/england/leeds/forum/169.aspx/england/leeds/forum/169.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Kristoffer
2018-04-28 12:20
U18-laget spelar just nu semifinal mot Charlton i kvalet. Clarke är med då Ryan Edmondson är med A-laget till Norwich.
Leeds United WhitesMOT
2018-04-27 16:08
Kristoffer //

Ska det funka så måste du byta plats på Wiedwald och Ekuban.
Leeds United Kristoffer
2018-04-27 09:53
Nästa säsong kör vi med: Wiedwald Anita Pennington Cooper De Bock Phillips O'Kane Sacko Cibicki Dallas Ekuban Bänk: Lonergan, Berardi, Bouy, Denton, Ideguchi, Roofe, Grot Det blir uppflyttning direkt.
Leeds United sportcarl
2018-04-27 08:56
Oooops ingen Allan Clarke på tio i topp listan
Leeds United Ballsmash
2018-04-27 08:09
Fotbollskanalen listar Leeds tio bästa spelare någonsin.
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-04-26 22:24
Börja med att sälj:Wiedwald,Cooper,Anita,De Bock,Berardi,Alioski,O’Kane,Cibicki,Phillips,Sacko,Ekuban+alla lånespelare.
Satsa på unga spelare +En mittback av hög klass ,en bra Vb, Två stycken Klassforwards,lägg alltså alla pengar på 4stycken spelare.
BPF,Pontus,Ayling,Forshaw,Roofe,Pablo,Viera o Saiz ska bära laget nästa säsong ihop med dom 4klass nyförvärven o dom hungriga unga killarna.
Topp 6.
Marching On Together
Leeds United Hartey
2018-04-26 19:29
Köp Bartley!!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Gary Kelly
2018-04-26 18:13
En bra nyhet att Pablo är kvar 2 år ! skål på det.
Leeds United Kristoffer
2018-04-26 14:37
Verkar som att Ayling och De Bock tränar igen så de enda som är skadade är Shaughnessy och Roberts.
Leeds United Kristoffer
2018-04-26 14:33
Hugo Diaz och Tom Pearce sitter på utgående kontrakt. Phil Hay: Tom Pearce out of contract this summer. Heckingbottom indicated that he's being offered a new deal. Nothing signed yet. #lufc
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-04-26 14:17
Rodell// Håller med dig till 100 %. Urusel attityd. En spelare som endast är bra i medgång för honom själv men som kan vara urusel om det inte fungerar för honom även om laget vinner. En egoist och diva. Sälj honom!
Leeds United sportcarl
2018-04-26 12:40
Rondell 11:46. Han är inte perfekt. Men känns ju inte som det går bättre när han inte spelar/varit avstängd snarare tvärtom. Finns säkert 15 spelare som jag vill släppa före honom.
Leeds United Linus.M
2018-04-26 11:54
Pablo KLAR för två är till.
Leeds United Rodell
2018-04-26 11:46
Sportcarl // Saiz är en stor del till varför det går så dåligt (attityd osv), han har en urusel mentalitet (se bara sättet han gnäller till BPF mot Barnsley) Han har oerhört svårt att släppa boll. Han slår ut med armarna varenda gång någon petar på honom och tror det är frispark. Sen att han besitter bra kvaliteer också självklart men är så less på att se hans attityd på planen och han passar fan inte i något annat än 4231... Försvara vägrar han ju göra med...
Leeds United sportcarl
2018-04-26 11:11
jag vill inte sälja Saiz och tror att en sådan spelare som Pablo vill ha honom kvar då han även gör pablo bättre då de ar samma tänk och spelstil och hittar varandra med förbunda ögon, han var vår klart bästa spelare i höstas när vi gick bra, däremot gärna släppa Cooper och Pennington plus ett tiotal till
Leeds United Rodell
2018-04-26 10:43
Sportcarl //

Bra, kan vi sälja saiz och köpa Bartley eller liknande mittback...
Leeds United sportcarl
2018-04-26 10:34
pablo har som väntat signat ett 2-årskontrakt....bra och en bit av stommen vi kan behålla och satsa på
Leeds United sportcarl
2018-04-26 00:10
Radz skall ha beröm, han har gjort mycket bra, att allt skall klaffa 100% direkt är inte realistiskt, nästa säsong är eldprovet, men satsar han på spelartruppen plus att ungdomar som Clarke tar ytterligare ett steg kan det bli riktigt riktigt bra,
Leeds United Hartey
2018-04-25 23:02
Abramovic har i alla fall byggt sin rikedom på stöld, stöld och ännu mera stölder med Putins godkännande. Oligarker är inget annat än maffia i megaformat. Annars har Radz mitt förtroende. Han har satsat på akademin och unga spelare. Gjort ER mycket vackrare och fått publiken tillbaka till ER.
Leeds United Duke
2018-04-25 22:32
Finns en långsiktig plan med Radz till skillnad från Cellino som värvade äldre spelare och ville lägga ner akademin. Några misstag har gjorts men laget är yngre än på många år och värvningarna är unga spelare. En del kontraktsförlängningar har varit misslyckade även en del värvningar. Framtidsplaner finns det har han visat med köp av Elland Road och förbättrade ungdomslag. Förlusten av Green, Taylor, Bartley och Wood var för tung för att vända på en säsong. Spetsspelare är ett måste i sommar annars blir det inte bättre än denna säsong dock. Minst 3-4 riktigt tunga nyförvärv behövs och att några yngre spelare tar kliv framåt.
Leeds United Rodell
2018-04-25 21:54
Undra hur denna tid med radz ska sluta... tycker vi bara går från det ena till det andra hela tiden... han är fan inge bättre än nån annan
Leeds United sportcarl
2018-04-25 20:08
Ikväll Bayern-Real. Vilken himmesvid skillnad i framgång och hur en klubb skall skötas mellan Bayern och Leeds om man tar från 1975. då vi var på samma nivå
Leeds United WhitesMOT
2018-04-25 19:46
Linus //

Det kommer vi också göra. Åka dit med B-lags spelare.

Cooper,O´Kane, De Bock, Sacko, Cibicki........

Sorry....menar C-lag ;)
Leeds United sportcarl
2018-04-25 19:06
Hela idrottsvärlden är mer eller mindre korrupt. Är väl bara kolla vilka länder som får VM och OS. Visst reagerar man över Burma för Mig luktar det business. Allt detta är så vanligt nu för tiden att man reagerar mest med en axelryckning.tråkigt att svara med klyschan att vi är inte värre än någon annan klubb. Radz har lätt mitt stöd minst en säsong till.
Leeds United Linus.M
2018-04-25 18:58
Whites//

Mmmhm... Skillnaden var väl att Leicester åkte dit i form av B-lagsspelare och Ranieri för ett snabbt event efter sin titel. Om det nu är en sådan stor skillnad.

Sommaren blir lite do or die för Radrizzani. Dags att visa att han kan fortsätta på det spåret som han börjat på.
Leeds United WhitesMOT
2018-04-25 18:32
Linus //

Ja tyvärr är det ju så med oss fans att vi är väldigt enkla att manipulera. Skulle Radz bomba in pengar denna sommar i spelartruppen så förlåter vi väldigt snabbt allt annat skit.

Titta bara på City, Scum, Chelski och många andra topplag. Dom åker på tour till Kina,har knytningar till Saudiarabien och ryska oligarker men lite mosade transferrekord slätar snabbt över sånt.

Tydligen är vi inte först med att resa till detta förlovade land. Leicester var där för nåt år sedan men det blev inte samma drev då. Men när Leeds United som gör det, ja då jävlar ska det ältas.

Inte för att jag nu försöker försvara nåt här för jag är fortfarande inte glad för denna resa men jag försöker bara måla upp hur förbannat dubbelt allt är i den vackra världen av fotboll.
Leeds United Linus.M
2018-04-25 18:04
Whites//

Så är det såklart. Sommaren kan bli hur bra som helst och då sitter man och struntar i Burma.

Mest tröttsamt att behöva läsa om våra ägare i tidningar, när det allt som oftast är negativa saker som tas upp.
Leeds United WhitesMOT
2018-04-25 17:42
Man borde lära sig nån gång men jag vill ändå ge honom denna sommaren också. Än så länge är alla grodor bara oerhört naiva i mina ögon. Antagligen är det jag själv som är oerhört naiv själv som tänker så men av alla grodor han gjort så är där ingen som känns grundad i rent svineri eller beräknande borderline kriminellt som tidigare idioter.

Men som sagt så blir denna sommaren make or break. Den här lilla trippen är definitivt ingen bra start på den PR resan men det är dock vad som händer på spelarsidan som blir värdemätare no.1. Att åka till ett land som Burma är hål i huvudet men det hade man samtidigt kunna argumentera att en resa till Trump Nation också hade varit om man vill hårdra det.

När man läser hans brev och att klubben inte får nåt för denna resan så kan man bara småle. Nä det är möjligt att klubben inte får nåt men nog fan är där pengar inblandat i denna cirkus. Sen vem som får dem.....ja det du....
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-04-25 17:16
Härligt med Radz... folk sa att allt skulle bli bättre med Radz men tycker det mesta blivit sämre dessvärre. Akademin är väl det enda som blivit bättre och det är ett stort plus men resten?
Leeds United Linus.M
2018-04-25 16:02
@WhitesMOT:

Helt fantastiskt att vi aldrig kan få en normal ägare. Orkar inte.
Annons: