/england/leeds/forum/1209.aspx/england/leeds/forum/1209.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2014-12-23 19:47
God jul och ett gott nytt vitt år
Hartey
2014-12-23 19:29
God Jul alla Whites!!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Kristoffer
2014-12-23 16:02
Cellinos överklagan ska höras den 15:e januari. Så Cellino får vara kvar lite längre.
silverfisk
2014-12-23 12:35
GOD JUL o GOTT NYTTÅR till alla!
MOT
Leeds United Linus.M
2014-12-23 12:25
God Jul på er :)
Leeds United stonefree
2014-12-23 11:35
@Plyma:

Tack så mycket från ett 5 gradigt "South Valley"

MOT

Leeds United Plyma
2014-12-23 10:53
stonefree, lasse c // Vi får väl hoppas att det löser sig för Leeds o er,
så att ni kan njuta av er vistelse på ER.

God Jul på er alla från "LightValley",, -5 o 15 cm nysnö.

WALLAMOT
Leeds United Umeå BEN
2014-12-23 01:45
God Jul och ett Gott nytt Leeds år till alla i hela Sverige. Jag befinner mig i Tulum i Mexico och njuter av solen och värmen. Jag får suveräna Matchrapporter via sms av Kjell i Hofors.följer även via forumet det senaste nyheterna. Hoppas fler åker med nu i April på den stora LUSS Resan. Vi borde väl nå 100 strecket den här gången!! MOT ALLA DAGAR PÅ ÅRET B-) (b)
Hartey
2014-12-22 23:21
@¤Thom Mattsson¤:

Vart åker du när du åker till Sverige? Känns som du sällan är på svensk mark.
Leeds United stonefree
2014-12-22 22:58
@lasse c:

Vi får höras av längre fram när vi vet något. Som sagt just nu kan vi bara be till högre makter och hoppas på det bästa. Det samma här gällande flyg och hotell och det går inte att boka om tyvärr!
Leeds United BosseBe
2014-12-22 22:37
Önskar alla på forumet en God Jul å ett Gott Nytt !!
// M O T
Leeds United Kristoffer
2014-12-22 22:20
@Åby.Krona:

Nu verkar det, enligt Leeds-lägret, att Bellusci ska ha sagt "you can't deny you elbowed me" på italienska där ordet deny är "Negare". Antar att det var det som Jerome missuppfattade. Dock undrar jag i sådana fall varför Bellusci pratar italienska med de engelska motspelarna. De har ingen aning om vad han säger.
Leeds United Åby.Krona
2014-12-22 22:00
@Kristoffer:

Blir väl ord mot ord til slut jävla jobbig sits för alla,man kan snart inte eller får inte säja .......boll ens.
Leeds United lasse c
2014-12-22 21:27
Nä men va fan! Vi skulle ju ochså till Leeds o kolla matchen mot Bournemouth
nu kanske det inte blir något ! Hade ingen aning att det kunde bli Fa cup den helgen Att Leeds skulle vinna mot Sunderland känns inte troligt. Vi har bokat både flyg o hotell. Nu blir det jobbig väntan
god jul alla! Hos oss har tomten vit tröja som det står Admiral på
Hartey
2014-12-22 20:49
@Kristoffer:

Det är U-21 som är ljuset i Leeds United och så har det varit i många år
Leeds United terry cooper
2014-12-22 20:12
Jag är inte positiv.
Jag vet inte om jag är negativ.
Jag tycker inte det är bra.
Det är bättre men jag tycker inte det är bra.

God jul på er alla.
Leeds United Kristoffer
2014-12-22 20:12
U21 besegrade Sheffield United med 4-1. Bland annat gjorde Montenegro två av målen. Han borde få chansen snart i A-laget.
Leeds United Kristoffer
2014-12-22 20:08
Simon O'Rourke ?@simon_orourke 2 timför 2 timmar sedan I see there are whispers that the word "Negare" ("deny" in English) was used by Bellusci. If true, it's open/shut, surely. Simon O'Rourke ?@simon_orourke @MDu5_ @LewisRamsey @_daniellewh "you can't deny you elbowed me" is the claim.
Leeds United Kristoffer
2014-12-22 20:04
Bellusci fälldes trots att det inte finns några bevis på att han ens har sagt något.
Leeds United stonefree
2014-12-22 17:01
@¤Thom Mattsson¤:

Det negativa, var en känga till mig själv.

Angående resa till Leeds, så visste jag inte om ni hade varit där, det är bara det att så många åker så ofta nu för tiden och fälles resorna är ju alltid kul, då man träffar så många nya kompisar. Men det är självklart att har man jobbat hela vintern, så kanske man är i behov av semester och värma, men April i Leeds kan vara väldig skön, köp biljett till East en lördag eftermiddag och med lite tur blir du solbränt på köpet.

God MOT jul.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2014-12-22 14:51
stonefree//

Jag är positiv, och har varit positiv hela säsongen.

Dock är jag trött på alla negativa skriverier vid sidan av planen.

Sen var jag med på resa med ett gäng LUSSare för många många år sedan. En resa där LUSS började planeras. Så länge har jag suttit här på Revie Stand.

Jag har varit på Elland Road fem gånger, utan att se dom vinna. Anledningen till att jag har svårt att haka på i april är för att det är en tid då jag har semester och ofta är i ett varmare land eller att min säsong fortfarande håller på i fjällvärlden.
Leeds United lufc4ever
2014-12-22 14:36
Stenfri //

Först :

God Jul själv och alla andra !

Sen det där med Gerrard :

Jag hör vad du säger men han är ett special case. Just det faktum att han är Mr Liverpool lider dom mer av än gynnas av det. Det han gör numera kan de flesta på den nivån åstakomma men tack vare att han är den han är så ska allt för mycket gå igenom honom. Bättre han kommer och avslutar hos oss ;)
Leeds United Kristoffer
2014-12-22 14:18
Frågan är om vi ska spela med både Adryan och Mowatt på bortaplan. På hemmaplan går det bra men på bortaplan kanske man behöver spela lite mer defensivt. Då väger Adryan, Mowatt och Cook för lätt. Det behövs lite mer fysik. För övrigt är spelarna i de olika lagdelarna väldigt lika varandra. I anfallet har vi ingen spelare som är bra på huvudet, på mittfältet har vi många unga spelare men ingen ledare och det tycks vi inte ha i backlinjen heller. Det vi behöver är inga fler utländska spelare utan det behövs engelsk erfarenhet.
Leeds United Kristoffer
2014-12-22 14:13
God jul Stonefree!
Leeds United footboll
2014-12-22 11:59
@stonefree:

Två tummar upp till DIG- Med önskan om En God Jul-och Ett Gott Nytt ÅR.
Detsamma önskar jag till ALLA andra-FANS- här på forumet. också !
Leeds United stonefree
2014-12-22 11:27
Det här måste jag dela med mig av till er allihopa som gapar och skriker och spyr eran galla över min negative syn på allting. Har nyss haft en medarbetarundersökning på jobbet, där de 48 anställda som jag har under har svarat på mitt chefskap, läs och begrunda. Jag leder en grupp med personer som tycker det är väldigt stimulerande att gå till jobbet, min positive inställning till jobbet smittar av sig på medarbetarna, de tycker de har väldigt stort förtroende för mig som chef och person. Jag har alltid tid att stanna och prata en stund och om så behövs att hjälpa till när de har problem. Nu till det bästa av alltihopa: De säger att jag är ett stort föredöme när det gäller att vara chef, många har mycket att lära av mitt sätt att jobba! Vad säger ni till den, jag är fan inte negativ, det måste vara något ni har drömt!!! Sedan lite, bara lite om matchen i lördags. Först, fy fan var skönt det var med en poäng, vi behövde den väldigt mycket. Vi har klagat på allt och alla under och efter matcherna denna säsong och tyckts oss blivit snuvade på poäng ibland, i lördags måste ni hålla med om att vi fick en julklapp i förtid. Förstår att Stuart Pearce var frustrerat över två bortdömda mål. Men så är det some you win and some you loose” Sedan finns det nog inte mycket att tillägga om den matchen, annat att det finns en anledning till att vi ligger där vi ligger. Jag har varit en stor förespråkare av en riktig rutinerat räv eller två till vårat mittfält och försvar. Men efter att ha sett Liverpool Arsenal igår, så vet i fan. Jag tycker att Steven Gerard är en belastning för Liverpool. Det verkar som han spelar och är kapten bara för han är Mr. Liverpool. Han är långsam och passningarna är inte speciellt bra längre, han skjuter som en tjej.Men det där upptäcker de nog själva en vacker dag. Sedan tycker jag att både Linus och Thom Matsson borde följa med på en Leeds resa, varför inte stora resan i April? Jag lovar er ett roligt gäng med många skratt och minnen, många nya kompisar, båda Svenska,, Norska, Danska och inte att förglömma från hela Storbritannien. Det spelar ingen roll om vi vinner eller får stryk, vi är lika glada för det efteråt. Sista Leeds oturen så här innan jul är att jag bokade en resa med ett gäng här hemifrån som aldrig har varit i Leeds förut. Jag bokade resan i Oktober och vi bestämde att helgen 23-25 Januari vore en bra helg. Hemmamatch mot Bourmouth, vem kunna tro att de skulle ligga 1:ar i ligan. Nu bär det sig ju inte bättre än att 4:e omgången i FA Cupen går av stapeln den helgen och i 3:e omgången Spelar Leeds borta mot ett nyvaket Sunderland och Bourmouth åker till Rotherham. Får båda stryk blir matchen ju av den 24/1. Men åker Leeds på dangel och Bourmouth vinner då är det till att åka till Leeds utan Match. Men om nu Leeds skulle vinna och gå vidare och drar Scum, Livverpool, Arsenal eller Chelski hemma i 4:e omgången, vilket flyt man skulle ha då? Men med tanke på att man är Leeds fans med allt vad det innebär, så vet vi nog vart det backar hän. (Positiv igen Ha ha ) Så jag behöver eran hjälp. håll era tummar för min skull allihopa att det blir match den 24/1 på Elland Road. Ett stort MOT jul och ett riktigt gött Leeds år framför oss önskar jag er allihopa. MOT.
Leeds United sportcarl
2014-12-21 21:15
tonge liksom norris är ok spelare men de har inget mer att leverera i Leeds, möjligtvis enstaka inhopp på 20-30 minuter, av de spelare vi har är det möjligtvis sloth jag tror på och som kan utvecklas förutom austin som är bra på (grisjobbet), vi behöver inte skämmas för poängen igår för den var vi värda retroaktivt för de många matcher vi borde kunnat avgöra och vinna som tex mot blackburn rotherham sheffieldw,poängmässigt är jag definitivt inte nöjd med denna säsongen men spelmässigt är det så mycket bättre än förra säsongen, vi minns väl alla bottennappen i de då tvsända matcherna mot bl a millwall rochdale och sheffield w, de 2 sista matcherna platsar definitivt på LU historiskt sett 10 sämsta matcher
Leeds United Simo LUFC
2014-12-21 21:01
Hartey/ Håller med. Bianchi har inte imponerat på mig. Jag vet att jag inte får mycket medhåll men jag tror Tonge har kvar en säsong i sig att leverera. Han är rutinerad och har mycket boll i sig.
Hartey
2014-12-21 20:13
Tycker Bianchi skall petas, vem som skall ersätta vet jag inte. Austin skulle kunna göra det men han skall väl säljas Vi har inte gjort ett nickmål på hela säsongen, skrämmande...
Leeds United stonefree
2014-12-21 13:04
Annons: