/england/leeds/forum/185.aspx/england/leeds/forum/185.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2018-07-05 16:29
Lonergan ut, då är det bara att ta in Blackman
Leeds United Rodell
2018-07-05 16:22
Kan tänka mig att jamal Blackman är på g lite vagt stockdale ifall dom har lyckats komma överens
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-07-05 16:07
Då lär det väl bli klart med ny målvakt snart antar jag..
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Ritchie
2018-07-05 16:01
Fan, smakar det så kostar det. Kanske är en jävla mörkläggning av alla på ingång eller så får vi bottenskrapet. Tar man in Bielsa utan att ha några "bra" spelare på gång????
Leeds United Rodell
2018-07-05 16:00
Andy Lonergan lämnat nu
Leeds United sportcarl
2018-07-05 15:07
Jag har för mig att kinnear sa när Bielsa anställdes att spelare in var imminent. Man hade hoppats på något kanske redan första helgen. Nya given verkar vara huvuddelen in på lån
Leeds United sportcarl
2018-07-05 15:01
Tycker truppen ser minst sagt obalanserad ut
Leeds United Rodell
2018-07-05 14:47
Så han va tvungen att gå ner i lön för att komma till oss... många faktorer som gör att man tror fan att det inte finns pengar i Leeds...

Baker, who endured a disappointing spall at Middlesbrough last season, is understood to have taken a hit in wages to link up with Leeds and new head coach Marcelo Bielsa, making up the difference between Chelsea’s demands and the amount of his salary United were willing to pay.
Leeds United stonefree
2018-07-05 14:37
Angus Kinnear uttalande på Leeds Live är väl knappast under kategorin smart! Att gå ut och säga att alla nyförvärv förra året, gjordes bara för att!!! Måste kännas jävligt kul för dem som är kvar!
Leeds United Kristoffer
2018-07-05 14:34
Jag har för mig att det var 12 på A-lagsträningen men sedan har Vieira, Baker och Ideguchi tillkommit. Mål: Peacock-Farrell Ytterback: Ayling, Berardi, Pearce Mittback: Cooper Innermitt: Phillips, Forshaw, Vieira, Ideguchi, Baker Ytter: Dallas, Alioski Nr 10: Hernandez, Saiz Anfallare: Roofe Roberts har nu börjat träna och det är möjligt att även han ingår i den här gruppen. Sedan tillkommer ju även Pontus efter VM.
Leeds United Rodell
2018-07-05 14:08
Vem är inte uppgiven.. vi hade 12 man på "alags" träningen med baker är det 13... sen flyttades Ideguchi upp för att träna med dom (om jag förstod allt rätt)
Så något är det ju som är skumt...

Men om jag har förstått twitter rätt nu enligt vissa så är det Vydra som drar ut på allt... Leeds vill verkligen ha honom och beroende på vad vi får ge för honom så kommer resten användas på andra positioner och det är det dom vill veta innan dom går vidare med andra.
Leeds United stonefree
2018-07-05 13:44
Tycker mig känna lite uppgivenhet även hos Phil Hay när det gäller nyförvärv. Dessutom verkar det som drevet går i Leeds efter vi har släppt Hernandez. Trodde det var Bielsa’s första val på by spelare till klubben
Leeds United Peking White
2018-07-05 13:34
Chockstillestånd (Glenn Strömbergs nyskapande svenska) verkar råda under VM...efter att Sverige slagit ut England tror jag allt återgår till det normala och då tickar nog silly season igång på allvar i England
Leeds United Rodell
2018-07-05 13:07
Verkar inte kunna bli en tröja till premiären :( lite besviken!

Adam Pope
Right, for all those asking about when the new kit is out.
The clubs head of retail development has told me it will be a simultaneous launch across all the clubs stores at the end of July.... & yes the home kit is white! #lufc
Leeds United krelleg
2018-07-05 10:18
Stonefree - verkligen, och tror många spelare aktar sig för att gå till en klubb där tränaren som köper dem troligtvis är sparkad inom några månader och de då "riskerar" att bänkas/användas på ett annat sätt än vad som avtalades när de kom (håller tummarna för att Bielsas namn kan övertala ngn dock). Men men, låt oss hoppas på lite kontinuitet framöver!
Leeds United stonefree
2018-07-05 09:58
Jag tror också att vi tappar rejält på att inte få in spelare i tid. Problemet att vi inte får in några av dem vi vill ha, tror jag att de helt enkelt inte har Leeds som första alternativ. Det är jävligt tragiskt, men det har ju klubben själv bäddat för, genom vanskötsel och katastrofala i köp av spelare genom många år. Det ligger mycket sanning i sången ”We are not famous anymore”
Leeds United WhitesMOT
2018-07-05 09:54
PL klubbarna har inte heller dom exploderat marknaden direkt. Får känslan av att vi väntar på att dom ska börja röra på sig och sätta sina trupper. Om sån är planen så är det ett väldigt högt spel.

Ser man på CS lagen så är det Nottingham och några till som rört på sig men merparten försöker bara städa precis som vi. Så det får väl funka som nån tröst.
Leeds United Rodell
2018-07-05 09:33
Aa, det bästa hade ju varit ifall vi fyllt truppen med spelare nu så dom har 1 månad på sig att komma in i det... är fan exakt en månad till premiären nu...
2018-07-05 09:23
Så jävla mycket gäsp på Leeds sommar så här långt. Riktigt segt att vi alltid ska behöva vänta till sista minuten med allt. Jag undrar hur många poäng vi tappar varje år på att laget inte är samspelt.
Leeds United sportcarl
2018-07-05 09:11
Chadli har en degraderingsklausul på 17 miljoner pund
Leeds United stonefree
2018-07-05 08:47
En del gynnas mycket av VM. Ta West Bromwich Nacer Chadli. Vad är han värt på marknaden just nu? Tillräckligt för att ge WB en god grund att stå på nästa säsong skulle jag tro. Jag skulle gissa på att han kan gå för runt £30 mille. Kanske mer!
Leeds United WhitesMOT
2018-07-04 22:43
Vet ni vad jag tror ?

Jag tror Bielsa har sagt vi väntar tills VM finalen är över och sen köper den matchens 5 bästa spelare.

Eller så behöver jag söka hjälp bara.....
2018-07-04 22:36
Så hittills har vi misslyckats att värva Hernandez, Stockdale och Gunn. Nästa på listan Vydra kanske?
Leeds United sportcarl
2018-07-04 21:42
Verkar som vi givit upp på Stockdale och Gunn. Och riktar in oss på lån av Blackman som gjorde en bra säsong i Sheffield United där han var utlånad från Chelsea
2018-07-04 19:08
Grot till Holland på säsongs långt lån senaste ryktet. Hur ska vi klara oss utan honom? (ironi)
Leeds United Duke
2018-07-04 16:40
Blackman på lån kan nog bli klart denna veckan. Inte omöjligt att vi fyller kvoten på 5 lånespelare kryddat med värvning av Vydra.
Leeds United sportcarl
2018-07-04 15:28
vi har signat Leif Davies från Morecambe på 3 år, vänsterback och påtänkt för U-23
Leeds United sportcarl
2018-07-04 14:40
Ka förstå Birmingham. Varför låna ut en så rutinerad målvakt som Stockdale. Mer troligt Stockdale lön som spökar. Både Birmingham och Leeds vet hans kapacitet
Leeds United stonefree
2018-07-04 14:30
Monk måste vara piss sur när han nekar Stockdale att gå till Leeds, helt klart är det något som inte är helt okej efter han tackade för sig och gick från Leeds, Känns lite som payback time! Undrar om vi har svårt att knyta till oss bra spelare, har vi helt enkelt förstört så många fotbollspelare som har kommit de senaste åren att det skrämmer bort alla!
Leeds United Rodell
2018-07-04 14:28
Sam Johnstone till WBA, en bra CH målvakt... Stockdale, Gunn och Blackman är väl dom vi har ryktats med.. Stockdale känns någorlunda otränad o slö för min del....
Annons: