/england/leeds/forum/134.aspx/england/leeds/forum/134.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2018-08-03 10:52
För oss i Anti FB brigaden ;)

Klicka fort på play knappen innan logga in rutan poppar upp annars kan du inte starta videon. Vill man sen ha fullskärm så peka längst upp i videofönstret,upp kommer själva spelaren nere i bilden, klicka där pekaren står och sidan skiftar så du sen kan komma ner till fullskärmsrutan.

Ingen aning om nån fattar vad jag menar men.... :))))
Leeds United krelleg
2018-08-03 10:38
För den med mer abstinens så släpptes nytt avsnitt av Mighty Whites Podcast I veckan, och tror de sa att ett till kommer i helgen.
Leeds United krelleg
2018-08-03 10:32
@Rodell:

Grymt, här är länk till den som vill se.
Leeds United Rodell
2018-08-03 10:26
Den är ju 24min lång, så att betala 20pund kan väl vara rätt dyrt asså..
Leeds United WhitesMOT
2018-08-03 10:12
@Rodell:

Och där sket det sig för en Anti FB som mej :))

Jag hittar hans sida och kan se videon men kan ej starta den eftersom jag inte har FB konto. VÅGA VÄGRA FB !! ;)))
Leeds United WhitesMOT
2018-08-03 10:10
@krelleg:

Yepp, har också hittat den och försökt forska lite i det. Jag fattar det som att man kan se den via SKY GO men då måste man ha adress i UK/Irland. Om jag nu fattar rätt alltså....
Leeds United sportcarl
2018-08-03 10:04
Godkänt transferfönstret men inte mer. Douglas och Bamford är startspelare. In med en innerback av klass sedan är jag nöjd, och ersätts dessutom Viera är jag riktigt nöjd
Leeds United Rodell
2018-08-03 09:56
Whitesmot / Krelleg /

Jag gick in på facebook, och sidan Walmot3 skrollade ner lite så fanns en video med Baker på bilden som är Leading Leeds United, törs inte säga hur länge den finns uppe eller om det finns ett lättare sätt att hitta den.
Leeds United krelleg
2018-08-03 09:48
Leading Leeds United finns här, men man behöver Sky-konto (kostat vad jag kan förstå £20, är dokumentären värt det Rodell (eller hittade du den någon annanstans?)?
Leeds United WhitesMOT
2018-08-03 09:46
Tjatig men det är Phillips rollen som oroar mej mest. Vi behöver nån av samma fysiska form men som faktiskt kan diktera spelet med sina fötter. Phillips har aldrig gett mej känslan av att vara en bra passningsspelare. En Klich med mer fysik tack.
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-08-03 09:37
Fönstret har öppet 6 dagar till,när det gäller lån är det månaden ut.
Så det kan hända en del än.
Vi har 6st. Nya om man räknar med Roberts o tagit bort ett gäng dödkött (ej tillräckligt).Vi har oxå tappat en Viera som vi inte ville.
Tittar man på lagdelarna så ser vi starkare ut i år på samtliga utan gällande Mittbackar i anfallet ser vi oxå tunna ut men vi får hoppas att Bielsa får in förstärkningar på dessa positioner.Topp 10 med dagens lag känns rimligt o med två förstärkningar .Topp 6 .
Får Bielsa sitt system att fungera perfekt så kan det göra 4 till 5 placeringar.
Marching On Together
Leeds United WhitesMOT
2018-08-03 09:10
@Rodell:

Hur såg du den ?
Leeds United Rodell
2018-08-03 08:40
Sky sports sände en "dokumentär" Leading Leeds United.. se den ifall ni kan.. man blir jäkligt taggad på nya säsongen.
Leeds United Bobby Eagle
2018-08-02 23:14
Även om transfer-window inte varit helt enligt vad vi önskat - men vilket fönster Är det - så infinner sig en positiv känsla. Så här i backspegeln så tror jag respekten och tron på varken TC eller Heck infann sig. Och utan detta kan nog inget lag - oavsett trupp - verkligen prestera. Hoppas och tror att Bielsa-effekten kan bli större och viktigare än vi kanske tror... Imorrn börjar det som kan bli en jävla spännande och trevlig säsong! Tror stenhårt på minst top 6!!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2018-08-02 17:59
Sportcarl// Icke, men han har varit kapten på försäsong.
Leeds United sportcarl
2018-08-02 17:47
Är det klart att Cooper blir kapten?
Leeds United WhitesMOT
2018-08-02 15:48
Juan Foyth är ju ett rykte som inte riktigt vill försvinna denna sommar. Koppling mellan honom och Bielas ska tydligen vara rätt stark och nånstans läste jag att Foyth såg Bielsa som sin andra pappa under sin uppväxt.

Nu ska Foyth tydligen gått sönder under Tottenhams försäsong och ska missa starten på säsongen. Tror dom tänkte sig honom i början eftersom hela deras försvar gick långt i VM och man tänker sig ge dom tid att vila.

Kanske det är så att det ligger nåt i ryktet men att vi nu väntar och ser. Låna honom går ju fram till den 31:e. Och jag tror det blir nån typ honom vi tar in som MB om vi tar in någon. PJ och Cooper ( hjälp...) är nog bara att inse är startpar. PJ rubbar du inte på och tack vare Cooper är kapten så sitter han också lugnt. Tyvärr !
Leeds United terry cooper
2018-08-02 14:31
Ska vi köra med 3 försvarare så vill jag ha 3 CB i Pontus klass minst.
Leeds United Duke
2018-08-02 14:05
Större chans det blir Pennington.
Leeds United WhitesMOT
2018-08-02 14:05
Kalas hade smakat men kan inte se det tyvärr. Och jag ser nog hellre en rejäl defensiv fältare som slår bort Phillips. Den platsen känns svagast i hela elvan.
Leeds United terry cooper
2018-08-02 13:46
@Rodell:

Han o Maddison
Leeds United Rodell
2018-08-02 12:22
Chelsea ryktas vilja sälja Tomas Kalas, han har varit med i Championship och lyft upp två lag till PL... Han borde vi köpa!
Leeds United WhitesMOT
2018-08-02 12:21
Nixon skrattade åt Bamford ryktet så förhoppningsvis är det han som är ute och cyklar igen.
Leeds United sportcarl
2018-08-02 11:59
Vi vill ha in Pennington på lån enligt Alan Nixon. Har ledningen inte större ambitioner?
Leeds United Rodell
2018-08-02 09:47
PJ är ju uppenbarligen tänkt som en kandidat i landslaget, klart han skulle kunna vara det i Leeds då, vissa höjer sig med bindeln..
Leeds United sportcarl
2018-08-02 09:29
Murphy klar för Bolton nu när vi släppt honom. Bra ekonomisk affär både för Bolton och Murphy
Leeds United MR Clarke Nr8
2018-08-02 09:22
PJ,Forshaw eller Ayling tycker jag är lämpliga Kaptensämnen.
Det måste ju vara någon som alltid platsar i första 11an.
Leeds United WhitesMOT
2018-08-02 09:09

Leeds United
?Verifierat konto @LUFC
13 timför 13 timmar sedan

?? | Leeds United can confirm that Luke Murphy’s contact has been terminated by mutual consent.
Leeds United WhitesMOT
2018-08-02 09:04
Nope Captain Chaos it is.

PJ har aldrig visat att han är nån ledare även om han själv verkar tycka det. Phillips känns lika fel som Cooper. Enda som talar för honom är att han är hemmason.

För mej så här sett utifrån så borde det vara Pablo eller Forshaw.
Leeds United Rodell
2018-08-02 08:31
Tror vi Bielsa kommer byta kapten, nu är ju pontus tillbaka truppen börjar forma sig.. han verkar ju ha fattat ett stort tycke till Philips.
Annons: