/england/leeds/forum/160.aspx/england/leeds/forum/160.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Duke
2018-01-10 18:12
Ayling är saknad började säsongen strålande lite mer ojämna prestationer senaste veckorna. Berardi är bättre som högerback än vänsterback så det är ingen kris. Belgaren kan nog bli bra men en liten chansning. Club Brügge är nog ett bättre lag än oss. Coyle lite tveksam om vi ska återkalla, för hans utveckling bättre han stannar. Anita är också ett alternativ men har varit svag.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-10 17:34
Sen att Ayling är borta gör varken mer eller mindre. Han är väl den som gjort sämst ifrån sig i förhållande till förra säsongen. En Coyle eller Berardi på högerbacken är okey.
2018-01-10 17:32
Gäsp säger jag om Bocken...
Leeds United Linus.M
2018-01-10 17:14
Enligt journalisten som först avslöjade att De Bock skulle komma till Leeds så kostade han oss £1.5m + add-ons.
Leeds United sportcarl
2018-01-10 16:44
intrssat artikel om de brock på fotball insider, där de intervjuvat en belgisk journalist Peter Vandenbempt, hans styrkor och brister, känns lite konstigt värvningen, påminner om det man läser ganska mycket om Berardi, hans styrka "strong character" dock "impulsive beahavior". på frågan varför han inte spelat mer denna säsongen svarade han att managern ville ha mer kreativa och snabba spelare, verkar som han kan spela vänsterback vänsterving och kanske fullback
Leeds United sportcarl
2018-01-10 16:38
att ta tbx coyle vore självklart om ayling är borta säsongen, jag fattde inte varför han blev utlånad från början,Coyle visade redan förra säsongen att han ar något, han har säkert riktigt låg lön med så det borde passa klubben med, sedan måste ju klubben ta sig en funderare med spelare med betydligt högre lön men levererar ingenting och står på långa kontrakt, Klich,Sacko,Anita är ju 3, finns säkert någon till och även någon lånespelare som skert inte kommer få någon mer speltid
Leeds United krelleg
2018-01-10 16:36
Nytt poddavsnitt från The Square Ball idag.
Leeds United stonefree
2018-01-10 16:01
Jag säger bara till Orta, TC eller vem som bestämmer. Be careful when you put your finger in place where you don’t put your noose!
Leeds United Rodell
2018-01-10 15:34
Linus.M //

Undra varför inte klubben går ut med det, då bilderna är läkta samt club brugge gått ut med det.
Leeds United Linus.M
2018-01-10 14:47
De Bock klar. 2022.
Leeds United Kristoffer
2018-01-10 14:01
Vi kommer säkert inte ta in Hugill eller Martin utan det blir väl någon från albanska ligan eller liknande.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-10 12:40
@Linus.M:
Okay...?! Såg mest ut som ett skrapsår på TV-bilderna.
Leeds United Rodell
2018-01-10 11:24
Phil Hay? @PhilHayYEP · 6 sför 7 sekunder sedan
Leeds have the option to recall right-back Lewie Coyle from his loan at Fleetwood this month. No move to do so yet. Can't recall him once the transfer window closes. #lufc

Leeds United Rodell
2018-01-10 11:20
Linus.M //

Låter bra vi har ju Anita också även om han inte övertygat. Tråkigt bara att om vi nu får in De Bock så hade ju det ökat konkurrensen ökat men med Ayling borta blir vi försvagade :(
Leeds United Linus.M
2018-01-10 11:18
@Rodell:

Berardi som högerback, De Bock som vänsterback och sedan ha Coyle som backup!
Leeds United Rodell
2018-01-10 11:17
Linus.M //

Aj fan, det va inge bra.. Återkalla Lewie Coyle? Jag hoppas på det iaf
Leeds United Linus.M
2018-01-10 11:01
Ayling borta RESTEN av säsongen. Var visst värre än två månader.............
Leeds United WhitesMOT
2018-01-10 10:12
I detta läge vi är i så hade jag nog absolut tagit emot Martin. Men som nån annan skrev....känns inte som en Orta värvning så det är nog verkligen bara ett löst rykte.
Leeds United Rodell
2018-01-10 10:05
Linus.M //
Säger som jag sagt tidigare tror inte han förbättrar det vi redan har men jag kan också ha fel.

Gällande anfallare så ryktas det nu att Jordan Hugill (preston) lämnat in transferbegäran och vi har varit intresserade utav honom dom är han ju inhemsk så det lär väl inte bli sant :P
Leeds United Linus.M
2018-01-10 09:39
Då ber jag er ta kontakt med Bruggesupportrar istället om ni inte tror det..
Leeds United Rodell
2018-01-10 09:37
Att De bock är bättre än det vi har tror jag verkligen inte, enda positiva är att han är vänsterfotad annars höjer inte det några ögonbryn.
Då han också startat vissa matcher genom åren som vänstermittfältare köper jag inte att han inte platsar i en uppställning med wingbacks, utan han är utanför för att han inte är tillräckligt bra anser då tränaren.

Hans offensiva kvaliteer är också obefintliga om man läser på om honom, men som sagt man kan absolut ha fel och han blir succe men som många andra av Ortas värvningar kommer det nog sluta i fiasko.
Leeds United stonefree
2018-01-10 09:14
Linus: Att De Bock inget vet om engelsk fotboll, kanske du har poäng med dom du nämnde, det var kanske inte genomtänkt, men så blir det i land med oss som skriver utifrån känslor Däremot, så har jag gjort mig besväret att kolla upp grabben lite. Han var helt bortplockat ur Brugges trupp sedan November, inte ens på bänken. Han spelade inte ens i cupen, där man luftar b lags spelare. Du har rätt i att de spelar 3-4-3 eller 3-5-2. Men det har väl ingen betydelse, det måste väl finnas en snubbe på vänster kanten i försvaret även med 3 backar och vänster fotat är han. Så den gubben håller inte. Han platser helt enkelt inte. Sedan hans cv med spel i Cl kval och Euro leauge är ju 59 minuter i ena och 90 minuter i andra. Det ska man nog inte hänga upp sig på. Han ska var bra om han ska slå sig in på en fast plats i Leeds. För hade vi offensiva Taylor, nu har vi kämpen Berardi, Anita har visat trots sina meriter att han inte håller. Jag önskar De Bock lycka till och hoppas att det är en bra värvning som Leeds har hittat bland spelare som inte spelar. Att Japanen ska spela VM i sommar vet vi väl inte, det är hans förhoppning att han ska spela VM, för truppen är väl inte klar. Sedan är Japan kanske inget lag i dagsläget som är något man blir alltför skraj över. Alioski spelar ju också i landslaget, likaså Dallas och han är ju ens ordinarie i Leeds när han är fri från skador. Panama är ju också med i VM, men jag tror inte att det finns några spelare där som platser i Leeds, eller???
2018-01-10 09:12
Rodell// Även en blind höna kan förstå det. Dock är det inte säkert att TC, Radz och Orta förstår det. Alltid samma sak med Leeds. De sista som fattar att vi har problem är de som verkligen borde inse att vi har det. Typiskt Leeds säger jag.
Leeds United Rodell
2018-01-10 08:53
Går man igenom Ortas karriär kan man ju inte direkt hoppas på stora värvningar utan det är oftast många och billiga samt mycket floppar. Han var ju inte omtyckt i mboro pga detta och framgångarna dom hade va innan han kom till klubben.

Jag tycker hela iden med en sportchef är helt fel för att tränaren borde få välja sina spelare. Vi kan absolut lyckas och gå upp men jag tror att chansen är mycket mindre med den värvningsfilosofi vi har idag.

T.ex Grot där hade vi kunnat behålla Wilks. CBJ där hade vi kunnat köra Denton. Jag har sett dom båda göra bättre prestationer än det vi har idag. Coyle hade jag också velat behålla men då vi har ayling och berardi blir det svårare.

Vi har större trupp än förra året men svagare det är inge bra och vi har ändå just nu trots detta andraplatsen och playoff nära och vid satsning kan vi spela i PL nästa år.

Om vi satsar och inte går upp vad är det värsta som kan hända, vi slipper jaga mer spelare i sommar utan vi bygger vidare på det. Väntar vi med att satsa kommer andra lag springa om oss som dom gjort tidigare år.
Leeds United stonefree
2018-01-10 07:59
Det är så typiskt Leeds, varför la vi inte vanterna på de 2 Peterborough spelarna redan 2/1. Vi visste att det var 2 bra spelare till ett bra överkomligt pris. Men nej vi behövde inga, det var så bra så. Nu efter Newport matchen har även experterna som bestämmer i Leeds sett vad vi har i flera månader att vi behöver nytt blod där framme. Men nu är det för sent, för nu är det huggsexa på grabbarna efter cupmatcher mot Villa här om dagen. Varför ska vi dessutom köpa nått som vi vet är bra? Bättre än så här blir det inte till det pris som var satt från början. Fan att vi aldrig kan få fingrarna ur det berömda och agera! Nu slutar det säkert med nått skit lån av nån avdankat Pollack eller nån Cypriot som var halvbra för 5 år sedan. Säger det igen, kan bli bra med De Bock, men chansen att vi ännu en gång sitter med en bänk nöttare är stor. Vår kontrakterade trupp består snart av 70% reservlags spelare. Den känns mer och mer rysk roulett över inköp av spelare till Leeds. Men det är vi ju vann vid. Undrar om räknar på de sista 4 åren 2014 och fram till i dag hur många spelare som har kommit och gått i Leeds under den tiden. Jag gissar på runt 75 om man räknar allt köp/lån.
Leeds United sportcarl
2018-01-10 07:51
Martin var i mitt tycke riktigt bra i Derby. Kan ju alltid hoppas. Tror nog mer på honom än league one och two anfallare med bra trackrekord.
Leeds United sportcarl
2018-01-10 07:50
Fattar inte Radz och Ortas värvningstänk. De enda någorlunda värvningarna är de som kostat se Saiz, Jansson och Alioski. De billiga och lånen i princip floppar allihopa. Jag är minst sagt skeptiskt till våra japanska och finländska nyförvärv. Man kan ju alltid hoppas på en Hyppiä men mer troligt att de blir bänknötare inhoppare som bäst. Mitt hopp står till bocken att han iaf håller Berardi klass. Annars har väl våra holländskabelgiska värvningar varit si och så, se Grot, Batoka, Klich och Ekuban. Kanske Ekuban kan få ett genombrott men långt ifrån säkert.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-10 07:47
Senaste lösa är Chris Martin.

Ingen jag själv gillar direkt men han är ju verkligen en CS spelare och var ju skapligt het för nåt år sedan.
2018-01-10 02:29
Pengar borde finnas på Radz konto, annars är vi jävligt illa ute.
Leeds United Linus.M
2018-01-09 20:03
Intressant artikel om Wolves och Jorge Mendes.
Annons: