/england/leeds/forum/177.aspx/england/leeds/forum/177.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2017-12-31 16:50
;)
Leeds United WhitesMOT
2017-12-31 15:16
Ärligt talat saknar jag en identitet. Spelmässigt ser jag inga större skillnader mot förra säsongen. Bara aningen bättre spelare.

I början på säsongen så var det spela ut från där bak och pressa högt. Allt detta är som bortblåst. En del är klart att motståndarna stänger uppspelen från Weidwald men vart pressen tog vägen fattar jag inte.

Igår visar ännu en gång på hur mycket TC har kvar att lära. Dom packar mitten med 3 centrala mot våra 2 varav en stackare är helt felplacerad. Efter 10 minuter kunde man se att detta kommer aldrig att gå men absolut inget gjordes för att förändra det. Med 3 man så hade dom också extra täckning för Pablo. Hålet han ska arbeta i blev väldigt litet och även om han en av ligans bästa tekniska spelare så är han ingen Messi. In på kropp på Pablo och han är verkningslös.

Om nu tanken är att Januari inte ska användas till att förstärka så hoppas jag verkligen TC och Klich hittat varandra. Inte för att Klich satte eld på matchen igår men det är hur uppenbart som helst att han besitter delar av det vi saknar på mitten. Läste nånstans att på sina 20 minuter slog han fler passningar till rätt adress än vad 4-5 av de andra gjorde tillsammans under hela matchen.

Jag har tjatat om det hela säsongen och jag ger mej inte. Klich och Vieira är det "perfekta" paret om vi ska envisad med 4-2-3-1. Även Anita borde få chansen där. Herregud han gjorde merparten av förra säsongen där och det gick inte helt surt för Newcastle ! Bort med gamnacken O´Kane och såskoppen Phillips.
WLD WLD
2017-12-31 14:21
Läste ,lite, om Zlatan, hans företag,m,m. Betraktar sig som den störste genom tiderna, 11 guldbollar , ....... Tycker det är dags att han har gjort sitt på galorna. Skulle sitta fint om han vid nästa gala,stiger fram säger att, jag står inte till förfogande ,att kunna rösta på mig ,till detta pris idag. Jag tackar alla för ,dessa 11 bollar jag fått genom åren,MEN, nu är det dags för någon annan värdig spelare att bli kvällens vinnare !! Zlatan skulle inte förlora på detta utspel, istället skulle hans,värdighet vinna.... LITE OFF OFF.....
Leeds United Duke
2017-12-31 14:11
Sett målet några gånger nu och det är en tavla av Wiedwald igen tyvärr. Ännu ett mål Green inte hade släppt in.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-12-31 13:46
Skall man gå på sista matchen så behövs det förstärkningar i princip varje position. Många situationer som sitter på näthinnan. Cooper och Roofe debacle vid olika hörnflaggor i andra halvlek. Janssons oförmåga att fatta ett rätt beslut vid en kontring men Wiedwald räddade situatiomen. Pablos slarv på egen planhalva vid några tillfällen. Phillips och Shaughnessys anonymitet ja går nog nämna alla. .starta med Shaug var nästan som att bjuda in eller ge upp kändes det innan matchstart Tror det blir helt annan match i morgon och vi är tbx i normalt slag.2-3 spelare i januari som tar en startplats vore en boost. Jag har varit på ER på nyårsdagen då nyförvärv presenteras
Leeds United Rodell
2017-12-31 13:16
Någon som hört några konkreta rykten in nu i januari? :) jack colback är tillgänglig i Newcastle iaf vore ett bra tillskott. Hoppas iaf det kommer in lite hårdhudade spelare nu som tidigare spelat i Championship känns som det saknats i vissa matcher
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-12-31 12:43
Saiz har väl inte direkt rosat marknaden de senaste 3-4 matcherna heller. Dock är han väl den, tillsammans med Hernandez, som har mest boll i sig. Vieira saknades igår. När han är på bra humör är han väldigt viktig. Dock kan han vara rent horribel i vissa matcher. Kommer inte ihåg vilken match det var för lite sedan som han var rent urusel och slog bort 1 meters passningar hela tiden.
Leeds United WhitesMOT
2017-12-31 12:27
Warburton fotad av Forest.
Leeds United sportcarl
2017-12-31 10:36
vi gjorde en riktigt bra match borta mot Nottingham i slutet av augusti och vi vnn med 2-0, laget då var
Wiedwald
Ayling Jnsson Cooper Anita
Phillips O Kane
Alioski Saiz Hernandez
Roofe
Leeds United Linus.M
2017-12-31 07:10
Tänk Vieira och Saiz från start mot Nottingham... Då blir det andra bullar :)
WLD WLD
2017-12-30 22:50
Sista perioden blev den bästa, VILKA LIRARE, Kronorna har !!!
7-2 till slut, Schweissarna totalt utspelade, fabulööst !!!
Leeds United Duke
2017-12-30 22:10
Senaste tre matcherna ganska likvärdiga. Det är inte sämre idag. Svaga inledningar på matcherna och bättre andrahalvlekar utan att dominera. Bra att få med sig 6 poäng men spelet oroar.
Leeds United Kristoffer
2017-12-30 21:58
Precis som mot Cardiff, när vi möter lag som spelar fysiskt och direkt så har våra små och lätta spelare inte mycket att sätta emot.
WLD WLD
2017-12-30 21:56
Wolves sista sekundenmål var FANTASTICO....... Nu sista akten i Buffalo........ 2 fadäser av de blågula har höjt spänningen i matchen.... nu är det allvar som gäller, vi borde vinna, men,men.... Leeds tur idag att ligga kvar på plats 5 visar att VI har fått draghjälp av några av de närmaste lagen, som också har missa t sina poäng, :))
Leeds United sportcarl
2017-12-30 21:41
BristolC-Wolves 1-2, många bra resultat ikväll förutom vårat egna, vi tog inte chansen
Leeds United WhitesMOT
2017-12-30 20:43
Så Wolves vann..

Lätt att säga nu men nästan allt serverat på silverfat och vi tar såklart inte chansen. Men va fan heja heja det kommer fler chanser..
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-12-30 20:11
Duke// Roofe hade innan matchen idag gjort 4 mål på sina fyra senaste matcher som anfallare. Jag håller med om att vi inte ska förlita oss på Roofe som ensam anfallare. Det såg man inte minst idag, men att se Lasogga som ersättare till Roofe tycker jag är mer fel. Ja, han var ett ”stort” nyförvärv i somras men han är ju ett mega misslyckande. Kommer han någonsin göra mål igen kan man undra? 14 matcher och fem mål nu för honom och han har inte gjort mål på två månader. Varför ska vi fortsätta försöka få honom i form hela säsongen? Är han någon vi vill satsa på i framtiden? Någon vi vill bygga vårt spel kring? Jag anser inte det. Han är för dålig helt enkelt. Idag och senast mot Burton rörde han bollen sammanlagt kanske 6-7 gånger och hade noll rätt. Det håller inte. Vi behöver ny anfallare i januari.
WLD WLD
2017-12-30 19:44
Bristol och Wolves nollade första halvlek......
blir att titta in hos dem då o då ikväll.
Snart börjar en sevärd dust mellan Sveriges juniorer.
Kronorna möter Schwitzerland,
Hoppas att matchen piggar upp mitt ego, Leeds förlust idag var synnerligen depraverande inför sista dgr på Året.........Nya Året.......
Leeds United WhitesMOT
2017-12-30 19:23
@sportcarl:

Underkänt på TC alltså ?

Check
Leeds United Duke
2017-12-30 19:22
Tveksam till TC idag. Två risiga matcher där vi fått jackpott i poäng ändå köra på i samma spår. Det är en styrka att spela dåligt och ändå vinna men som ledare kan man inte vara nöjd man måste förbättra laget. Varför spelar inte Lasogga och Saiz om de är friska, detta är sommarens två största värvningar.
Leeds United sportcarl
2017-12-30 19:15
Whitesmot 19:01. Mycket frågor . 6 eller mer är godkännt. Så det blir mellan 2 och 5 på alla.
Leeds United Linus.M
2017-12-30 19:01
Tycker dock Pontus får godkänt idag. Wiho..
Leeds United WhitesMOT
2017-12-30 19:01
@sportcarl:

Men jag vet ju inte vad som är "Godkänt" i din värld ?

Eller jag ska tolka detta svar som att du håller med Thom till punkt o pricka ?
Leeds United sportcarl
2017-12-30 18:31
!(:29nja behövs inte, Thom har ju redan hunnit med att betygsätta, dock har jag nog redan skrivit att ingen spelare var godkänd så du får gå på det
Leeds United WhitesMOT
2017-12-30 18:29
@sportcarl:
Varför inte bjuda oss på dina grymma spelarbetyg ? Ta även med TC också...
Leeds United sportcarl
2017-12-30 18:21
tur i oturen att många resultat gått vår väg denna helg , bägge Sheffieldlagen och Cadiff bl a förlorade, ikväll spelar BristolC-Wolves
Leeds United sportcarl
2017-12-30 18:19
Duke 18:19 nej han skall få sparken:)
Leeds United Duke
2017-12-30 18:19
Sportcarl// Ska han fortfarande få nytt kontrakt?
Leeds United sportcarl
2017-12-30 18:17
att det skulle komma en sådan är skitmatch och förlust har man bara väntat på, varnade redan mot Burton men den kom idag istället, att det finns inga lätta matcher visade sig tydligt idag, nu gäller det bara att komma back on track direkt och det mot Nottinghem
Leeds United WhitesMOT
2017-12-30 18:16
"Oh,Ooh !! Om vi bara vinner mot Brum och dom och dom förlorar så....!!! "

FOOOOOCK OFF VAD JAG ÄR LESS PÅ ATT VI ALLTID SKA RUTTNA IHOPA SÅ FORT LÄGE GES !!
Annons: