/england/leeds/forum/126.aspx/england/leeds/forum/126.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2018-05-01 17:47
känns tråkigt nog som en normalplacering och förra säsongen överraskande bra
Leeds United Kristoffer
2018-05-01 17:28
Vi kan sluta 12-16 plats i tabellen. Om vi slutar på 16:e plats är det väl vår näst sämsta placering i andraligan sedan vi åkte ur PL. Sämsta är ju så klart när vi blev nedflyttade till League One. 2004/05: 14 2005/06: 5 2006/07: 24 (nedflyttning) 2010/11: 7 2011/12: 14 2012/13: 13 2013/14: 15 2014/15: 15 2015/16: 13 2016/17: 7
Leeds United WhitesMOT
2018-05-01 17:09
Sista jag läste var prognosen 15k.
Leeds United stonefree
2018-05-01 15:33
Just nu går inte försäljningen av säsongsbiljetter speciellt bra i för nästa säsong. Kommer nog att bli lättare att få biljetter till South igen. För det var där den stora boomen var och antar att det är dom som struntar i det till 18/19.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2018-05-01 11:22
Att publiksiffrorna ligger kring 30000 eller mer kan ju ha att göra med att säsongsbiljettförsäljningen gick så otroligt bra. Är väl över 20000 platser sålda innan matchbiljetterna släpps. Otroligt viktigt att säsongsbiljettförsäljningen går bra även till 18/19.några bra värvningar i maj och det är i box plus att spelarna i princip redan är betalda:)

Leeds United Hartey
2018-05-01 10:08
Och därmed ta in kanske 1000 nya stolar. Riv North och sätt in en One Tier läktare och få kanske 5-6000 nya platser. Fördelen med att riva North istället för West är att allt på North är slitet och gammalt och på West finns det mycket som är fräscht inuti som många Suiter som det pumpats in pengar på att renovera och massor med lokaler där direktörerna satt/ sitter. Annars vet jag inte om jag drömmer om PL för Leeds. Har inte sett en PL match i TV på 2-3 år och det enda jag egentligen vill med PL är att dom kraschar totalt ekonomiskt och får börja om . MOT den moderna fotbollen.
Leeds United Hartey
2018-05-01 09:56
En sak som förundrar mig är att trots vi 60% av säsongen spelat som ett totalt bottenlag så har vi ett snitt på 32000. Var är det som gjort att publiken kommit i sådana massor till ER denna säsong som en del kallar den sämsta sedan vi trillade ur PL.??? En annan sak jag väntar på är när Andrea skall presentera utbyggnaden av ER. Träningsanläggningen bakom West skall vara klar 2020 sades ju på Stadium Tour nen vad händer på ER. Andrea har i stort sett lovat att riva ut dom tomma logerna på Sou
Leeds United Hartey
2018-05-01 09:45
Att Leeds tar dyra biljett priser för bortafansen är enbart det att dom sitter/står på West Stand och dom betalar samma som alla på West. Dom är på West av en orsak och det är säkerhet, nu kan man kära ner bortabussarna direkt till insläppet på West och bortafansen går in direkt på arenan. Polisen kan lätt spärra av och det finns flera pubar inne på arenan och en vid insläppen så Leeds tjänar också pengar på att ha fansen. Är också skapligt säker på att polisen vill ha bortafansen på West då det inte varit några fansbråk sedan dom flyttat till West.Förut så skulle ju bortafansen in på stadion mitt bland Leedsfansen som stod där och skrek och provocerade. Skulle då bortafansen få billigare biljetter än alla andra på West, kanske då dom ändå betalar dyrare än på dom flesta arenor men dom ser bättre . På Norwich och Aston Villa away har Leedsfansen stått på långsidan, skulle vara intressant om Leedsfansen fick rabatt på biljetten eller fick betala som alla långssidesfans. Själv var jag på QPR nyligen och betalade £34 för en biljett uppe i ena hörnet på långsidan
Leeds United WhitesMOT
2018-05-01 09:31
Ge Vieira en ordentlig pre-season och han kommer hitta tillbaka. Phillips är inte och kommer aldrig bli bra nog. Mr Alibi.

Forshaw,Klich,Vieira och ett ordentligt nyförvärv plus ge Rey eller Stevens från U23 chansen.
Leeds United Rikard
2018-05-01 09:27
Här är något för oss. Vi gillar att chansa med managers.

Revealed: Why Liverpool assistant manager Zeljko Buvac is stepping away from role as Jurgen Klopp's No.2
Leeds United Hartey
2018-05-01 09:20
Annars är en stor fråga hur vi gör med mittfältet nästa säsong. Okane ( sälj), Phillips och Viera har inte lyckats ge oss dominans på mitten denna säsong. Har Phillips och Viera peakat ut eller är dom fortfarande unga och tar steget dom närmaste åren.?Viera var värderad till £ 10 miljoner förra sommaren. Vad är han värd nu? Förstörde skadan på pre season hans säsong? Om Phillips gjort 6 mål är det ändå godkänt trots hans svackor som kommer regelbundet?
Leeds United Hartey
2018-05-01 09:08
Alla dom röda korten vi dragit på oss denna säsong är horribla. Undrar hur många poäng det kostade oss. Hecky har i alla fall fått stopp på dom utom för Berardi som är ett hopplöst fall. Han borde vara den mest lättprovocerad fotbollsspelaren på Norra Halvklotet
Leeds United Bo$$e V
2018-05-01 00:53
MOT
Leeds United Kristoffer
2018-04-30 23:33
Phillips har gjort sex mål i ligan och Saiz fem.
Leeds United sportcarl
2018-04-30 21:44
top4 bästa målskyttar Leeds liga och cup Roofe 13 Lasogga 10 Hernandez 9 Saiz 9 Gula kort Jansson 13 Phillips 12 Viera 9 Cooper 7 Röda kort Berardi 3 Cooper 2 O Kane 1 Saiz 1
Leeds United Duke
2018-04-30 18:25
Läser att Phillips har gjort fler ligamål denna säsong än Saiz..
Leeds United sportcarl
2018-04-30 17:54
Han var inte den enda.
Leeds United Kay80
2018-04-30 16:24
White// Förstod att någon skulle reagera på Kewell. En av mins favoritspelare. Tyvärr så lämnade han Leeds under dåliga omständigheter.
Leeds United WhitesMOT
2018-04-30 16:14
@Kay80:

Never ever Kewell scum men annars så...
Leeds United sportcarl
2018-04-30 16:05
Rondell 14:12. Mbakogu har man ju läst mer än en gång att en gentlemansagrement är klar(hoppas det är fel) . Jag personligen vill gärna se någon egen produkt i startelvan. Pearce och Colye men även att Clarke börjar aspirera på en plats.
Leeds United Kay80
2018-04-30 15:44
Jag saknar Bowyer, Smith, Kewell, Robinson, Ferdinand, Kelly, Harte, Viduka, Batty, Woodgate, Dacourt :-)
Leeds United WhitesMOT
2018-04-30 14:18

Ben Dinnery
?
@BenDinnery

Swansea are optimistic that Fernandez [knee] and Narsingh [ankle] will be back in contention for the trip to Bournemouth. Both players were close to being selected on Saturday but Kyle Bartley is expected to miss out after a scan confirmed he suffered knee ligament damage. #Swans
11:43 - 30 Apr 2018

Helt enligt vår värvningspolicy....
Leeds United Rodell
2018-04-30 14:13
@Kristoffer:

Det ska väl tilläggas att det sägs att läckan är från Swanseas håll och inte Leeds gällande dessa rykten.. Tror dok inte vi kommer värva Bartley även om jag hoppas jag har fel.
Leeds United Rodell
2018-04-30 14:12
Om vi kikar på dom vi har ryktats med så kan vår elva se liknande ut nästa år,

Westwood
Ayling Jansson Bartley Yiadom
Klich Forshaw Hernandez
Alioski McBurnie Saiz

BPF Cooper Coyle Vieira Roofe Roberts Dallas

Andra rykten stora som små
Jerry Mbakogu
Tom Rogic (känns som denna är varje fönster)
Josh Brownhill
Diogo Goncalves
Jon Nolan
Joe Williams
Vadis Odjidja-Ofoe
Tom Bradshaw

Undra vilka som är realistiska och om någon kommer till oss.. har mycket att göra av med för att fria upp löner osv.
Leeds United Kristoffer
2018-04-30 14:06
Swansea har inte hört någonting från Leeds men enligt YEP så har Leeds börjat förhandla med walesarna.
Leeds United sportcarl
2018-04-30 13:36
Börjar kännas som den australiensiska innerbacken Kisnorbo som gjorde sitt livs match mot Manchester United i FAcupen men som i övrigt var skadad 90 % av tiden här
Leeds United Kristoffer
2018-04-30 13:01
Verkar som att Bartley har skadat knät igen.

Ben Dinnery
?
@BenDinnery

Swansea are optimistic that Fernandez [knee] and Narsingh [ankle] will be back in contention for the trip to Bournemouth. Both players were close to being selected on Saturday but Kyle Bartley is expected to miss out after a scan confirmed he suffered knee ligament damage. #Swans
Leeds United Kristoffer
2018-04-30 11:00

OptaJohan
?Verifierat konto @OptaJohan

11 - Mateusz Klich (@Cli5hy) created 11 chances in Heracles Almelo v @fcutrecht, the highest total in an Eredivisie game since Christian Eriksen in November 2012 (14 v Roda JC). Generous.
Leeds United stonefree
2018-04-30 10:05
Vem saknar inte Wood? Jag saknar vår vänster back Taylor, målvakt Green och lånet Bartley. Mer behöver ju inte sägas, man ser ju direkt att de här inte går att ersätta rakt av! Med dem kvar hade det räckt att köpa in en mittfältare av klass, då hade vi varit ett topplag. Glömmer inte alla som skrek att Berardi var en mycket bättre back än Taylor. Det är det tyst om nu!
Leeds United sportcarl
2018-04-30 04:07
Jag saknar Wood:). Pålitlig och bra målskytt andra säsongen. Gjorde själv mer mål än Roofe och Lasogga ihop
Annons: