/england/leeds/forum/145.aspx/england/leeds/forum/145.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rodell
2018-06-30 09:56
Teasar” ska det stå.. Nae men äntligen får man se lite progress han kom lite från ingenstans
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Rodell
2018-06-30 09:50
Okane grejen va ett skämt... men nu kommer första värvningen snart! Är nog baker Leeds twitter trasar
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-06-30 09:41
Fan ska vi in med O’Kane där för? Klart de tackar nej då.
Leeds United WhitesMOT
2018-06-30 09:35
@stonefree:

Kan förstå dom till 110%. Bästa vore om vi tog bort O´Kane ur budet. Då nappar dom säkert...
Leeds United Rodell
2018-06-30 09:23
Sportcarl // Nah asså läser man om Baker som är en passningskicklig spelare i ett Tony pulis lag som slår bollarna över mittfältet så kan man rätt enkelt förstå varför han inte riktigt fick till det där.. Är ändå en vettig värvning sen om det är där vi behöver förstärka vet jag inte.. har väl inte riktigt kommit fram hur Bielsa tänkt spela än
Leeds United sportcarl
2018-06-30 06:16
Rodell 01:24. Samma står att läsa om Baker i Mboro och SheffieldW, som däremot gjorde det bra i Vetisse
Leeds United sportcarl
2018-06-30 06:07
Stonefree 04::18.instämmer, detta känns som en billighetsvariant. Då kan vi lika väl behålla lonergan som gjorde en katastrofmatch förra säsongen mot wolves om jag inte minns fel men var bra när han kom in som förstemålvakt när vi sålde Schmeichel. Vi får väl ta in Green en andra gång:)
Leeds United stonefree
2018-06-30 04:18
Jamal Blackman, hmmm inte riktigt vad jag hade tänkt mig, då kan vi lika gärna behålla Lonegan. Att ha två så unga målvakter som Blackman och Peacock, tycker känns tunt, ska man slås i toppen och det börjar komma in nerver i allt är målvakten den position där det krävs rutin!. Jag såg Blackman mot Leeds förra säsongen, inte imponerat, tror vi hade ett skott på mål och den släppta han in
Leeds United stonefree
2018-06-30 04:07
Såg att Derby hade avböjt ett bud på £12mille och O’Kane på köpet, för Vydre! Sanningshalt?? Men händer det inget snart känns det skumt!
Leeds United Rodell
2018-06-30 01:34
Ska väl tillägga att han blir ju äldre och 24 är ju ingen ålder för en målvakt men kan tycka att BPF borde vara förstaval om Blackman kommer in
Leeds United Rodell
2018-06-30 01:24
Blackman va inte alls något vidare i varken Östersund eller sheff United.. det man själv sett och läst.. går man på fansen från twitter t.ex så va han inte alls omtyckt av sheff uniteds.. ingen bra värvning.. Baker däremot kan vara mycket nödvändig
Leeds United Duke
2018-06-29 23:17
Kristoffer// Blir nog han. Ett billigt alternativ men han gjorde det väl bra i Sheffield Utd förra säsongen. Mer pengar till övriga lagdelar. Stockdale har en PL-lön det är därför Birmingham vill bli av med honom det handlar inte om prestation.
Leeds United Kristoffer
2018-06-29 22:57
Ryktas nu att Leeds vill låna 24-årige målvakten Jamal Blackman från Chelsea. Han var tydligen utlånad till Östersund för två år sedan.
Leeds United sportcarl
2018-06-29 15:37
Personligen tar jag en omgång i taget. Är långt ifrån säker att England slår Columbia. Och Sverige-Schweiz känns fifty fifty
Leeds United BullenKarlsson
2018-06-29 14:55
Peking

Da ar jag en akta supporter men tyvarr tror jag det var en felstavning hehe
Leeds United Peking White
2018-06-29 14:30
Janne A har fantastiska ledaregenskaper och jag vet från säsongen när Peking tog allsvenska guldet att han tar en match i taget. Jag tar två matcher i taget och gissar att Sverige kan slå England i kvarten. Men VM-guld? Lika sannolikt som att Leicester skulle vinna PL :))

Om svaret på frågan VM guld Sverige eller uppflyttning Leeds inte är självklart är man en äkta Leeds supporter.
Leeds United sportcarl
2018-06-29 11:59
stonefree 09:45. nu vet jag inte hur stor tranferpotten är, men verkar som den inte är oändlig iaf, upp till 10 miljoner pund tycker jag är ok med tanke på vi spelar i championship och klubbens ekonomi,det märker man väl inte minst på Stockdale och om uppgifterna stämmer vi vill ta in honom på 1års lån med option på köp, känns onödigt då man vet vad det är för målvakt och han håller bra championshipklass, känns som vi verkligen håller i pengarna, hetaste ryktena just nu är väl Lewis Baker, det vi får in på försäljningar av överflödesspelare efter kostnader är dragna lär väl knappt räcka till brödet
Leeds United sportcarl
2018-06-29 11:55
O`Connor förlängt, men verkar som klubben vill låna ut honom.
2018-06-29 11:48
Jag resonerar val lite som att VM guld troligen, eller sakerligen aldrig kommer ske, men uppflytting for Leeds bor ske till slut. Vi har ju en ny chans varje ar. Men om jag var tvungen att valja bort den ena. Alltsa utesluta VM guld eller uppflyttning. Da valjer jag sjalvklart uppflyttning.

Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-06-29 11:47
Jag väljer VM-guld för Sverige. Leeds är mitt egentliga enda intresse för fotboll idag efter att ha spelat själv i över 20 år men Sverige är mitt land och ett VM-guld hade varit så sjukt stort att det inte går att beskriva. Det hade också gjort den inhemska ligan starkare och mer intressant. Leeds i andra ligan är inte världens ende och vi kan alltid gå upp nästa år :) Hade frågan däremot varit så här: Tar du ett VM-guld för Sverige om det innebär att Leeds ramlar ur the Championship så hade svaret varit nej.
Leeds United Moorne
2018-06-29 11:34
Stämmer ryktet om Baker, samtidigt som Bielsa gillar Forshaw, Phillips och Vieira talar väl det för att han tänker en uppställning med två centrala mittfältare.
Leeds United WhitesMOT
2018-06-29 11:28
VM är plast. Leeds är äkta.
Leeds United sportcarl
2018-06-29 11:21
Uppflytt alla dagar i veckan
Leeds United Kristoffer
2018-06-29 11:07
@BullenKarlsson:
För mig är det enkelt: uppflyttning för Leeds.
2018-06-29 10:39
Fick fragan om jag tar uppflyttning for Leeds eller Sverige guld. Maste nog ta Sverige guld dar. Men om det handlar om att Leeds vinner PL sa ar det inget snack. Leeds alla dagar i veckan.

Vad sager ni
2018-06-29 10:38
Otroligt billigt pris pa Vydra, det ar sakert bara estimated value men det lar kosta mer. Men lika bra att punga ut, en riktigt bra striker ar ett maste i dagens fotboll.

Vi behover bara 2 eller 3 spelare och sen krydda med lan, enligt mig.
Leeds United stonefree
2018-06-29 09:45
Jag läste på Derby sida på Svenska fans, där står det att Vydre går för runt £8,5 mille. Hur kan det vara så stor skillnad som £4,5 mille beroende på vart man läser. Är det £8,5 som gäller, tycker jag är ett okej pris, då borde det finnas pengar till 2-3 stycken nya till. För vi lät ju inte få in mycket för det vi gör oss av med
Leeds United Kay80
2018-06-29 08:09
Är Berardi kvar? Tycker inte han är så pass bra, han är bra på att smälla på och ta onödiga kort och utvisningar.
Leeds United krelleg
2018-06-29 07:42
@stonefree:

Om vi har £20M att röra oss med i sommar känns £13M ganska mkt, med tanke på hur många vi behöver få in. Men en ordentlig forward skulle vara mumma.
Leeds United krelleg
2018-06-29 07:41
@Moorne:

Hmm, känns som att innermittfältare är det sista vi behöver.
Annons: