/england/leeds/forum/182.aspx/england/leeds/forum/182.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-04-11 09:34
Kay80// Bästa nyheten på hela säsongen! Känns som de borde vänta tills efter säsongen innan de tar in honom för de har fortfarande chans att hänga kvar, för deras egen skull alltså.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Kay80
2018-04-11 09:26
Hoppas det stämmer.
Leeds United Kay80
2018-04-11 09:25
Deportivo La Coruna är ute efter Orta.
2018-04-11 09:22
sportcarl// Pallar inte. Så patetiskt agerande när det skedde första gången så man trodde knappt det var sant. Sitta och spy galla över en annan supporter och dessutom utgöra sig vara tre personer. Och detta av en vuxen man också. Tror till och med du insåg hur dumt det var och tror därför inte du skulle göra samma sak igen, men man förvånas inte över mycket längre.
Leeds United sportcarl
2018-04-11 09:16
Whitesmot 07:05. Du får väl be thom kolla upp:)
Leeds United Duke
2018-04-11 08:56
8th April 2017: Green, Ayling, Jansson, Bartley, Berardi, Pedraza, Vieira, Phillips, Hernandez, Roofe and Wood 10th April 2018: Peacock-Farrell, Anita, Jansson, O’Connor, Dallas, Vieira, Phillips, Hernandez, Roofe, Grot, Ekuban
Leeds United Rodell
2018-04-11 08:56
Skadorna just nu tror jag har lite med att göra att vi var så otränade under TC och Heck har ökat på men det är bara en gissning
Leeds United Ritchie
2018-04-11 08:31
Man kan ju fundera över alla skador, det är ju inga korsband precis. En ankel här en vad där kanske en axel spökar...hm hm
Leeds United Duke
2018-04-11 08:00
Jansson är inte bra i motgång det kan vi slå fast.
Leeds United Bobby Eagle
2018-04-11 07:53
WMOT/ Jag spekulerade igår kväll om vi har sett PJ för sista gången.. .. det jag tänkte var saker jag inte ville ta i min mun... och fortfarande inte vill... kunde inte se någon riktig kontakt... Spelar han inte på fredag tror jag tyvärr att mina spekulationer besannas...
Leeds United WhitesMOT
2018-04-11 07:05
@sportcarl:

Det är inte ett av dina konton då ?
Leeds United WhitesMOT
2018-04-11 07:04
Ser att många funderar över vad Pontus råkade ut för. Att han inte hade kontakt med någon och ändå lyckades skada sig på nåt vis. Tyvärr funderar rätt många på om han fejkade. Hoppas verkligen inte det är så men det är svårt att inte fundera på det själv för hela situationen såg väldigt märklig ut. Allting är så satans desperat just nu så tyvärr förvånar snart ingenting.
Leeds United sportcarl
2018-04-11 06:34
Thom 01:07. Tror det är en gammal tant på 80 bast
2018-04-11 01:22
Och, PH och Orta OUT!
2018-04-11 01:20
Sedan angående matchen: Vad gör Anita på planen var min första tanke när jag såg startelvan och då hade jag inte ens hunnit tänka på Phillips, Ekuban, Dallas och Grot. Vad är det som gör att PH väljer att fortsätta starta spelare som gör dåligt ifrån sig? Dallas var ju urusel sist men får trots det fortsätta. Anita gjorde en bra match för 1 år sedan i Newcastle och får trots det chansen före Tom Pearce. Hur dålig är Pearce kan man undra och vilka signaler skickar detta ut till övriga ungdomsspelare i klubben? I tur och ordning har nu Berardi och Anita gått före Pearce. En idiot som egentligen är högerback och en anonym ”jag-tror-jag-är-innermittfältare” i Anita som knappt presterat överhuvudtaget på hela säsongen. Detta är för jävligt, framförallt då Pearce ju gjorde bra ifrån sig när han fick chansen! Tyvärr så ser vi återigen att absolut INGENTING fungerar i klubben. Varenda värvning vi gjort har slagit fel. I laget idag finns ingen tråd, inga karaktärer, inget ”Leeds”. Tre spelare från startelvan var nya inför denna säsongen och det var Ekuban, Grot och Anita.... ehhhhhh, shing shong!? Hur är det möjligt? Tre andra nyförvärv på bänken och då räknar jag inte ens Diaz men Alioski, Saiz och Lasogga sitter på sina feta arslen och bör fundera kraftigt vad i helvete de ställt till med de senaste 4 månaderna. Pinsamt och patetiskt och inte någon spelare ur denna trupp borde få kalla sig Leeds spelare. De borde skämmas och jag skiter fullständigt i om folk tar illa vid sig när jag skriver detta. Det gör mig dock jävligt irriterad när jag ser elva primadonnor som tror de är stjärnor som joggar omkring på planen i vår vackra vita tröja. Ställ upp med u23 laget de sista fyra matcherna och krydda med Vieira, Hernandez och Roofe. Resten kan spela med dam laget.
2018-04-11 01:07
Robert T// Är du Leeds supporter? Förstår runt en tredjedel av det du brukar svamla om då mer än hälften av dina inlägg inte ens handlar om fotboll, än mindre om Leeds så jag tycker frågan är berättigad. Håller du på Leeds?
Leeds United sportcarl
2018-04-10 23:51
Pontus skadad? då kan han räknas in i skaran av skadade backar ihop med Ayling, Pennington, Cooper, de Bock,Shaugnessy, till det klantarslet Berardi som dragit på sig sitt tredje röda kort för denna säsong
Robert.T.
2018-04-10 23:30
Leeds sjunker som en sten, tråkigt för DEM !
DE har stor otur.
Villa kliver vidare, DE har ökat takten.
Fulham, DE ligger på topp nu och det är skoj för DEM.
Leeds United WhitesMOT
2018-04-10 23:28
Linus //

Jag kan förstå det även om jag inte håller med om just honom. Men vi behöver en CHEF och inte nåt jävla projekt som ser bra ut på papper. Har sagt det så länge nu så jag börjar bli sjuk i huvudet av det.....VI ÄR INTE VILKEN KLUBB SOM HELST !!! DU kommer aldrig ifrån kraven här. Det Radz försökt i år kan du göra i Brighton,Hudds,Burnley, ja vilken menlös klubb du vill. Där finns inte kraven. Där är man nöjda bara det rullar på och lyckas man med kval och sånt så är det ren bonus.

Nä fy fan man har visst om detta ett tag men ikväll blev det liksom väldigt uppenbart. Vi är i djuuuup kris och det är verkligen inte att ta i.
Leeds United sportcarl
2018-04-10 23:27
Same shit different name
Leeds United Linus.M
2018-04-10 23:18
Nu vill folk ha in MICK MCCARTHY. Jag orkar inte.
Leeds United sportcarl
2018-04-10 23:13
Riktigt sopelag vi stället upp med. Verkar inte ha missat något. Vart har alla våra duktiga spelare tagit vägen? Vi kör med vår tredjemålvakt från säson start. En ytter som högerback. En u23 spelare som innerback. Anita som vänsterback är ju fel fel. Phillips är ingen startspelare så är ej Grot. Pontus , Viera, Pablo och Roofe köper jag. Är våra spelare gjorda av porslin? Vi tog in 3 i januari som lyser med sin frånvaro. Hur kunde vi släppa Coyle alternativt varför tog vi inte hem honom i januari. Var Saiz och Alioski halvskadade eller anses Grot och Ekuban som bättre?
Leeds United Gary Kelly
2018-04-10 22:57
Ekuban, Grot samt Phillips har absolut inte övertygat på sistone men får starta, vad har Cibicki gjort för illa, får ingen chans alls... hmmmm
Leeds United WhitesMOT
2018-04-10 22:55
2 jävla vinster på 19 !!

Hur i helvete vi kan ha 54 poäng är en gåta.
Leeds United WhitesMOT
2018-04-10 22:50
Hur fan övertalar man PJ och Pablo att stanna och spela med en armé av Powder Puff Pinglor ?? Under en total loser till coach ?? Med en katastrof till Dof ???

Vi tappa tråden förra säsongen,ja....men herregud vilket ras vi gjort från det laget fram till nu !! Denna sommaren är desperat minst sagt. En total utrensning annars är det league one igen och då kan vi lägga ner helt.
Leeds United Simo LUFC
2018-04-10 22:45
Hecks Out!
Leeds United sportcarl
När man såg laguppställningen 19:45 så var första tanken att detta laget suger. Tror PH ryker i sommar.
Leeds United Gary Kelly
Faaan va uselt, avgå alla !
Leeds United LeedsKojs
2018-04-10 22:44
En bra, riktigt bra första halvlek följs av en kollaps i andra...
Leeds United WhitesMOT
2018-04-10 22:39
he BBC has it just right.... "Another day, another miserable performance from Leeds United."
Annons: