/england/leeds/forum/1219.aspx/england/leeds/forum/1219.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Tommy...
2014-10-12 08:18
Trots att det var jag som skrev de olämpliga inläggen i vredesmod så har jag inget emot att Kristoffer raderarade den och även gav mig en IP-spärr, det var helt klart motiverat. Jag har hett temperament och när jag fick veta en sak så gick jag i taket. Men som sagts jag har inget emot att Kristoffer agerade som han gjorde. Han är en klippa på denna sida, han och Hartey är de som håller igång en sida som helt fler och fler har tappat intresset för.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Plyma
2014-10-12 01:13
footboll// Ibland behövs det att hyffsas till lite! Läste inte inläggen, men kan bara så här i efterhand inse att ibland så är det gott att nån kollar upp det "hela". Efter lite "Debatt" i går (Fre natt), så ville "Mässingen" blanda sig i o dom får ju oftast som dom vill, så ibland blir man ju lite upphetsad o fel göres o säges. Lite ont i hela jag nu. Men jag hadde rätt iallafall ;))) M O T (Lite ont får det göra)
Leeds United Tobbe O
2014-10-12 00:43
Vi kan väl inte ha en folkomröstning innan vi tar bort olämpliga inlägg???Finns tydliga gränser för vad som inte får skrivas och dagens inlägg passerade absolut den gränsen. Bra gjort Kristoffer!
Leeds United footboll
2014-10-11 23:44
@Kristoffer:

Har Du mandat att gå in och radera bort ett Fans inlägg ?
har övriga medlemmar här på forumet ingen talan, innan något sådant här
bara meddelas oss. Är Du moderator här eller ? Fick som Bosse ej heller äran att läsa inlägget.

Leeds United HBK-Robban
2014-10-11 22:11
@Bo$$e V:

Du missade inget. Tro mig :(
Leeds United Bo$$e V
2014-10-11 21:50
@Kristoffer:

Var fanns de någonstans.....fan missade dem!!
Leeds United Kristoffer
2014-10-11 16:17
Jag har nu raderat de senaste inläggen. Ingen politik och personliga påhopp på detta forum.
Leeds United Danne K
2014-10-11 11:40
Håller med Thom. Inte något Malmö FF fan men Kiese Thelin är fan grym. Ligger bakom mycket i Malmös anfallsspel
Leeds United Åby.Krona
2014-10-10 22:33
Dött
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2014-10-09 23:40
Fattar inte grejen med Elmander alltså. Har han gjort något rätt i Bröndby ens? Ett mittenlag i danska ligan liksom... pinsam är han! Han gör fan inte 10 meter på ett sommarlov. När ska vi spela in lirare som Hrgota exempelvis? Nu vet jag att Guidetti haft stora problem de senaste åren men kan han verkligen vara sämre än Elmander? Och Malmö FF's pågar måste väl vara värda att satsa på? Överlägsna i allsvenskan och grym match mot Olympiakos. Trött man är på Hamren alltså...
Leeds United Leeds så klart!
2014-10-09 22:52
Elmanders bäst före datum passerades dagen efter drömmålet i Boltontröjan.
Han har inte gjort något alls värt att minnas sedan dess.
2014-10-09 22:48
Ekdal till Leeds hade suttit gott.
Leeds United Umeå BEN
2014-10-09 22:28
kjelldan håller absolut med om Ekdal. Men Sebastian Larsson, Källström och Elmander har passerat bäst före datum för länge sen.
Leeds United kjelldan
2014-10-09 22:04
Hehe. Håller med dig till en viss grad. Tror Ekdal också är en som hade gjrot en viss skillnad en dag som detta.
Leeds United Umeå BEN
2014-10-09 21:55
Klockren analys kjelldan.
Leeds United kjelldan
2014-10-09 21:48
@Umeå BEN:

Toivonen??
Leeds United Umeå BEN
2014-10-09 21:00
Svenska Landslaget i fotboll vilket jävla skämt!!. Mikael Antonsson måste vara den sämsta mittback vi haft genom alla tider. Det är bara att konstatera vi har bara 1 spelare som levererar.

MOT
Leeds United MR Clarke Nr8
2014-10-09 20:26
Härlig läsning angående lilla Lussresan.Ni som inte åker med får skylla er själva :)
Vilken Superhelg,idag är det visst någon match på Friends oxå
MOT
juletomten 2014
2014-10-09 20:00
@mrbagis:

Och Du trodde endast.....Bates.....ÄR VAKEN.....TOMTEFAR......
Leeds United mrbagis
2014-10-09 12:22
Vad är det för skillnad mellan Jultomten och Bates? Jultomten finns inte men alla önskar att han fanns. Bates finns men alla önskar att han inte fanns. Endast skägget förenar dem... MOT
Leeds United Åby.Krona
2014-10-08 21:47
Kan bara hålla med bra doc om Slatan.Men mamman nån som har kol?
Leeds United PutteBJ
2014-10-08 21:33
Riktigt bra dokumentär med Ibra. Längtar tills måndag då fortsättningen kommer. :-)
2014-10-08 21:28
Kungen på TV.

Första delen av dokumentären om Zlatan på Kanal 5.
Betyg: Guld givetvis

Hartey
2014-10-08 21:00
Dawson kommer att gå på lån. Vilken divison klarar han av att ta en regelbunden plats i ??
Hartey
2014-10-08 20:58
Läste på Waccoe att folk var oroliga för att bates och Cellino skulle haft kontakt och ev skulle se en match tillsammans.

Själv tror jag att bates och Massimo gör upp om försäljningen av Elland Road som Bates alltid nekat att han ägt. November är ju deadline för försäljningen.

Har inte ändrat mig angående ken bates. Visar han sig på ER skall ha 200 ägg slängda på sig, minst...
2014-10-08 18:56
fotboll// Förstår inte din poäng?
Leeds United footboll
2014-10-08 18:50
Onsdag 8 okt kl 18.55.

Bokstavligt talat, inte skulle hela forumet hålla,käften väl.:))
Inte en själ har visat sig här på snart ETT dygn.:))
2014-10-07 22:10
Ett väldigt märkligt uttalande från Kisnorbo. Med tanke på hur fullständigt isolerade vi supportrar var från klubben under alla år med Bates vid rodret och hur patetiskt lite pengar som satsades i klubben, alla spelare vi sålde för noll och ingenting, hur illa han behandlat företag och privatpersoner i Leeds med omnejd samt alla hot, rättegångar och annat dylikt han förpestat vår klubb med.

Tycker bokstavligt talat att Kisnorbo ska hålla käften.
2014-10-07 19:09
Synd att en gammal uppskattad krigare som Kisnorbo ska öppna munnen, och i en enda mening förstöra all respekt från fansen han tidigare förtjänat.

Fotbollsspelare ska sparka boll - inte prata.
silverfisk
2014-10-07 16:09
man behöver bara läsa alla comments så förstår man att Kisnorbo har en skada någon stans .
Annons: