/england/leeds/forum/1235.aspx/england/leeds/forum/1235.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2014-09-24 12:41
Well.... SHIT! Detta är inte bra. Nu kan Cellinos dagar vara räknade...
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2014-09-24 12:08
@WYSDaily: Milanic confirms Neil Redfearn will be in the dugout with him during matches. #lufc
Leeds United Linus.M
2014-09-24 09:24
Emil// Om du menar mig så bet365!
Leeds United Emil.R
2014-09-24 08:43
var spelade det?
Leeds United Linus.M
2014-09-24 07:57
La 300:- på att Leeds kommer topp 6 iår. En utdelning på 1950:- isåfall... För en fattig student så säger jag inte nej till det :D
Leeds United Linus.M
2014-09-24 07:49
Några nyheter... - Darko Milanic är officiellt klar. Klubben har bekräftat. Han tog även gårdagens morgonträning. - Det cirkulerar bilder på Twitter där Cellino skäller ut en pasta och en tomatsås i någon affär i Leeds. Börjar faktiskt gilla den mannen mer och mer... ;)
Leeds United Leeds så klart!
2014-09-23 21:46
Här är hela artikeln i YEP.
Leeds United Kristoffer
2014-09-23 20:33
But Cellino again reiterated his desire for Milanic to keep Redfearn close to the first team, saying: “I’m not saying Neil wasn’t good enough for the (head coach’s) job. He was good enough. He was one of the few good things I got when I bought this club - some of the value I got.

“But to appoint him would have be too easy. If I do that, I’d be taking a big risk with the academy. People know me, they know I don’t like throwing money out of the window, so if it was all about money then I’d have Redfearn as head coach and not pay somebody else. It’s not about money.

“Neil is part of the history (the fabric) of this club, he does great things with the academy and I don’t want to waste that. Those are my politics. But the coaches must all work together.

“Darko is not the manager, he’s one of a team, and Neil is one of the team too. I liked that (Brian) McDermott involved Redfearn with the first-team and I don’t understand why Hockaday didn’t. That was wrong. Neil is part of the environment.”
Hartey
2014-09-23 18:45
Vad händer med vår stora trupp och lovande ungdomar? Vem/Vilka kommer att bli utlånade?

Leeds United Leeds så klart!
2014-09-23 18:41
@lufc4ever:
Tumme upp för Il Duce. Han "mobbar" ju också knatten som bär motståndarlagets tröja :D Lägg också märke till Silvestri. Övriga spelare tar bara knattarnas hand utan en blick, eller ett ord när det är dags att gå ut. Silvestri å andra sidan ler, fråga efter knattens namn, och snackar ett par ord. Den knatten har fått ett minne för livet. Stort Silvestri. En blivande stormålvakt, och redan en publikfavorit i Leeds.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2014-09-23 17:01
Tycker på många sätt det är lite tråkigt att inte Neil får fortsätta. Känns som han har "det" som krävs. Nu kommer det in någon som egentligen har allt att förlora. Han har ju också, om man ser lite annorlunda på det, allt att vinna då han kan bli hjälte förklarad om han får oss uppflyttade. Kollade lite odds igår på nätet och såg att vi stod i 15 ggr pengarna på uppflyttning och 8 ggr pengarna på topp sex. Ser en hel del värde på att slänga in typ 3000 kr på uppflyttning alltså. Jag tror vi har en bra chans i år med ett lag som jag känner bara kommer bli bättre och bättre. Vi kommer säkert gå på en hel del nitar längs vägen men överlag tycker jag att vårat lag ser väldigt intressant ut. Att kunna ha en spelare som Billy Sharp på bänken och vinna med 3-0 är det få andra lag som kan skryta med. Montenegro, del Fabrio samt Adryan har ju inte ens figurerat ännu och Ajose är en annan som säkert kommer göra en och annan försvarare vimmelkantig under säsongen. Känns jäkligt bra just nu.
Hartey
2014-09-23 11:52
Tror att Massimo är och petar på det mesta men taktik och laguttagningar tror jag inte han lägger sig i så mycket.
Leeds United Kristoffer
2014-09-23 11:47
Milanic har inte skrivit på än men ska göra det idag. Han hade hand om träningen nu på morgonen.
Hartey
2014-09-23 11:26
@Kristoffer:

Parkin gjorde mål på returen från Dawsons skott från 25 meter
Leeds United PutteBJ
2014-09-22 23:14
@lufc4ever:

Verkligen!
Leeds United terry cooper
2014-09-22 22:10
@Duke:

Håller med. Om Cellino styr allt , så räcker det väl med någon coach typ Hockaday o inte något stort namn.
Leeds United Kristoffer
2014-09-22 21:48
@Danne K:
Det kommer nog bli en väldigt stor utrensning nästa sommar då nästan halva truppens kontrakt går ut: Thompson, Tonge, Hunt, Cairns, Taylor, Norris, White, Warnock etc
Leeds United Kristoffer
2014-09-22 21:43
U21-startelvan idag var:

Grimes
Booker Skelton Del Fabro Denton
Purver
Phillips Benedicic
Dawson
Parkin Montenegro

Bänk: Atkinson, McDaid, Mulhern, Bennett, Stokes

Parkin gjorde 1-0 mot Millwall. Mulhern byttes in i den andra halvleken och gjorde avgörande 2-1.
Leeds United Duke
2014-09-22 20:28
Danne K// Luke Murphy verkar helt borta också. Wootton kan nog vara med en del på bänken eftersom Berardi verkar vara väldigt oslipad och avstängd med jämna mellanrum.
Leeds United Danne K
2014-09-22 20:13
Tyckte oxå Ajose såg pigg och offensivt farlig ut. Märkligt. Som sagt. Inte ens med i U21. Nu såg jag förvisso inte vilken bänk vi hade idag
Leeds United lufc4ever
2014-09-22 20:02
@Danne K:

Undrar vad som hänt med Ajose ?? Så usel var han inte att han förtjäna kylan omedelbart.
Leeds United lufc4ever
2014-09-22 20:00
Det värmer i hjärtat att se Massimo i denna.
Leeds United Danne K
2014-09-22 19:56
Det är ganska många spelare som inte ens får speltid i U21 laget. Ganska långt ifrån startelvan och bänken i A-truppen. Kan man inte göra sig av med dessa, typ lån. Ser man till dagens elva i U21 så kommer jag på Hunt, Wootton, Norris, Ajose. Någon mer på dödviktslistan???
Leeds United lufc4ever
2014-09-22 19:33
Filosofin har Massimo. Coachen ska se till att detaljerna funkar och att spelarna är förberedda. Under match tror jag inte MC går in och styr. Möjligtvis nån enstaka gång när han får ett riktigt spel men då tror jag ärligt talat 99% av oss vill att något ska ändras.
Leeds United Duke
2014-09-22 18:03
Skiljer ganska mycket på Hockadays och Redfearns lag det talar emot att Cellino styr allting.
Leeds United Linus.M
2014-09-22 17:39
Cellino kommer nog säga till Dario hur han ska spela laget.
Leeds United Linus.M
2014-09-22 17:39
@Sportswebed: Massimo Cellino tells @skysports Darko Milanic to become new #LUFC head coach and expected to sign 2-year deal tonight
Leeds United Kristoffer
2014-09-22 16:48
Det är väl bara Ajose och Sharp som är Hockadays spelare. Resten är ju Cellinos.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2014-09-22 16:44
Spelar nog inte så stor roll vad vår nya tränare vill då det är Cellino som håller i trådarna. Jag undrar hur många av våra "fynd" som Antenucci, Belluschi, Doukara och Sloth för att nämna några hade varit hör utan Cellino? Noll tror jag.
Leeds United terry cooper
2014-09-22 16:07
Milanic har väl säkert en del favorit spelare som han vill ha in. Undrar vad som händer frampå ....
Annons: