/england/leeds/forum/189.aspx/england/leeds/forum/189.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Danne K
2018-06-30 13:36
Baker känns som en Grimes förstärkning.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2018-06-30 13:14
nu hade han ju både Monk och Pulis, men kanske för tuff konkurans med bl a Howson,Clayton, Downing och vad dom nu heter, jag hoppas också på en högre nivå framöver och mest på utsatta positioner, målvakt,anfallare och innerbackar
Leeds United WhitesMOT
2018-06-30 13:11
Känns väldigt osexig på papper denna värvningen. Att det sket sig i Boro är lätt att förstå eftersom han inte är 2.10 lång och rör sig som en neathertalare på planen. Precis såna som Pulis vill ha.

Men vi får väl se. Hoppas bara att vi har än högre nivå att vänta.
Leeds United Rodell
2018-06-30 13:05
Sportcarl //

Nu är det ju så att han va utlånad till sheff wed för 4 år sedan och har gjort det bättre efter det på lån i andra klubbar och det var hans första utlåning.. (det behöver inte säga mycket) men har man någon koll så vet man att det är en bra fotbollspelare i både i landslagets ungdomslag och på hans lån till t.ex mk dons samt holländska ligan
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-06-30 11:18
Antar att värvningen av Baker gör slut på O’Kanes samt Klichs Leeds karriärer. En spelare som Phillips borde ligga i farozonen också med tanke på hans spel förra säsongen. Ett par matcher jag såg så höll han knappt Superettan klass med flertalet idiotiska passningar. Ett innermittfält med Baker - Forshaw - Vieira ser väl ganska okey ut.
Leeds United sportcarl
2018-06-30 10:30
Gick väl inte så bra i SheffieldW heller. Däremot bra i Vetisse, dock osäker på vilken klass holländska ligan håller nu för tiden
Leeds United stonefree
2018-06-30 10:23
Baker platsade ju inte i Middlesbrough, känns inte som någon förstärkning!
Leeds United sportcarl
2018-06-30 10:14
Vettigt med lån på Baker. Är väl inte värvningen som får säsongsbiljettförsäljningen att gå i taket.
Leeds United sportcarl
2018-06-30 10:09
Baker in på lån. Säga vad man vill men gott om innermittfältare har vi. Värre med anfallare och innerbackar
Leeds United Rodell
2018-06-30 10:08
Whitesmot // Haha aa... han måste ha svårt att ta en plats nästa säsong.. om han ens är kvar
Leeds United WhitesMOT
2018-06-30 10:05
@Rodell:

Förstod det....

Allt med O´Kane är ett skämt.
Leeds United Rodell
2018-06-30 10:01
Lewis Baker klar på lån över säsongen
Leeds United WhitesMOT
2018-06-30 10:01
@Rodell:

Precis som Jimmy kommer göra.... ;)
Leeds United Rodell
2018-06-30 09:56
Teasar” ska det stå.. Nae men äntligen får man se lite progress han kom lite från ingenstans
Leeds United Rodell
2018-06-30 09:50
Okane grejen va ett skämt... men nu kommer första värvningen snart! Är nog baker Leeds twitter trasar
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-06-30 09:41
Fan ska vi in med O’Kane där för? Klart de tackar nej då.
Leeds United WhitesMOT
2018-06-30 09:35
@stonefree:

Kan förstå dom till 110%. Bästa vore om vi tog bort O´Kane ur budet. Då nappar dom säkert...
Leeds United Rodell
2018-06-30 09:23
Sportcarl // Nah asså läser man om Baker som är en passningskicklig spelare i ett Tony pulis lag som slår bollarna över mittfältet så kan man rätt enkelt förstå varför han inte riktigt fick till det där.. Är ändå en vettig värvning sen om det är där vi behöver förstärka vet jag inte.. har väl inte riktigt kommit fram hur Bielsa tänkt spela än
Leeds United sportcarl
2018-06-30 06:16
Rodell 01:24. Samma står att läsa om Baker i Mboro och SheffieldW, som däremot gjorde det bra i Vetisse
Leeds United sportcarl
2018-06-30 06:07
Stonefree 04::18.instämmer, detta känns som en billighetsvariant. Då kan vi lika väl behålla lonergan som gjorde en katastrofmatch förra säsongen mot wolves om jag inte minns fel men var bra när han kom in som förstemålvakt när vi sålde Schmeichel. Vi får väl ta in Green en andra gång:)
Leeds United stonefree
2018-06-30 04:18
Jamal Blackman, hmmm inte riktigt vad jag hade tänkt mig, då kan vi lika gärna behålla Lonegan. Att ha två så unga målvakter som Blackman och Peacock, tycker känns tunt, ska man slås i toppen och det börjar komma in nerver i allt är målvakten den position där det krävs rutin!. Jag såg Blackman mot Leeds förra säsongen, inte imponerat, tror vi hade ett skott på mål och den släppta han in
Leeds United stonefree
2018-06-30 04:07
Såg att Derby hade avböjt ett bud på £12mille och O’Kane på köpet, för Vydre! Sanningshalt?? Men händer det inget snart känns det skumt!
Leeds United Rodell
2018-06-30 01:34
Ska väl tillägga att han blir ju äldre och 24 är ju ingen ålder för en målvakt men kan tycka att BPF borde vara förstaval om Blackman kommer in
Leeds United Rodell
2018-06-30 01:24
Blackman va inte alls något vidare i varken Östersund eller sheff United.. det man själv sett och läst.. går man på fansen från twitter t.ex så va han inte alls omtyckt av sheff uniteds.. ingen bra värvning.. Baker däremot kan vara mycket nödvändig
Leeds United Duke
2018-06-29 23:17
Kristoffer// Blir nog han. Ett billigt alternativ men han gjorde det väl bra i Sheffield Utd förra säsongen. Mer pengar till övriga lagdelar. Stockdale har en PL-lön det är därför Birmingham vill bli av med honom det handlar inte om prestation.
Leeds United Kristoffer
2018-06-29 22:57
Ryktas nu att Leeds vill låna 24-årige målvakten Jamal Blackman från Chelsea. Han var tydligen utlånad till Östersund för två år sedan.
Leeds United sportcarl
2018-06-29 15:37
Personligen tar jag en omgång i taget. Är långt ifrån säker att England slår Columbia. Och Sverige-Schweiz känns fifty fifty
Leeds United BullenKarlsson
2018-06-29 14:55
Peking

Da ar jag en akta supporter men tyvarr tror jag det var en felstavning hehe
Leeds United Peking White
2018-06-29 14:30
Janne A har fantastiska ledaregenskaper och jag vet från säsongen när Peking tog allsvenska guldet att han tar en match i taget. Jag tar två matcher i taget och gissar att Sverige kan slå England i kvarten. Men VM-guld? Lika sannolikt som att Leicester skulle vinna PL :))

Om svaret på frågan VM guld Sverige eller uppflyttning Leeds inte är självklart är man en äkta Leeds supporter.
Leeds United sportcarl
2018-06-29 11:59
stonefree 09:45. nu vet jag inte hur stor tranferpotten är, men verkar som den inte är oändlig iaf, upp till 10 miljoner pund tycker jag är ok med tanke på vi spelar i championship och klubbens ekonomi,det märker man väl inte minst på Stockdale och om uppgifterna stämmer vi vill ta in honom på 1års lån med option på köp, känns onödigt då man vet vad det är för målvakt och han håller bra championshipklass, känns som vi verkligen håller i pengarna, hetaste ryktena just nu är väl Lewis Baker, det vi får in på försäljningar av överflödesspelare efter kostnader är dragna lär väl knappt räcka till brödet
Annons: