/england/leeds/forum/166.aspx/england/leeds/forum/166.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rodell
2018-06-04 12:37
Sprotcarl //

Kolla inte vinsprocent för senaste uppdraget för Bielsa är sämre än Heckingbottoms och han har haft rätt kass vinsprocent i sina klubblag.
Leeds United sportcarl
2018-06-04 12:29
Att ta in McCarthy känns som att ta in vem som helst. Han har väl inte levererat något att tala om genom åren. Winstratio enligt Wikipedia på 38%.då kan vi ju lika väl gå på Larry.
Leeds United Rodell
2018-06-04 12:10
Duke //

McCarthy skulle iaf ha ett transferfönster för att kunna få in spelare för hans modell, sista matchen med Heck QPR fick vi se lite av det som han ville få oss att spela men inte riktigt hade material för under tiden hos oss ett 433.

McCarthy själv i en intervju nydligen har uttryckt sig att han vill träna ett lag i PL och han ville dit och ser gärna att han tar upp ett lag än går direkt till ett lag i PL så intressant är han men jag tror inte han är något aktuell för radz o co
Leeds United Duke
2018-06-04 12:00
Jag har inga problem med McCarthy men tror inte hans fotboll passar våra utländska spelare. Risk det blir som med Heck primitiv fotboll när vi inte har spelare till det.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Rodell
2018-06-04 11:56
McCarthy vore kul att se vad han kan göra med lite pengar om radz ger honom det men prio 1 från klubben är ju Bielsa men där är det nog han själv som dragit ut på allting i dagsläget bara det är varningsklockor tycker ja då han tidigare bara gör vad han själv vill och inte gynnar t.ex klubben... Tror dok att om Bielsa och Ranieri inte blir så kommer det gå till någon annan utländsk coach, QSF skulle va intressant annars finns Almeyda viktigast för mig är iaf någon som stannar 2-3 år.. är jäkligt less på alla byten 20 dagar då alla ska vara tillbaka för träning, och då ska vi sätta ihop en tränarstab och dom klargöra lite idéer bygga ihop en försäsong (förutom motstånd) och vara klara till 4-5 Augusti för premiär.. Vi har inte ens gått ut med vår nya hemma tröja ännu... Vi kanske får en jäkla massa announcements på rad snart.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-06-04 11:53
Duke// Jag hade varit nöjd med Mick McCarthy. Leeds supporter, okey ålder och en hel del rutin. Alltid gillat honom av någon anledning.
Leeds United Duke
2018-06-04 11:52
Om Ranieri är för dyr och Bielsa är tveksam så är vi nere på Mick McCarthy.
Leeds United Kristoffer
2018-06-04 11:49
Samtalen med Bielsa har väl pågått i ett par veckor nu.
Leeds United sportcarl
2018-06-04 11:34
Vore gött att ha headcoachen på plats. Så man kan gå vidare med spelarvärvningar
Leeds United Rodell
2018-06-04 10:50
Phil Hay
Back to it: Marcelo Biesla latest - still top of the list at Leeds but by no means a done deal. Club hope to have new head coach in place before the end of the week. #lufc
Leeds United Rodell
2018-06-04 10:00
Ryktena säger att det är arbetstillstånd som är det vi väntar på men börjar också ryktas om andra kandidater.. Angus sa att dom önskar ha en på plats så snabbt som möjligt så om vi inte hör något idag eller imorgon går dom nog vidare med andra..

Förövrigt så sparkades Heck 1 Juni för att Leeds skulle slippa betala 1m till honom och bara betala 500k istället...
Leeds United sportcarl
2018-06-04 09:44
Kan ju ha med arbetstillstånd att göra.
2018-06-04 09:39
Blir det inte klart idag att Bielsa tar över så tror jag inte det blir av.
Leeds United Rodell
2018-06-04 09:01
Bobby/ kan ju gjort klart det i helgen och väntar bara på att gå ut officiellt :) man vet aldrig :P
Leeds United Bobby Eagle
2018-06-04 07:22
Rodell/ Läste nånstans att han sagt i en intervju att det skulle troligen vara klart under helgen.... Men är Bielsa i Mexico så blir det ju inte han då.. ...
Leeds United Rodell
2018-06-03 22:22
Bielsa reser idag till Mexiko dels för ett event samt så har det tidigare varit bestämt att han ska träffa minst 1 mexikansk klubb nästa vecka. Hur säkra dessa källor är vet ja inte men oddsen börjar gå upp igen för att han ska bli köar för Leeds.. Ryktas också om att klubben ska meddela något imorgon förmiddag.. med tanke på TC så vet man aldrig med radz o co
Leeds United Rodell
2018-06-03 21:17
Vart har han lovat besked under helgen?...
Leeds United Bobby Eagle
2018-06-03 20:27
Såg att Angus "lovade" besked under helgen.... Men idag helt tyst.... Vad händer.. .? En gammal mans nerver klarar inte detta....!!
Leeds United Rodell
2018-06-03 17:51
Han skulle aldrig gå med på att bara vara coach, väldigt stark vilja hos den mannen och mycket krav tömde nästan banken hos lille innan han drog
Leeds United sportcarl
2018-06-03 14:07
Beror ju lite på om han anställs som headcoach eller manager.. Sedan kan jag ju tycka att någon gåg borde ju även Orta lyckas. Kanske får vi denna säsong in rätt tränare och spelare
Leeds United Rodell
2018-06-03 12:34
Även om Orta och Bielsa känner varandra sen tidigare så ska det bli intressant att se dessa två försöka jobba ihop.. Svårt att se Orta sätta sig över Bielsa gällande nyförvärv
Leeds United sportcarl
2018-06-03 12:24
Galna spelare och galen tränare låter som en bra kombination
Leeds United Kristoffer
2018-06-03 12:20
Vi har ju testat de flesta andra tränartyper: utländska, unga, rutinerade etc. En galen huvudtränare kanske är det som behövs.
Leeds United Rodell
2018-06-03 11:53
Problemet med Bielsa är att han drar om han inte får som han vill eller han tycker det går för dåligt.. typ som marsielle där han bara packa ihop och avgick efter en förlust.. men han är en antingen eller kille.. Antingen älskar man honom eller hatar honom.. han kan matcha bra i Leeds men det kan också bli katastrof.. kommer iaf följa med spänning och hoppas på det bästa även om jag gärna sett nån annan
2018-06-03 10:34
Honken// Beror på vad du menar med tid. Vi har väntat i snart 15 år och kan inte vänta mycket längre. Det känns som att vi är lite ”on the up”. Fansen fyller Elland Road, det snackas om Bielsa, ny delägare i 49:ers vars kostnad för att köpa de 10 % de köpte kommer gå direkt till att förstärka spelartruppen. Kanske har vi så mycket som £20m att köpa spelare för. Det skulle enligt mig vara tillräckligt för en seriös satsning. Jag begär inte att vi ska springa hem serien men vad jag personligen vill se är ett spelsystem alla känner till, en linje genom hela klubben som alla följer, unga talanger från de egna leden i a-laget och goda resultat på planen där laget kan göra oss stolta. I många matcher denna säsong var det alldeles för mycket hänga med huvudet och uppgivna blickar. Jag orkar inte se det mer. Bielsa tror jag kan fixa detta och han har en bra stomme att bygga laget på. Ayling, Coyle, Jansson, Pearce, Forshaw, Saiz, Hernandez, Roofe, BPF, O’Connor och möjligen Alioski är alla okey Championship spelare som torde kunna bli bättre med en ledare vid sidan av som inte kräver annat än 100 % commitment.
Middlesbrough Honken666
2018-06-03 09:40
Thom Mattsson¤

Det må vara sant, men har ni a tålamod att ta en riktig skitsäsong i väntan på att Bielsa ska fia till det? Han är långtifrån en quick fix, behöver tid, får han tid kan det bli bra
Leeds United Ritchie
2018-06-03 08:36
Däremot är vi kända för våra ägare, tränare, spelare m.m.En riktig kaosklubb.
Leeds United sportcarl
2018-06-03 08:34
Förunderligt vad likt statistik PH och Bielsa har I sina sista klubbar Leeds och Lille. PH 4 vinster på 16 matcher. Bielsa 5 på 19 matcher. Det är ju bägge degraderingssnitt
2018-06-03 00:39
Honken// Vi är inte direkt kända för att ha en bra organisation heller.
Middlesbrough Honken666
2018-06-03 00:30
Tobbe O

Han har ju dock inte lyckats någonstans efter Chile.....

Och han lär ju vilja göra om hela eran organisation och sådant tar tid, kommer kosta lite poäng i början, ni är inte direkt kända för att ha tålamod med tränarna....
Annons: