/england/leeds/forum/1220.aspx/england/leeds/forum/1220.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2014-08-24 13:17
Cellino är impulsiv så man vet aldrig. Han kan ändra sig fort. Går inte att lyssna på några rykten heller för den enda som bestämmer är Cellino så säger han att han inte vet ännu så är det så. Finns ingen annan som kan läcka sanningen.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2014-08-24 13:12
Krävs nog vinster mot Bradford och Bolton i veckan om nu The Hock klarar sig kvar över Helgen trots allt.
Leeds United Kristoffer
2014-08-24 12:56
Gibbs hade passat bra. Jag tyckte Leeds skulle ha gett honom jobbet efter att McDermott lämnade.
Leeds United Linus.M
2014-08-24 12:44
@PhilHayYEP: They say Cellino's only worry is leaving the club in the lurch. Redfearn could caretaker manage but Leeds are short of people to help him. @PhilHayYEP: Naylor has gone, Gibbs resigned last month and Carbone is no longer on the scene. Safe pairs of hands in short supply.
Leeds United Rob.
2014-08-24 11:38
Enligt The Mirror försöker vi skeppa iväg Mowatt till Stoke för £1.5m.
Leeds United Duke
2014-08-24 10:23
Stonefree// Nej det är inte bra alls. Kanske kanske kan Byrams röda kort överklagas.
Leeds United stonefree
2014-08-24 09:42
@Duke:

Helt korrekt, båda står till 3 matchers avstängning, direkt med början mot Bradford på tisdag. Svårt att få igenom en överklagan, då detta är Leeds 3:e röda redan i år. Tror att klubben kommer att stå till svars inför Brittiska fotbollsförbundet. och om inte vi bättre oss kommer vi att få längre avstängningar och kraftiga böter! Ingen bra början precis!
Leeds United Duke
2014-08-24 08:56
Om det inte har ändrats så är direkt rött kort tre matchers avstängning och två gula är en matchs avstängning. Sen går att överklaga och få bort avstängningen helt.
Leeds United Leeds så klart!
2014-08-24 03:50
Kåmark FTW.
2014-08-24 03:25

Giuseppe Bellusci ber om ursäkt för det röda kortet, men får uppmuntrande ord från fans.
2014-08-24 03:21
Mr Hockeys framtid beror på vilken sida Il Duce vaknar på i morgon. Även spelarna kan förvänta sig en italiensk hårtork. Eftersom LinusM verkar vila sitt twitterfinger så får jag hoppa in som ett dåligt substitut ; ) Phil Hay @PhilHayYEP · 1 tim Brief response from Cellino: "I'm doing nothing tonight. I'll think tomorrow." #lufc Simon Austin @sport simon - 2 tim exchanged couple texts with Cellino. said he wanted to sleep/ was ashamed of the performance/ wants to 'build something important' Phil Hay @PhilHayYEP · 2 tim Cellino uncontactable tonight so no clarity until tomorrow. Players have been called in for an unscheduled warm-down in the morning. #lufc Phil Hay @PhilHayYEP · 4 tim Back in the office. Radio silence from Cellino and really, it's his opinion that counts. But everyone I've spoken to thinks Hockaday is gone
Leeds United Tommy...
2014-08-23 23:22
Smith #17// Är vi inte redan tillräckligt hatade? Ska vi ta in en av Englands mest avskydda personer just nu? ;-)
Leeds United Smith#17
2014-08-23 23:06
Varför inte Malky Mackay... Han borde vara billig för tillfället, och passa Leeds budget.
Leeds United Cellino's citat
2014-08-23 20:55
[QUOTE=Leeds så klart!]Om Il Duce är trött på Mr Hockey redan så hämta hem Grayson. Annars kanske Sven-Göran Eriksson kan lockas bort från Kina om någon fräsch MILF inkluderas i avtalet :) S-G har inte råd att vara kräsen längre, och kan prata om Guccikostymer på italienska med Il Duce. Både Grayson och S-G kan hantera "udda" klubbägare. EDIT: Pulis och Il Duce lär aldrig kunna komma överens då båda vill bestämma allt så Pulis kan vi glömma. [/QUOTE] Tror även på ditt spår. Svennis skulle få den bästa av världar med en mix av Italien och England MOT
Leeds United Fredrik.
2014-08-23 20:52
Kristoffer, Blir alltmer osäker nu. Försökte googla lite lätt via telefonen men hittade inte på reglerna (svagt wi-fi på hotellet). Men så kan det säkert vara.
Leeds United Cellino's citat
2014-08-23 20:49
[QUOTE=Linus.M]Låt Redfearn ta över några matcher och spela in Dawson/Cook osv... [/QUOTE] Redfearn, ja varför inte? Gjorde det bra när han var stand in för MD. Säger inte så mycket iofs...
Leeds United Umeå BEN
2014-08-23 20:44
Om det här med Hockaday stämmer vilket jag inte betvivlar så måste vi få in en tränare som skapar harmoni i truppen. Först och främst måste vi köpa in 1-2 mittfältare som kan hålla i bollen fördela och framförallt ÄGA mitten. Herregud det här vänder vi och blir "positiva" som fan!!!.
WE ARE LEEDS
Leeds United Linus.M
2014-08-23 20:32
Låt Redfearn ta över några matcher och spela in Dawson/Cook osv...
Leeds United Emil.R
2014-08-23 20:14
ia ia ia oooooooohhh up the fotboll league we go!!!
Leeds United Tobbe O
2014-08-23 20:14
Hockaday out!!! Tror som sagt på laget men Hockaday är ett jävla skämt. Eiaeiaeiaooo....
Leeds United Linus.M
2014-08-23 20:08
Nu rapporterar även James Riach (The Guardian) att Hockaday är sparkad.
2014-08-23 19:51
Om Il Duce är trött på Mr Hockey redan så hämta hem Grayson. Annars kanske Sven-Göran Eriksson kan lockas bort från Kina om någon fräsch MILF inkluderas i avtalet :) S-G har inte råd att vara kräsen längre, och kan prata om Guccikostymer på italienska med Il Duce. Både Grayson och S-G kan hantera "udda" klubbägare. EDIT: Pulis och Il Duce lär aldrig kunna komma överens då båda vill bestämma allt så Pulis kan vi glömma.
Leeds United Linus.M
2014-08-23 19:45
När Phil Hay rapporterar om det så är det nog så.
Leeds United Tommy...
2014-08-23 19:44
Jag hoppas verkligen det stämmer, men det verkar finnas mycket sanning bakom det. In med Tony Pulis.
Leeds United Linus.M
2014-08-23 19:40
YES!!!

Phil Hay ?@PhilHayYEP 6 min
Multiple sources telling me that Hockaday will be sacked on the back of today's result. Be amazed if he's here for Bradford. #lufc

Bra Tommy, jag är sen ;)
Leeds United Tommy...
2014-08-23 19:36
@PhilHayYEP: Multiple sources telling me that Hockaday will be sacked on the back of today's result. Be amazed if he's here for Bradford. #lufc Hoppas det stämmer.
Leeds United Kristoffer
2014-08-23 19:13
Målen
Leeds United Kristoffer
2014-08-23 19:10
Adam Pope @APOPEY · 10 min

#lufc DH asked will he be given time:"That's not my decision. I'm comfortable I'm getting more out of these players than anyone else could."
Leeds United Kristoffer
2014-08-23 18:39
Phil Hay ?@PhilHayYEP 4 min

Chants against Hockaday from the away end today, during and after the game. It's impossible to see how this is going to work.
Leeds United stonefree
2014-08-23 18:29
Inte ett enda skott på mål i 2 matcher på raken i världens enklaste sport !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kastar inte in handduken än, men jag har börjar vässat pennan.
Hjärtat för klubben Leeds kan och kommer ingen ta ifrån mig. Klubben Leeds står över alla. Men ägare, spelare och annat som styr, är bara för stunden, de kommer och går, så sådana får man ha sin åsikt om alltid, varje dag året runt.

STORT MOT
Annons: