/england/leeds/forum/184.aspx/england/leeds/forum/184.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2017-12-23 23:32
@sportcarl:

Varför inte en fjärdeplats ??
Leeds United sportcarl
2017-12-23 23:11
jag unnar Monk en femteplats
Leeds United Linus.M
2017-12-23 23:09
@Norman Hunter:

Trodde också det först! Men han har även ändrat sitt eget twitterkonto (eller ja.. hans agent)
Leeds United WhitesMOT
2017-12-23 23:04
@Norman Hunter:

Sluta nu din glädjedödare !! :)

Ska väl erkänna att jag tänkte likadant....

Leeds United Norman Hunter
2017-12-23 23:01
[QUOTE=Linus.M]Garry Monk sparkad av Boro. [/QUOTE] Jag undrar om det verkligen stämmer. Hacker-varning på denna...
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2017-12-23 22:53
Åsså förresten...

God Jul era höns !! :))
Leeds United WhitesMOT
2017-12-23 22:53
@Linus.M:

Får bara en tanke i huvudet...

MOOOOOOOOOOOOOOHAHAHAHAHAHA

Synd bara att dom antagligen kommer få en skjuts av det...
Leeds United sportcarl
2017-12-23 22:40
Leicester med en man mindre kvitterade mot Manchester United med matchens sista spark i 94e minuten
Leeds United sportcarl
2017-12-23 22:37
märkligt sparka Monk, de vann idag borta mot SW och är verkligen med i racet,
Leeds United sportcarl
2017-12-23 22:36
för att nå direktuppflytt kräv både skickliget och marginaler på vår sida, chansen finns men inte troligt, play off är ett mer rimligt mål och når vi det har vi gjort en utomordentlig säsong efter våra förutsättningar, januarifönstret har vi en möjlighet att förstärka och flytta fram våra positioner,
Leeds United Linus.M
2017-12-23 22:33
Garry Monk sparkad av Boro.
Leeds United WhitesMOT
2017-12-23 22:29
Sorry...julsnapsen satt fel. Villa är ju efter :)

Men jag tror ändå dom kommer vara med om andra för dom bör ha bredare trupp än oss.
Leeds United WhitesMOT
2017-12-23 22:24
All heder åt formvändningen efter slukhålet vi var i. Vi har verkligen tagit till vara på det "lättare" programmet.

Så nu det lätt att få hybris igen. Men även om vi tar poängen så är spelet mediokert och våra brister är dom samma. M.a.o är vi inte långt ifrån en dip igen rent logiskt. Hoppas verkligen vi får in friskt blod i Januari för det behövs annars är jag rädd att det vi ser nu bara är plåster på en blödarsjuk.

En del snack om andraplatsen kommer såklart upp när man tittar på tabellen men dit kräver en mer eller mindre felfri vår. Cardiff både tror och hoppas jag inte håller men vi har både Derby och Villa före och dom har nog trupperna för detta redan. En kanske kommer droppa men inte båda.

Så in med vänsterback,spelande ledare på mitten och anfallare och fräscha upp. Låt först och främst Ayling och Phillips få vila lite. Båda går på ångorna och har så gjort en längre tid.
Leeds United sportcarl
2017-12-23 21:58
idag var det motståndarnas tur eller rättare sagt målvaktens tur att bjuda på poängen, brukar jämna ut sig i långa loppet, verkligen nöjd med Wiedwalds 2 sista matcher med matchavgörande insatser.,måste läggas till hans pluskonto
Leeds United sportcarl
2017-12-23 21:54
halv säsongen spelad och vi har 39 poäng, likadan avslutning så borde det i normala fall räcka till play off, andra halvan förra säsongen blev det bara 34 poäng.
Leeds United Duke
2017-12-23 20:32
1-0 vinster trots skakigt spel sitter bra. Hull kommer klättra i tabellen nu med en ny bra tränare.
Leeds United Kristoffer
2017-12-23 20:25
2-2 blev också slutresultatet så vi firar jul som 5:a.
Leeds United Kristoffer
2017-12-23 20:24
2-2 står det mellan Villa och Sheffield Utd
Leeds United Linus.M
2017-12-23 19:47
@¤Thom Mattsson¤:

Skada. Såg ut att ha problem med låret.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-12-23 19:23
Chris Wood ut i minut 35 tydligen. Någon som vet varför?
Leeds United sportcarl
2017-12-23 18:52
Aston villa-Sheffield united visas på tv3 sport
Leeds United sportcarl
2017-12-23 18:50
35156 dagens publiksiffran. Otroligt imponerande och viktigt vinna hemma så fansen kommer tbx
WLD WLD
2017-12-23 18:43
Fina nyffror i tabellen.
Nu är det upp till Aston Villa och Sheffield U att spela oavgjort.
Vinst för nån av dem vill vi inte ha nu när vi har en bättre position.
Blir till att kolla livescore i kväll
Leeds United sportcarl
2017-12-23 18:07
Gott att kunna vinna när spelet hackar. Lite orolig dock att löpbollar mot vår backlinje kunde skapa så mycket chanser.särskilt på Aylings sida där han blev överspelad gång på gång på gång och våra innerbackar räddade oss. Överraskad av Hulls spel. De var bättre än jag trodde och en bra centrallinje i Dawson, Larsson och Dicko
2017-12-23 18:05
”Huh”, komiskt.
Leeds United Linus.M
2017-12-23 18:02
@sportcarl:

Huh? Att jag säger att det är viktigt med stabilitet? Har jag ju alltid tyckt. Handlar inte om att "retas", handlar mer om att uttrycka vad man tycker även om andra inte håller med.

Åtta poäng upp till andraplats.... Det tar vi ju lätt :)
Leeds United LeedsKojs
2017-12-23 18:01
Tre pinna är en fin julklapp, den kunde varit bättre inslagen dock men det är innehållet som räknas. Wiedwald visar klass idag och är mer ansvarig för vinsten än Pablo, hoppas att det fortsätter. Cibicki är bra, Alioski och Pablo likaså, målet visar den klass och kyla han besitter. Vieira fortsätter imponera. Pontus är verkligen hjärtat i laget och visar vägen från sin backplats. Berardi bra idag och hans ödmjuka uttalanden i veckan gör att det värmer extra att se en bra insats från honom. Ayling spelar upp sig efter en horribel start. Cooper gör vad som förväntas. Phillips vill nog glömma denna match och blev utbytt, vilket var helt rätt, O'Kane kommer in och gör det bra. Lasogga kommer in och har en fin aktion med ett vasst skott.
2017-12-23 18:00
Mycket dålig match som vi vinner på ett jävligt skönt sätt! Weidwald - 7 (skönt stabil idag! Inga skakiga ingripanden) Ayling - 5 (bättre i andra men tycker inte han får annat än något underkänd i denna matchen) Jansson - 6 (okey, bättre i andra men första hänger han inte riktigt med Dickho) Cooper - 6 (godkänd som Jansson) Berardi - 7,5 (MOTM, vilken vilja han har!) Cibicki - 6,5 (helt klart godkänd och övertygar mer och mer att han ska vara men i truppen) Phillips - 5 (inget vidare i första, utbytt i halvlek) Vieira - 6 (bättre än sist, godkänd) Hernandez - 6 (gör målet men inte mycket annat..) Alioski - 6,5 (viktig med sin snabbhet och styrka) Roofe - 5 (får inte alls till det) ..... Avbytare; O’Kane - 6 (godkänd) Lasogga - 5 (får inte ut mycket men har ett farligt avslut.’) Pennington - / Skön jävla vinst i alla fall!
Leeds United sportcarl
2017-12-23 17:57
Linus M 17:56. Du är forumets största retsticka. Men delar din åsikt om TC
Leeds United sportcarl
2017-12-23 17:56
Wiedwald min MoM. Tomten kommer med en garanterad playoff plats till annandagen iaf
Annons: