/england/leeds/forum/138.aspx/england/leeds/forum/138.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rodell
2018-08-04 20:07
Kan du dra Coopers statistik med och utan sen han kom till Leeds?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Rodell
2018-08-04 20:06
Stonefree // Du säger bara att alternativen vi har va sämre förra säsongen eller ;) Cooper har sina matcher absolut och verkar vara en jäkligt bra människa men vill vi gå upp till PL tror iaf inte jag han är rätt man att starta varje vecka och vara vår kapten.. något jag störde mig oerhört på förra säsongen var när nya unga spelare va på plan och han verkade inte alls bry sig om dom.. när edmondson kom in mot QPR så sprang Ayling fram direkt sa några ord och tagga igång honom direkt!..
Leeds United sportcarl
2018-08-04 19:37
We can not buy players and nerver sell players. Tydligt statement från Radz.
Leeds United stonefree
2018-08-04 19:24
Jag har inte sagt att Cooper är bra. Jag har sagt och skrivit att om man ser på statistik så vinner Leeds oftare med Cooper på plan än utan Cooper. Ändå sågar folk honom! Sedan kan man ju själv avgöra vad man vill med statistiken. Som jag har skrivit så många gånger för att ett lag kan enligt statistiken äga boll i 99% av en match men ändå förlora!
Leeds United Bobby Eagle
2018-08-04 18:54
Står här och funderar efter en intressant start på ligan.... Håller mä... bra resultat, och om än tidigt, visar hur tight det kan komma att bli.. men en annan fundering... TC mörkade skador och laguttagningar ändå in till timmen före match... Bielsa går ut två dagar före match och "bekräftar" skador och delar av lagets formering... Är han än mer slug i sin kommunikation eller bara helt ärlig??
Leeds United sportcarl
2018-08-04 18:39
Överlag bra resultat idag
Leeds United Duke
2018-08-04 18:28
Real Nottingham börjar dåligt. WBA förlorar och ligan är öppen.
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-08-04 18:21
Tänk vad det går att leka med statistik till egen fördel.
Cooper är en av elva.
När han kanske fixa ett baklängesmål så kanske typ Roofe o Pablo gjorde två snygga strutar o då var Cooper med o vann men det var knappast hans förtjänst.
Han är o förblir en säkerhetsrisk men jag hoppas verkligen att jag har fel o du har rätt Stonefree
Leeds United Linus.M
2018-08-04 16:22
West Brom, Nott Forest och Middlesbrough ligger alla under :)
Leeds United Kristoffer
2018-08-04 15:41
Om hur påläst Bielsa var inför jobbintervjun. När Kinnear och Orta ville veta hur väl Bielsa kände till the Championship: Bielsa delved into his copious notes and began his response by detailing the respective teams in formation from last season’s Burton v Bolton game. Then, he went through every formation Burton and Bolton had used throughout the season and, after that, he did likewise for every other club in the division. Bielsa could say, for example, how many times a team had played 4-3-3, 4-4-2 or 3-5-2. He had even calculated the probability for one formation to beat another.
Leeds United sportcarl
2018-08-04 14:25
Min gissning av laget
BPF
Berardi, Phillips, Cooper
Ayling, Douglas
Klich
Hernandez, Saiz, Alioski
Bamford
Leeds United sportcarl
2018-08-04 14:21
Bra inför artikel. Dock tror jag inte det blir det laget såvida inte Bielsa mörlat
Leeds United Linus.M
2018-08-04 14:10
Då åker vi!
Leeds United WhitesMOT
2018-08-04 13:37
Undrar om han hjälpte till ? :))
Leeds United WhitesMOT
2018-08-04 13:26
Behövs ingen statistik för att se att Cooper har minst en groda i sig per match. Ibland blir det ingen men då sparar han den till nästa och gör 2.
Leeds United sportcarl
2018-08-04 12:54
Går man på förra säsongen får alla dålig statistik
Leeds United Duke
2018-08-04 12:21
Thom// Ja, Forshaw har vunnit någon enstaka match.
Leeds United Moorne
2018-08-04 12:02
// Thom

Haha, Jag hoppas att de 2,7 procent fel jag har är tipset :)))
Leeds United Rodell
2018-08-04 12:00
Vi vinner lite mindre än 50% av matcherna med cooper i laget enligt den där statistiken.. det tycker inte jag är bra.. hur mycket vann vi med t.ex Bartley.. cooper verkar som en hel skön kille och bra att ha i laget men för mig får han gärna va bänkad för något mycket bättre
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-08-04 11:54
stonefree// Vad är statistiken med Forshaw i laget? Lyckades han vinna till slut? Cooper är en säkerhetsrisk som heter duga. Finns ett klipp på youtube med en bråkdel av hans misstag och det ser långt ifrån bra ut.
Leeds United Rodell
2018-08-04 11:49
Stonefree // Den statistiken är missvisande.. du får ju jämföra vad som annars hade spelat.. Hur ser statistiken ut med Bartley t.ex.. Cooper har ju tre röda med så om vi nu enligt dig är så bra med honom så borde du ju inte gilla honom när han sviker laget och är avstängd för idiot tacklingar
Leeds United stonefree
2018-08-04 11:40
Många gnäller som fan på Cooper och sågar honom totalt! Lite fakta från förra säsongen! Utan Cooper: 2 vinster 5 oavgjorda 9 förluster 11 poäng 0,68 poäng per match Med Cooper: 15 vinster 4 oavgjorda 11 förluster 49 poäng. 1,63 poäng per match. Vilket skulle innebära att om Cooper hade spelat alla matcher hade vi slutat på 76 poäng vilket hade räckt till play off! Tänkvärt är det: påminner lite om Bamba som gick från hjälte till fullständigt sågat för han gjorde några dåliga matcher i början av säsongen 16/17. Nu spelar han i PL och var en av Cardiffs bästa spelare förra året. Men jag ska inte idol förklara Cooper, för han är beroende av Pontus, men de två tillsammans fixar nog mycket i matcherna. Men det blir ingen Pontus från start i morgon och jag är jätte orolig för bakre delen av laget om vi ska köra 3 där bak och Peacock i målet. Tror de får det jävligt het om öronen!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-08-04 11:32
Moorne// 97,3 % korrekt!
Leeds United Linus.M
2018-08-04 10:52
Moorne//

100% korrekt.
Leeds United Danne K
2018-08-04 10:48
Media vet ju hur Bielsa har varit tidigare med att ”bråka” med styrelser och stå hårt på sina metoder och hur han vill ha det
Leeds United Moorne
2018-08-04 10:00
Danne: möjligt att jag inte har läst eller sett precis allt kring det där. Men är dey inte bara tidningarna som skriver att Bielsa är besviken? Dessutom har jag inte sett de uppgifterna inde mer pålitliga medierna.

Som jag förstått det har väl Bielsa bara sagt ungefär: ”Han är en bra spelare som ingick i planerna. Men vi får lösa det. Jag vet inte om vi kommer ta in en ersättare eller ej”.

Om någon kommer ihåg mer får man gärna rätta mig.
Leeds United Danne K
2018-08-04 09:51
Bielsa tydligen besviken på styrelsen över försäljningen av Vieira
Leeds United sportcarl
2018-08-04 07:41
North,South och John Charles utsålda, kanhända 1000 kvar just nu på West End, övre sektionen ej öppnad
Leeds United Duke
2018-08-04 06:39
Publiksiffran ser ut att bli en besvikelse imorgon.
Leeds United sportcarl
2018-08-03 22:55
Derby gör 2-1 15 sekunder innan slutsignalen
Annons: