/england/leeds/forum/139.aspx/england/leeds/forum/139.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United BullenKarlsson
2018-07-10 16:35
Hughill ryktas det starkt om. Vet inte riktigt. Var ju bra i Preston, men skulle gärna gå på nån med lite mer känsla och teknik. Känns som en budget variant av Chris Wood, men jag kan ha fel.
Leeds United sportcarl
2018-07-10 15:04
är väl bara att ta in Blackman nu,gjorde ju en riktigt utmärkt förra säsong i championship, har Sheffield United råd med honom borde vi också ha det, enligt HITC har han 8000 pund en verklig modest summa. pinsamt nästa vecka när försäsongsmatcherna börjar och bara stå där med en målvakt som tränar Med A-laget,
Leeds United sportcarl
2018-07-10 14:31
Kristoffer 14:08. Han sover i Leeds matchtröja på landslagsträffarna
Leeds United sportcarl
2018-07-10 14:28
Har jag också undrat några veckor nu varför vi inte går på Haaland
Leeds United WhitesMOT
2018-07-10 14:22
Han kan ju alltid låta kontrakten rinna ut och sen skriva gratis.
Leeds United Kristoffer
2018-07-10 14:08
Är inte sonen Leeds-supporter?
Leeds United BullenKarlsson
2018-07-10 13:55
Thom // Sett det med. Borde vara solklart. Har samma älgsteg som far sin.

Scums har scoutat honom, men svårt att tänka mig att han går dit.
Leeds United Rodell
2018-07-10 13:53
Thom // Där är det nog priset 5m för en 17 åring som avskräcker oss.. hade vi redan haft ett bra a-lag utan att vi måste investera så skulle det säkert kunna gå dok så tror ja inte prioriteringarna är där just nu.. fick förövrigt 5m från att det är det som sägs Juve ha erbjudit
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-07-10 13:42
Varför budar vi inte på Alf Inge Haalands son Erling som fullständigt exploderat i Molde denna säsongen. Endast 17 år gammal och med klubbar som Juventus och scums efter sig har han uttalat sig att hans dröm är att vinna PL med Leeds. Vi lär få betala för honom men om han nu är ett sådant stort fan (född i Leeds för övrigt) så måste vi ju i alla fall försöka få hit honom!
Leeds United Kristoffer
2018-07-10 13:37
Såg någon på twitter som skrev att en möjlig anledning till att Blackman inte har blivit klar än är att Chelsea har lånat ut tredjemålvakten till Vitesse, andremålvakten har ledigt då han deltagit i VM och Courtois är fortfarande i Ryssland.
Leeds United stonefree
2018-07-10 12:28
Allt som inte är klart och påskrivet är ju hypotetiskt. Jag säger inte att Pontus kommer att gå nu, men om det inget görs på sikt, kommer han nog inte att stanna. Lika väl som det på sikt inte går att hålla sin landslags plats i ett mediokert CS lag. Han var ju betydligt sämre förra säsongen än säsongen innan, jag var på flera matcher där hans Hat song inte ens kom upp. Många tyckte han kändes uppgiven på plan. Självklart finns det möjligheter att få in bra folk innan serien börjar. Men vi har inte fångat in en enda av dem som fanns högst på önskelistan. Vilket ju gör att vi hamnar längre ner på listan med spelare som kanske är något sämre och billigare, just priset kanske gör att flera har råd att vara med att bjuda! Att vi inte hade köpt/ lånat klart, till dags datum hade jag självklart förstått, men ett lån på 10 veckor, känns sådär, nej det känns skit. Med tanke på att många har legat lågt, så får vi räkna med att det explodera närmaste veckorna på transfer fronten. Det kan det ju bli huggsexa. Hatten sv för Nottingham som nu mer eller mindre har handlat klart och fått alla de spelare de var ute efter. De borde helt klart att vara topp 1-4 nästs säsong!
Leeds United sportcarl
2018-07-10 11:12
Stonefree11:00.fönstret är inte stängt och truppen är inte spikad. Och Jansson, Saiz spelare som det skrevs för någon månad sedan att de lär försvinna de är kvar:). Mitt tips är att han är kvar i augusti. Sin plats i landslagstruppen har han garanterat om han är kvar i Leeds om han levererar som han kan, men känns långsökt Diskutera det. Är som att Diskutera att hypotetiskt ökar han sin chans om Han går till en PLklubb men får Sitta på bänken eller får minimal speltid
Leeds United Duke
2018-07-10 11:07
Samarbetet med Chelsea verkar bra. Är ok med lån då man räknar med att Bailey blir förstemålvakt på sikt. Roofe verkar dumt att sälja bäste målskytt förra säsongen och kan spela på flera positioner.
Leeds United Rodell
2018-07-10 11:04
Gunn har gått till Southampton, stockdale verkar helt kört men enligt Phil Hay har vi ökat takten på att försöka få in Blackman från Chelsea på lån
Leeds United sportcarl
2018-07-10 11:02
Jag skulle tycks det var ok att sälja Roofe för att få in en anfallare av riktig toppklass som Vydre, Assombalonga, Mariott, Kodjia om det är på sista öret det hänger. Som back up ha Roberts, Edmondson och kanske någon mer från academy eventuellt Ekuban om vi inte kan bli av med honom
Leeds United stonefree
2018-07-10 11:00
Sportcarl : Men visst sa han att han ville vara kvar, men att han ville se en rejäl satsning av Leeds. Tror du han äventyrar sin mittbacksplats i landslaget, med att stanna i Leeds om inget händer i positiv riktning på spelarfronten. Undrar vad Pontus tänker om att Bartley går till West Bromwich, utan att Leeds brydde sig om att försöka få honom till Leeds?
Leeds United sportcarl
2018-07-10 10:48
Om Pontus har man hört spekulationer här i 1,5 år att han lär försvinna, men han är kvar. Och lär bli det. Och han förtydligade för drygt en månad sedan att han vill spela i PL men med Leeds. Skall dessutom bli pappa i Oktober
Leeds United stonefree
2018-07-10 10:38
Det som oroar mest är ju hur tar Pontus det här, han har ju gjort klart att han vill se en riktig satsning i Leeds. Han är ju närmare en fast mittbacksplats och kaptens binda i landslaget än någonsin för. En plats som kan bli svår att behålla om man harvar i ett mittenlag i CS. Händer inget snart, finns det risk att Pontus kräver att bli uppsatt på transfer listan. Vilket vore en katastrof. Vad gäller Pearce, så säger jag det igen, han kan gå långt, men att säga att han redan är ordinarie vänsterback, kanske är att ta i. Han har inte spelat en enda match som har gällt annat än att vi blev 11 eller 14 lag i serien. Det är helt annat när det är skarpt läge, där matcherna gäller att förbli ett topplag eller kämpa för komma ditt, jag vill se killen bemästra det innan jag säger nått.
Leeds United Danne K
2018-07-10 10:04
Gunn till Southampton lutar det åt.
Leeds United Rodell
2018-07-10 09:55
Grejen med Berardi är att han kan spela överallt i backlinjen, han är okej med att bli bänkad för någon som är bättre.. han har säkerligen ingen överdriven lön och säsongen under Monk var han riktigt bra trots att han fick större delen spela på ”fel” kant så det är en spela som jag sa tidigare Bielsa gillar sen är nog inte tanken att han ska starta denna säsong men som det ser ut med värvningar in kan man ju inte utesluta det :)
Leeds United sportcarl
2018-07-10 09:50
Berardi gjorde högst en riktigt bra match förra säsongen. Ayling och Pearce känns bättre och jämnare hur mycket passion än Berardi har. Hans plus är väl att han kan spela på bägge kanterna
Leeds United Rodell
2018-07-10 09:44
Bielsa gillar Berardi, sa han på presskonferensen så han kommer vara kvar.. gillar att han kan spela över hela backlinjen.. Idag händer något! Idag värvar vi!
Leeds United stonefree
2018-07-10 08:24
Berardi’s spräckte skalle var ju borta mot Bristol C när vi vann med 3-0, inte säsongen innan!
Leeds United stonefree
2018-07-10 08:14
Berardi har straffats för ett par idiotiska röda kort förra säsongen, vilket är löjligt, han har så mycket passion att det flödar över ibland, när han säsongen innan vart utvisat med spräckt skalle och blodet rann, var han en hjälte. Jag tror han var så frustrerat över att vi hade så många dåliga spelare förra säsongen, att man fick inte ihop en spelstil, det bytes hej vilt på alla platser och allt gick på en höft. Säsongen 16/17 var han kanon och mig veterligen var det ingen som klagade på honom då! Jag har sett honom live så många gånger och han ger alltid 100%. Jag tror att han kommer att vara kvar och ge allt till kommande säsong! Vi har många unga lovande spelare som gjorde det okej, som Peacock och Pearce, men de gjorde inte en enda match under press förra säsongen, när de klev in var allt redan kört. När det gäller Peacock fick han ju lämna York, för att han inte klarade pressen. Han släppte in 18 mål på 11 matcher, endast en gång höll han nollan, i Leeds, så statistiskt sett är det ju inte jättebra. Men med lite mer erfarenhet kan han nog bli bra så småningom. Men vi måste ha in en första målvakt av klass.
Leeds United sportcarl
2018-07-10 08:06
Är väl minst ett 10tal kvar vi bör göra oss av med och många av av dem tjänar bra utan att leverera. Kanske därför vi har så svårt att ta in spelare. De bock, Berardi, Anita, O'Kane, Murphy, Sacko, Ekuban, Antonsson för att nämna några
Leeds United Kay80
2018-07-09 23:15
Berardi tycker jag vi kan göra oss av med. Så sjukt vårdslös och tycker inte han är en så bra spelare. Sälj honom eller släpp.
Leeds United stonefree
2018-07-09 22:16
Konstigt att vi gick så länge efter Vydra ( Nöjd Thom) ha ha ha. Han var ju aldrig intresserat i att komna till Leeds någongång. Jag tror inte heller Leeds ens har frågat om Bartley och £3,5 mille är ju ett fynd. Här om dagen stod det £6 mille, även det hade jag sagt ja till. När han var hos oss, var han en så viktig kugge i försvaret. Jag kan säga att ett skadefritt försvar bestående av Ayling Barley, Jansson och Berardi skulle bli ett av CS absolut bästa, har man ett sådant manskap där bak sprider det sig vidare genom de andra lagdelarna också! Så för mig det tjänstefel modell katastrof att inte ens ha visat intresse för Bartley, vilket också har börjat spridda sig på de olika sociala medierna, många är helt vansinniga! Jag skiter i hur mycket kompis Orta är med Bielsa, den fan ska bort, han har ju inte lyckats med någonting sedan han kom, förra säsongen skyllde de på att han blev anställd i juni och hann inte med, nu är vi inne i juli och han verkar inte hinna i år heller!
Leeds United Kay80
2018-07-09 22:07
Rodell// Du har rätt. Tänkte på svenska fönstret. Då kanske Swansea tar honom eller Newcastle eller helt enkelt någon annan klubb. Jag tror mycket på honom om han håller sig fri från skador. Tror inte det skulle bli en ny Antonsson eller Cibicki.
Leeds United Rodell
2018-07-09 22:00
Fönstret är öppet för längesen.. om skulle inte vilja ha mrabti.. han står inte ut i allsvenskan och sånna har vi redan testat
Leeds United Kay80
2018-07-09 21:44
Han har 6 månader kvar på kontraktet och ett bud på 1,5 miljoner pund så släpper DIF honom. Jag skulle vilja ha kvar honom i DIF men en win-win situation :-)
Annons: