/england/leeds/forum/132.aspx/england/leeds/forum/132.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rodell
2018-03-03 06:19
Fyfan va man lider mer när man får se alla matcher... radz och orta har verkligen fuckat upp spelartruppen och det här med lönetak osv kommer aldrig funka.. Undra om vi går en lika hemsk sommar tillmötes nu stänger ju transferfönstret mycket tidigare men vi kommer väl värva mer serie b (mbakogu från carpi) Hoppas man få se pearce aktuell nu och kanske clarke för dessa två sticker ut i u23
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2018-03-03 00:23
Första säsongen på.mannaminne jag inte åker över. Får bli kraftiag till nästa säsong.
Leeds United sportcarl
2018-03-03 00:09
På rak arm kan jag bara komma på en målchans värd namnet som vi hade och det var Saiz skott efter 10 minuter. Tyckte våra första 20 minuter var förtroende givande med 6-7 hörnor och vi höll spelet uppe godkännt. Men sen fallerar allt totalt. Största floppen denna säsong måste vara Wiedwald. Han är ju pinsamt dålig. Dock vill jag inte skylla dagens förlust enbart på honom.
Leeds United Simo LUFC
2018-03-03 00:07
Heckingbottom håller inte hög klass enligt min mening. Investera pengarna på en erkänt duktig manager/coach och inte på spelare som Wiedwald, Alioski, De Bock m fl. Sist men inte minst. Orta Out!
Leeds United WhitesMOT
2018-03-02 23:47
Phil Hay @PhilHayYEP

Heckingbottom: "We won't get where we want to be with that type of performance." #lufc
23:25 - 2 Mar 2018

Århundradets understatement.
Leeds United WhitesMOT
2018-03-02 23:46
@Kristoffer:

:)

Inte menat som ett angrepp på dej. Mer ställt som en iaktagelse av själva läget i laget.
Leeds United sportcarl
2018-03-02 23:30
inget att säga om den här förlusten, och att förlora mot ett så här bra lag kan jag acceptera, tyckte Traore, Bamford, och Downing var riktigt riktigt bra, Heck gjorde några tappra försök men är inte lätt att trolla om man inte har verktygen,
Spelarbetyg
Wiedwld 2
Anita 5
Jansson 5
Cooper 6
Berardi 5
O Kane 5
Phillips 4
Alioski 5
Saiz 6
Dallas 4
Lasogga 4
Forshaw 5
Viera 4
Ekuban 4

I övrigt kändes det nära att Saiz tjafsa till sig ett rött kort efter slutsignalen.
Leeds United Kristoffer
2018-03-02 23:20
@WhitesMOT:
Förlåt.
Leeds United Gary Kelly
2018-03-02 23:10
Saiz klarade sig märkligt nog från utvisning i slutet, missade hans gula i första... någon protest eller vad hände ?
Leeds United WhitesMOT
2018-03-02 23:05
Kristoffer //

Ärligt talat. Spelar det nån roll egentligen ?
Leeds United Kristoffer
2018-03-02 22:57
Saiz hamnade väl i bråk efter slutsignalen igen trots att han hade ett gult kort? Fattas bara att han blir avstängd igen.
Leeds United Rodell
2018-03-02 22:56
Sjukt att lägga 20m på spelarköp och höja lönekostnader med ca 7m och tamefan va sämre än året innan som radz sa i QA då kan man undra hur Orta får vara kvar...
Leeds United WhitesMOT
2018-03-02 22:56
Undrar vad dom säger till varandra i omklädningsrummet nu ?

Cooper - " Jaha, det var det det. Någon som ska med på McDonalds ? "

PJ - " Har di nåd me räksallad ?! "

Resten - " Kollar twitter...."
Leeds United Kristoffer
2018-03-02 22:54
Middlesbrough behövde ju inte direkt slita ihjäl sig om man säger så.
Leeds United stonefree
2018-03-02 22:47
Jag vet att någon sa förut i veckan när jag varnade för Traore ( Han är väl ingen Messi!) I Championship är han det. Man skäms ju för fan när man ser honom och jämför med våra spelare. Vi har ju ingen som ens är i närheten av hans kvalitéer som fotbollspelare. Han ligger på över 8,5 i betyg i varje match. Vi är så långt från slutspel som man kan komma, tur vi inte kan åka ut. Det finns ju absolut ingen glädje i Leeds som spelare eller som lag. Vad har de i kön varje vecka? 70 80 papp. Det är sjukt för just nu håller det inte ens leauge 1 klass. Till och med Pontus har gett upp.
Leeds United Gary Kelly
2018-03-02 22:43
Felix - 2
Berardi - 4
Jansson - 5
Cooper - 4
Anita - 5
Dallas - 4
Phillips - 3
O’Kane - 3
Alioski - 3
Saiz - 4
Lasogga - 3

Forshaw - 4
Vieira - 4
Ekuban - 2
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2018-03-02 22:40
Återigen, hur i helvete är det möjligt att varenda inlägg vi slår är helt otroligt jävla värdelösa? Jag hade skämts om jag var fotbollsspelare och slog dessa inlägg gång efter annan! Det sjuka är att jag förmodligen hade gett upp efter 2-3 försök och kanske försökt med något annat men våra så kallade fotbollsproffs på planen försöker hela tiden med konststycket att överträffa sig själva med sämre och sämre inlägg.
Leeds United Gary Kelly
2018-03-02 22:39
Såå djävla slätstruket faaaaaaaaaan !
Leeds United Rodell
2018-03-02 22:37
Wiedwald borde betala tillbaka pengarna för dom tillresta och radz borde lämna klubben om han inte lägger pengar på bättre spelare i sommar
2018-03-02 22:35
Mina betyg: Felix - 1,5 Berardi - 4,5 Jansson - 4 Cooper - 4 Anita - 4 Dallas - 4 Phillips - 3 O’Kane - 2,8 Alioski - 4,5 Saiz - 4 Lasogga - 4 Forshaw - 4 Vieira - 4 Ekuban - 4 + Att matchen (snart) är över. - Allt. God natt.
Leeds United WhitesMOT
2018-03-02 22:35
Detta är nog första gången någonsin där jag haft möjligheten att se Leeds som jag tittat bort utan att känna någon som helst ångest över mitt beslut.

Redan efter 1-0 började jag göra annat utan bekymmer. Inte ens sur över det jag sett. Känner snarare ett behov av att skratta åt skiten. Ingen av dagens spelare är värda att bära tröjan eller supportas av framförallt de tillresta. Ingen.
Leeds United tamuzz
2018-03-02 22:33
Som vi spelar , så förtjänar vi att åka ur om jag ska va ärlig. Inte undra på att vi åkte ut mot newport. Ett hungrigt Bradford hade slått oss nu. Vi kan inte ens skapa en målchans, passa bollen inom laget eller hantera press. Vi är Så jvla usla. Dom leker med oss! Jag skäms över att kolla.
Leeds United Gary Kelly
2018-03-02 22:29
Inte många som får godkänt i kväll !!!
2018-03-02 22:25
Och noll skott på mål såklart..
2018-03-02 22:24
Vi kan ligga på plats 14 efter matcherna imorgon. Är väl någonstans där vi förtjänar att hamna. Ett mer trubbigt, slött, segt, avdankat, värdelöst Leeds United vet jag inte om jag sett tidigare. Får nästan gå tillbaka till säsongen då vi åkte ur the Championship för att komma ihåg en säsong när vi var sämre.
Leeds United Rodell
2018-03-02 22:22
Startar Felix mot wolves är det inte ens värt att sätta på matchen...
2018-03-02 22:21
Undrar när vi kommer ha ett skott på mål nästa gång. Blir det mot Wolves kanske?
Leeds United Rodell
2018-03-02 22:18
Radz och orta har lyckats riktigt bra med denna spelartrupp...
Robert.T.
2018-03-02 22:17
@Simo LUFC:

Simo//

nej, förstår ite heller. liknar bara nån som ingår i sekter,
Leeds United WhitesMOT
2018-03-02 22:16
Vi är verkligen konsekventa.

Skitdåliga från start och agerar som skamsna hundar när vi sen ligger under.

På många sätt rätt skönt att säsongen redan är över faktiskt. Hoppas nu bara Hecky ger lite U23:are chansen på vägen in.
Annons: