/england/leeds/forum/1222.aspx/england/leeds/forum/1222.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Fredrik.
2014-08-23 20:52
Kristoffer, Blir alltmer osäker nu. Försökte googla lite lätt via telefonen men hittade inte på reglerna (svagt wi-fi på hotellet). Men så kan det säkert vara.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Cellino's citat
2014-08-23 20:49
[QUOTE=Linus.M]Låt Redfearn ta över några matcher och spela in Dawson/Cook osv... [/QUOTE] Redfearn, ja varför inte? Gjorde det bra när han var stand in för MD. Säger inte så mycket iofs...
Leeds United Umeå BEN
2014-08-23 20:44
Om det här med Hockaday stämmer vilket jag inte betvivlar så måste vi få in en tränare som skapar harmoni i truppen. Först och främst måste vi köpa in 1-2 mittfältare som kan hålla i bollen fördela och framförallt ÄGA mitten. Herregud det här vänder vi och blir "positiva" som fan!!!.
WE ARE LEEDS
Leeds United Linus.M
2014-08-23 20:32
Låt Redfearn ta över några matcher och spela in Dawson/Cook osv...
Leeds United Emil.R
2014-08-23 20:14
ia ia ia oooooooohhh up the fotboll league we go!!!
Leeds United Tobbe O
2014-08-23 20:14
Hockaday out!!! Tror som sagt på laget men Hockaday är ett jävla skämt. Eiaeiaeiaooo....
Leeds United Linus.M
2014-08-23 20:08
Nu rapporterar även James Riach (The Guardian) att Hockaday är sparkad.
Leeds United Leeds så klart!
2014-08-23 19:51
Om Il Duce är trött på Mr Hockey redan så hämta hem Grayson. Annars kanske Sven-Göran Eriksson kan lockas bort från Kina om någon fräsch MILF inkluderas i avtalet :) S-G har inte råd att vara kräsen längre, och kan prata om Guccikostymer på italienska med Il Duce. Både Grayson och S-G kan hantera "udda" klubbägare. EDIT: Pulis och Il Duce lär aldrig kunna komma överens då båda vill bestämma allt så Pulis kan vi glömma.
Leeds United Linus.M
2014-08-23 19:45
När Phil Hay rapporterar om det så är det nog så.
Leeds United Tommy...
2014-08-23 19:44
Jag hoppas verkligen det stämmer, men det verkar finnas mycket sanning bakom det. In med Tony Pulis.
Leeds United Linus.M
2014-08-23 19:40
YES!!!

Phil Hay ?@PhilHayYEP 6 min
Multiple sources telling me that Hockaday will be sacked on the back of today's result. Be amazed if he's here for Bradford. #lufc

Bra Tommy, jag är sen ;)
Leeds United Tommy...
2014-08-23 19:36
@PhilHayYEP: Multiple sources telling me that Hockaday will be sacked on the back of today's result. Be amazed if he's here for Bradford. #lufc Hoppas det stämmer.
Leeds United Kristoffer
2014-08-23 19:13
Målen
Leeds United Kristoffer
2014-08-23 19:10
Adam Pope @APOPEY · 10 min

#lufc DH asked will he be given time:"That's not my decision. I'm comfortable I'm getting more out of these players than anyone else could."
Leeds United Kristoffer
2014-08-23 18:39
Phil Hay ?@PhilHayYEP 4 min

Chants against Hockaday from the away end today, during and after the game. It's impossible to see how this is going to work.
Leeds United stonefree
2014-08-23 18:29
Inte ett enda skott på mål i 2 matcher på raken i världens enklaste sport !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kastar inte in handduken än, men jag har börjar vässat pennan.
Hjärtat för klubben Leeds kan och kommer ingen ta ifrån mig. Klubben Leeds står över alla. Men ägare, spelare och annat som styr, är bara för stunden, de kommer och går, så sådana får man ha sin åsikt om alltid, varje dag året runt.

STORT MOT
Leeds United kungen
2014-08-23 18:22
Skulle va kul att höra Hockadays förklaring hur han tänkte när han plockar ut sharp och sätter in en mittback när vi ligger under med 2-1 och lite senare plockar han in Poleon och Smith som är något sämre forwards än Sharp?
Leeds United Cellino's citat
2014-08-23 18:12
Emil R// Man brukar säga att det blåser hårt när man ligger i top. Så är det naturligtvis inte, det är tvärt om. Så klart forumet är lugnt när allt är hunky dory och laget går bra.
Hartey
2014-08-23 18:09
@Cellino's citat:

Cellinos citat/ Det är din fulla rätt...
Leeds United Leeds så klart!
2014-08-23 18:08
Det ska bli intressant att se vad Il Duce gör kommande vecka.
Nästa match vinner vi.
Dags för en pilsner!

MOT
Leeds United Kristoffer
@Fredrik.:
Jag trodde att det var 1 match avstängning vid "lindrig" utvisning och 3 vid grövre förseelser. Jag har för mig att när vi fick en spelare utvisad för någon säsong sedan blev han bara avstängd en match till slut. Eller jag kanske kommer ihåg fel?
Leeds United Dansken
Pallar inte gå igenom alla kommentarer......så jag vet inte vad som skrivits. Vill bara säga att jag står bakom Leeds o är nöjd med Cellino gjort oss skuldfria, skickat ut negativa personer till Leeds, köpt in spelare..... Sedan kan jag tycka att vår coach är nog inte riktigt lämpad för jobbet o aldrig gjort. Men det blir ändring på det och när fönstret stänger så har jag en känsla av att vi har ny tränare o en trupp som går att bygga på. Tar hellre 6-7 sketmatcher nu och klättrar stadigt uppåt än det klassiska raset i två månader efter jul. MOT
Leeds United Fredrik.
2014-08-23 18:05
Farside, Ingen fara. Det är så det gäller i Premier League i alla fall, nästan helt säker på att samma regler gäller i The Football Leauge :) Positivt är ju i alla fall att avstängningen brukar gälla samtliga engelska turneringar och då går ju en match bort i ligacupen mot Bradford.
Leeds United Kristoffer
2014-08-23 18:05
Leeds taktik idag precis som de andra matcherna var att försvar och mittfält passar bollen till varandra (sidled och bakåt) sedan blir det en långboll mot anfallarna.
Leeds United farside
2014-08-23 18:03
Tack Fredrik , jag som missuppfattat då :)
Leeds United Fredrik.
2014-08-23 18:01
Oups. Inte optimalt att skriva från iPhone tydligen.
Leeds United Fredrik.
Farside, Linus: Två gula ger 1 match. Direkt rött ger i regel 3 matchers avstängning. Ännu längre straff kan ges om förseelsen ses som väldigt grov. På samma sätt kan ett direkt rött ge kortare avstängning men då måste det finnas skäl för klubben att överklaga det röda kortet.
Leeds United Fredrik.
Farside, Linus: Två gula ger 1 match. Direkt rött ger i regel 3 matchers avstängning. Ännu längre straff kan ges om förseelsen ses som väldigt grov. På samma sätt kan ett direkt rött ge kortare avstängning men då måste det finnas skäl för klubben att överklaga det röda kortet.
Leeds United Fredrik.
Leeds United Fredrik.
Annons: