/england/leeds/forum/1217.aspx/england/leeds/forum/1217.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2014-08-26 18:30
Sheffield W rycker i Pearce - Ja. Hockaday säger dock inte att vi ska sälja. Underbara kommentarer av Hockaday på dagens presskonferens... Han har verkligen ingen aning om någonting.
Postat via SvenskaFans-appen
silverfisk
2014-08-26 18:25
Bra Stonefree. hoppas du får rätt angående CS. önska han också lycka till i Leeds.
det som talar mot honom är att han kommer från Jylland. (ha ha skämt )
MOT
Leeds United stonefree
2014-08-26 18:21
Är det sant att Sheffield W är och rycker i Pearce?
Leeds United Kristoffer
2014-08-26 16:41
@Linus.M:

Silvestri
Byram Cooper Pearce Warnock
Austin Cook
Adryan Bianchi Castro
Sharp
Leeds United kjelldan
2014-08-26 16:00
Stonefree --

Lysande scouting :)
Leeds United lufc4ever
2014-08-26 15:32
@Kristoffer:

Deluded som man säger över där.
Leeds United Tommy...
2014-08-26 15:28
@alex_mowatt: For everyone asking me I'm not injured Ingår tydligen inte alls i Hocks planer?
Leeds United Kristoffer
2014-08-26 15:10
De diskuterade taktiker i gårdagens Eurotalk och Fjäll gillade 4-4-2 med smal diamant, att ytterbackarna ska stå för bredden. Dock påpekade Martin Åslund att det inte är en taktik som man kan föra matcher med och att när man kommer upp till sista tredjedelen av planen så tenderar man att ha för många spelare centralt (det var det jag nämnde förra gången att när man har yttrar så drar de isär motståndarna och det öppnas då upp luckor i försvaret). Det är helt enkelt ett system för kontringsfotboll.
Leeds United Kristoffer
2014-08-26 14:58
Phil Hay @PhilHayYEP · 41 min Hockaday says it's "inevitable" that Cellino will take Leeds to the Champions League one day. "I want to be a big part of that." #lufc Phil Hay @PhilHayYEP · 52 min Hockaday: "If people hand-on-heart take away the emotion from it and look at the games, we’re not far off." #lufc Wayne Gardiner @mrwayneg · 42 min Hockaday says man city would struggle without their top three players - referencing white, Morison and doukara #lufc Det är ju skrämmande.
Leeds United stonefree
2014-08-26 14:43
Hej! Har forskat lite kring Casper Sloth, då jag har en del polare hemma i Danmark som är väl insatta i Dansk fotboll, en av dom min barndomskamrat Bo Pedersen, som jobbar på Brian Laudrups och Lars Hög fotbollsskola, samt Per och Poul, två fotbolls nördar. Sak försöka skriva vad de sa helt oberoende av varann. Tar Per och Pouls ihop, då de tyckte i princip samma sak. Per och Poul, erkände direkt att de inte hade järn koll på Casper, men vet att han har varit en stor talang i Dansk fotboll länge, men verkar ha stagnerat, då han följde med AGF ner i div 1, vilket inte är någon bra serie, sämre än Svenska superettan. De tyckte båda två att det var lite konstigt att inget Superliga lag hörda av sig och ville köpa honom, när AGF ramlade ur. Han här ju spelat i landslaget efter degraderandet. Poul hade en känsla av att han inte riktigt, trots han hade fast plats på laget ända sedan han var 17, gjorde någon succé på slutet i Superligan, därav, att han stannade kvar, ingen vågade satsa sina pengar på honom. Poul tror inte han kommer längre i sin karriär. Per ville inte uttala sig, har för dåligt koll på grabben i dagsläget. Men båda önskar honom lycka till i Leeds. Eller som Per uttryckte sig, det kan väl knappast bli sämre, haha. Bo, däremot sa att han visste att Casper hade planer på att gå till Leeds precis som det blev. Bo har följt Casper hela karriären, han var en stor talang ihop med några av den senaste generation Laudrup, Andreas Laudrup och han har spelat tillsammans i AGF. Casper har i många år räknats till kategorien, nästa stora Danska fotbollspelare, men då det inte gick så bra för AGF i superligan och de ramlade ur, så verkade det lite som Caspers karriär gick åt samma håll. Synd, då han var en riktigt duktig mittfältare med blick för spelet. Han var en av de tongivande spelarna under tiden han spelade i U21. Bo tror att Casper är rätt frustrerat över att han inte har varit stjärnan i laget, nu när de spelade i en lägre division. Men att Casper har ett stort, fotbolls hjärta och att ett ombyte till en annan klubb i ett annat land kanske bara gör honom gott. Till sist på frågan om att han spelar inner mittfältare, svarade han att Casper är en utmärkt yttermittfältare, det är bara så att han har spelat mest inner, men han är väldig flexibel i sitt spel. Själv vet jag ingenting om Casper Sloth, men det verkar var Casper/Kasper man ska heta som Dansk i Leeds. Utan att veta något om grabben, så känns det lite som våran egen Adian White, stor talang som vi väntade oss mycket av, men det stannade liksom bara upp, allt tog slut, han blev utlånat, kom tillbaka, men det verkar som han har gett upp själv, vilket är synd. Så jag hoppas mycket på Bo´s teori, om att ett ombyte kommer att göra gott för Casper. Själv vill jag passa på att önska honom lycka till i Leeds och hoppas på en lång och framgångsrik karriär hos oss. MOT
Leeds United Kristoffer
2014-08-26 13:33
Castro är väl vänstermittfältare?
Leeds United Linus.M
2014-08-26 12:52
Får vi in Adryan (som jag läste kunde spela som winger) och Castro så är jag ganska nöjd. Silvestri Byram, Bellusci, Pearce, Warnock Castro, Bianchi, Tonge, Adryan Antenucci, Sharp
Leeds United Duke
2014-08-26 12:38
Adryan, Castro, en vänsterback och en defensiv mittfältare borde vara prioriteringen nu.
Leeds United victoryman
2014-08-26 11:55
@Rodell:

Ungefär så här brukar det bli: Flygbiljett 2 - 2 500 kr, tåg MAN-Leeds t.o.r ca GBP 23, hotell GBP 62 för ett dbl rum per natt inkl frukost, matchbiljett runt GBP 30-35 beroende på var du sitter.
Leeds United Kristoffer
2014-08-26 11:33
Castro spelar för Catania. Castro, Doukara och Bellusci... och även Antenucci (han var delägd av Catania tills i somras tror jag det var). Det verkar vara där som vi letar nyförvärv först och främst. Salerno var tydligen sportchef där innan han blev sportchef för Cagliari.
Leeds United lufc4ever
2014-08-26 11:31
Rodell //

Finns säkert proffs på detta som klarar det mycket billigare än vad jag brukar få till det men jag har för mej att runt 5000 riksdaler går det på allt som allt.
Leeds United Rodell
2014-08-26 11:00
tänkte höra med någon som vet, när ni åker på luss resorna vad kostar ungefär en sådan med boende, resa, match och ungefär på mat osv tänkte försöka mig på en resa denna säsong men skulle va kul att veta vad en resa kan gå på. :)
Leeds United Tommy...
2014-08-26 10:50
Adryan och Castro- Ja tack. Kul att matchen mot Bradford visas på Viaplay.
Leeds United Linus.M
2014-08-26 10:17
@EmaGiulianelli: For Adryan, Leeds is agreeing with Flamengo for a loan with option to perm at £4mln, that's why they took definitive Bellusci from loan
Leeds United Linus.M
2014-08-26 09:40
@SkyDaveLeeds: According to @EmaGiulianelli Adryan will be a Leeds player by the weekend and we are also in talks with Argentinian winger Castro.
Leeds United Linus.M
2014-08-26 09:39
BREAKING: @ChatLUFC: From @EmaGiulianelli deal with Calgiari done for Adryan. Adryan wants to come. Loan deal with option to buy being discussed with Flamengo. :) Ser bra ut!
Leeds United Linus.M
2014-08-26 07:10
Bradford City - Leeds United (ligacupen) sänds på Viasat Xtra 1 imorgon kl 20:45! Även Viaplay.
Leeds United MR Clarke Nr8
2014-08-25 20:40
Hallo
Vi är fyra gubbs som anmälde oss nu till lilla lussrsan,åker fredagmorgon o hem söndag kväll. Göteborg/Manchester.
MOT
Leeds United Tobbe O
2014-08-25 19:52
Åker fredag till måndag med SAS, direkt från Köpenhamn till Leeds.
Leeds United stonefree
2014-08-25 18:05
@Bo$$e V:

För det första tror jag att det blir fler än 11 stycken. Jag ska med, har bokat från torsdag till söndag, flyger Linköping-Amsterdam-Leeds.
Leeds United Kristoffer
2014-08-25 17:27
Sloth blir innermittfältare nr 11 (12 om man räknar med Dawson).
Leeds United Kristoffer
2014-08-25 17:26
@Tommy...:
Gray sa det under genomgången av Watford-matchen på LUTV och jag håller med honom. Fast det är ju inte bara han som har sagt det. Hockaday tycks vara den enda som inte tycker att yttermittfältare behövs.
Leeds United lufc4ever
2014-08-25 17:17
@Kristoffer:

Agreed
Leeds United Tommy...
2014-08-25 17:04
Kristoffer// Jag håller med. Det är ju i princip vad Eddie Gray skrev i YEP i dag, att vi saknar kantspel, har fyra innermittfältare, saknar spelare som kan göra sin motståndare. Hans artikel var förövrigt väldigt bra och klok.
Leeds United Norman Hunter
2014-08-25 16:57
Dansken Sloth nu officiellt klar.
Annons: