/england/leeds/forum/176.aspx/england/leeds/forum/176.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rodell
2018-02-06 09:02
Phil Hay? @PhilHayYEP · 9 minför 9 minuter sedan
Paul Heckingbottom expected to take training at Thorp Arch this morning with Leeds United poised to name him as their new head coach

Han är väl klar nu verkar det som
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-06 08:52
Vi har inte direkt haft en tränare som fått ut det bästa ur detta lag heller. Det kan ju inte bara vara en tillfällighet att varenda spelare gått bakåt sedan förra säsongen och att vi tar mindre poäng, släpper in fler mål samt gör mindre mål. Okey att vi tappat Green, Taylor, Bartley, Wood och Bridcutt som var nyckelspelare förra säsongen men vi har ändå ersatt dom med spelare som borde göra något bättre än vad som hittills åstadkommits. Detta tyder helt klart på en tränare som inte vet vad han gör.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United krelleg
2018-02-06 08:42
@North Monkey:

Hear hear
Leeds United Rodell
2018-02-06 08:40
heckingbottom va också Bristol Citys Lee Johnson's assisterande i Barnsley och tog över när han drog till Bristol. Många Barnsley fans säger att han bara fortsatte det Johnson gjort och gled på den vågen.
Leeds United terry cooper
2018-02-06 08:01
@North Monkey:

Sanning. Vet inte vad som var största problemet.
Tränaren eller spelartruppen.

Leeds United Rodell
2018-02-06 08:00
Så Paul Heckingbottom då... Leeds vill ha honom så det är upp till honom nu. Vad ska man tycka om honom då.. inte en aning än.. skriker inte riktigt optimism men Radz måste få denna rätt annars har han ett helvete framför sig och det tyder väl lite på att denna är mer genomtänkt än TC då dom betalar nästan 500£ för att få honom nu. Dok har Barnsley 2 röda dom senaste 2 matcherna och en vinst på 16 matcher så han har inte haft det lätt där sista tiden. Men förhoppningsvis är han en ny Eddie Howe eller Sean Dyche
Leeds United Duke
2018-02-06 07:31
Engelska tränare har gått bäst för oss senaste åren med Grayson, Evans och Monk.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-06 01:48
Om Heckingbottom är vår nya tränare kommer även jag stå bakom honom och hoppas att vi har hittat rätt en gång för alla. Vad som talar för det vet jag inte riktigt. Ärligt talat känner jag inte till hans kvalitéer så väl ännu. Absolut inte mitt första val men om nu Radz tror att han kan göra bättre ifrån sig än TC så okey, låt oss se vad han kan åstadkomma. En första grej skulle vara att ta oss tillbaka till play-off. Någon som vilken typ av tränare och människa han är? Hetlevrad, lugn, aggressiv, passionerad, taktiskt geni, spontan, träningsoverall mysig, kostym snofsig, mysfarbror, Dr Jekyll and Mr Hyde?
Leeds United North Monkey
2018-02-05 23:02
Tränare hit och dit. Vi har inte spelartrupp för vara ett stabilt lag.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United WhitesMOT
2018-02-05 22:58
Linus //

Det är som natt och dag.

Larry har bevisat vad han kan i denna klubben. Och han har gjort det genom att koka soppa på en spik. Om det är billigt som gäller då då hade iaf jag tagit chansen med sånt som man vet har funkat. Sen är Larrys namn också nämnt med en gnutta glimt i ögat.

Men det är just det billiga chansandet vi måste ifrån. Visst kan du köpa en Rolex som går fel. Allt är möjligt i princip. Men det krävs inte många högskolepoäng heller för att förstå att kvalité levererar bäst i långa loppet. Spelar ingen roll om det är människor eller materiella ting. Det kostar att ligga på topp eller att ta sig dit.

Chansen eller risken är ju stor att om vi fortsätter med oprövade managers (för det är han) i säg 5 år så kommer vi sitta här och ha precis samma diskussion. Vi om några borde ha lärt oss det sedan länge nu. Och då vågar jag lova att kostnaden för dessa managers är precis den samma som att redan nu våga gå för nåt som säljer. Nåt som får alla att ställa sig upp i bänkarna och säga helvete dom menar allvar nu !

Jag hatar inte mycket i livet men att acceptera mediokert när det kommer till Leeds United är verkligen nåt jag hatar. Det är losermentalitet. Det är Oldham.
Leeds United Kristoffer
2018-02-05 22:47
Barnsley var ju ganska bra förra säsongen men i januari så sålde de hela stommen i laget som de sedan aldrig ersatte.
Leeds United Linus.M
2018-02-05 22:18
Whites//

Betänk nu att du skrek efter Simon Grayson... ;)
Leeds United sportcarl
2018-02-05 22:05
Man kan ju även skrika: sparka managern utan att ha en clue vad som kommer in:)
Leeds United WhitesMOT
2018-02-05 22:01
" Man får ge honom chansen "

En kommentar som enbart borde höra hemma i Oldham, Gillingham, Barnsley eller Burton. Klubbar som fyller ut systemet. Klubbar som aldrig kommer komma i närheten av Leeds United i storlek eller potential. Men likväl ska man behöva höra samma kommentar varje gång vi byter manager.

Ambitionsnivå Grå.

Ja fan kan man göra annat än ge honom chansen ?! Man har ju liksom inget val. Eller jo det har man men då sviker man ju allt man som 8 åring bestämde sig för. Finns inte.

"Men det kan ju funka "

Sååklart kan det göra det. Även en blind höna heter det ju. Det är ju bara det att oddsen talar väldigt mycket emot det. Och det är väl fine att försöka nån gång men att gång på gång på gång under så lång tid som vi "försökt" och aldrig lyckats så borde logiken vara att stanna upp, fundera på vad fan man håller på med och fråga sig om det är rätt.

Nä fy fan så trött man kan bli. Man blir hela tiden lurad på konfekten och varje gång går man på finten. " Nu nuuu kommer det bli annorlunda ! Nu har vi nån som fattar ! "

Jag älskar Biltema. Där finns en massa billigt skit som jag har nytta av. En tigersåg för 499. Grymt och räcker till gå loss på några gamla inbyggda garderober. Håller för såna jobb. En skruvdragare för under 300 spänn. Batteriet håller inte så länge men va fan ska ju inte bygga en villa från grunden. Torkarblad för under hundringen !! Bara att byta fler gånger för det är ju BILLIGT !!

Ja så kan man hålla på om ambitionsnivån bara är att hålla igång. Det funkar. Man är med. Vill man däremot vinna nåt pris för sitt jobb....
Leeds United krelleg
2018-02-05 21:11
@Linus.M:

Haha, var det inte värre än så?!
Leeds United Rodell
2018-02-05 20:57
Coyle, wilks mfl kan nog få ett rejält lyft under heckingbottom nästa säsong om han kommer. Han har lyckats med många ungdomar i barnsley och är inte rädd för att spela dom
Svensson,s
2018-02-05 20:53
Vem blir ny, är det klart eller bara spekulationer.
Snart som , Kalabaliken i Bender.
Leeds United sportcarl
2018-02-05 20:50
meritmässigt ligger han väl inte högre än vad Monk och TC gjorde när de kom hit, winratio definitivt sämre men här går det inte riktigt att jämföra då Barnsley är ett notoriskt bottenlag vad än managern heter, han skall elt enkelt ha lägre winratio än vad managers i Leeds har, som sagt inte mitt val men blir det han(verkar i princip klart) så från dag 1 kommer jag stötta honom.
Leeds United Rodell
2018-02-05 20:36
Han har lirat med 3 backslinje och 5 backslinje 451 och 442. Läste att han brukar förändra beroende på borta och hemma matcher osv
Leeds United Duke
2018-02-05 20:36
Linus// Ja vi får hoppas han har mer än ett verktyg i sin låda.
Leeds United Linus.M
2018-02-05 20:34
Vi betalade runt £500k för att få loss honom.

Duke//

Såg också det, men han har väl kört 4-5-1 också? Tror det kan bli lite olika.
Leeds United Duke
2018-02-05 20:29
En 4-4-2 tränare vad det verkar. Då får det bli Lasogga och Saiz i anfallet mest troligt. Hernandez på en kant troligtvis.
Leeds United sportcarl
2018-02-05 19:25
han måste få chansen att visa vad han kan, för att vara en sådan liten småkllubb och säljklubb som Barnsley har han gjort ett bra jobb ingen tvekan om saken, men personligen hade jag väl kanske hoppats liksom många andra på nätet dvs Silva,Strachan eller Grayson.
Leeds United Linus.M
2018-02-05 19:20
"“It is a team everyone loves to hate, but a big club with a big tradition." - That's the actual quote from Heckingbottom, TBF. Said he hated Leeds as a kid in Barnsley."

Är det ett stort problem för många?
Leeds United stonefree
2018-02-05 19:13
Det är fan ett skämt. Det är Orta 100% som har tagit in honom. En tränare som pratar skit om Leeds. Har 1 seger på de 12 senast. Det är fan lika bra att lägga ner alltihop. Om ett år ligger säker Elland Road ute på blocket till högst bjudande! Raddzi har lämnat Leeds med ett kaotiskt nervsammanbrott! Det enda positiva är att Heckabottom hinner få sparken innan säsongen är slut! Allt bättre än en 15 plats kommer att bli en framgång när röken har lagt sig i maj!
Leeds United Rodell
2018-02-05 19:12
Linus.m // Ah nae det förstår ja, därför jag sa att även han kan ha fel sen haha eftersom han ändrade sig :P
Leeds United sportcarl
2018-02-05 19:10
tror också det kommer bli Heckingbottom, verkar ligga i Leeds Uniteds nivå vad de vill satsa på headcoach ekonomiskt
Leeds United Linus.M
2018-02-05 19:08
@Rodell:

Orkar inte ;) Var inget mot dig alltså, menade mer att det kommer bli Heckingbottom.
Leeds United Rodell
2018-02-05 18:59
Linus.m // Lyssna på hans intervju på BBC från tidigare idag istället
Leeds United Linus.M
2018-02-05 18:58
@Rodell:

Adam Pope
?

@APOPEY
9 minför 9 minuter sedan
Mer
Leeds United are expected to announce the appointment of Paul Heckingbottom as the new head coach in time for him to take training on Tuesday. #lufc
Annons: