/england/leeds/forum/149.aspx/england/leeds/forum/149.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-01-19 10:44
Ju sämre affär för Boro, ju bättre affär för oss. Bryr mig inte om Boro utan hoppas det blir 100 % win för Leeds.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2018-01-19 08:37
Säljer Mboro honom för att de inte tycker han är tillräckligt bra och kanske betalade i sin tur mindre för honom än de en gång köpte honom, men han lyckas i Leeds kommer det i mina ögon bli en winwin. Skräckscenariot ät väl att han inte är bättre än de vi har eller håller Austin/Diagouraga/Murphy klass. Och då är definitivt mitt förtroende för Orta borta för alltid. Dock hoppas jag han är den pusselbit vi saknar att han är bra på vinna boll, hålla position kunna spela framåt och starta anfall
2018-01-19 08:11
Jag hoppas det blir en vinst för oss och inte för Boro. Dvs att de kommer ångra att de sålde honom för £4.5m. Förstår inte hur de skulle kunna bli en winwin situation. Antagligen säljer Boro honom för att de inte tycker han är bra nog.
Leeds United sportcarl
2018-01-19 06:41
Hoppas verkligen det blir en winwin affär för både oss och Mboro och inte bara dom..4,5 miljoner pund är ganska mycket pengar för ett fjärde val hos Mboro denna säsongen. Saiz kostade väl bara kring 3 miljoner?
2018-01-19 00:25
Imponerande att Radz pungar ut dessa pengar på Forshaw. Kul som fan måste jag säga! Inte jätte länge sedan det pratades om landslaget för honom. Precis sådana här spelare vi behöver. Som sagt, en anfallare också och det känns verkligen som att Radz och övriga vill ge play-off en ärlig chans redan i år. MOT
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-01-18 22:17
Går det få betalt för Klich så sälj.
Två nyförvärv på absolut rätt platser som i bästa fall kan slå väldigt bra ut.
Ge oss en klass Striker oxå då blir det säkert kval iallafall.

MOT PL
Leeds United sportcarl
2018-01-18 21:10
Skyll inte på mig utan på TC:). Blir han utlånad så sjunker hans värde konstant så det slutar som med Murphy och diago dvs vi får i imgenting till slut. Är ju tc:s femteval och lär vara sjättevalet om han stannar
Leeds United WhitesMOT
2018-01-18 20:44
@sportcarl:

Svartfot
Leeds United sportcarl
2018-01-18 19:57
Ett stort plus till Radz som nu har spenderat en del av Wood pengarna. En anfallare in också så är jag helnöjd. Sälj gärna Klich det är bättre än att låna ut.
Leeds United sportcarl
2018-01-18 19:24
Mycket intressant att se vad bocken och fårskinnet går för. Hoppas det kan bli ett litet lyft
Leeds United sportcarl
2018-01-18 19:21
Hoppas på följande lag mot Millwall.
Wiedwald
Berardi Jansson Cooper de Bock
Viera Forshaw
Roofe Pablo Alioski
Lasogga
Leeds United WhitesMOT
2018-01-18 19:05
Måtte nu Foreskin också vara 3 gånger bättre än Kung Klich !
Leeds United Kristoffer
2018-01-18 19:00
3 miljoner direkt och 1,5 i klausuler
Leeds United Linus.M
2018-01-18 18:52
Wow! Forshaw kostade £4.5m.
Leeds United Rodell
2018-01-18 18:51
Forshaw klar får nummer 4a :)
Leeds United Kristoffer
2018-01-18 16:00
@Linus.M:

Det var väl "straffet" han fick av klubben.
Leeds United Linus.M
2018-01-18 15:50
Saiz donerade de £25k som behövdes för att ha samlat in det Toby Nye behövde till sin operation.

Riktigt fint gjort efter allt som hänt :)
Leeds United Linus.M
2018-01-18 15:32
Bergetryktet är ju från ett fejkkonto. Ingen sanning alls i det.

Forshaw blir nog officiell idag.
2018-01-18 14:53
Jag tror på Forshaw. Kan bli riktigt bra!
Leeds United Rodell
2018-01-18 14:40
Forshaw’s statistik senaste två säsongerna är rätt bra. Det är ingen poäng spelare men håller bollen bra och har en riktigt bra passningsfot dok mycket sidleds och tillbaka spel men sätter man rätt person bredvid och använder honom rätt kan det vara en riktigt bra värvning springer väldigt mycket över hela plan med
Leeds United Lindholm
2018-01-18 14:27
Skulle villja se Matt Smith i Leeds. Stor och bra på huvudet. Vi har redan de som skall vara ”tekniska”
2018-01-18 11:26
”räknar du in i den statistiken att det inte gått så bra. matcher han spelat 5-10-15 minuter med?” Försöker förstå men svårt..
2018-01-18 11:23
sportcarl// Om den första meningen var din fråga så har jag ju för helvete svarat på den 8 ggr redan. Är du blind eller?
Leeds United sportcarl
2018-01-18 10:45
Med tanke på att walcott gått till Everton kanske läge att försöka få hem Lennon. Behöver kanske inte bli så dyrt med tanke på hans hälsotillstånd förra året. Beror väl kanske mest på vad han själv vill men vore ett riktigt scoop
Middlesbrough Honken666
2018-01-18 10:43
Forshaw är bra om man hittar rätt roll för honom

Var en av få spelare som fick fick godkänt i PL för oss. Var faktiskt bättre i PL än i Championship
Leeds United sportcarl
2018-01-18 10:04
thom 09:36, men herregud det är ju ett frågetecken efter min fråga ifrån igår 16:56, jag ger mig, detta ger mig ingenting
2018-01-18 09:37
sportcarl// Så vitt jag vet så har jag svarat på din fråga som inte har några frågetecken för övrigt. Normalt sett när man ställer en fråga så avslutar man med ett frågetecken, men okey. Mitt svar är återigen, Nej - jag korrigerar inte statistiken så den gagnar mitt syfte. Lasoggas matcher han startat är 4-0-7, alltså inte speciellt bra. Vilken statistik är det du kan visa som påvisar att jag ändrar för att gagna mitt syfte? Jag har sagt i månader att Lasogga har bristande motivation, har dålig attityd och är en spelare som förstör vårt spel. Jag står fast vid det. Ingenting jag har sett de senaste 7 matcherna har visat något annat. Noll mål, noll assist, noll teknik, noll motivation är allt jag sett. Det såg lite bättre ut mot Ipswich ska sägas men mitt tålamod med Lasogga är sedan länge förbi. För mig är det mer irriterande att vi ger en lånespelare chansen gång på gång som kommer lämna klubben om ett par månader. Jag hade hellre sett vår unge Clark få chansen 10-15 minuter. Tror inte det hade varit så mycket sämre. Fast allra helst hade jag sett ett nyförvärv.
Leeds United sportcarl
2018-01-18 08:41
man blir lite rädd när man läser rykten på spelare in som Berget, så desperata kan vi väl ändå inte vara
Leeds United WhitesMOT
2018-01-18 08:18
@Norman Hunter:

Det ska komma från nåt riktigt hittepå konto tydligen så hoppas det inte ligger nåt i det. Berget har ett stort hjärta men är teknisk som en gråsten.Inte vad vi behöver.
Leeds United sportcarl
2018-01-18 08:02
Frågan ställde jag 16:56.är bara att läsa
Annons: