/england/leeds/forum/133.aspx/england/leeds/forum/133.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United terry cooper
2018-06-15 01:39
Bielsa klar.
Leeds United Rodell
2018-06-14 21:24
Forest värvar Goncalves och carvalho från benfica inga billiga spelare ena på lån dok men sjukt hur mycket pengar vissa klubbar har ändå..
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2018-06-14 12:32
@Ritchie:

Bates gamla fax är i sönder igen så man har tvingats skicka kontrakten med brevduva. Lugn, det kommer ;)
Leeds United Ritchie
2018-06-14 12:29
Vad är det som inte händer?Som ett vacum just nu....tyst som i graven.
Leeds United Kristoffer
2018-06-14 11:17
Torres, Hernandez och Vydra längst fram blir bra...
Leeds United WhitesMOT
2018-06-14 10:51
@¤Thom Mattsson¤:

Så blir det när folk lägger 2 med 2 och får 93 :))

Tydligen kommer det sig ur att Bielsa försökte signa Torres till Lille och då är det ju såklart självklart att han kommer försöka igen till oss. Blir väl inte bättre av att Torres är kontraktslös tror jag.
Leeds United Ballsmash
2018-06-14 10:10
@Danne K:

Förhoppningsvis börjar vi skeppa spelare dit istället för att hämta spelare därifrån.
Leeds United Danne K
2018-06-14 09:47
Antonsson ryktas till Brescia i serie B
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-06-14 07:36
Fernando Torres till Leeds? Vissa rykten tycks inte veta några gränser. Gäller att åka med så länge det varar :)
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-06-14 04:28
Jahaja... borde väl hända något snart kan man tycka.
Leeds United Linus.M
2018-06-13 21:35
Stonefree//

Radrizzani har pengar och nu har vi även investerare från 49ers.

Vi kommer inte gå all in, men vi kommer satsa pengar som vi inte gjort förr. Att gå all in var det Aston Villa gjorde och titta på hur det gick. Radrizzani är inte så korkad att han kommer göra så.
Leeds United Kristoffer
2018-06-13 21:34
Adam Pope för fyra timmar sedan:

It’s understood Leeds United are considering a draft of a contract sent by ex Argentina & Chile boss Marcelo Bielsa who is in talks to become the #lufc new head coach. The draft was sent in the early hours of this morning. Bielsa’s camp say “the ball is in Leeds United’s court.”
Leeds United stonefree
2018-06-13 21:28
Det som jag fortfarande inte fattar, är vart kommer alla pengarna ifrån? Plötsligt verkar det som det inte finns några gränser för lönetak och övergångar. Tror det blir lite all in, bära eller brista. Inte mig emot, går det, så går det. Självklart kan man inte bara köpa sig till all framgång, men vi har ju alla tjatat i åratal på att det inte satsas något. Men det känns lite kusligt trots allt att plötsligt händer det grejor, för Bielsa kommer inte att nöja sig med den trupp vi har. Tror inte det finns en enda i truppen som ska känna sig 100% på en plats i laget. Jag gissar på att Hernandez bli kapten iallafall. Men det är ju med blandat förtjusning man går in i det här, men som jag skrev längre upp, man kan köpa sig till mycket, men någon garanti finns det ju aldrig. Men topp 6 måste det ju bli. Topp 2, är nog att spänna bågen för mycket. Vet inte hur ekonomin är hos de klubbar som åkte ut, men alla tre måste ju i dagsläget ses som toppkonkurrenter, sen har vi ju Derby, Middlesbrough, Reading, sen kommer det ju alltid något eller några överrasknings lag, Nottingham verkar ju inte sakna pengar! Nu väntar man spänt på att se vilka som kommer in av nya spelare. Hoppas att det blir Brittiska spelare med bra CV i bagaget! Såg att det skrevs £67k sen, det är väl frugan hans som ska ha sista 1000 lappen, så hon kan gå på Primark och handla! För något Poundland blir det inte, de har gått i konkurs. Tror de har/hade flera tusen affärer i England, skapligt med folk som förlorar sina jobb!
Leeds United Linus.M
2018-06-13 20:22
Bielsa verkar ha £67k i veckan, £3.5m på ett år. Är nog inte helt omöjligt faktiskt.. som jag sagt förut.. det kommer satsas i sommar.

Tröttsamt att det aldrig kan bli officiellt dock.
Leeds United sportcarl
2018-06-13 19:45
Låter hyfsat mycket. Kan tänka mig att snittet på Alagspelarrna är 8000 pund i veckan där kanske topparna ligger på kanske 15000 och de sämre kanske på 5-700pund. Men nu kanske det är nya tider med spenderbyxorna på
Leeds United stonefree
2018-06-13 19:32
Enligt Argentinskt media ska Bielsa få £ 68 tusen i veckan
Leeds United sportcarl
2018-06-13 19:13
Det med Bowyer handlar vid sidan om planen.och är inte bara det som hände utanför nattklubben
Leeds United stonefree
2018-06-13 18:20
Ha ha ha den var bra med Boyer för mycket skit i bagaget. Då ska vi nog inte ta in Bielsa????????
Leeds United sportcarl
2018-06-13 18:19
Inte bowyer. Inget Leeds hjärta och för mycket skit i bagaget. Harte däremot underbar kille med leedshjärts
Leeds United stonefree
2018-06-13 17:55
Peking White!

Ooh Ian Harte, intressant

Tänk Lee Bowyer och Ian Harte som tränar duo, det hade varit nått det!
Leeds United Kristoffer
2018-06-13 16:50
Försäsongen börjar nu 25:e igen.
Leeds United Peking White
2018-06-13 16:38
stonefree //

Såg någonstans att ian Harte väntades bli assisterande och han borde kunna tolka i början

Leeds United stonefree
2018-06-13 16:15
Hur stort ett problem är det att Bielsa inte kan Engelska? Tänkte mest det där med småprat med spelarna och så kan ju bli svårt! Under matcherna coacher de flesta från sidlinjen, det blir ju lite svårt om Bielsa ska berätta det på Spansks först till en som sedan ska förra det vidare till spelarna, då är ju den aktuella situationen sedan länge borta. Det har faktiskt gått sådär i lag där inte Spanskan är första språket!
Leeds United Danne K
2018-06-13 15:17
Jag fattar inte vad som skiljer oss från andra mittenlag i championship ang ekonomin. Såg att det skrivits innan att vi har en budget på typ 20 mille pund för nya spelare. Vad har tex Nottingham då det smäller upp 13 mille pund för en portugis från benfica.
Leeds United Rikard
2018-06-13 15:15
Självklart är det en fingervisning när journalister bekräftar övergångar hit och dit men jag vågar aldrig vara 100 förrän klubben går ut med det själv
Leeds United stonefree
2018-06-13 14:16
Tror att om vi frågar Fredrik Karlsson snällt kanske han kan lägga in sånt
Leeds United Rodell
2018-06-13 13:40
Nja nu lugnar vi ner oss än är det nog inte 100a ;) har vi ingen sillyseason på svenskafans längre någon som uppdaterar om alla rykten eller kör alla twitter nu :)
Leeds United Linus.M
2018-06-13 13:07
Lundh hänvisar till den spanska journalisten. Är klart nu.
Leeds United sportcarl
2018-06-13 12:21
Känns som det blir klart idag
Leeds United stonefree
2018-06-13 12:20
Olof Lundh skriver på Twitter det är klart med Bielsa!
Annons: