/england/leeds/forum/164.aspx/england/leeds/forum/164.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United stonefree
2018-06-06 19:42
Vet att alla kommer att tjuta och skrika nu. Vad gör Alan Pardew? Jag gillar honom jätte mycket, gjorde ett kanon jobb i Newcastle, fick sparken för att de hade en formsvacka som alla lag har, sedan gick det utför med Newcastle efter det. Han har en förmåga att få ut mycket av lite! Det är klart han kanske inte är coach att vinna PL med. Men det är ju inte det vi behöver att fokusera på just nu! Men honom vill jag ha!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-06-06 19:15
Duke// Hoppas du skojar om Darren Ferguson? Vad har han åstadkommit i sin karriär?
Leeds United sportcarl
2018-06-06 19:05
Ja in med Ranieri, Moyes eller Strachan så det blir lite åka sv
Leeds United Duke
2018-06-06 18:45
En klubb som Leeds ska inte behöva övertala en tränare att ta över. Vill han inte så gå vidare. Tar hellre in en Mick McCarty eller Darren Ferguson som brinner för jobbet.
Leeds United Duke
2018-06-06 18:38
Borde väl bli dags att besluta om manager. Vill inte Bielsa så gå vidare ska ju behövas veckor av övertalning. Gå på nästa då en manager behövs innan fredag för att kunna gå vidare med spelarrekrytering.
2018-06-06 14:23
Jag undrar vad oddsen är just nu på att Aston Villa når Premier League före oss. Vi har ju sett så många klubbar passera oss de senaste åren så det liknar ju ingenting. En klubb som Portsmouth har liksom varit på toppen, vunnit cuper, fått ekonomisk kris, rest sig och är sakta men säkert på väg tillbaka. Luton mötte vi ju i the Championship har jag för mig för sådär 10-12 år sedan. De har varit nere och vänt i non league och är också påväg tillbaka. Aston Villa lär få stora problem men skulle inte förvåna mig om de löser sina ekonomiska problem, kanske blir de sålda till en mångmiljardär, fixar ihop ett hyfsat slagkraftigt lag och kommer före oss nästa säsong eller redan kommande. Andra ”storklubbar” som passerat revy (somliga har ju dock åkt ner igen men i alla fall)är ju Hudds, Brighton, Hull, Sheffield Utd, WBA, Crystal P, Watford med flera. Inget ont om dessa klubbar alltså men herregud, hur kan vi låta oss passeras av dessa år efter år?
Leeds United Rodell
2018-06-06 14:18
Darlow verkar inte vara aktuell, verkar skriva på nytt kontrakt.. Angus är första val om city vill släppa honom annars har klubben kollat med stockdale ifall vi inte får in angus (enligt phil hay)
Leeds United Kristoffer
2018-06-06 13:17
Aston Villa verkar ha stora problem ekonomiskt: Phil Hay: Re: Aston Villa. Was told last week that they're willing to listen to offers for virtually every player. Does sound like hard times ahead. Not the only Championship club feeling the pinch.
2018-06-06 11:30
Det är återigen massa rykten bara och det borde vi vara vana vid. Väldigt sällan de senaste 15 åren har några stora rykten blivit verklighet. För mig går tankarna till Alan Smith när man tänker på återkommande rykten för 10-12år sedan. Varenda transfer fönster ryktades det om att han skulle komma tillbaka men det blev aldrig verklighet. Kanske lika bra men han var en av mina absoluta favoritspelare under den fantastiska eran med David O’Leary. Jag hoppas det ligger något i alla dessa rykten och att vi får se spelare som Abel Hernandez, Kyle Bartley, Bielsa in som tränare, Angus Gunn eller Darlow att konkurrera med BPF osv osv.
Leeds United sportcarl
2018-06-06 11:21
Som tur är så har inte transferfönstret kommit igång att tala om i championship. Skall säsongsbiljettförsäljningen sätta fart vill det nog till att det konmer in någon klasspelare.
Leeds United Rodell
2018-06-06 09:50
Förtillfället finns väl inget ljus med nya säsongen.. inga nya spelare ingen tränare mindre än tre veckor kvar till försäsongen.. inte sett nya tröjan.. säsongskorten går trögt.. mycket kan självklart ändras men ju längre vi väntar desto mindre chans att få spelarna vi önskar och tränare osv osv
Leeds United sportcarl
2018-06-06 09:33
Bobby eagle 07:43 personligen tycker jag just nu det inte ser ett dugg ljusare ut än tidigare säsonger. Men vem vet om några veckor månader
Leeds United sportcarl
2018-06-06 09:31
Imorgon England - Costa Rica på Elland Road. Vore ju fantastiskt om Radz kunde Presentera matchen med att dra upp några ess ur rockärmen i ny huvudtränare och spelarförvärv
2018-06-06 08:08
Vad var det som såg så ljust ut för cirka 10 år sedan kan man ju undra. Hade de sagt 20 år så hade jag kunnat hålla med men för 10 år sedan låg vi väl och harvade i League One?
Leeds United Bobby Eagle
2018-06-06 07:41
"Whatever happens going forward, the future looks brighter than it has done for nearly ten years." Från www.leedsunitedblog.... håller vi med? Inlägget syftar på Bielsa, 49ers, ...
Leeds United stonefree
2018-06-05 16:43
Verkar som Aston Villa, Newcastle och Wolverhampton har get sig in lekan när det gäller Abel Hernandez!
Leeds United krelleg
2018-06-05 14:00
@Rodell:

Ja, behövs en jävla massa nya spelare till det. Och att tränaren som kommer in efter Bielsa fått sparken till jul, kan använda de nya spelarna i sitt system sen. :)
Leeds United Rodell
2018-06-05 13:47
Om Bielsa kommer in och han bestämmer sig för att köra sin 3313 så är det nog många spelare som kommer försvinna.. Svårt att tro att många kommer klara av det. Krävs mycket av spelarna för att klara av att spela under Bielsa
Leeds United krelleg
2018-06-05 12:44
Grot tycker jag ändå kan få vara kvar, är ju ändå "bara" 20, låna ut honom till League 1 en säsong och se hur han tar det. Resten är jag helt med på. :)
Leeds United stonefree
2018-06-05 11:59
Det borde innefatta även DeBock, Grot, O’Kane, Ekuban. Säkert någon till! Vad händer med Klich, Murphy, Antonsson?
Leeds United sportcarl
2018-06-05 11:39
Rodell11:17. Han känns som svennis. Dock vill jag inte säga att Svennis är galen. Att bägge har stort fotbollskunnande råderdet ingen tvivel om. Tveksamheter jag har är: har de det nu? Eller har de haft sina bästa dagar bakom sig. Svennis för övrigt 16 stora titlar och genom alla år och alla klubbar endast en klubb(Fiorentina) som han haft under 40% i vinstratio enligt Wikipedia
Leeds United Rodell
2018-06-05 11:37
Sacko gick väl ut och sa att hans framtid va osäker och att han inte vet om han ser oss nästa säsong eller inte (fansen).. Troligen fick han väl beskedet att han kan leta ny klubb därav hans inlägg på sociala medier.
Leeds United Kristoffer
2018-06-05 11:30
@sportcarl:
Jag trodde också att Sacko hade blivit släppt då han sa hej då på sociala medier.
Leeds United sportcarl
2018-06-05 11:24
Krelleg 11:09.hittade det på newsnow 10:39. Verkar även som Hay har lagt ut det
Leeds United Rodell
2018-06-05 11:17
Ballsmash det räcker med att kolla hur hans tre senaste jobb sluta för att man ska tveka, han är fantastisk på många sätt men också helt knäpp i huvet gällande andra..
Leeds United krelleg
2018-06-05 11:09
@sportcarl:

Grymt, en bra start iaf (även om jag kan tycka att Cibicki borde kunna få fler chanser), var ser du det?
Leeds United sportcarl
2018-06-05 11:00
Klubben vill släppa Wiedwald, Lonergan, Anita, Sacko och Cibicki..... Bra men borde vara minst 5 till, Sacko trodde jag för övrigt redan var släppt
Leeds United Ballsmash
2018-06-05 10:48
Hoppas verkligen Bielsa blir klar snart, kunde inte ens drömma om att vi skulle signa honom. Hur man kan tycka det vore ett dåligt val är bortom mig.
Leeds United sportcarl
2018-06-05 10:41
Jo klubben gick ju ut med att det kan bli klart väldigt snart så när heck fick sparken så blir det inte klart denna veckan börjar iaf jag undra vad de menar
Leeds United Kristoffer
2018-06-05 10:34
På måndag är det två veckor kvar till spelarna återvänder för försäsongen. Börjar bli dags att göra klart med en ny huvudtränare.
Annons: