/england/leeds/forum/1202.aspx/england/leeds/forum/1202.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United paris 75
2014-09-01 23:07
Eller Howson
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United paris 75
2014-09-01 23:06
Kanske gradel;)
Leeds United paris 75
2014-09-01 23:06
Med tanke på pearce tweet som förövrigt leeds officiella konto precis retwetade så måste det vara en ex leeds spelare:)
Leeds United Kristoffer
2014-09-01 23:02
Det italienska transferfönstret har nu stängt.
Leeds United Fredrik.
2014-09-01 22:57
@jpearce05: Oooooo this is decent.....
Leeds United Linus.M
2014-09-01 22:53
@PhilHayYEP: From over the Pennines, I'm hearing that Dom Poleon to Oldham is a strong possibility. #lufc
Leeds United Linus.M
2014-09-01 22:47
Satan så snabb du är, Kristoffer!! Förövrigt... Massimo är en jävel på att göra affärer!!
Leeds United Kristoffer
2014-09-01 22:46
Leeds United FC @LUFC · 7 s

Don't go to bed just yet...there is still work to be done #DeadlineDay #lufc
Leeds United Linus.M
2014-09-01 22:43
Pavoletti kommer inte! @EmaGiulianelli: +++ Vittorio Pisacane, Pavoletti's agent: "Leonardo won't go to Leeds" #lufc
Leeds United lufc4ever
2014-09-01 22:38
lite off

Guidetti till Celtic maybe.
Leeds United Linus.M
2014-09-01 22:34
@LUFC: BREAKING: Souleymane Doukara signs a permanent deal. The club can confirm the striker has signed a 3-year deal #lufc http://t.co/s2NFc8KkRJ Kommer ett nytt lån nu???
Leeds United Kristoffer
2014-09-01 22:33
Doukaras övergång är nu permanent. Treårskontrakt.
Leeds United Linus.M
2014-09-01 22:32
Spännande!!!
Leeds United Kristoffer
2014-09-01 22:31
Leeds United FC @LUFC · 53 s

Further developments coming in the next few minutes… #DeadlineDay #lufc
Leeds United lufc4ever
2014-09-01 22:23
Det spelet och dom spelarna vi har sett på planen innan matchen mot Bolton är ett minne blott. Det vågar jag beta mycket på utan att veta vem vår nästa coach blir. Alla spelare MC har plockat in i år är bra med bollen vilket klart pekar på att vi ska hålla den på backen. Den stora frågan är om han kan hitta nån som kan få alla dessa att utföra och genomföra spelidéen.
Leeds United Kristoffer
2014-09-01 21:59
Emanuele Giulianelli @EmaGiulianelli · 3 min

+++ Pavoletti transfer to Cesena blocked: there is Leeds! I will update #lufc

En till anfallare kanske skulle vara något?
Leeds United terry cooper
2014-09-01 21:39
Tobbe // Hänger väl på vad vi får för Coach. Jag ville givetvis att vi ska ha ett bra passningsspel men när man säger det så är många som tycker det samma sak som ett kortpassningsspel. Jag vill ha alternativ. Att vi växlar långa o korta passningar. Jag vill gärna se en snygg crosspassning ibland...
Leeds United Tobbe O
2014-09-01 21:30
Mittfältet var ju dessutom till 3/4 delar nytt jämfört med Fuckadays uttagningar.
Leeds United Tobbe O
2014-09-01 21:28
Terry// vad jag menar är att i lördagens startelva hade vi fyra spelare som var här förra säsongen. Wotton kan vi dessutom räkna bort för han lär inte spela speciellt mycket framöver. Mowatt riskerar också få begränsad speltid så kvar är då bara Pearce och Warnock. Resten är nya så tycker det är lite hårt att säga att de inte kan lira boll efter fem omgångar när det självklart behövs längre tid än så att spela ihop ett nytt lag. Tror det här blir bra, vi kommer lira boll utav bara h-e framåt jul ska ni se.
2014-09-01 21:00
@Leeds så klart!:

Alternativ vill vi väl ha flera/många av.
Om Smith är med måste vi slå lång bollar då??
Nej men det är ett alternativ.
Visst Smith är begränsad men han behöver bevakning o det borde skapa ytor för de andra...
Tänk på hur många gånger det är Insparkar , utsparkar , hörnor , inlägg mm.
Behöver inte vara Smiths fel om de hela tiden spelar långa bollar.
Vilka slår uppspelen ??
Vad gör de på mitten/anfall??
Visar de sig ??
Är det någon rörelse möter/djup ??

Leeds United Kristoffer
2014-09-01 20:57
Det här är ett fakekonto. £3 miljoner för Austin hade dock varit något.
2014-09-01 20:44
@Tobbe O:
Hänger väl inte bara på Bolton matchen ?? Jag har inte sett mer matcher än de som gått på teven men vårat bolltrillande har väl inte gått till historien som något vi kan det senaste. Accrington Stanley o Bradford (30 min ) är ju lag vi borde kunna spela ut men tycker inte vi har klarat av det. Vad hände mot Brighton ?? De spelade ut oss fullständigt. Vi kan inte skylla på taktik. Några gånger fick vi väl känna på bollen ?? Hade vi spelare som klarat av ett bra passningsspel , så tror jag att de hade gjort så. Hade vi haft spelare som klarat av ett bra passningsspel så hade vi skapat många fler målchanser t ex. Vad än tränaren sagt. Vilken tränare det hade varit. Verkar som merparten här inne vill att vi sak spela som Barca o det är väl bara Barca som klara av det o det händer tom att de kör fast. De spelar vi har nu kan kanske bli något i den stilen. Fattas bara mycket teknik o rörelse o att vi blir samspelta. Baggis. Wotton o Warnock av de som jag har någorlunda koll på. Bellusci, C Taylor , Cook, Mowatt, Bianchi, Sloth Benedicic , Sharp, Antenucci har jag sett för lite av.
Hartey
2014-09-01 20:32
@Leeds så klart!:
Leeds så klart/ Pratar alltid engelska Pund Ps Nu pratas det om 1.5 miljoner Pund för Smith
Leeds United Leeds så klart!
2014-09-01 20:28
@Hartey:

Pund?
Svenska pesetas?

Oavsett så är det mer än 0, vilket vi köpt spelare för under Bates tid.
Hartey
2014-09-01 20:04
Vi har köpt spelare för 4.450.000 hittills
Hartey
2014-09-01 19:58
@Becks#9:

Walters är väl långtidskadad
Hartey
2014-09-01 19:57
@Duke:

Det stämmer...

Leeds United lufc4ever
2014-09-01 19:52
@terry cooper:

Korrekt, dålig formulering.

Menar att det blir den enkla lösningen som ofta resulterar i inget. Smith är grym på huvudet men då ska det vara komma runt på kanterna eller försvara hörnor. En rak 50 meters på honom hela dagen lång läser motståndaren sönder till sist och går för att plocka det han knackar ner.

Jag hade gärna haft han kvar som ren lyx men när det är så uppenbart att Massimo siktar på att vi ska spela på backen så kommer han bara sitta av sin tid. För hans egen skull och klubbens är det lika bra att han får lämna.
Leeds United Kristoffer
2014-09-01 19:34
Peltier var väl andravalet. Först ville Warnock ha Joel Ward, men fick sedan nöja sig med Peltier. Dock gjorde han ju Peltier till lagkapten.
Leeds United Danne K
2014-09-01 19:31
Haha warnock är ute efter peltier till C P. Det var väl warnock som köpte honom till Leeds
Annons: