/england/leeds/forum/136.aspx/england/leeds/forum/136.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Kay80
2018-07-09 23:15
Berardi tycker jag vi kan göra oss av med. Så sjukt vårdslös och tycker inte han är en så bra spelare. Sälj honom eller släpp.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United stonefree
2018-07-09 22:16
Konstigt att vi gick så länge efter Vydra ( Nöjd Thom) ha ha ha. Han var ju aldrig intresserat i att komna till Leeds någongång. Jag tror inte heller Leeds ens har frågat om Bartley och £3,5 mille är ju ett fynd. Här om dagen stod det £6 mille, även det hade jag sagt ja till. När han var hos oss, var han en så viktig kugge i försvaret. Jag kan säga att ett skadefritt försvar bestående av Ayling Barley, Jansson och Berardi skulle bli ett av CS absolut bästa, har man ett sådant manskap där bak sprider det sig vidare genom de andra lagdelarna också! Så för mig det tjänstefel modell katastrof att inte ens ha visat intresse för Bartley, vilket också har börjat spridda sig på de olika sociala medierna, många är helt vansinniga! Jag skiter i hur mycket kompis Orta är med Bielsa, den fan ska bort, han har ju inte lyckats med någonting sedan han kom, förra säsongen skyllde de på att han blev anställd i juni och hann inte med, nu är vi inne i juli och han verkar inte hinna i år heller!
Leeds United Kay80
2018-07-09 22:07
Rodell// Du har rätt. Tänkte på svenska fönstret. Då kanske Swansea tar honom eller Newcastle eller helt enkelt någon annan klubb. Jag tror mycket på honom om han håller sig fri från skador. Tror inte det skulle bli en ny Antonsson eller Cibicki.
Leeds United Rodell
2018-07-09 22:00
Fönstret är öppet för längesen.. om skulle inte vilja ha mrabti.. han står inte ut i allsvenskan och sånna har vi redan testat
Leeds United Kay80
2018-07-09 21:44
Han har 6 månader kvar på kontraktet och ett bud på 1,5 miljoner pund så släpper DIF honom. Jag skulle vilja ha kvar honom i DIF men en win-win situation :-)
Leeds United Kay80
2018-07-09 21:43
Som jag sagt tidigare. Gå för Mrabti från DIF. Han är riktigt bra. Tror han kommer kunna gå ganska långt.
Leeds United Kay80
2018-07-09 21:41
Vem vet, Jansson kanske försvinner oxå under fönstret när det öppnar. Han gjorde ju en riktigt bra insats mot Sydkorea och har säkert ögon på sig från PL klubbar.
Leeds United WhitesMOT
2018-07-09 21:27
Bartley är den sjukaste missen av dem alla. Dom får fan ha ett mindre mirakel till alternativ men just ser det nattsvart ut. Och det stavas Liam Cooper...
Leeds United Rodell
2018-07-09 19:44
Men skit i Vydra nu, ta in Hugill på lån värva maddison och marriott från Peterborough säkert billigare allihop tillsammans än vad Vydra kostar.. Maddison verkar ha en klausul på 1.5m för dom misslyckades gå upp
Leeds United Rodell
2018-07-09 19:21
Bartley och Jansson va ligans bästa mittbackspar enligt mig när dom spela ihop och att vi inte ens är med i leken för 3.5m är sjukt.. även om Bielsa inte gillar honom så vad tror han att han ska få för mittback till championship..
Leeds United Duke
2018-07-09 19:15
Thom// Mkt tragiskt ja.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-07-09 19:05
Duke// Och det är ju precis det som är så tragiskt då vi har en jävligt bra spelare som skulle välja oss om vi hostade upp £3,5m.
Leeds United Duke
2018-07-09 18:45
Thom// Ja dom var på semester. Men jag menar att han kan inte välja Leeds eftersom han inte fått något bud.
Leeds United Danne K
2018-07-09 18:42
Allt dött. Inte ens någon uppdatering med nya videos från träningarna på LUTV. Tråkigt...
2018-07-09 18:39
Duke//

Jag tror dock Bartley är läskunnig och har sett artiklarna där Ayling bland annat säger att han ska göra allt för att övertala Bartley om att skriva på för Leeds. De var väl också på semester tillsammans?
Leeds United Duke
2018-07-09 18:33
Vi har väl inte ens lagt ett bud på Bartley då är det svårt för honom att välja Leeds. Glöm Vydra och Hernandez nu och fokusera på rimliga nyförvärv och då menar jag inte i nivå med Cibicki. Målvakt, mittback och anfallare till att börja med.
Leeds United WhitesMOT
2018-07-09 18:27
"Intressant" att när vi väl verkar vara överens med Derby så höjer Vydra sina krav. Något som sagts vara på det torra länge mellan spelare och klubb.

Here we go again....
2018-07-09 17:49
Tragiskt att det ser ut som om vi misslyckas med att värva tillbaks Bartley. Vissa säger att hans senaste säsong varit skadefylld och givetvis borde det vara något problem, annars hade kanske inte Swansea velat sälja. Bartley var otroligt viktig för oss när han var inlånad och hade kunnat vara vår lagkapten för säsonger framöver. Ayling är nära vän med honom efter deras tid tillsammans i Arsenal men trots allt detta så ser det ut som om vi misslyckas värva även honom. Jag antar att Bartley själv säkerligen valt Leeds över WBA om han själv fått välja men inte så lätt att välja oss kanske om vi erbjuder ett flak öl som lön.
Leeds United Rodell
2018-07-09 17:36
Också sett den siffran florera kring wba och Bartley det något som vi borde gjort klart för längesen.. troligtvis så vill inte Bielsa ha honom eller så va det ett jippo från klubben att vi skulle sidan Bartley
Leeds United sportcarl
2018-07-09 16:52
WB verkar signa Bartley för 3,5 miljoner pund denna veckan. En summa vi borde kunna matcha.
Leeds United Rodell
2018-07-09 16:08
Saker och ting kan gå snabbt i fotboll och helt plötsligt så kan 4 stjärnförvärv stå där och man blir paff men man kan inte undgå att det är rätt oroväckande när flera av dom vi ”tydligt” varit ute efter inte blir av och alla anledningar verka tyda på att vi inte betalar det antingen klubb eller spelare vill ha.. Lewis Baker fick gå ner i lön för Leeds inte ville/kunde betala det Chelsea önskade och då är killen på lån...
Leeds United Rodell
2018-07-09 16:03
Självklart inte... men hade Leeds förutsättningar varit annorlunda så är inte pengarna allt... du vet väl hur saker och ting fungerar... skulle watford erbjuda 50k sen kommer t.ex city/arsenal/spurs osv in och erbjuder 30k 8 av 10 spelare väljer nog sämre lön i en bättre klubb... säger inte att det är så exakt i detta fall men nog fan vill många inte gå till en klubb som presterat som vi gjort sista åren och besitter det lag vi gör just nu.. välkommen till verkligheten
Leeds United Linus.M
2018-07-09 15:44
@Rodell:

Haha, tror inte det är hans argumentation när han sitter vid förhandlingsbordet men visst..
Leeds United Rodell
2018-07-09 15:36
Jansson ska väl ha lite ledigt nu så vi får väl börja träningsmatcherna med 1 mittback och 1 målvakt! :)
Leeds United Rodell
2018-07-09 15:29
Han vill väl ha mer betalt om han ska gå till en klubb med så liten trupp och ”dåliga” spelare som Leeds har just nu
Leeds United Linus.M
2018-07-09 15:22
Kräver Vydra mer än £30k i veckan, som de enligt YEP var överens om, så förstår jag om ingen deal har blivit klar.

Sen måste ju saker börja hända såklart...
Leeds United stonefree
2018-07-09 15:08
Tror nog Leeds har försökt få till deal med alla dessa Rodell nämner, vilket ju kan vara en orsak till att inget annat här hänt, man ville nog avvakta och se vad någon av dessa affärer gick på, innan man ville gå vidare! Men då får dom fan rappa på och gå efter Bartley, kasta i lite mer än vad WB vill ge, gå för Maddison och Martiott, det blir väl i runda slänger £ 13-14 mille. Hitta en målvakt för runt £3-4 mille. Sedan får vi hoppas på att Bielsa kan klämma utsliten till av alla spelarna. Vi har ju en grundplåt att stå på genom Ayling, Pontus, Alioski, Hernabdez, Saiz, Forshaw. Vieiri och Tyler Roberts och Lewis, borde väl kunde slås om platser. Sedan är det ju de där som inte höll förra säsongen i Dallas, Philips, Roofe, O’Kane , Berardi m.fl någon borde lyfta sig rejält. Tror att Bielsa kommer att gilla Berardi, vet att det är många som inte gillar honom, men han personifiera lite av goda gamla ”Dirty Leeds”
2018-07-09 15:00
zZzzzzzzzz......... Just nu går vi mot ytterligare en fantastisk säsong i nomanssland. Boring boring boring. Enda chansen att vi lyfter är att 3-4 av våra unga talanger är så pass bra att de kan konkurrera direkt!
Leeds United Rodell
2018-07-09 14:55
Först vill Hernandez ha för mycket sen vill Vydra ha för mycket... först vill bham inte släppa stockdale för det vi erbjuder sen vill inte city släppa Gunn.. sen börjar blackman pre season med Chelsea (efter dom släppt eduardo? tredjeval?)..

Mycket skitsnack från Leeds ledning och verkar bara vara mer o mer för att sälja säsongsbiljetter.
Leeds United sportcarl
2018-07-09 14:54
Tveksamt om jag räknar in Hugill som klassanfallare utan snarare mer som en godkänd trots att han kommer från West Ham. Börjar kännas att även nivån på ryktena börjar sänkas. Hugill på lån dessutom.
Annons: