/england/leeds/forum/174.aspx/england/leeds/forum/174.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2018-03-10 16:13
Barrow springer dubbelt så fort som Berardi trots han har bollen. Berardi håller inte längre på denna nivån. De Brock har det lite tufft med
Leeds United Hartey
2018-03-10 16:11
Jävla tryck på LUFC AWAY fansen!! Som vanligt
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2018-03-10 16:10
Alioski har börjat piggt
Leeds United LeedsKojs
2018-03-10 16:09
Fördelen med en vänsterfotad inläggare. Och en bra en
Leeds United LeedsKojs
2018-03-10 16:05
@tamuzz:

Ja
Leeds United tamuzz
2018-03-10 16:04
Funkar det att se matchen via LUTV idag?
Leeds United sportcarl
2018-03-10 15:52
De Brock ta nu chansen
Leeds United sportcarl
2018-03-10 15:36
som vanligt hoppfull inför match:), vill inte som vanligt bli besviken.Jansson,Forshaw och Saiz vill jag visar vägen
Leeds United sportcarl
2018-03-10 15:30
Thom 15:26 mer än en gång har vi haft folk i startelvan som inte ens kommer på bänken, ibland kan det dock vara befogat
Leeds United sportcarl
2018-03-10 15:28
stonefree 15:24, förstärker man på de 4-5 sämsta postionerna är jag säker på att en kvarvarande stomme skulle kunna lyfta oss, enbart en målvakt av klass borde generera 15 poäng in, denna transfersommar måste det i förstärkningar ist för floppar, sedan måste vi framöver ha en kontinuitet
Leeds United LeedsKojs
2018-03-10 15:26
@¤Thom Mattsson¤:

Karusellen snurrar fort nu
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-03-10 15:25
Hur många gånger har vi haft spelare som helt plötsligt lirar från start och sedan är borta helt ur elvan i matchen efter?
Leeds United sportcarl
2018-03-10 15:25
släkten är värst
Leeds United stonefree
2018-03-10 15:24
Barrow lär väl stänka in ett par strutar i dag!
Leeds United stonefree
2018-03-10 15:24
@sportcarl:
Det kanske inte var bokstavligt menat. Men det finns inte en enda spelare som i detta år 2018 som förtjänar att bära den vita tröjan. Vi har ju inte skuggan av en chans att spela PL fotboll med någon i den trupp vi har i dag. Därför, sa jag vi kan lika gärna göra oss av med allt. Det är ju så att man ska ha en stomme på 5-6 man som ska vara bättre, ganska mycket bättre än resten, som ska lyfta de sämre spelare till stordåd. Hos oss är det tvärtom, vi har inte ens 5-6 spelare i truppen som är mycket bättre än resten. Men dom som ändå känns något över medel dras ju ner i skiten av de sämre match efter match.
Leeds United WhitesMOT
2018-03-10 15:23
Startar med 10 man igen.
Leeds United LeedsKojs
2018-03-10 15:20
@sportcarl:

Kul att se Pearce. Men O'Kane :(
Leeds United Stockholm
2018-03-10 15:20
bra skrivet var där onsdags.
Leeds United golden lion
2018-03-10 15:10
stonefree 13.14/
tack för dina ord...
att ÄLSKA Leeds i dag känns som att Älska ett SKAL,utan innehåll....tycker jag.
jag me flera som uppleft 70tals-Leeds....har ju minnen därifrån.
kan inte tugga i mig detta skit som pågår...år efter år...
tack för mig.
Leeds United sportcarl
2018-03-10 15:03
tack och lov ingen Sacko ens på bänken, Pearce får plats där :)
Leeds United sportcarl
2018-03-10 15:02
BPF Berardi Penington Jansson De Bock Forshaw O Kane Alioski Saiz Pablo Ekuban
Leeds United sportcarl
2018-03-10 14:50
skall bli mycket intressant att se vilket lag Heck ställer upp med idag, någon överraskning kan det nog bli, säkert någon som spelat bort sig med, BPF tycker jag borde få fortsatt förtroende dock är jag inte säker på att han är en målvakt redan nu att lita på i championship men han verkar iaf ha lugnet som krävs
Leeds United Rodell
2018-03-10 14:33
Nu är det ju ett helt annat lag vi möter och en helt annan situation så jag är as taggad förhoppningsvis så får vinst början på lite bättre spel och lite mer vad heck gör
Leeds United sportcarl
2018-03-10 14:23
taggad och laddad inför matchen trots att vi har spelat som kattpiss i de 2 sista matcherna, hoppas spelarna också är det,:) nu beskedligare motstånd vi får spela likt mot Brentford
Leeds United sportcarl
2018-03-10 14:20
stonefree 13:14, tillåt mig tvivla på att sätta upp 25 spelare till försäljning och tro på att köper ni den så får ni den på köpet osv,
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-03-10 13:28
WhitesMOT// Hahaha :) helt klart!
Leeds United stonefree
2018-03-10 13:14
Tillbaks efter några dagar i Leeds. Wolves matchen var ju ingen höjdare. Jag kan lugnt säga att vi ska vara jävligt nöjda med att vi har skrapat ihop 49 poäng till dags datum. För vi är helt utan tvekan det absolut sämsta laget i CS i skrivande stund. Jag ägnade mig åt att kolla hur vi kontra Wolves, gjorde när vi skulle till anfall. För Wolves del tog det i snitt, så länge matchen levde 5-7 passningar från försvar till avslut eller tappat boll. För Leeds del, blir det lite svårare att räkna, men det ligger uppåt 25 passningar och då är det inte till avslut, utan till vi lägger en felpassning. men oftast gör vi det redan efter 5-6 pass. Vi kan inte lägga en 10 meters passning på rätt sida om mottagaren. 9 ut 10 gånger måste mottagaren stanna upp eller springa bakåt för att få bollen, all fart är borta i spelet. Vi är en vandrande katastrof hela laget, det finns ingen anledning att försöka försvarar någon, det var så jävla dåligt stämning i laget, alla gestikulerade till varann konstant. Ska vi någonsin få rättsida på det här, då är det bara att byta ut hela laget. Man kan prata Saiz, Forshaw, Hernandez, Pontus, med flera. Det de visade upp i onsdags gällande spel och kroppspråk, var bara att alla ville var någon annanstans än i Leeds. Visst Wolverhampton var bra, mycket bra. Men för fan, var är hjärtat? vart är tacklingarna, svetten, tårarna? Inte en enda spelare ofrade sig. Om inte annat så ser man det efter matchen, krama motspelare efter motspelare skratta och något skratt och smil på läpparna. Likadant efter Middlesbrough, när Forshaw står och skämtar med sina gamla lag kompisar efter att ha blivit förnedrat där. I min värld är det ett stort jävla hån mot fansen. Inget annat än ett stort jävla HÅN. Jag älskar Leeds United. Kommer alltid att älska Leeds United. Men har inget tillövers för någon i laget längre. Vart är den Pontus som kom till oss? Nu är han lika blek som Sacko, O´Kane med mera. Han gör ju inget väsen av sig, efter 3-0 målet i onsdags, tog han helt slut mentalt, han kom sig inte över målet, han satt på hugg så många gånger och gick med huvudet nedböjt som en liten skolpojk som har blivit påkommen med att fuska. Peacock gjorde en bra match, men han är ung och oprövat än Men jag håller verkligen tummarna för att han ska lyckas fullt ut, han är ung och kommer säkert att springa in i formsvackor. Men lått grabben stå säsongen ut nu. Om inte annat så har han provat på det här rejält när nästa säsong börjar och kan var en fullgod ersättare till en ordinarie målvakt. Jag fattar bara inte hur vi ska få det ekonomiska att gå ihop. Vi har i dagsläget inte någon spelare som är attraktivt för någon klubb i den övre halvan av CS eller i PL. Men vi har runt 25 spelare som vi måste göra oss av med. Vi får helt enkelt rea ut dem. Så summan av kardemumman, så tror jag att om vi sätter upp alla kontrakterade spelare i Leeds till försäljning, så kan vi få in någonstans mellan £ 15-20 mille för alltihop, då blir det mycket med att om ni köper den och den, så får ni med den här på köpet. En trupp till topp 6 placering om man inte kan hitta ett gäng med stort hjärta för det de gör, ligger nog runt £80 - 95 mille nästa säsong.Räknat på en trupp på 22 25 spelare
Leeds United Kristoffer
2018-03-10 13:00
@WhitesMOT:
Jag tänkte precis skriva samma sak.
Leeds United WhitesMOT
2018-03-10 12:56
Reading har tydligen inte vunnit en enda lördagsmatch på hemmaplan denna säsongen så det är bara att säga grattis i förskott. Här kommer den första.
Leeds United sportcarl
2018-03-10 11:08
Kan nog tycka att de Brock kan vara värd en chans till. Vilken leeds spelare har inte gjort en dålig match? Anita är ganska ofta och köper korv både på vänster och högerbacken
Annons: