/england/leeds/forum/1225.aspx/england/leeds/forum/1225.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United halil011_@hotmail.com
2014-08-23 17:56
Laget har ju ballt ur fullständigt fyfan så många varningar 2 röda idag förra matchen 4-5 gula,,,,, Hockaday kan dra någonstnas han är inte rätt man att leda detta lag ,, Cellino är känd för att sparka tränare inte många matcher kvar oavsett om vi bygger nytt lag eller inte så får det inte se ut som det gör på planen
Leeds United Kristoffer
2014-08-23 17:55
Mot Brighton: 1 skott på mål. Mot Watford: 0.
Leeds United Cellino's citat
2014-08-23 17:55
[QUOTE=Emil.R]hade alla supportrar varit som majoriteten här inne så hade vi till slut inte haft några supportrar kvar stå bakom laget i vått och torrt och sluta Gnäll!! i med och motgång om cwllino tror på laget och tränaren ska vi stötta dom och inte snacka en massa skit..... att bygga ett lag tar tid och som man säger rom byggdes inte på en dag så supporta Leeds när det behövs som mest och det är inte när det går bra.... MOT [/QUOTE] Så man får alltså inte vara kritisk som supporter? Varför inte? Om ens lag inte är bra måste man väl få säga det och om det är nåt vi Leeds- supportrar inte är, så är det medgångssupportrar. Det faller liksom på sin egen orimlighet. Jag tror inte de som står på ER helg efter helg är okritiska heller. Supportrar de också Leeds bara när det går bra? Det måste finnas utrymme för olika åsikter på ett forum annars är det nåt fel. Tänker fan förbehålla mig rätten att va kritisk när det finns skäl för det. Tänker fan förbehålla mig rätten att va Leeds till jag dör. Cheers
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Leeds så klart!
2014-08-23 17:54
@Linus.M:

Det kunde ha varit värre.
Vi har fortfarande nio spelare på plan : )

Seså LinusM, försök.
Leeds United farside
2014-08-23 17:54
Linus.M : Tror det är 1 match automatiskt samt , om FA bedömer att det är en grov företeelse extra matcher , allt från 1-5 extra.
Något liknande åtminstone , men inte 3 direkt.
Leeds United Tobbe O
2014-08-23 17:53
Håller helt med Tommy. We are Leeds!!!!
Leeds United Kristoffer
2014-08-23 17:52
Berardi är tillbaka på onsdag mot Bradford.
Leeds United Linus.M
2014-08-23 17:51
Det är tre matcher för Byram och Bellusci va?
Hartey
2014-08-23 17:50
We are Leeds!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leeds United Linus.M
2014-08-23 17:49
Sam Byram får rött kort.

Men herregud, låt oss alla vara positiva nu :)
Leeds United Kristoffer
Rött kort Byram
Leeds United Kristoffer
Utvisning igen?
Leeds United Linus.M
2014-08-23 17:48
4-1.

Heja heja!!
Leeds United Fredrik.
McCormacks Fulham ligger under med 5-1.
Leeds United Tommy...
Jag har inte haft några stora förhoppningar om uppflyttning eller kvalspel denna säsong, det handlar om att hålla sig kvar för att bli bättre och bättre som lag. Dock är jag oerhört tveksam till om Hockady är rätt man för laget?
Leeds United Kristoffer
4-1 Watford
Leeds United farside
2014-08-23 17:45
Forever proud! Forever Leeds! MOT!
Vi har vart med om värre motgångar än detta , upp med hakan nu grabbar.
Vi har många nya spelare och en ägare som vill mycket , men framgång kan inte köpas , vi måste spela ihop oss och ena oss för att nå framgång!

Tror många negativa människor här inne har fått hybris av att vi äntligen värvar spelare och att det på så sätt kan verka som att vi självklart skall vara med och slåss i toppen , men som sagt , det tar tid!

Alltid Leeds!

MOT
Leeds United Umeå BEN
2014-08-23 17:40
Jag instämmer med alla positiva människor här inne. Det kommer att vända tro mig!!! Cellino kommer att vidta åtgärder det är bara en tidsfråga.

ALWAYS LEEDS UNITED
MOT
Leeds United Tobbe O
2014-08-23 17:39
Torsk igen men som sagt vi är på väg att bygga något. Stand behind the team!!!
Hartey
2014-08-23 17:36
EmilR/ Man kan gnälla och konstatera det totala sveket av LUFC spelare dom senaste 10 åren och ändå gå vidare som Leeds United supporter.

Leeds United Kristoffer
2014-08-23 17:35
Free header för Watford.
Leeds United Linus.M
2014-08-23 17:34
Glad//

Spänning..? Vilken spänning då menar du?
Leeds United Leeds så klart!
2014-08-23 17:33
North Monkey,

jag är fortfarande optimistisk över att vi ska få till ett riktigt bra lag under denna säsong.
Il Duce ser vad vi ser. Han är inte korkad.
Leeds United Glad
2014-08-23 17:33
Mer negativa människor än på denna sida finns inte. Ärligt hur mycket skit slänger ni inte på många spelare för att år efteråt sakna dem. Alla spelare som hamnar i Leeds är enligt er odugliga mm. Att döma ut ett lag efter som många gjort två matcher och bara kasta skit på spelarna tränaren mm. Snarare sjukligt beteende. Fan njut av spänningen vem har sagt att vi skall gå upp i är det är ju ganska naivt att tro. Sedan är det roligt att vi nästan alltid har hafrt ett bättre lag året innan hur tänker ni,.
Leeds United Emil.R
2014-08-23 17:31
hade alla supportrar varit som majoriteten här inne så hade vi till slut inte haft några supportrar kvar stå bakom laget i vått och torrt och sluta Gnäll!! i med och motgång om cwllino tror på laget och tränaren ska vi stötta dom och inte snacka en massa skit..... att bygga ett lag tar tid och som man säger rom byggdes inte på en dag så supporta Leeds när det behövs som mest och det är inte när det går bra.... MOT
Leeds United Kristoffer
2014-08-23 17:31
Berardi blev utvisad i debuten och nu Bellusci likaså. Är Sloth som åker ut nästa match?
Leeds United North Monkey
2014-08-23 17:30
Leeds så klart//
Instämmer. Men själv blir man knappt förbannad längre vid förlusterna. Kanske för att jag för längesen insett hur usel trupp vi förfogar..
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Danne K
2014-08-23 17:29
Då e bellusci borta tre matcher
Leeds United Simo LUFC
2014-08-23 17:28
@Billy Shears:

Det är vad jag också tror. Att spela ihop ett lag med 12-13 nya spelare tar långt tid och fram till dess är risken stor att vi redan ligger riktigt risigt till.
Leeds United Billy Shears
2014-08-23 17:26
Har sagt det hela sommaren och säger det igen...Leeds kommer att slåss med näbbar & klor för att hänga kvar i the championship
Annons: