/england/leeds/forum/140.aspx/england/leeds/forum/140.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2018-02-19 10:06
@MR Clarke Nr8:

Eller...
Leeds United Rodell
2018-02-19 09:59
Ser gärna att anita kliver upp på mitten i 433 om berardi ska spela.

Prioritet 1 i sommar måste vara 1 Mittback (Bartley, Flint typen) och en Målvakt (Bentley, stockdale) Men vi kommer värva serie b lirare med största sannolikhet.
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-02-19 09:51
Lonergan
Anita Pontus Pennington De Bock

Hernandez Forshaw Dallas
Saiz
Lasogga Ekuban/Roofe

Lonergan är så mycket bättre i luften,W är nog en av de sämsta jag sett i luftspelet,Anita säker med boll o ej opolerd som Berardi,Pennington gör trots allt lite mindre misstag än Cooper,Övriga är rätt så givna så det behövs ingen motevering.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-02-19 09:08
Wiedwald/Lonergan. Vi lyckades hitta två riktiga losers i mål. Beundransvärt hur dåligt omdöme man som värvningsansvarige kan ha. Dessa två slapptaskar i målet har väl kostat oss runt 15 poäng tillsammans utan att överdriva och åtskilliga vakna nätter med huvudbry för tränare och spelare.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2018-02-19 09:00
Rodell //

Jag hoppas verkligen inte man ger Lonergan en chans till för det är inte lösningen.Det är pest eller kolera detta men bättre behålla han som backarna iaf vet vilka fel han gör. Hur sjukt det än låter.

Eller så drar man iväg en riktig rövare och sätter in Miazek.
Leeds United Rodell
2018-02-19 08:48
Det är ju inte direkt så mycket val vi har i att ha wiedwald på plan. Lonergan är minst lika dålig och BPF är inte alls tillräckligt bra.

BPF, fick inte till ett lån med Landskrona (osäker på varför) och hans lån till York var allt annat än lyckat så att ställa honom mellan stolparna är uteslutet.

Wiedwald kommer stå resten av säsongen tror ja sen kommer det värvas in nytt i sommar. Cooper kommer säkerligen gå rakt in i elvan mot derby alla tränare verkar ha nån kärlek för honom då dom fortsätter sätta han som kapten.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-19 08:16
Hartey // Isf hoppas jag man är rättvis och inte selektiv. Cooper bör också sättas i disciplinlådan. Om nu Berardi får chansen igen så hade jag gärna sett Anita på mitten tillsammans med Forshaw. Anita är det närmsta vi har som kan liknas vid Bridcutt rollen som vi har saknat hela säsongen. O´Kane ska bara bort och Phillips är inte typen som klarar av att stanna hemma en hel match. Vieira är helt ur form. När det kommer till Felix så kan det bara handla om självförtroende. Måste vara det. Han verkar vara rädd för att det ska göra ont att gå ut och stångas vilket känns väldigt udda för en tysk målvakt. Dom brukar ha do or die i sig från barnsben. Fick känslan igår när han kom på inkastet att det var frukten av tjat från coacherna. " Du ska äga ditt luftrum ! " liksom,men som många gånger innan så blir det halvdant för han litar inte på sig själv och verkar tänka "Ajajaj ont ! "
Leeds United Hartey
2018-02-19 07:52
Tycker att Anita skall få fortsätta på högerbacksplatsen som han gjorde i Newcastle hela förra säsongen. Både Kinnear och Hekkbottom pratar om club discipline och no hiding and play safe . Det tar direkt ut Berardi som bara går mot nästa utvisning och Wiedvald som vägrar gå ut och plocka ner bollen och skapa trygghet för Pontus och c/o. Igår vad ett av dom få tillfällen då Leeds som lag tog nytta av Englands bästa hemmafans. I andra så var det fansen som visade vägen och laget tog nytta av det och fansen hade varit värda att få explodera i glädje på övertid. Heck pratar redan mycket med laget om att inte blir rädda för förväntningarna och trycket fansen skapar utan att slappna av njuta och kan han få igenom det budskapet så är mycket vunnit
Leeds United sportcarl
2018-02-18 22:18
som helhet är det högst 4-5 jag kan ge godkännt eller mer idag, dock väldigt nöjd med de sista 25-30 minutrarna,
Leeds United Rikard
2018-02-18 22:08
Sportcarl//

Såklart krävs det mer änn 30 min godkännt inhopp. Men med tanke på dom få chanserna han fått på den senaste tiden så förtjänar han iaf att få ett par upplyftande ord på ett svenskt forum. Alioski har fått på tok för många chanser. Han är kanske ur form men vi har inte råd med att spela med en spelare från start match efter match och hoppas på att formen plötsligt är där.
Leeds United sportcarl
2018-02-18 22:06
Roofe var väl den av inhopparna som var bäst och dessutom levererade mål, vi bör nog starta en svit av vinster nu om vi skall ha den minsta chans att gå till play off, oavgjort duger inte i den situation vi satt oss i
Leeds United Duke
2018-02-18 21:50
Nej Sacko var inte lysande med spelet blev bättre när han kom in. Lär krävas minst 4 poäng mot Derby och Brentford helst 6.
Leeds United sportcarl
2018-02-18 21:42
Sacko kräver iaf jag mer av än vad han visat idag eller under hela tiden i klubben,
Leeds United Duke
2018-02-18 21:28
Och kul att du två största hackkycklingarna är tungan på vågen i Lasogga och Sacko.
Leeds United sportcarl
2018-02-18 21:01
Saiz kräver bevakning och vågar gå framåt, kommer avlasta Pablo något enormnt, då har vi iaf 2som inte bara passar i sidled eller bakåt, men han kan säkert vara lite ringrostig i början och han kan inte göra allt själv, alla måste snäppa upp, tycker ingen idag spelade 100 % på topp
Leeds United Rodell
2018-02-18 20:53
Duke // Ska bli intressant iaf se hur saiz kommer in och hoppas vi får se bättre spel över 90min
Leeds United Duke
2018-02-18 20:49
Rodell// Ja har man tre krigare bakom så kan Saiz och Pablo anfalla med Lasogga.
Leeds United sportcarl
2018-02-18 20:40
spelarbetyg leedsallover Wiedwald 5 Anita 6 Pennington 5 Jansson 6 Bock 6 Dallas 6 O Kane 5 Forshaw 6 Hernandez 7 Lasogga 7 Ekuban 5
Leeds United WhitesMOT
2018-02-18 20:37
@Duke:

Vilket vad ? :)
Leeds United sportcarl
2018-02-18 20:34
LinusM 19:54. plus försvar och målvakt
Leeds United Rodell
2018-02-18 20:32
Duke // Anita gjorde inte bort sig idag och kunde hålla bollen på backen istället för att tjonga som berardi gör och följer med bättre offensivt också. Cooper och pennington klarar jag inte av att välja mellan. Tror du saiz och hernandez klarar av hemjobbet? I ett 433? När båda surar på backen för dom inte får frisparken och motståndarna kör fullt ös mot oss medans do ligger där och grinar :P
Leeds United Lindholm
2018-02-18 20:28
Pannben
Leeds United Duke
2018-02-18 20:20
Rodell// Lonergan Berardi Jansson Cooper Bock Viera Forshaw Phillips Saiz Lasogga Hernandez Inte svårare än så.
Leeds United Duke
2018-02-18 20:19
Whitesmot// Vilket?
Leeds United Lassepostis
2018-02-18 20:18
Ingen kan komma och säga att playoff är kört. 42p. att kriga om. Får de bara ihop 90 min fotboll så kommer resultaten. Moralen och kunnande finns, nu är det bara upp till Coach att förvalta det.

We are Leeds
Leeds United Rodell
2018-02-18 20:16
Vetefan hur saiz ska spela i ett 442 eller 4141 eller om cooper ska få penningtons plats eller om berardi ska ta anitas för Anita gjorde inte bort sig och han tjongar inte heller hela tiden som berardi gör
Leeds United WhitesMOT
2018-02-18 20:15
Duke //

Det kommer kräva ett mindre mirakel. Bättre låta dem få chansen att hitta nån slags identitet i lugn och ro.
Leeds United Duke
2018-02-18 19:59
Målvaktsbyte nu och låt Felix sitta på bänk resten av säsong sen sälj. Lasogga bra igen men synd han inte kan hålla ner sista nicken. Pablo bra och ska få fortsätta med Saiz men gärna 4-3-3 mor Derby. Pennington tycker jag är dålig in med Cooper. Anita bra men lär inte behålla platsen. Det är inte kört ännu.
Leeds United WhitesMOT
2018-02-18 19:56
Måtte nu inte Cooper få tillbaka sin plats bara för att. Penny var inte bra idag men han är dock mycket bättre än Coop.

Forshaw och Klich nästa säsong. MUMS !

Felix måste ha varit med om nåt traumatiskt när han var yngre. Hur man kan vara så bollrädd på denna nivån är ett under.

Har inte haft mycket till övers för Lasogga men fan om vi inte ska försöka lösa honom.
Leeds United Linus.M
2018-02-18 19:54
9 mål och 4 assist för Lasogga med 15 starter. Han är och var aldrig problemet, mittfältet är.
Annons: