/england/leeds/forum/155.aspx/england/leeds/forum/155.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2018-01-14 19:48
Duke //

Håller med om säsongen i helhet. Det är favorit i repris på förra.

Om man nu har typ Kvinnofängelset som favorit vill säga.... ;)
Leeds United Duke
2018-01-14 19:33
Whitesmot// Har inte varit många bra matcher. Några riktigt usla igår var inte en av dem. Förra säsongen var likvärdig så den som säger att det är så mkt sämre har fel. Det är likvärdigt.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2018-01-14 19:05
Hade varit kul och veta RS nivån på benämningen "bra match".

Jag säger vi har gjort max en handfull "bra". En enda då jag tyckte vi spelat "Grymt" .Resten är "Meh" eller "ZZZ"
Leeds United sportcarl
2018-01-14 18:55
vi har gjort en hel del dåliga matcher denna säsong(många bra matcher med), sämsta enligt mig är nog mot Millwall, vi skapade om jag inte minns fel inte en enda målchans, dags för gruvlig revanch på lördag
Leeds United Duke
2018-01-14 18:49
Stonefree// Att det var en av säsongens sämsta matcher är fel vi borde tagit minst en poäng trots en man mindre. Birmingham och Burton borta var betydligt sämre t ex. Två, tre nyförvärv så ska vi kunna ta topp 6.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-14 15:52
PL 2018 :

Bmouth-Arse är som att titta på SM final för skollag. Man hör när tea ladyn skramlar i köket.
Leeds United sportcarl
2018-01-14 15:36
Hartey 14:41.instämmer, han var med och representerade den gamla god tiden för mig, då klubben och klubbkänslan stod för allt
Leeds United sportcarl
2018-01-14 15:35
sedan kan ju bägge skalla lika hårt lika löst och en åker ut den andre stannar kvar, var det inte så är berardi stod upp och den andre vek sig, vill till att domarna är säkra på sin sak och även FA kollar stenhårt efteråt, för mig är 3 matcher på O Kane OK, däremot filmning och förstärkning i ala olika situationer måste bestraffas hådare och klarare än det gör nu för tiden,
Leeds United Hartey
2018-01-14 14:41
RIP Eric Carlisle För mig representerar han det som det allra bästa med Leeds United. Vet att han varit sjuk och haft svårt med synen länge.
Leeds United stonefree
2018-01-14 14:21
Han skallar honom hur hårt vet ingen, även en liten skallning på käken kan göra ont. Det är ju lite som att göra det lagligt, bara det att han markera en skalning är rött, det hör inte hemma på en fotbollsplan. Hur ska man förklara för sina barn att det är okej att skalla, bara man inte gör det för hårt! Det är ju som man måste ha en skala från ett till fem i hur hårt skalningen är. 1 lätt skalning med överreaktion från den som blir skallat, gult till båda! 5 skalning där man kan visa upp 5-6 utslagna tänder, rött med avstängning.
Leeds United sportcarl
2018-01-14 14:08
RIP Eric Carlisle director of the supporterclub for almost 50 years, första gångerna jag åkte över på 80talet (innan dataåldern:) fixade han biljetter åt mig, vet jag såg bla bortamatcher i Barnsley och Sunderland och otaliga hemmamatcher, inget minne att han eller rättare sagt klubben tog något för matchbiljetterna någon gång, de var imponerade att det kom fans ända från norden att se dom , även på den tiden näst högsta division, en riktig gentleman
Leeds United Duke
2018-01-14 14:07
Stonefree// Man ska stänga av honom för fusk. Försöker lura domaren att det var värre än det var.
Leeds United sportcarl
2018-01-14 14:03
alltså det var nära att Jansson skulle fått ett rött kort igår med(2gula). där var domaren lite snäll
Leeds United Rodell
2018-01-14 13:53
Berardi mot bristol
Leeds United stonefree
2018-01-14 13:52
Jag kommer inte på det femte röda kortet. Cooper borta mot Cardiff, Vieiri mot Middlesbrough, Saiz mot Newport och nu O’Kane är ju allaröda kort som är odiskutabla.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-14 13:43
@stonefree:

Skulle snarare stänga av O´Kane i 3 månader och använda bilderna som exempel till övriga att gör så här så kostar det.

Samtidigt förstår jag dej Duke och hur du tänker. Det är väl klart att han förstärker och det är ett annat problem som också behöver ses över.

Har sagt det länge nu. Matcherna måste dömas i efterhand. Inte bara enstaka situationer även om FA tagit ett steg i rätt riktning med det. Tekniken finns. Pengarna finns. Bara gör det. Sen blir det kanske inte alltid rätt beslut av en jury men något måste ändras.Klubbar och spelare kommer inte ta det ansvaret. Alioski är perfekt exempel. Han gör sig till åtlöje varje match med sina filmningar.
Leeds United Rodell
2018-01-14 13:30
Okanes första utvisning nånsin och 5 röda den här säsongen än sålänge något står ju inte riktigt rätt till.. Tror inte det är så mycket lugn o harmoni i klubben som dom vill få oss att tro.. Vi är spelmässigt sämre än förra året vi har tagit mindre poäng än förra året och det börjar bli riktigt tröttsamt att där det behövs satsning och där pengarna bör läggas är där det hanteras dåligt och frågan är väl om orta är något att ha då mboro’s fans verkligen inte gilla honom
Leeds United Hartey
2018-01-14 13:30
Hur får man stopp på dessa idiotgrejer som förstör Och gör att Leeds som lag förlorar matcher. Om det hos varje spelare fanns inskrivit då spelarna tar medvetna röda kort så skall dom ha två månaders löneavdrag. Dom tjänar drömlöner så dom har absolut råd men skulle det hindra dom att spotta eller skalla?
Leeds United stonefree
2018-01-14 13:26
Duke: Varför ska man stänga av Ipswich spelaren? Han skallar honom punkt slut, hur hårt det är, hör ju inte hit.! Idiot är vad han är
Leeds United Kristoffer
2018-01-14 13:25
Jag håller med om att det var solklart en skallning.
Leeds United WhitesMOT
2018-01-14 13:22
@Linus.M:

Phil Hay @PhilHayYEP

O’Kane said the players were naturally disappointed with Saiz. Saiz apologised to them and O’Kane believes he’ll learn a lesson from his ban. #lufc
13:44 - 12 Jan 2018

Ja du O´Kane....

Jubelidiot.
Leeds United Rodell
2018-01-14 13:14
Nää det är inte normalt det kommer bli 3 matcher
Leeds United sportcarl
2018-01-14 13:05
Stonefree 12:43, instämmer, kommer bli 3 matcher, men tycker Ipswicshpelaren spelar döende svanen, är det normalt nu för tiden med 6 matchers avstängning för alla röda kort?
Leeds United Duke
2018-01-14 12:51
TC ska överklaga utvisningen. Är nog inte lönt men stäng av Ipswichspelaren med.
Leeds United stonefree
2018-01-14 12:43
Sportcarl: Titta på Linus länk, den är solklar, vi ska vara glada om det endast blir 6 matcher, helt jävla onödigt
Leeds United sportcarl
2018-01-14 12:41
tabellen börjar utkristallisera sig, känns som bland Wolves,Derby och Aston Villa vi har de 2 direktupflyttade, till de 3 övriga platserna står det väl främst mellan Cardiff, Leeds,Bristol City, Sheffield United och Middlesbrough
Leeds United sportcarl
2018-01-14 12:38
Leeds United Linus.M
2018-01-14 12:28
Det var alltså en skallning.... Herregud
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-01-14 11:36
Såg inte matchen igår men jag skulle vilja se Anita på sin vad jag tror sin rätta position Defensiv innermittfältare ihop med Phillips.Det Thom skriver om Lasogga tycker jag stämmer ännu bättre när det gäller Klich,han har ju inte fått så många chanser men det jag har sett av honom så är han en långsam slö playmaker som passar bra i korpen. Handla en vass anfallare o en stark fysisk defensiv innermittfältare med bra passningsfot då finns chansen att nå topp 6. MOT PL
Leeds United stonefree
2018-01-14 10:26
Spelar ingen roll att vi var det bästa laget utav 2 så jävla dåliga lag, vi var bättre i andra med 10 man, men för helvete topp 6 med sånt spel. Aldrig i livet. Det var bland de sämsta matcherna av Leeds denna säsong i ligan. Kolla följande: Hösten 17 mot Nottingham, Burton, Birmingham och Ipswich 4 matcher 4 segrar 12-3 i mål. Samma lag runt nyår 1 vinst 1 oavgjord och 2 förluster 4 poäng totalt och 2-3 i mål. Det behöver man ju inte var expert i fotboll för att förstå att något har gått galet under resans gång. Om 5000 betalar £5 för varje match, borde man med £ 25 000 varje vecka in i kassan kunde hitta någon som filmade lite mer proffsigt, i går var det frågan om han om kamera mannen var på lyset. Skicka hem Lassoga nu, han är ta mig fan totalt kass. Sämsta sedan Kebe
Annons: