen. Han avslutade med något som han tyckte var viktigt i en klubb och som jag egentligen alltid tyckt vi saknat, dvs en röd tråd och att alla drar åt samma håll från tränare till sportchef klubbdirektör och ägare
Leeds United WhitesMOT
2018-04-28 19:21
Bobby //

Det är alltid ett samspel i slutändan. Pep hade aldrig kunnat förvandla dagens Burton till PL vinnare hur mycket han än försökt men jag är samtidigt väldigt övertygad om att dom hade hamnat mycket högre upp än vad dom nu gjort.

Jag har själv spelat så pass högt som enorma div 5 och även om det kanske är en löjlig jämförelse kan tyckas så säger jag att tränarrösten är det som får det att vinna eller försvinna. Vi trillade ner i 6:an med en horribel tränare. Ingen hade förtroende för honom. 1 år senare tog en ny över i princip samma gäng och det bar upp i 4:an en stund. Med samma gäng.

Det betyder väldigt mycket vem och hur man styr. Nivå spelar ingen roll det är jag övertygad om. Vår trupp är inte så här dålig. Den är kanske inte topp 6 men den är definitiv inte botten 3 som den är just nu. Det ligger på Heckys ledarskap.
Leeds United Simo LUFC
2018-04-28 19:18
Heck OUT!!!
Leeds United sportcarl
2018-04-28 18:55
är ju till syvende och sist ägarens beslut, skall vi spela passningsfotboll eller traditionellt brittiskt? därefter handplocka rätt managers, dock ser man ju hur värvningarna efter nyckelspelare som Green,Bartley,Taylor och Wood misslyckats totalt, de tre vi tog in i januari verkar vara minst sagt skadebenägna, måste vara pinsamt för Orta/Radz att allt de gjort med A-laget med managers/spelare egentligen har misslyckats, nä nu är det bara att bryta ihop och komma igen
Leeds United Duke
2018-04-28 18:46
Spelarna presterade i början på säsongen så viss kvalite finns. Visst det är inte Heckingbottoms spelare men han har inte kunnat få ut det bästa av dom. Ett byte måste ske och en McCarthy kanske är det bästa vi kan få. Han är lite av samma korn som Warnock som gjorde det hyfsat i Leeds men fick inga pengar att jobba med. Största misstaget han gjorde var att bänka Ross Barkley som alla såg var bäst i laget ändå bänkad.
Leeds United sportcarl
2018-04-28 18:41
går ju att byta ut både managers/spelare/orta/Radz. så är vi garanterade få iväg eventuella roten till det onda
Leeds United sportcarl
2018-04-28 18:39
Hartey 18:36, då tar vi in Warnock:), han är ju inne i ett flyt,
Leeds United Bobby Eagle
2018-04-28 18:38
Hartey/McCarty skulle jag personligen också gärna se, men "få ordentligt med pengar" kunde ju redan ha skett ifjol... Är Radz villig att satsa dom?? Blev han vilseledd att tro denna trupp skulle räcka. ? Svår ekvation det här.... men till syvende och sist så är det hjärta och smärta jag vill se....
Leeds United Hartey
2018-04-28 18:36
SP/ Det kan hända han inte är men Hecky har sådan losermentalitet över sig att vi faller tungt i höst pm vi förlorar premiären. Vi spelar ffs i Championship. Varför har ingen sagt till Allioski att sluta visa hjärtan med händerna när han gör mål...?? Vi skall för fan vara Dirty Leeds och upp med en knuten näve och det skall vara Leeds mot världen. Ingen jävla Ronaldo fasoner. VI SKALL VARA DIRTY LEEDS som alla fruktar
Leeds United sportcarl
2018-04-28 18:29
vad säger att mccarthy är den rätta mannen? är han garanterat bättre än alla de sista 10 managerna vi haft?känns som en ganska "normal" manager rent statistiskt i sina tidigare klubbar efter att ha läst lite på wikipedia, största felet som jag ser är misslyckade värvningar,
Leeds United Hartey
2018-04-28 18:23
Bobby Eagle/ Håller verkligen med om att sparka tränare sällan ger långsiktigt resultat men Hecky kom till Leeds med 2 segrar av 16 i Barnsley och han har fortsatt på samma spår. Leeds har haft en tradition att sparka tränare efter transfer fönster. Ta in McCarthy nu och ge honom ordentligt med pengar och satsa på våra lovande unga. Köp vara 4 ordentligt bra spelare och inga forwards som inte gör 20 mål nästa säsong.
Leeds United Bobby Eagle
2018-04-28 18:22
whiteMOT/ kan till viss del köpa ditt resonemang, men om en tränare ska kunna vända en skuta så måste det finnas kvalitet i grunden.... Och det är DEN jag inte ser. Crystal P räddade kust kontraktet med Roy. men där vet man redan innan tränarbytet att kvaliteten finns..
Annons: